Constant moe



Toon eerste bericht

307 reacties

Nee, dat niet echt
Ik doe het nooit goed
Nee, ik dit niet met een leerkracht bespreken of iemand anders.
Heyy jongenmetvraag,
Ronald kan niet meer op zijn account, hij heeft een derde waarschuwing gekregen hij snapt alleen niet waarom dus heeft hij bezwaar gemaakt en is zijn account nog niet definitief verwijdert. Hij heeft nu een mail gestuurd maar hij heeft nog geen reactie terug gekregen.

Ja, dat doe ik ook wel, maar hij heeft zo ook zijn prolemen. Maar val ik julie ermee lastig?
Geen iddee.
Mischien.
@jongenmetvraag mmm ja
@kenshin gaat wel
In het weekend kan ik niet uitrusten. Ik heb genoeg aan mijn hoofd dan. Mijn moeder is alleen maar boos op me ik doe nik sgoed. Ik zou graag met mijn vriendinnen willen praten en alles vertellen maar ik kan het niet. Ik weet het gewoon even niet meer. Iedereen heeft last van me.. Ik doe het nooit goed.
Ben je bang dat je ze lastig valt met je problemen

Ja, ook wel een beetje. Maar ik kan het ze niet vertellen.
Je vriendinnen zijn vast opgelucht dat jij vertelt waar je mee zit

Mischien
Heb je een idee met welke vriendin(nen) je zou willen praten)

Ja...

Ik doe geen dingen goed.
gewoon het praten dat vind ik lastig...
Ik vind zelfs voor de kleinste dingen praten lastig. Nee.

Mmm
Ik kan het hun nu niet vertellen
Zij hebben nu al veel problemen en dan ga ik het nu niet vertellen en wat ik moeilijk vind? Ik ben altijd een lastige prater ik ben altijd stil en weet vaak niet wat ik moet zeggen....
@Ronald2001 Sorry, maar dat is geen goed idd. Want ze zouden liever willen dat ik het in het echt vertel want ik weet al dat mijn ene vriendin als ik het verrtel helemaal door het lint gaat en ik heb liever niet dat ze dan alleen is als ik het vertel... Het had in andere gevallen wel een goed idd kunnen zijn!

@Kenshin Denk je?
Op het forum kan ik er langer over nadenken over dingen en dan kan ik er over nadenken en in het
weet ik nooit wat ik moet zeggen...
Ik weet het nu even niet wat ik moet doen...
Slecht.

Niets bijzonders...
Ik kom niet van de stress af.....
Ga het proberen
Heyy,

Het gaat even niet meer. Ik weet niet waardoor maar voel me echt KUT...
1813 ga ik proberen
Het gaat al slecht en nu heb ik het ook nog verpest bij een jongen waarmee ik goed contact had
Geen idee, hoop het.
Niemand kent hem, nouja ik maar niemand verder die ik knen... Maar hou daar maar over op..

Ik ben dom, stom en ik haat mezelf.. Wat doe ik nog goed? Ik will dood!
Wat heb ik geleerd dan?

Mischien
Hoe moet ik daar achter komen, wat ben ik toch een stom mens ik kan beter dood gaan.
Nu kan ik even niet met mijn vriendinnen praten mischien later....

Reageer