Ik ben vandaag meerdere keren verkracht door mijn broers ik weet absoluut niet wat ik moet doen en voel me heel vies
- Home
- Community overzicht
- Omgeving
- Geweld
- verkracht door broers
verkracht door broers
- 30 september 2024
- 56 reacties
- 3279 Bekeken
- Praat goed mee
- 90 reacties
56 reacties
- Praat goed mee
- 62 reacties
- 16 december 2024
Ik durf het niet te vertellen want mijn familie support mijn broers en ze zeggen dat ik het zelf uitlok
Kan je het aan iemand vertellen die geen familie van je is?
- Topic-opener
- Praat goed mee
- 90 reacties
- 16 december 2024
Ik heb gevraagd aan mijn broers of ze een zwangerschapstest willen kopen dus ga ik morgen een test doen. Ik weet Gwn ni wat ik moet doen als ik zwanger ben
- Topic-opener
- Praat goed mee
- 90 reacties
- 16 december 2024
Kan je het aan iemand vertellen die geen familie van je is?
Dat durf ik niet
- Praat goed mee
- 62 reacties
- 16 december 2024
Ik denk hoe moeilijk dat ook is dat als je hulp wil toch iemand in vertrouwen moet nemen.
Je zegt dat je het niet durft te vertellen, zou ik iets kunnen doen om het minder eng te maken?
- Praat goed mee
- 62 reacties
- 16 december 2024
Ik heb gevraagd aan mijn broers of ze een zwangerschapstest willen kopen dus ga ik morgen een test doen. Ik weet Gwn ni wat ik moet doen als ik zwanger ben
Wat goed dat je het ze hebt gevraagd!
Als je zwanger bent kan je de huisarts bellen of er even langs gaan. Die kan je helpen en weet goed wat je zou kunnen doen♡
- Praat goed mee
- 86 reacties
- 16 december 2024
Het is raar maar bewaar de zwangerschapstest als die positief is en laat die aan je ouders zien misschien geloven ze je dan wel
- Topper
- 506 reacties
- 17 december 2024
Politie! Je moet meteen weg van waar je nu woont.
- Topic-opener
- Praat goed mee
- 90 reacties
- 17 december 2024
Ik heb een test gedaan 2 zelfs en ik ben zwanger
- Praat goed mee
- 62 reacties
- 18 december 2024
Wat naar, weet je hoeveel weken?
En heb je de huisarts ingelicht?
Ik snap dat dat spannend of zelfs doodeng kan zijn, maar het is heel belangrijk als je het niet wil houden.
Veel sterkte
- Topper
- 506 reacties
- 18 december 2024
Dat is best rottig. Hoe lang al, denk je?
- Praat goed mee
- 86 reacties
- 18 december 2024
Je moet nu meteen actie ondernemen. Schreeuw het maar uit het raam. Zolang iemand je maar komt helpen.
- Vaak actief
- 310 reacties
- 22 december 2024
Hey
Hoe gaat het nu? Wat vreselijk om te horen. Heb je al iemand gevonden om mee te praten! Dat is heel belangrijk (ik spreek uit kleine ervaring, ik vond het ook erg spannend)
Heel veel succes! <3
- Praat goed mee
- 119 reacties
- 22 december 2024
Hi
ik hoop echt dat het beter komt met je maar je moet echt met iemand gaan spreken der gaat een hele last van je schouders en je maak te veel mee om alleen door te staan dus aub ga iemand zoeken die je echt echt vertrouwt want je hebt het echt nodig en bel ajb naar de politie och arme ik heb echt medelijden met je ik snap dat je het niemand vertelt ma vertrouw het gaat wat minder worden als je het vertelt
en girl you are strong ik geloof in je
ly nevada
En stuur een berichtje om ons te informeren over de situatie
💙😘
- Net nieuw
- 4 reacties
- 24 december 2024
Hoi!
dat is een heftig verhaal zeg!
het is ook vervelend dat je familie je niet gelooft! Je kan altijd met de kinder telefoon praten.
of misschien kan je naar de vertrouwenspersoon op je school gaan (als je die hebt)
maar het slimste is om 112 te bellen, maar je hebt niet de vrijheid om te spreken…
daarom is het slim om misschien sneller te praten. En daarna je telefoon ver weg te gooien…
dat klinkt misschien gek, maar je veiligheid is belangrijker dan je telefoon!
- Topic-opener
- Praat goed mee
- 90 reacties
- 25 december 2024
Dat is best rottig. Hoe lang al, denk je?
Rond de 8 weken
- Topic-opener
- Praat goed mee
- 90 reacties
- 25 december 2024
Zou ik jou ervaring mogen horen als je dit wil natuurlijk
- Praat goed mee
- 86 reacties
- 25 december 2024
8 weken is lang, wat ga je nu doen?
- Topic-opener
- Praat goed mee
- 90 reacties
- 28 december 2024
De baby opvoeden alsof het een normale is
- Praat goed mee
- 62 reacties
- 28 december 2024
Dappere keuze van je🍀
- Praat goed mee
- 119 reacties
- 29 december 2024
Amai ik ben echt trots op je dapper
veel succes ❤
xxx nevada
- Topic-opener
- Praat goed mee
- 90 reacties
- 8 januari 2025
Amai ik ben echt trots op je dapper
veel succes ❤
xxx nevada
❤️
- 18 reacties
- 15 januari 2025
Maar waarom doen jouw broers dit eigenlijk in de eerste instantie. Gwn omdat ze het leuk vinden of heb je ze een keer fout gedaan ofzo
Heel veel sterkte met de baby en met uit deze situatie proberen te komen❤️
- Topic-opener
- Praat goed mee
- 90 reacties
- 19 januari 2025
Ik weet echt niet waarom
- Praat goed mee
- 62 reacties
- 19 januari 2025
Hoi,
Hoe gaat het nu met je?
Ik hoop dat het al wat beter met je gaat.❤️
Weet dat je altijd hier je verhaal kwijt kan.
Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!🍀
Groetjes
- Praat goed mee
- 146 reacties
- 25 januari 2025
Hoi
Wat een vreselijk verhaal. Eerst word je door je broers verkracht, en dan word je door mannen als seksslaaf gebruikt. En nu ben je zwanger en misschien wel van je broers!
Ik heb even research gedaan. Je kan tot de 24e week van je zwangerschap abortus plegen. Dat is dus een optiein plaats van de baby opvoeden. (De bron is rijksoverheid)
Heel veel liefs en sterkte. <3
Reageer
- Ferryheeft de Bezige bij badge verdiend
- 123 hoiheeft de Vliegende start badge verdiend
- Jipeeeeheeft de Vliegende start badge verdiend
- Anoniem426heeft de Bezige bij badge verdiend
- Gaat je niet aanheeft de Vliegende start badge verdiend
Veelgebruikte tags
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
OKDit bestand kan niet worden gedownload
Sorry, onze virusscanner heeft bepaald dat dit bestand niet veilig is om te downloaden.
OKCookiestatement
We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.
Cookie instellingen
We gebruiken 3 soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. De basiscookies zijn nodig om het forum te laten werken, daarom moet je die in ieder geval selecteren om op het forum te kunnen. Meer informatie.