Ik ben vandaag meerdere keren verkracht door mijn broers ik weet absoluut niet wat ik moet doen en voel me heel vies
Hoi
Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.
Of je kan ook contact opnemen met https://centrumseksueelgeweld.nl/, ze zijn er om mensen te helpen die hetzelfde hebben meegemaakt als jij.
Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!
Veel sterkte!
Anne (De Kindertelefoon)
Vandaag hebben ze het weer gedaan en ik ben bang dat ik er zwanger door kan worden want ze kommen in mij klaar
Hoi,
Direct aan iemand vertellen, dit is strafbaar. Ik snap dat dit spannend is om te vertellen, maar dit is wel iets wat je MOET vertellen, omdat je in een gevaarlijke situatie zit. Je wilt natuurlijk niet zwanger worden van eigen broer.
Vanaf wanneer kan je weten of je zwanger bent/ hoe
Zoals hierboven al gezegd word kan je dit melden bij https://centrumseksueelgeweld.nl/ want dit is strafbaar.
Hiervoor zou ik even een zwangerschaps test nemen. Voor de zekerheid 2 want ze zeggen dat het 99% accuraat is
Sterkte
Groetjes mij Anoniemxv
wat vervelend hebben ze het nog een keer gedaan?
Ja, maar ik ben weggelopen en verblijf nu bij een vriendin
Zijn je ouders niet bezorgd? Of weten ze het?
Groetjes Lupus
Mijn vader is vaak zakenreis en ik ben niet bij mijn moeder
Hi broodjebakpaojone
een beetje laat, maar last but not least. Dit is niet jouw schuld, dit is de schuld van je broer. Dit is dan ook hartstikke strafbaar. Ik snap het dat het voor jouw extra lastig is, omdat het familie is ,maar zet hem op!
Hoe gaat het nu?
Groetjes Lupus
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.