hoihoi ik denk dat ik verslaafd ben


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben 15/16 jaar oud en ik heb een verslaafing aan minecraft en roblox
Ja lach me maar uit ik word toch hier door gepest.
want ze zeggen dat miesje geen games horen te doen
hier door voel ik me best wel gekwetst want mijn vriendje heeft het met mij uitgemaakt hier door en Ik heb eigenlijk ook best well zelfmoord neigingen ik heb me pols all best vaak gesneeden

32 reacties

Hoi Anonymouse ik speel ook graag roblox of minecraft en ook wel toca boca en ben een meisje dus ik wil even zeggen je bent niet de enigen🙂 (wordt niet gepest)

Badge

Is echt niet erg hoor ik ben ook nog al verslaafd aan roblox😄

Reputatie 1
Badge

makker zolang je dragon maid profiel foto hebt zit god altijd bij je

 

Hallo XxCooleMeisjeXDxX :) 

Ik snap niet waarom ze je pesten omdat je gamed. Er zijn genoeg meisjes die gamen en sommige meisjes zijn zelfs beter dan de gemiddelde jongen qua games dus geslacht zegt niks.

-Dr8gon99

Hoi!

Ik ben een meisje van 14, en ik begrijp je goed. Ik speel zelf ook regelmatig games, zoals Star Stable (Ja, help) en Sims 4. Ik schaam me ervoor, omdat Star Stable een spel is voor meisjes van 8 jaar ofzo. (Ik heb daar ook wat vrienden van mijn leeftijd) 

Mijn vrienden weten dus ook niet dat ik dit doe en soortvan verslaafd ben :(

Ik zou het zo laten, want dit ben jij toch?

Veel succes!

X Miel

ik wou graag aan jullie laten weten dat het pest gedraag nog steeds niet is op gehouden ik ben nog steeds hier super deprie over. ik speel nu veel vaker fortnite ik speel het bijna 5 uur ofzo fortnite daarnaast nog steeds roblox en minecraft maar ik denk dat het onderhand wel een echte verslaving is…

;~;

Reputatie 1
Badge +1

Ik speel ook Minecraft soms maar eigenlijk boeit het niemand wat ik doe, dus gelukkig maar. Alhoewel, het scheelt denk ik wel dat ik een jongen ben.

heyy ik speel ook veel games. in mijn klas zeggen ze het ook, mijn tip is om er gwn een stom grapje van te maken en dan de pesters uit te lachen.

xxx dark angel

Dan was dat geen echt vriendje die bij je past. Je vindt wel iemand anders die van je houdt hoe je bent en het niet uitmaakt dat je games speelt. Stop alsjeblieft met snijden het heeft echt geen zin. Ik deed het ook en nu heb ik alleen maar littekens😬. Blijf altijd jezelf en zoek iemand die van je houdt hoe je bent xx
Geloof mij ik game veel maar ik ken 5 meiden die mij in no time afslachten in games en nee dit zijn niet de super verslaafde gamer girls maar gewoon puur talent er is niks raars aan gamen het is gewoon normaal

(het zijn er drie geworden)( ik heb er twee afgemaakt maar ik had geluk)
hey,
ik speelde vroeger ook veel games en ik werd er ook mee gepest. maar wat ik deed is gewoon een timer zetten van een uurtje of 2 en als dat wekkertje afging moest ik afsluiten. en als dat niet helpt probeer gewoon wat naar buiten te gaan of beginnen met sporten (misschien doe je dat al) zodat je afleiding heb en daar ga je je ook beter door voelen.
haha ik had dit ook met roblox zo leuk dat spel haha je blijft het spelen😂❤️
ik doe dat ook hoor! je moet lekker doen wat je zelf wil en als je het niet leuk vindt ga je dan uitdage dat je 1 dag niet mag gamen als dat werkt dan doe je 2 dagen als dat werkt doe je 3 dagen stap dan over naar 1 week!! het werkt!! ps: het is helemaal niet erg als je dat doet je mag zelf kiezen of dat je er mee wil stoppen! hou je sterk
Badge
Hoi ik ben 15/16 jaar oud en ik heb een verslaafing aan minecraft en roblox
Ja lach me maar uit ik word toch hier door gepest.
want ze zeggen dat miesje geen games horen te doen
hier door voel ik me best wel gekwetst want mijn vriendje heeft het met mij uitgemaakt hier door en Ik heb eigenlijk ook best well zelfmoord neigingen ik heb me pols all best vaak gesneeden

Hee meid,
een verslafing of een hobbie ? Vind je het zelf nog leuk om te doen? Ja ? Dan is het een hobbie en er zijn online vast heel veel meer die chicks die dat ook als hobbie hebben ! Zoek ze eens op een deel ervaringen met elkaar. En niet vergeten dan jij bent wie je wil zijn en pesters meestal nog opzoek zijn naar zichzelf of waar ze thuis horen. Vriendjes zijn lastig maar zie t als een spiegel het is leuk als je er in kijkt valt ie kapot dan baal je als een stekker, zou je hem zelf lijmen dan werkt het niet en warkt het wel dan word het een lach spiegel. Is iets kapot of werkt het niet meer moet je er soms afstand van doen of veilig opbergen en als jij er aan toe bent vervangen of van die veilig opgeborgen plek halen. De rest van je gevoel herken ik in de 16 jarige ik. Maar hier sta ik leven en wel met littekens overal ik vind t spug lelijk maar laat zien wie ik ben. Kon ik terug zou ik ze weg halen al die mensen die maar keken wat ik dasr had. Je ben een prechtige meid ! En je hebt nog een heeeel leven voor je. Je bent het waard meid !


xx tmr.j
het maakt helemaa, niks uit dat je minecraft en roblox speelt, want dat zegt iets over jou en wat je leuk vind. Als je vriendje het daarom met je heeft uitgemaakt dat is dat zijn probleem! Wat de zelfmoord neigingen weet ik niet veel ookal heb ik ze zelf veel. Probeer positief te blijven, je kan het!
ik zelf speel ook gewoon Roblox en vind minecraft ook wel leuk, probeer er niks van aan te trekken en doe wat je leuk vindt!
Badge
Laat je niet stoppen door al die mensen. Als jij dit leuk vindt, dan moet je het zeker doen! Ik ken genoeg meiden die gamen, en het is zeker niet iets om je voor te schamen!
Stop it get some help
1 hoe kan je 15/16 zijn?? mood
2 lol mijn vrienden zijn juist van wtf waarom game je niet
3 maar als je van gamen houdt dan moet je gewoon doorgaan want anderen kunnen wel zeggen dat meisjes niet horen te gamen maar shit veranders biatch, we zijn in 2018 feminism is a thing now
Hey
Meisjes kunnen gwn gamen hoor niks mis mee. Ik snap het ook niet helemaal want de meeste jongens die ik spreek (inclusief ik) vinden vrouwen die gamen super cool.
Je ex is gwn 'n loser of zocht al naar 'n reden om 't uit te maken.

Je denkt dat je verslaafd bent?
Dat is wel een serieuzer probleem. Zit het je dagelijks leven ook in de weg? Ga je niet meer naar buiten omdat je altijd maar wilt gamen. Haal je er slechten cijfers door op school. Kan je überhaupt niet meer stoppen?
Als dit het geval is zou ik echt proberen te minderen met gamen. Langzaam aan afbouwen dan.
Als dat niet lukt moet je daar hulp bij krijgen denk ik.

Als die dingen niet zo zijn. Moet je vooral doorgaan met game!

Over het feit dat je minecraft speelt. Ieder zo zijn/haar ding. Ik heb minecraft ook niet heel lang geleden gespeeld vond 't nog wel geinig.
Maar ik speel bij ook pes ipv fifa word ik ook wel is om uitgeslagen. Nou en want als ik dat spel vind ik het wel leuk kunnen zij niks aan veranderen.

Peace
Sportfreak
Levels*?
Hey! Sorry voor de late reactie
Maar wat maakt het uit al speel je nog elke dag met barbies dat moet jij toch weten?!
En laat de anderen lekker kletsen en roddelen maar trek je er vooral niks van aan

Ik een jongen van 16 speelt ook nog mc dus ja boeiiiieee
Ik wens je nog veel kegels in hypixel??

Gr. Sayittomy
negeer deze mensen ze begrijpen gewoon niks games zijn voor iedereen. Maak je je maar niet te druk om deze mensen.

Speel elke game die je wilt spelen want gamen gaat om de lol en niet om wie je bent.
En waarom zou hij het uitmaken hierdoor ik zou het geweldig vinden als mijn vriendin van gamen houdt.
Hey, wat heftig dat je last hebt van zelfbeschadiging en zelfmoordneigingen! Het is bizar dat mensen andere mensen zo kapot kunnen maken! En je bent ook echt niet de enige die hier last van heeft.. Het is wel goed om het met iemand over deze gedachtes te hebben en dan het liefst wel een volwassene. Het kan voor jou misschien ook wel fijn zijn om het er met een professional over te hebben.Dan kan je het beste even langs je huisarts gaan, die kan ju dan doorverwijzen! Ik hoop dat je wat aan deze tips en de tips hierboven uit de andere reacties hebt!
Heel veel sterkte en het leven (zo mooi mogelijk) is je gegund!
Groetjes, janna
Ik speelde vorig jaar minecraft roblox nog steeds nie vaak vroeger wel echt vaaaakk

Reageer