het gaat beter en slechter?



Toon eerste bericht

110 reacties

Hey,

Oh, je werkt bij je vader, Ja, dan wordt optie 2 lastig, haha.

Maar als je naar iemand anders gaat die snapt dat jij het niet viert en jou op zijn/haar kamer ofzo laat zitten, terwijl hij/zij gewoon beneden iets viert ofzo, dan vier jij het toch niet? 

Heb je anders misschien een vriend(in) van de bijeenkomsten waar je bij kan crashen?

Volgens mij heb jij ook wel last van dat je geen ruzie wil hebben met je ouders? Want op zich zou je weg kunnen blijven, als in, praktisch kan dat. Je kan niet komen en dan ben je er niet. Het is meer een kwestie van dat je '’het niet kan maken'’. Dus dat er een verwachting is en als je daar niet aan voldoet, dan krijg je bonje? Dat is iets waar je zelf een keuze in moet maken. Ik denk dat het wel een statement is om weg te blijven bij zo'n feest. Dan is het tenminste duidelijk dat jij er niks mee hebt. 

Gr. Pin

Jaa klopt, alleen denk ik niet dat het veel beinvloed op me rijles, toch bedankt. Misschien heb ik het ook mis

 

Ik weet ook wel dat het handig is en eigenlijk een "must have" maar ik zie zo op tegen de lessen en theorie..

Jaaa klopt,

 

Nou ben ik al een tijdje erg ziek en dus niet naar de zaal geweest... vet jammer

 

Ik kreeg alleen gister een kaart met beterschaps wensen van allemaal mensen uit de zaal, te lieff

Ah wat lief dat ze dat hebben gedaan! Kijk, dat soort mensen heb je nodig in je leven :)

Heyo,

Ik had eigenlijk nog een vraag over je geloof. Als je ssommige of al de vragen liever niet wilt beantwoorden, vind ik dat natuurlijk helemaam prima.

Ik vroeg me dus hoe moet ik de Jehova zien?, als een christelijke of katholieke geloof? Of is het iets compleet anders. Ik vraag me dan wel af welke kijk de Jehova heeft op de bijbel.  En is er in dat geloof dan echt maar 1 God die jullie aanbidden, of zijn er meerdere?

En denk jij zelf dat er meerdere Goden zijn? Of denk je dat het er maar 1 is. En jullie God heeft die ook een naam. Ja, ik weet dat je Jesus hebt, maar je hoort ook vaak God bedankt voor... maar wat is de naam dan van die God? Of is God God? 

Ik zeg eerlijk dat ik me niet mega veel bezig hou met geloven, ik heb wel een geloof waar ik me erg tot aangetrokken voelt, maar ook daarover nog niet heel veel weet. En toch ben ik meestal wel erg benieuwd hoe iemand zijn of haar geloof ziet, hoe het is enzo.

 

See ya!

Spookyzx. 

Wel vervelend dat je verplicht aanwezig moest zijn., het is wel leuk dat je die kaart hebt ontvangen van de mensen uit de zaal.

-Dr8gon99

Hai,

 

Als een christelijk geloof, 

Er is maar 1 God, dat is Jehovah(zijn naam)

Jezus is zijn zoon

 

Leuke vragen hoor, sorry als ik ze niet helemaal behandeld heb of erg kort, ben echt moe😅😂

Thankyou all

Oh, beterschap Ronald :four_leaf_clover:  Wel een erg mooi gebaar, dat kaartje. 

 

Gr. Kenshin

Sorry @Pin voor geen reactie... heb hem nooit gezien/mail gehad

Hey Ronald,

 

Fijn dat het beter gaat!

 

Ik heb helaas geen goed advies voor je, sorry.

 

 

Groetjes,

Np het is jouw topic. Je bent niks verplicht! Hoe gaat het met je?

@ronald2001 ik zag dat je je account laat verwijderen. 

is dat een goed of een slecht teken...? 

ik wil je iniedergeval veel succes in de toekomst wensen. 

 

groetjes blue 

Wat is er uit je lijstje gekomen? Heb je 'm gemaakt? Anders kunnen we 'm wel samen proberen te maken als je dat wil?

Hii

 

Heel eerlijk gaat het niet lekker, ik heb veel ruzie thuis en weet niet echt hoe ik t kan oplossen

Hallo ronald2001 :)

Vervelend dat je ruzie thuis hebt! Is er geen mogelijkheid dat je het kunt uitpraten? 

-Dr8gon99

Om toch  iets positiefs in dit topic  te houden,

Ik heb deze avond de hele avond even alleen buiten geweest, in de rust, gewoon met me gedachten

 

Heeft me tot veel denken gebracht en ben ook wel tot een paar conclusies gekomen waar ik wel blij mee ben😊

Nu nog zorgen dat ik met deze warmte kan slapen

@Pin jaa klopt, hou echt van ze

 

@Dr8gon99, ja vind t echt vervelend en weet niet wat ik ermee moet doen…

 

Het voelt zo slecht, ik wil iets graag alleen vind ik  het moeilijk want ik stel me ouders dan weer teleur

Hi,

Fijn dat je zelf nog iets positiefs hebt bedacht en dat hier deelt :)

Zelf app ik iedere dag met een vriend wat iets positiefs van de dag was. Nu ik dat al een tijdje doe, kan ik steeds meer bedenken dat positief was, al is het maar iets kleins. Dat is leuk om terug te lezen als ik er ff doorheen zit. Misschien is dat wat?

Gr. Pin

Uhm ja ik denk dat het wel werkt maar ik weet niet met wie...

Op het forum? Iemand van de groep van de Jehova's getuigen? 

Denk je dat één van je vrienden er open voor zou staan?

Je kan het ook alleen proberen, maar met z'n tweeën is het iets makkelijker, omdat de ander je kan helpen herinneren als jij het vergeet. Dat betekent niet dat het in je eentje niet ook goed kan werken.

Ik denk dat ik op het forum dan teveel info weg ga geven en dat wil ik liever niet.

 

Iemand van de gemeente is lastig want daar heb ik nieteens tegen verteld hoe ik me voel

 

Me vrienden dat doe ik liever niet, ik vind het lastif om te weten wie ik nou kan vertrouwen en wie echte vrienden zijn..

Hey Ronald

 

Wat jammer dat het niet zo goed gaat. Vervelend hé, ruzie. Ik hoop dat je d’eruit komt, samen met je huisgenoten. Vind je nog steeds steun bij je geloof, en ga je nog naar die bijeenkomsten?

 

Gr. Kenshin

Ja van 't forum snap ik wel, dat je dan teveel weg zou geven.

Zou dit een start kunnen zijn om tegen iemand te vertellen wat je voelt of om te onderzoeken of het je echte vrienden zijn of niet? Persoonlijk zou ik willen weten of het m'n echte vrienden zijn of niet. Maar je moet je natuurlijk wel veilig genoeg voelen om dat te testen, voor ze misbruik maken van de situatie als het dus geen vrienden zijn.

Wat nou als je een soort app installeert die je reminders stuurt dat je het moet opschrijven? Dan is het misschien makkelijker te onthouden? Zou je het alleen willen proberen? Waarom wel/niet?

Wat zou je graag willen dan?

Reageer