Skip to main content

Ik ben vandaag meerdere keren verkracht door mijn broers ik weet absoluut niet wat ik moet doen en voel me heel vies

Ik durf het niet te vertellen want mijn familie support mijn broers en ze zeggen dat ik het zelf uitlok

Kan je het aan iemand vertellen die geen familie van je is?

Ik heb gevraagd aan mijn broers of ze een zwangerschapstest willen kopen dus ga ik morgen een test doen. Ik weet Gwn ni wat ik moet doen als ik zwanger ben

Kan je het aan iemand vertellen die geen familie van je is?

Dat durf ik niet 

Ik denk hoe moeilijk dat ook is dat als je hulp wil toch iemand in vertrouwen moet nemen.

Je zegt dat je het niet durft te vertellen, zou ik iets kunnen doen om het minder eng te maken?

Ik heb gevraagd aan mijn broers of ze een zwangerschapstest willen kopen dus ga ik morgen een test doen. Ik weet Gwn ni wat ik moet doen als ik zwanger ben

Wat goed dat je het ze hebt gevraagd!

Als je zwanger bent kan je de huisarts bellen of er even langs gaan. Die kan je helpen en weet goed wat je zou kunnen doen♡

Het is raar maar bewaar de zwangerschapstest als die positief is en laat die aan je ouders zien misschien geloven ze je dan wel

Politie!  Je moet meteen weg van waar je nu woont.

Ik heb een test gedaan 2 zelfs en ik ben zwanger

Wat naar, weet je hoeveel weken?

En heb je de huisarts ingelicht?

Ik snap dat dat spannend of zelfs doodeng kan zijn, maar het is heel belangrijk als je het niet wil houden.

Veel sterkte

Dat is best rottig.  Hoe lang al, denk je?

Je moet nu meteen actie ondernemen. Schreeuw het maar uit het raam. Zolang iemand je maar komt helpen.

Reageer