Skip to main content

Ik ben vandaag meerdere keren verkracht door mijn broers ik weet absoluut niet wat ik moet doen en voel me heel vies

Hoi @Broodjebakpaojonge,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Of je kan ook contact opnemen met https://centrumseksueelgeweld.nl/, ze zijn er om mensen te helpen die hetzelfde hebben meegemaakt als jij. 

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Anne (De Kindertelefoon) 

Vandaag hebben ze het weer gedaan en ik ben bang dat ik er zwanger door kan worden want ze kommen in mij klaar

Hoi,

Direct aan iemand vertellen, dit is strafbaar. Ik snap dat dit spannend is om te vertellen, maar dit is wel iets wat je MOET vertellen, omdat je in een gevaarlijke situatie zit. Je wilt natuurlijk niet zwanger worden van eigen broer.

Vanaf wanneer kan je weten of je zwanger bent/ hoe

Zoals hierboven al gezegd word kan je dit melden bij https://centrumseksueelgeweld.nl/ want dit is strafbaar. 

Hiervoor zou ik even een zwangerschaps test nemen. Voor de zekerheid 2 want ze zeggen dat het 99% accuraat is

Sterkte 

Groetjes mij Anoniemxv

wat vervelend hebben ze het nog een keer gedaan?

Ja, maar ik ben weggelopen en verblijf nu bij een vriendin

Zijn je ouders niet bezorgd? Of weten ze het?

Groetjes Lupus 

Mijn vader is vaak zakenreis en ik ben niet bij mijn moeder

Hi broodjebakpaojone

een beetje laat, maar last but not least. Dit is niet jouw schuld, dit is de schuld van je broer. Dit is dan ook hartstikke strafbaar. Ik snap het dat het voor jouw extra lastig is, omdat het familie is ,maar zet hem op!

@Broodjebakpaojonge ,

Hoe gaat het nu?

Groetjes Lupus 

@Broodjebakpaojonge ,

Hoe gaat het nu?

Groetjes Lupus 

Ik ben nog steeds bij mijn vader en broers en ik blijf mishandeld worden ze nodigen nu ook vrienden uit en laten vreemde mensen betalen voor mij te gebruiken

niet goed dus

doe aangifte, dit moet stoppen

Dat kan ik niet: 

1. Mijn familie gelooft mij niet en zegt dat ik niet flauw moet doen.
  2. mijn broers hebben een tracking app op mijn gsm. Die ik niet kan verwijderen
  3. Mijn grootouders haten mij al en zeggen dat ze me gaan ont erven

Durf ik niet

Heb je al aangifte gedaan hoe gaat het nu? Als je geen aangifte hebt gedaan moet je dat doen. Niemand zal jou er op aan kijken. Dit is de schuld van je broers. Het klinkt raar maar ik zou de volgende keer dat ze dit doen stiekem met je telefoon opnemen als bewijs en zo

Heb je al aangifte gedaan hoe gaat het nu? Als je geen aangifte hebt gedaan moet je dat doen. Niemand zal jou er op aan kijken. Dit is de schuld van je broers. Het klinkt raar maar ik zou de volgende keer dat ze dit doen stiekem met je telefoon opnemen als bewijs en zo

Dat durf ik echt niet

het stomste is ook het is niet enkel zij het zijn nu ook hun vrienden en ook oudere en/of jongere mannen die mijn broers betalen om mij te neuken

Ik ben ook bang dat ik zwanger ben want elke dag komen er meerdere mensen in mij klaar en ik ben al een week over tijd

Volgens mij is een gsm iets in je telefoon toch? Je kan zeggen dat je met een vriendin hebt afgesproken en dan leg je daar je telefoon neer en dan ga je naar de politie, dan moet je de tijd nemen en DUIDELIJK je verhaal vertellen aangezien je niet echt bewijs hebt zeg maar. Als ze je geloven en je bent daar kan er niks meer gebeuren, laat je weten hoe het gaat?

Hi,

Het is heel belangrijk dat je dit iemand gaat vertellen. Hoe moeilijk dat ook is, je zal iemand in vetrouwen moeten nemen.

Dat zou een juf of meester, vertrouwenspersoon  op school, een goede vriend of vriendin, de ouders van een vriend of vriendin, de buren, de huisarts, een sport juf of meester of iemand anders die je vertrouwd.

Het liefst een volwassene.

Probeer te regelen dat je ergens anders kan wonen zolang het nodig is.

In nood kan je altijd 112 bellen.

Ik hoop dat je weet dat dit absoluut niet jouw schuld is. Je broers zitten fout jij echt niet.♡

Je verteld dat je bang bent dat je zwanger bent. Dat lijkt me een enorme onzekerheid en angst. Misschien durf je met iemand die je vertrouwd het daar ook over te hebben. Je zou dan ook met diegene een zwangerschapstest kunnen doen. ( Weet dat als het positief is je het nog weg zou kunnen halen♡)

Ik hoop dat je met de steun van ons op het forum de stap durft te zetten om het met iemand te delen.♡

Ik wens je heel veel sterkte toe.❤️

Volgens mij is een gsm iets in je telefoon toch? Je kan zeggen dat je met een vriendin hebt afgesproken en dan leg je daar je telefoon neer en dan ga je naar de politie, dan moet je de tijd nemen en DUIDELIJK je verhaal vertellen aangezien je niet echt bewijs hebt zeg maar. Als ze je geloven en je bent daar kan er niks meer gebeuren, laat je weten hoe het gaat?

Gsm is een ander woord voor telefoon. Ik kan zelfs niet meer afspreken met vrienden want ze laten me niet eens weggaan buiten voor school af en toe

Gsm is een ander woord voor telefoon. Ik kan zelfs niet meer afspreken met vrienden want ze laten me niet eens weggaan buiten voor school af en toe

En zou je niet voor school wat belangrijke spullen in je tas kunnen doen en na school niet thuis komen en naar een vriend of vriendin gaan?

Hi,

Het is heel belangrijk dat je dit iemand gaat vertellen. Hoe moeilijk dat ook is, je zal iemand in vetrouwen moeten nemen.

Dat zou een juf of meester, vertrouwenspersoon  op school, een goede vriend of vriendin, de ouders van een vriend of vriendin, de buren, de huisarts, een sport juf of meester of iemand anders die je vertrouwd.

Het liefst een volwassene.

Probeer te regelen dat je ergens anders kan wonen zolang het nodig is.

In nood kan je altijd 112 bellen.

Ik hoop dat je weet dat dit absoluut niet jouw schuld is. Je broers zitten fout jij echt niet.♡

Je verteld dat je bang bent dat je zwanger bent. Dat lijkt me een enorme onzekerheid en angst. Misschien durf je met iemand die je vertrouwd het daar ook over te hebben. Je zou dan ook met diegene een zwangerschapstest kunnen doen. ( Weet dat als het positief is je het nog weg zou kunnen halen♡)

Ik hoop dat je met de steun van ons op het forum de stap durft te zetten om het met iemand te delen.♡

Ik wens je heel veel sterkte toe.❤️

Ik durf het niet te vertellen want mijn familie support mijn broers en ze zeggen dat ik het zelf uitlok

Oké dat wordt echt moeilijk om dan nog te ontsnappen. Misschien kan je een afspraak met de tandarts maken een echte en dan tegen je broers zeggen dat je daar heen moet en naar de politie gaan 

of

als je op school bent je afmelden omdat je je niet lekker voelt zogenaamd en dan naar de politie 

echt je moet aangifte doen, het liefst met bewijs

asjeblieft, het is heel moeilijk maar het zou zo fijn zijn voor jou en een opluchting. Weet altijd dat wij je steunen, jij zit niet fout. 🫶🏽😘❤️❤️❤️❤️

Dit is wel heftig maar je kan in de nacht weglopen en dan naar de politie gaan 

Reageer