Constant moe



Toon eerste bericht

307 reacties

heyo,
het is nu al een paar dagen en ben wel nieuwsgierig, gaat het slapen al iets beter?
Ja

Ja, zeker! Ze weten alleen niet alles...
goed om te horen!
ik wil je graag helpen met je andere problemen!
Ik iwl dood ik doe heet toch niet goed waarvoor leef ik nog
Wat kenshin zegt ja.
Leuke dingen is goed maar iets "normaals" ook: ga gewoon je dag nalopen in detail, probeer je bijvoorbeeld de heenreis naar school, wat zag je allemaal? En niet een fietser maar een fietser op een rode fiets met bril, wit shirt... snap je?

Wat ik laatst heb geprobeerd is de voeltechniek, je begint bij je tenen, je gaat deze aanspannen zodat je ze voelt als je ze voelt ga je naar je voeten, dan je pesen, bovenenbeen, bil en steeds omhoog, dan als he klaar ben weer bij je tenen. Omdat je bezig bent met aanspannen en voelen gaan je gedachtes daarheen.

Hoop dat 1 van deze tips je helpt!
Oke, zal ik zo doen @Kenshin
Hoe kan ik aan die melatonine komen, zonder dat mijn ouders het weten? @Veraly22
Niets bijzonders, in ieder geval gisteren nog niet. Vandaag weer allemaal gezeik enzo met mijn ouders over school. @Ronald2001
No Problem! ik zeg ook alleen maar wat ik van me therapie leer 🙂
Niet echt....
Uberhaud wie zal mij willen helpen?
Ik kan net zo goed dit account verwijderen.

Ik vertel het ze morgen wel denk ik. Maar ik wil hen niet lastig vallen

Nee..

Ik wil niet meer leven!
slaaptherapie
Vast,

Wss vinden ze het alleen maar irritant.

Nee
Waarom zouden mensen van mij houden

voor hoe erg jij mij en andere helpt op dit forum, en daarnaast besta jij met een reden
Nee!

Ik weet niet...
Wat @kenshin zegt klopt, en daarnaast, God vind je belangrijk, hij zorgt niet voor niets voor deze dingen.
Beetje, wel dat ik bij haar terecht kon.

Mijn vrienden E is naar een leraar gegaan, ze durfde niet zelf tegen mij en S te vertellen dat ze er last van had dat wij steeds zeggen van: 'Ik kan het niet' en dat was echt kak. Ik snapte het niet, zlef zij de dat ook wel eens... Waarom doe ik steeds iets fouts waardoor ik steeds bij een leraar bij een leraar terecht kom? Ik had mensen niks moeten vertellen over mijn problemen dan was er niks gebeurt, dus ik weet het wel weer de volgende keer hou ik mijn mond. Ik weet denk ik wel weer, ik hang nu gewoon het vrolijke meisje uit, die niet 'ik kan het niet' ofzo. Dan hebben mensen geen last van mij, en dan kan ik gewoon in mezelf en op me lichaam weer vreselijk zijn. Ik vertel niets meer. Fk it.
Hoe kom ik erachter wat de reden is dat ik leef? dat leer je naarmate je ouder word.
Waarom zou God me belangrijik vinden? omdat hij de mens heeft gemaakt om liefde mee te delen en jij ook een mens ben en hij dus wil dat jij ook blij bent
Waarom zou God mezelf dan laten snijden? Satan
Waarom zou God me laten stikken als ik hem nodig heb? wil hij niet, hierbij wil ik weer zeggen Satan en het verhaal van Job
Waarom was ik dan niet Dood? omdat je dus belangrijk ben voor iemand, die je misschien al kent of nog niet
Nee, ze vond dat we te vaak: 'Ik kan het niet' zeiden.

Nee, want ze vind het ook kak als ik het niet vertel. Wat wil ze dan?

Nee, ik wil niet naar een leraar gaan!

Nee, zo is het niet. Ze vind dat we te negatief zijn...

Ze zei niet heel veel bijzonders
youre welcome!
Nee!
hmm
jammer dat het slecht gaat
kan je met je ouders bespreken waarom ze zo snel boos zijn?
wat is er gebeurd dat jij je kont heb opengesneden of is het door jezelf die snijd?
je vind het nu lastig om te leven, bedenk dat het beter gaat worden ook voor jou en je vriendinnen
ik hoop dat jij straks denkt als je dat treinspoor ziet, gelukkig dat ik nooit heb gedaan wat ik dacht, bc your worth living
als je vriendin vraagt of er iets aan de hand is hoef je niet diret alles te beantwoorden, je mag ook een klein ding zeggen dit kan jou ook al helpen

Ronald

Ps yeeh 500 berichten
Ja, met haar ook. Maar ik wil haar gevoelens niet kwetsen.
ik zou het eerste doen voor je eigen best
Sorry... Hoe bedoel je?
als ik daar het antwoord op had....
hmm je vriendin is net vrolijk en jij wilt dat niet bederven, is er iemand anders?
Nog steeds slecht.....
wanneer zie jij deze persoon weer, dan kan je misschien met hem/haar praten

Reageer