hoihoi ik denk dat ik verslaafd ben



Toon eerste bericht

32 reacties

Hallo ik ben een jongen van 13 en Ik ben verslaafd aan bier en roken en drugs en dat komt door mijn vriend. Ja dat lees je goed ik ben homo. Maar ik vind het moeilijk om daar mee te stoppen omdat ten eerste ik verslaafd ben en ik moet ook drie keer in de week bier drinken en roken (zucht) en drugs (snuiven) wat moet ik doen want niemand anders weet het alleen het groepje. De anderen in dat groepje zijn 18 19 en 18. HELP
Hoi ik ben 15/16 jaar oud en ik heb een verslaafing aan minecraft en roblox
Ja lach me maar uit ik word toch hier door gepest.
want ze zeggen dat miesje geen games horen te doen
hier door voel ik me best wel gekwetst want mijn vriendje heeft het met mij uitgemaakt hier door en Ik heb eigenlijk ook best well zelfmoord neigingen ik heb me pols all best vaak gesneeden


Yo yo yo
Ik. Ken en begrijp het probleem ik ben een brugklasser en ik speel ook Minecraft (servers minigames ook veel survival (1.13 yee!)
En kinderen zeggen vaak van tja Minecraft is zo van paar jaar geleden en voor baby's,
Echt kapot dom want dat zeggen ze alleengaande omdat ik kapot goed ben in PvP in Hypixel! xD
Maar als je vriendje zich daarom heeft uitgemaakt
Dan ten eerste is hij raar want de meeste jongens vinden dat meestal wel dope
Ten tweede Is hij geen echte vriendje want wrm zou je het uitmaken voor games??

Veel Suc6
En ga gen door met gamen want dat is gen een hobby!

-hoihoiikbenhoidoei
Reputatie 2
Badge +9
Wel raar dat je gepest wordt omdat je gamend? Terwijl dat juist hartstikke normaal en leuk is.

Ik game veel en ik ken ongv. 24 vrouwelijke gamers. Ze zeggen altijd dat vrouwen softies zijn tijdens het gamen, maar de meisjes waarmee ik game zijn absoluut niet soft. Door hun lijk ik meer op een softie haha?

Ik heb ook best wel zelfmoordneigingen. Dat is best heftig. Als mensen je tot zover pesten dat je aan zelfmoord gaat denken.

Stop maar met snijden in je polsen, want daar ga je absoloot niet Aan dood. En je krijgt er nog lelijk littekens van ook!

Ga is praten met iemand over deze pesters, want dat is niet oké wat ze doen!

Gr:Mr. S
"want ze zeggen dat miesje geen games horen te doen"
Nouja, het is in feite een minderheid die platformen zoals Steam gebruikt, namelijk 10-20% van alle gebruikers.
Echter zijn dat nog steeds aardig wat vrouwen zonder dat je de consoles meetelt.
En dan heb je nog mobile waar de meerderheid onderhand vrouwlijk is, maar als je dat een ander soort games wilt noemen dan is dat ook prima.

" maar uit ik word toch hier door gepest."
Dit lijkt mij iets om met jouw mentor te delen.
Diegene is er namelijk voor zulke problemen.
ik speel elke dag ook blockheads
Ik speel zelf geen minecraft maar ik speelde het vroeger wel en ik vondt het heel leuk! Maar later werd het steeds minder en nu speel ik het niet meer dus uiteindelijk stop je er vanzelf mee! En er is niks mis met gamende meisjes dat is juist gaaf
Nee tis niet raar Wrm mogen alleen jongens gamen en als hij het met jou uitmaakt om die reden houd hij niet van je

Reageer