Vraag

Verslag van je dag



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

383 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@Julian12 Ongeveer 2,5 maanden dus 2 maanden relatie.

Wilhelmavemela.

Hoi,

Nu Pasen voorbij is hebben wij nog een hele mand vol met paaseitjes over (zoals letterlijk elk jaar). Omdat iemand ze niet opeten, anders is het zonde, ben ik daar vandaag maar aan begonnen. Vind ik helemaal niet erg om te doen haha.

Ik ben niet naar school geweest vandaag want ik voelde me nog niet helemaal 100% beter en ik had eigenlijk vooral gewoon geen zin. Daarom had ik m’n moeder overgehaald om me af te melden voor vandaag en het is dus gelukt. Nu twijfel ik of ik het voor morgen nog een keer ga proberen. Zo lekker thuis bevalt me wel.

Omdat ik dus niet op school was had ik genoeg tijd om in de zon te zitten en dat was echt heerlijk. Ik heb er van genoten en dus een goeie dag gehad zo.

Hopelijk was jullie dag ook leuk, laat maar weten!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allemaal vanavond  lekker gegeten en daarna naar het zwembad geweest, misschien ga ik van de zomer aan de zwem 4 daagse meedoen, lijkt me wel wat :) en net mijn hw gemaakt,  en heel mooie muziek er bij.  Ik zat net te denken dat ik hier nu 2 maandjes op het forum ben en dus ook loves heb met @wilhelmavemela  <3  ( dankjewel voor je kiss) haha en mijn handschrift wisselt trouwens  vaak, als ik het afraffel ziet het er dus zo uit ;)  en ik zit nu heerlijk mee te zingen met  The Gathering ( bedankt aan @J8j8  voor de tip in de liedjes topic) en  de laatste dagen is onze kat niet bij me weg te slaan haha .  Heeft ontdekt dat mijn schoot lekker zit en dat ik haar kroel in dr nekje enzo vind ze fijn.  :D  schattig. Dank jullie weer voor de verhalen en morgen weer een fijne(re) dag !  Kus !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Oh ja arme @Julian12 Hihi😊😘. Je verdient wel een kus. Om je vingers te troosten😘😘😘. En wat een mooi handschrift mijne is onleesbaar. Het lijkt een beetje een ouderwets handschrift maar dat vind ik juist mooi. Leuk om dat te zien;). Oh ja jongens ik heb ontdekt hoe je emoji's moet doen op de foon. De enter ingedrukt houden dan verschijnt er op het wis dingetje een smilie en kan je de enter loslaten. En kan je er een uitkiezen.

 

Xoxo Wilhelmavemela.😘😘😘

Reputatie 7
Badge +19

  

laat maar...

@Tom09  Wat laat maar? Jij bent welkom klein verslagje mag gewoon doe het.

 

Verslag gister:

Ik was vrolijk en ben dus veel naar buiten geweest.

Eerst wandeling in een parkje geskeelerd met de skeelers van mijn zus toen in een bos gelopen en toen langs een klein boerderijtje. Nou ik was dus in dat speelbos. Voor kleine kinderen;) en er zijn van die waterpompen. Dus ik deed dat omdat ik me verveelde. En toen kwam er zo een creepie man aan en die ging op een bankje zitten en heeft 15 minuten zitten staren naar mij. Toen ben ik rustig weggelopen.  Ik ben dus richting dat boerderijtje gelopen. En ik liep even naar de paarden om te kijken. En ik liep er zo langs komt er een paard recht op me af gelopen. Terwijl ik:

  1. Niet zoveel met paarden heb.
  2. Dit paard voor de 1e keer zie.

Dus mijn vraag is voor de mensen hier betekent dit iets? @Eenmeisje004 ?

 

En daarna gingen honden naar me piepen omdat ze naar me toe wilden. Ik wil dus graag een huisdier iemand tips om mijn ouders over te halen?

 

En ook de hele weg terug (er waren zowat alleen maar mannen en jongens op straat.) keken heel veel mannen me na met een rare blik in hun ogen. Wat is dit?

En de dag was leuk.

 

Verslag van vandaag:

Ik was boos want mijn ouders hadden mijn telefoon en computer weer afgepakt. Dus ik chagrijnig naar school waar het veel beter werd. Helaas is het project nu afgesloten.:(. Maar we hadden sportdag en was leuk. En school ook. En morgen beginnen de cito's. En dus ik ging naar huis weer boos want ik ben boos op hun en wil daar niet zijn. En toen honden geaaid en naar de  GAMMA geweest om gehoorbeschermers te halen voor kinderen vanwege de cito's maar ik vond ze te duur €17,09 dat vind ik teveel. En toen naar huis gegaan en vriendin gebeld (met de huistelefoon) of we konden afspreken. En dat vond ze leuk dus was leuk  eerst de weg kwijt en toen daar aangekomen. We zijn naar de stad geweest. En toen naar haar huis en met haar konijn geknuffeld en pizza gegeten mjam🙃😀😋😛. En toen tiktoks gekeken op haar telefoon (ik heb geen tiktok). En naar huis gegaan en gezongen.

 

Wilhelmavemela.

P.S @Julian12 Hoelang zijn we nu al een setje?

P.P.S allemaal als jullie antwoorden hebben op mijn vragen zeg het.

P.P.P.S ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

P.P.P.P.S ik ben dus weer terug.

P.P.P.P.P.S @Sano07 Gefeliciteerd met je badge.

Hey vanavond weer getraind ik ben blijkbaar goed in smashen haha. Kon best wat punten scoren.  En met een heel groepje terug gefietst keihard hele foute liedjes zingen, ik zal ze niet herhalen hihi. Dadelijk maar eens op tijd slapen. Leuk om Julian zijn handschrift te zien zal @wilhelmavemela  ook vinden ;) nogmaals het was geen uitlachen hoor ! Ik ben zelf ook wel eens lacherig in de klas. Bedankt iedereen voor jullie verslagjes !

Sanny xxxx

Reputatie 7
Badge +9

Vandaag normale schooldag, zat de laatste tijd in de latijn boeken. Ik had vandaag toets en ik heb een 10 :) 
Ben wel trots op mezelf. Een stom ding was dat ik best stom deed tegen mn crush maar ja. Zo nog een beetje huiswerk en lezen en dan ben ik klaar :)

Groetjes

Badge

laat maar...

Hey ik had een goed dagje gewoon lessen en een paar vakken buiten heerlijk. Het woei wel maar was te doen. We deden een spel met hoekdoelen en de verdedigers stonden dus " in de hoek" dus ik dacht aan Julian12 en hahahaha ik zag net meteen zijn strafregels XD wat netjes nog ! Ik zou schrijfkramp hebben na 40 stuks ofzo. Haha wel flauw van die juf maar goed. Nou, het eten is klaar lekkere spinazie met room en kipblokjes hmmm.  Straks huiswerk en leren. Ohja @Julian12  ik lach je niet uit hoor maar vond je post grappig xd ik vind je straf overdreven zo te lezen :) en steun en knuf aan @e.wastakn  en allemaal !! 

Sanny xxxxx

Reputatie 5
Badge +1

ik heb dus echt een rotdag gehad :,) vandaag hadden we een wiskunde-toets, die ik volledig verpest heb. ik hoop op een voldoende.. en vervolgens kwam ik er achter dat we over een paar dagen een heel werkstuk moeten inleveren voor biologiee…. oepsss! en dan krijgen we ook nog een toets latijn vertaling op donderdag. dat wordt een week lang alleen leren, hahah. ben nu ook aan het werk voor dat werkstuk, maar nam een korte pauze. ik ga weer aan de slaggg

 

doeggg, Emma

Reputatie 7
Badge +17

Aanvulling verslag van mijn dag. Zie vorige bericht. Ik kreeg er 50 pff, nouja ik begon steeds slordiger te schrijven bloos…Foto gemaakt in de schoolbieb daar heb ik ze gemaakt. Er staat dus  “ik moet proberen in de les mijn aandacht bij de stof te houden en niet bij andere zaken “  . Het is al ingeleverd en ze heeft het al weggegooid dus ik kan het rustig hier plaatsen ;)

( PS ik had de Kindertelefoon gevraagd of je handgeschreven dingen (geanonimiseerd) mocht uploaden onherkenbaar en dat mocht .  En  dit is ook onherkenbaar.  En de lerares heeft er niet eens echt naar gekeken alleen naar het aantal)

Grtjs liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

Hoi allemaal,

vanmorgen thuis een beetje te laat vertrokken naar school en toen reed ik m’n band ook nog eens lek op ons pad naar de weg, dus snel ff terug lopen en een andere fiets (van een broer die studeert en ‘m toch niet nodig heeft nu) uit de schuur  gehaald en ik moest wel wat harder fietsen als anders, dus beetje bezweet aan gekomen en gelijk mijn spijkerjasje maar uitgetrokken op school. Zat ik in de klas en kreeg ik het me een partij warm (op de fiets had ik nog wind, in de klas niet), dus ik denk ik trek lekker m’n sweater uit en toen kwam ik er achter dat ik er geen t-shirt onder had wat ik meestal wel doe. Vaag staat me nog wel bij dat ik vanmorgen dacht ‘een t-shirt èn een sweater is misschien te warm’ en dat was ook zo, maar nu kwam het niet goed uit. Die leraar gelijk zeggen ’je ben hier niet op het strand’, dus ik had die sweater toch maar weer aan gedaan…. Bij het wisselen van de les had ik het t-shirt van een vriend mogen lenen, dus wij allebei ‘uitkleden’, ofc alleen bovenlichaam bloot en hij droeg over zijn t-shirt een overhemdje, dus daarom kon ik dat wel lenen en heeft hij nu alleen zijn overhemdje weer aan. Ook weer opgelost.

Straks lekker gym. Kan ik lekker bewegen, want een hele dag stilzitten op school is niks voor mij.

@Julian12  sorry ik moest wel lachen om jouw lachbui en vooral jouw antwoord, ik hoop dat je straf mee valt. Was het weer bij gym?

 

Gr. MickeyMouse

Reputatie 7
Badge +17

Hoi. Kort tussendoor...lachbui hebben en waarschuwing krijgen en dan antwoord geven " ik lachte niet om u maar nu wel "  ( vergissingsantwoord) is niet slim => strafregels :(  Later meer info. 

Grtjs liefs Julian X 

Nog even iets over mijn dag van gister:

Het was echt zulk lekker weer! Van mij mag het altijd wel zo blijven. Zelfs ik, die ziek was, had een korte broek aan hahah. Ik snap wel wat@Julian12 bedoelt als hij zegt dat hij graag met blote kuitjes loopt. Hoewel ik het niet zo ervaar maar ergens toch weer wel ofzo. Nouja niemand snapt dit nu meer hahah maakt ook niet uit. 

Fijne dag allemaal!

Reputatie 7
Badge +17

Ps @Eenmeisje004  vertel je ons hoe dat gegaan is met die taarten straf ? Dat lijkt me lol xd 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi ik ben vandaag vooral buiten geweest. Veel gespeeld gelopen en later gezeild en een poging tot zwemmen in een kanaaltje maar dat was 1 plons en er weer uit brrrrr haha. En daarna lekker eten samen met mn opa en oma en paasvuur weer. Gezellig dagje en mooi weer ook :)  Fijn dat het beter met je gaat @J8j8  en leuke verhalen weer. Zeker van @Eenmeisje004 over de all you can eat xd  snap ik helemaal !

Slaap lekker en morgen een fijne(re) dag ! 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Vanmorgen had ik op de manege een paasbuitenrit. Was heel gezellig en leuk. Daarna zijn  we (de familie van m’n moeders kant) naar een all-you-can-eet restaurant geweest en ik hem me helemaal haast misselijk gegeten. Was heel lekker. Net wat huiswerk gemaakt en zo naar bed. 
 

@J8j8 wat fijn dat je je al wat beter voelt! :) 

xx Eenmeisje004 

Vandaag gaat het wat beter met mij gelukkig. Hoe was jullie dag?

Reputatie 7
Badge +19

@Mariska H Ik snap dat het een foutje was maar er stond echt zo een rode balk van je account is verwijdert of geband. Maar gelukkig is alles weer goed.

Wilhelmavemela.

(Die mail hoeft niet meer gelezen te worden.)

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @wilhelmavemela ,

Je kon gisteravond niet inloggen op het forum. Dat is vervelend voor je. Ik denk dat dit door een technisch probleem kwam. Ik heb  geen reden om te denken dat het door een ban kwam.  Daarvan is niets terug te vinden. Bovendien is het 2e paasdag, jouw mail is misschien nog niet eens gelezen door de Community Manager.

Wanneer je een ban krijgt, dan zal je altijd een mail ontvangen met de reden waarom dat is gedaan.

Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon).

Reputatie 7
Badge +19

Nou van mij verslag van de nacht:

Opeens was ik geband ik heb proberen in te loggen maar lukte niet toen ben ik gaan slapen en vanochtend een mail gestuurd. Daarna nog een keer geprobeerd en viola kon ik er weer in. Maar dus wel al een 3e ban gehad ook al was het een foutje van de kt. Ik ben bang voor nog een ban en nog een. En hierin heb ik het record gaband en teruggekomen al verbroken:(. Maar opzichte oké geslapen en nu even zeggen waarom ik zo abrubt weg was. Sorry.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +14

Heyy allemaal, 

Fijne pasen of pesach allemaal! 

Een verslagje van dit dagje: 

Vandaag om 10 uur uit bed gegaan. Mijn vader is vandaag jarig, hij is 63 geworden. Gisteren hebben we een feestje gehouden. Dat ging tot ongeveer 2:00 ‘s nachts door, dus iedereen was super moe en mijn vader en moeder hebben zelfs tot 11:00 geslapen haha. Toen we allemaal wakker waren hebben we mn vader z’n cadeau’s gegeven. Van mij heeft hij droge worst, chorizo, een zak met noten en een kaartje gekregen. Van m’n moeder een fles whiskey en een nieuwe regenton. Morgen gaan ze de regenton uitzoeken. Daarna hebben we een paasontbijt met een boterham met roerei en ham, taart gegeten en  koffie gedronken. ‘s middags hebben m’n moeder en ik  met de paarden gewandeld en heeft m’n vader mijn oma opgehaald. Was heel gezellig. ‘s avonds hebben we asperges met zalm en gebakken aardappeltjes gegeten, als verjaardagsmaal. Dat was echt super lekker. Ik ben net klaar met Frans en ben nu Fairytale van Alexander Rybak aan het luisteren. (ik heb een dikke crush op Alexander Rybak btw haha) Misschien zo nog even bio door kijken voor het inhaalproefwerk van dinsdag en dan naar bed. :) 

@J8j8 beterschap! Ik hoop dat je snel weer beter bent. :) 

Hoe was jullie dag? 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +19

@Julian12Was leuk verhaaltje en paasvuur ohhh zou ik wel willen maar de stad he arghh. Echt tof. En je ouders ik snap ze volkomen. Ook al vind ik het jammer. Ik vind uit de verhalen dat je hele aardige ouders hebt.

Wilhelmavemela.

@Sanny gefeliciteerd met je badge!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allereerst wens ik @J8j8  ook hier beterschap !  Vandaag begon met een lief bericht van @wilhelmavemela  aan de ktf en ik had een tijd geleden al eens een voorzichtig vraagje gesteld aan mn ouders over afspreken en mensen ontmoeten via internet en ze zijn daar helaas nog niet minder streng in 😞 Maar ja , geduld dan maar 🙂 Ik wil optimist blijven en ik ga niet te hard tegen ze in want ik heb nu zelf alles op de kamer en ze hebben pas nog gezegd dat ze me los laten wat betreft de pc enzo dus “ja mam, ja pap”en dat was het dan. Maar we houden moed en  het komt ooit goed 🙂 Vandaag wel lekker buiten en gefietst en bij een paasbult in de buurt gaan kijken die brand nu en ben net ff geweest  en morgen is er weer een paasvuur ( kennen jullie dat eigenlijk ook? ) bij mn oom en tante in de buurt dat is altijd wel gezellig. Ik zat vanmiddag met mn buurkids op de dijk naar wat roofvogels te kijken en 1 had een vette vis in zn snavel best mooi. ze hebben grote nesten die dieren. Ik kan er niet veel meer over zeggen want dan verklap ik locaties enzo.  Maar het is wel mooi. Ik had helemaal gras- en takjes afdrukken op mn knieën haha zo lang zat ik daar te kijken met mn buurmeisje en -jongen. Wel leuk en daarna heb ik geholpen met uit de kas “oogsten” van wat groentes voor een stoofpannetje, en daar ben ik echt gek op.  Nu dus ook opa en oma van mijn mams kant op bezoek die logeren in de achterdeel. Lieve mensen. En vandaag 12 eitjes geraapt bij de kippen dus hmmm.. nouaj niet heel veel super spannends ik hoop dat jullie het leuk vinden wat ik allemaal vertel haha. En natuurlijk iedereen bedankt voor jullie verhalen ik lees alles. En zoals gewoonlijk : morgen een fijne(re) dag !

Groetjes liefs Julian X

En @Eenmeisje004  hartelijk gefeliciteerd met je paps verjaardag !

Hoi, ondanks dat ik me nog niet echt beter voel, ben ik vandaag toch maar ff naar buiten geweest. Het was gewoon te mooi weer. Verder heb ik niks gedaan dus ook niks te vertellen. Morgen wordt het volgens mij nog beter weer dan vandaag dus ik hoop dat jullie daar allemaal van kunnen genieten (en wie weet ik ook?).

Oja, nog een fijne Pasen!