Skip to main content

verkracht door broers

• September 30, 2024
  • 95 reacties
  • 8061 Bekeken

Toon eerste bericht

95 reacties

IAmYourGirl
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 28, 2025

Hallo,

Ik heb je hele verhaal gelezen en ik heb bijna tranen in mijn ogen ervan. Ik wou dat ik nu naar je huis toe kon komen om je te redden van die rotbroers van je. Ik had nog een klein vraagje alleen. Van wie ben je zwanger??? En hoe oud ben je??? Sorry als dit heel persoonlijk is, maar als ik dit weet dan kan ik je wel helpen. Weet je, de vader van mijn vriendin (ik ben een meid) is politie agent. Ik kan hem vragen voor hulp. Als je nog iets wil weten of iets kwijt wilt, weet dat ik er altijd voor je ben. Ook al is het digitaal. Hoe is het nu? En is die ravage al voorbij? Hoe gaat het met de zwangerschap? Veel sterkte nog! 
❤️😘

K.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 2, 2025

Hoi oké ​@Broodjebakpaojonge 

dit is niet mijn stijl van een bericht typen, maar ik moet echt weten hoe gaat het nu? Ik heb de berichten doorgelezen vanaf het begin en een ding viel me op Je schreef van dat durf ik niet mijn ouders steunen ze. Als in ze geloven jouw niet? Of dat ze het actief weten en het gewoon laten gebeuren. Tweede vraag hebben ze het lef om het gewoon bij jullie thuis te doen? In jouw kamer? Sorry als dit een beetje raar klinkt maar ik ben zo boos als ik dit lees! Gebeurt dit nog steeds? Ik zou echt weg rennen heb je een foto van de testen? Zo ja dan is dat het ultieme bewijs! Ren weg van school en ren je dorp uit. Zeg het tegen je conciërge en leg het uit. Als je broers op de zelfde school zitten en ze houden je ook in de gaten kan je ook proberen om iets te doen waardoor je bij hem moet komen. Vertel het hem of ren uit je dorp. In ieder geval sterkte nog. (PS als je ervoor kiest om je baby op te voeden kan je een dna test doen van wie hij is.) 

hoe gaat het nu? Veel succes sanmari

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 9, 2025

Hey, ik vind het heel erg wat je meemaakt en dapper dat je het deelt.  Je kunt naar een leraar gaan en zeggen dat er iets heel ergs met je gebeurt, maar dat je niet wilt vertellen wat.  Een leraar zal dat serieus nemen en je proberen te helpen. Wat er met jou wordt gedaan is niet normaal en mensen zullen je helpen als je om hulp vraagt. Dit hoeft niet een leraar te zijn, het kan elke volwassene zijn. Ik begrijp uit je berichten dat je niet de politie wilt bellen, maar weet dat dat ook elk moment kan. Je kunt om hulp vragen zonder gelijk het hele verhaal te doen. Je kunt ook aan een volwassene dit forum laten lezen, zodat je het niet hoeft uit te spreken. Ik hoop dat er snel een uitweg komt! Hoe gaat het nu met je?  Ik leef erg met je mee!
X noa

• March 13, 2025

Hopelijk gaat het nu beter met je

Cheezburger
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 28, 2025

Hoi ​@Broodjebakpaojonge, Hoe is het afgelopen?

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 29, 2025

doe aangifte, dit moet stoppen

Dat kan ik niet: 

1. Mijn familie gelooft mij niet en zegt dat ik niet flauw moet doen.
  2. mijn broers hebben een tracking app op mijn gsm. Die ik niet kan verwijderen
  3. Mijn grootouders haten mij al en zeggen dat ze me gaan ont erven
  1. Je familie hoeft je niet te geloven. Zelfs de politie hoeft dat niet gelijk, maar uiteindelijk doen hun het onderzoek, niet je familie!
  2. Die tracking app maakt geen verschil. Als je bij de politie bent, dan kunnen je niks maken en daarna is die aangifte toch al ingediend, dus daar kunnen ze niks tegen doen. 
  3. Kloten dat je grootouders dat zeggen, maar een deel hiervan krijg je sowieso indirect via je kindsdeel van je ouders en voor de rest, gezondheid is belangrijker dan geld!

Broodjebakpaojonge
Forum|alt.badge.img+4

Ik Ben 15 en zwanger van mijn jongste broer de Zwangerschap verloopt wel goed

het gaat nu gwn slecht op school hierdoor want Latijn Grieks en een zwangerschap is geen goede combo

Cheezburger
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 12, 2025

Kan je je broer niet aangeven voor incest? Met een dna onderzoek?

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 15, 2025

De baby opvoeden alsof het een normale is

ahwww ik ben trots op je… je staat echt niet alleen. Maar hoe oud ben je dan, want dat maakt ook verschil, en weet je wie de vader is? Maar, ja ik hoop dat het goed komt. Weten je ouders het al?

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 15, 2025

Ze heeft eerder al gezegd dat ze 15 is

Hoi,

Hoe gaat het nu met je?

Ik hoop dat het al wat beter met je gaat.❤️

Weet dat je altijd hier je verhaal kwijt kan.

Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!🍀

Groetjes

fijne zwangersschap?

ja joh, dat je door je broer verkracht word en dan zwanger bent, super fijn

Forum|alt.badge.img

Hoi wow ik lees je verhaal en ik vindt het zo extreem ik heb wel een vraag hoet weet je dat het je jongen broer is? Heb je een dna test gedaan ja sorry ik ben echt te nieuwsgierig en wil je ons(het forum ik denk dat de rest van het forum ook met je meeleeft) op de hoogte houden 

alvast bedankt

groetjes een-random-mens

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • April 25, 2025

Heb je al iets gedaan ​@Broodjebakpaojonge ?

Sterke!

Groetjes Lupus 

• April 26, 2025

Hoi ​@anoniempjeee123456,

Sorry het kwam misschien wat kortaf over.

Ik heb meerdere reacties geplaatst, waarvan jij waarschijnlijk alleen de laatste hebt gelezen. Daarin heb ik ook mijn respect, steun en tips gegeven. Ik heb daarna te horen gekregen dat ze het kind ging houden en daar had ik toen veel respect voor, omdat dat geen makkelijke keuze is.

En ja, omdat ik het haar gun om ondanks alles toch een fijne zwangerschap te hebben, kan het door alleen de laatste reactie lijken alsof ik het allemaal heel leuk voor d'r vind.

Sorry daar voor.

Paarse Badeend
Forum|alt.badge.img+2

hi!

hoe gaat het nu met je.? ben je al naar het ziekenhuis geweest? je moet het eigenlijk echt aangeven. je kan het bij de politie anoniem doen. 

• May 17, 2025

Of een briefje maken met je verhaal en dat achterlaten bij bijvoorbeeld de tandarts, huisarts of op school.

Bel eens met de kindertelefoon en praat op school met een hulppersoon! 
Blijf daar niet!

Broodjebakpaojonge
Forum|alt.badge.img+4

Ik ben al naar het ziekenhuis geweest want ik ga de baby houden, ik heb gezegd dat ik de vader niet weet en zou openstaan voor een dna test maar die is nog niet gebeurd. Ik ben nu 27 weken zwanger en het is een gezond meisje.

May00
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • May 30, 2025

Ben je zwanger?

clownsvisje
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • May 30, 2025

Ik hoop dat je nu wel hulp krijgt van de mensen om je heen. Maar had je het aan iemand vertelt die je geloofde? Blijf bij die persoon. Hij/zij steunt je. Ik hoop dat alles goed met je gaat en ik kan tot mn frustratie niets anders doen dan je succes wensen… 

veel liefs

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 30, 2025

Hi ​@Broodjebakpaojonge  

na een hele tijd weer terug hier. 

1. Ik wil je heel veel succes wensen en heel veel liefde geven voor jouw en je meisje! 
  2. Misschien een beetje voor de hand liggend, maar ik zou naar de politie gaan
  3. is het verkrachten gestopt? 

Liefst- Sanmari

May00
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • June 10, 2025

Het is belangrijk dat je niet verkracht word terwijl je zwanger bent!

Gossip_Girl007
Forum|alt.badge.img+1

hey ​@Broodjebakpaojonge , gaat het goed? ik snap dat dit echt een kutvraag is maar ik vindt dat iemand het moest vragen. volgens mij zijn er heel veel mensen die onder deze topic hebben geantwoord om je te steunen, dus je staat er niet alleen voor, wij geloven in je, hou vol!

doe je aan sport? misschien kan je een coach inlichten en vragen om met iemand tijdens die training te skippen en je telefoon daar te laten om dan met dat persoon als steun naar het politiebureau te gaan. of je kan kijken of je vanaf je laptop bijv naar de politie een bericht kan sturen, bijvoorbeeld:
Hoi, mijn naam is (vul jouw naam in), en ik ben nu (leeftijd) jaar. Ik wordt dagelijks/erg vaak door mijn broers verkracht, en ze nodigen soms ook andere mensen uit. hierdoor ben ik nu zwanger en ik wil graag uit mijn huis en weg van hun. 

Je zou dan bijv voor een heterdaadje kunnen schrijven daarbij:
Om/over (tijd) wordt ik weer verkracht. Ik woon (adres) en ik zou graag hebben dat jullie ze pakken, want ik wil dit niet meer. Met groet, (jouw naam).

geef de hoop niet op en zorg ervoor dat ze gepakt worden, want dit moet stoppen, en wel meteen!

veel liefs en succes!

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 17, 2025

Ik wens je veel succes met de bevalling en het opvoeden. Ben je al langs de politie en de huisarts geweest?

Broodjebakpaojonge
Forum|alt.badge.img+4

Hi ​@Broodjebakpaojonge  

na een hele tijd weer terug hier. 

1. Ik wil je heel veel succes wensen en heel veel liefde geven voor jouw en je meisje!  Dankuwel!
  2. Misschien een beetje voor de hand liggend, maar ik zou naar de politie gaan. Het kan ook niet opgroeien zonder vader en grootouders, hoe kut ik het ook vindt het is noodzakelijk dat ik ze in de buurt hou voor als mijn meisje geboren is en opgroeit.
  3. is het verkrachten gestopt?  Nee nu is het enkel oraal en anaal en gwn betasten

Liefst- Sanmari

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Heyyy hoe gaat het nu als ik vragen mag?