Recente gelukkige momenten



Toon eerste bericht

235 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Toekomstig gelukkig moment. Morgen een vrije dag (Hemelvaart) en lekker weer dus vriendje en ik gaan ff naar de stad en waarschijnlijk de hele middag op een terrras zitten. Heel simpel maar ik heb er nu al zin in. 😊

Reputatie 7
Badge +18

Vandaag  fietste ik met A (vriendin) over een dijk en we gingen een stukje lopen naar een uitkijktoren. En ik liep daar met haar en we hadden ook lol en over van alles praten. Over school,  over de scouts, het leven.  Ze moest lachen om mijn 'streek' op school enzo. Gewoon even met elkaar verbonden zijn met een leuk gesprek. En wij gaven ook complimentjes.  En ik voelde de  wind langs mijn benen en mn haar en  hoorde vogels en vooral A die heel vrolijk was. En zij vond mijn kilt super om te zien ;) en ik gaf haar ook weer complimentjes. Ze lacht echt leuk en ze is gezellig en knap enzovoort;) Dus @Sjammetje  ik snap je helemaal hoor! Zo'n gelukkig moment is heel fijn! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouse Hoop dat je een leuke tijd hebt in Frankrijk met Lev. Wel cool dat van die vrachtwagen. Weer eens wat anders dan de auto of het vliegtuig.

Ik ga volgende week met Niek (m’n vriendje, niet z’n echte naam😉) een weekend naar Berlijn. Het is voor ons allebei de eerste keer dat we zonder ouders op ‘vakantie’ gaan (2 dagen is niet echt vakantie natuurlijk, maar ok😄). Heb er echt heel veel zin in. We gaan wel gewoon met de trein en niet met een vrachtwagen tho😂

 

Reputatie 6
Badge +3

@OnlyMe wjw, lekker een 9,7 voor nederlands. Ik stond vorig jaar gemiddeld 5.45 dus letterlijk net niet onvoldoende D: 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi ik werd ook gelukkig dat Sjammetje blijft! XD  en ik werd gelukkig van mijn tante die een hondje heeft en een kat en daar mogen wij nu op passen :D en van het leuke berichtje van @OnlyMe@tim16 en @Tartan13 ( kniekousen aan gehad? 😍) haha sorry.

Maiskolfje X

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Tartan13 ,

 

huh alweer Tartan…uhm ..vraagje ….. op het water met de scouts….en toch natte kniekousen 🤔 dan is er toch iets mis gegaan, als je het mij vraagt

tsja een hele plas water uit je kniekousen….eigen schuld zou ik zeggen….ik heb daar nooit last van met mijn sneakersokjes….hooguit een paar druppels en zeiknatte sneakers die ik dan 3 dagen niet aan kan natuurlijk 😕, ja lach maar hahaha, jij met je super waterafstotende, jungle bestendige scoutsboots 😁

Misschien had ik toch niet zo hard om jouw kniekousen moeten lachen...sorry

Wel goed nieuws voor ons en @Sjammetje ….wat gebeurt er allemaal, als ik ff weg ben

 

 

 

Hoi @OnlyMe ,

 

wow, jij maakt echt altijd het beste van de situatie waar je in zit. Good for you.

Je kunt natuurlijk sip worden en je down voelen, maar dit is echt veel beter en leuker..

Wat voor muziek draaide je It's Raining Men van The Wheatergirls

https://www.youtube.com/watch?v=l5aZJBLAu1E en zaten er nog leuke jongens tussen 😃

 

 

 

Hoi @tim16 ,

 

oh, dank je, het is hier super en die vrachtwagen ook met Max (= nepnaam)

Ik heb er nog wel een paar verhalen over te vertellen in dit of mijn bloopers topic als ik tijd heb.

 

Maar, super leuk nieuws van jou en Niek (ook nepnaam) en met de trein is een goed plan, want dan kun je vanaf de eerste minuut van elkaar genieten. Niks op de weg letten enzo. Oh ja, wel op tijd in- en uitstappen 😏

Berlijn lijkt me ook echt heel leuk, zeker zo alleen met z'n tweetjes.

Veel plezier en ik ga aan je, aan jullie denken 😊

 

Ik word gelukkig van al die verhalen.

 

Gr. MickeyMouse 😉

@MickeyMouse 

 

Hey,

Weer lekker random dit, maar het is voor mij ook een gelukkig moment om jullie gelukkige momenten te lezen!

Ajuus!

Reputatie 7
Badge +12

Ik ven gisteravond op het strand wezen zwemmen met mijn groepsgenoten en een socio, het was erg gezellig en we gingen over de golven heen springen, het was een sterke stroming en doordat ik niet zo groot ben, ben ik wel een paar keer kopje onder geweest en heb ik wel wat slokken zout water naar binnen gekregen, maar dat is niet erg, want het was heel gezellig en ik heb veel gelachen.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +18

Haha wat schattig @Tover01 ! Fijn hoor, ik hoop dat het vonkje overslaat bij jullie! 😍 

Groetjes liefs Tartan X 

Hoi @OnbekendeAnnoniem,

 

oh lekker die patatas, ik ga die van de week maken met Lev (nepnaam)

(doe hem maar de groeten van mij en wens hem succes met koken ) en wij kunnen allebei niet koken, dus dat wordt vast heel leuk.

O, mijn broer en ik kunnen ook niet koken, dus wij dachten: ‘dit is bakken, dus moet wel lukken’. En het is redelijk gelukt! Dus jullie kunnen het wel!

Gelukkig heb ik wel een recept van iemand…..hahaha

Niet het recept te letterlijk nemen 🤣. Ik ken mensen (ik en me broer) die het wel doen….😂

dus dat moet goed komen.

Misschien een gelukkig momentje voor jou om te weten dat wij met jouw recept aan de gang gaan 😉

Super leuk! Is echt lekker!

Ik denk dat we wel nog ergens zo'n tortilla-pan vandaan moeten halen, want dat omdraaien zien we niet zo zitten en zo te horen is die tortilla bij jullie ook eerst nog op het aanrecht terecht gekomen of niet 😂

De eerste keer dat we het maakte, ging het goed mis. Op de grond beland. Maar niemand wist het, dus gauw weer in die pan gegooid en doen alsof er niks was gebeurd. Daarna hebben we pa gevraagd om het om te draaien en die heeft dat met 2 pannen gedaan.

mwa, beetje afborstelen met de afwasborstel en omgekeerd opdienen, niemand die het merkt 😅

🤣🤣🤣

Als ze die pan hier niet verkopen knutsel ik die zelf wel in elkaar, want eigenlijk zijn het 2 koekenpannen op elkaar met een scharnier ertussen, toch, zodat je die tortilla makkelijk om kan draaien en dat ie aan 2 kanten bruin wordt of iig gaar.

Ja, klopt. Het is veel makkelijker met zo’n pan. Zonder gaat het ook wel, maar da’s oefenen en misschien vloer-tortilla de patatas eten. Ook lekker!

Komt wel goed.

Altijd!

ik ga wel zeggen of het lekker was en allemaal lukte...en of dat recept klopt 😂😋

Aan me recept twijfel ik.  Lekker is het sowieso (maar over smaak valt niet te twisten...)

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

Succes!

 

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Fijn weer @tim16 !!  Het was vroeg vanmorgen ! 05:00 ! Mooie dag! Ik kan natuurlijk niet te veel vertellen maar ik heb best veel gefietst en we kwamen veel mensen tegen onderweg. Ergens op een soort ‘berg’ was het ook vet druk, niet meer normaal! Maar wel heel gezellig. En ik heb!! Handje in handje gefietst met mijn bestie !! XD 😍XD !! Het was verder een echt super leuke dag. Onderweg paar keer gestopt en wat gedronken en een grote “eisbecher”(zo heet dat) gekocht haha. Werden we stampvol van. En veel gepraat en lol gemaakt en geen lekke banden deze keer XD. Veel kilometers in de beentjes! Grenzen verlegt zeg maar en super gezellig met ons 4en.  Terug thuis had mijn moeder voor ons krentewegge staan met chocomelk en daarna watergevecht met afwasflessen 😁😁Ik hoop dat iedereen leuke dagen heeft en vandaag ook lol heeft gehad!!

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +12

Jongens kan ik jullie even aanspreken. Ga niet te veel reageren op elkaar, want ik wil niet dat dit topic gesloten wordt, je mag best reageren, maar plaats in de reactie dan ook een recent gelukkig moment, want we mogen dus niet chatten of bloggen. Of off-topic gaan. Dus kunnen we daar even op letten? Ik vind het zelf niet heel erg hoor maar ik wil niet dat jullie een waarschuwing of iets krijgen.

Dit weekend had ik voor mijn opa en oma's 50-jarige trouwdag gingen we een glas kunstwerk maken, en dat ging heel goed en het was erg gezellig.

En vandaag was ik in de klas bij BV en ik was daar dus aan het werk met een vriendin. En ik heb dus de gewoonte dat ik heel vaak giechel, en omdat ik iets grappig vindt en omdat het me blij maakt, en toen ging X tegen me zeggen: ‘Nou, hou nou eens op me dat giechelen LS!’ en dat zei ze lachen, en ik moest nog meer giechelen en zei: ‘Kan ik er wat aan doen dat jij chagrijnig door het leven gaat.’ en zij zei quasi beledigd: ‘ik ben helemaal niet chagrijnig!’ maar zij heeft dus soms een beetje een accent en ze sprak het zo uit: “Saggerijnig” en ik moest heel hard lachen en zij zei weer met het accent: ‘Hou nou een op man!’ en ik ging echt stuk. En 5 minuten voordat de les afgelopen was werd de docent “saggerijnig” en sprak ons aan van: ‘Nou meiden, zo is het wel genoeg.’ heel boos was ze, en toen moesten ik en X echt onze lach inhouden.😂😂😂

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +18

@Maiskolfje  en daar wordt ik weer happy van 😉 super om te lezen! Mijn gelukkige moment dus!

haha ook alles van school? Dat jullie dan nog  docent  willen worden 🤔😊 grappie hoor.

Kus Tartan13 X

Omg Tartan volgus mij ben jij echt the dreamboy 4 girls 😍goeie leerling, karate,scout,outdoorboy,  sexy korte kleding, rokjes, kniekousjes omg, nice benen vlgs je girl, lang haar,  geintjes, streken, vette straf, lief, beleefd, superslim, handcuffed bij de hunt🤩 girly, dierenvriendje.  Love it! Jouw vriendinnetje is a very lucky (lovely too) girl vind ik! 

Sorry hiervoor moest t ff kwijt. 

@MickeyMouse  @OnbekendeAnnoniem  @OnbekendeAnnoniem  @OnlyMe  @Banaantjeeee  jullie lijken me btw ook meer dan cute en lovely en cool. Toppie verhalen haha ! Ik ga alles van jullie ook lezen yeah ! 

@ iedereen hoor. Wie ik vergeet no offence! Ik noemde wie dr verhalen ik al las net op XO 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi hoi , ik hoorde net dat ik op zomerkamp 2e subgroepleider mag zijn achter K, zij is 15 en is mijn sg-leidster, super want we kunnen goed samenwerken dus ik ben happy ! (en stiekem ook wel trots dat me dat gelukt is hihi) maarja weer klein nieuws maar wel leuk.

@Assygirl    sjonge wat een compliment zeg, je mag er ook : ‘verlegen’bij zetten ;P en ja, er zijn hier heel veel echte toppers hoor haha, ik ben maar een gewoon ventje. Maar bedankt ! 🤗

Hoi @OnlyMe  Kijk ! Goud waard, dat vinden wij ook van je !

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +4

@MickeyMouse    

Fijne vakantie in Frankrijk🇫🇷

 

Veel succes met de prank en het rijden naar je locatie. 

Fijne reis toegewenst(ook terug weg) 

 

Veel plezier met je vriendje lev, maak er een leuke vakantie van, doe de groetjes aan hem, hij heeft vast wel onthouden wat je toen op z'n voet hebt geschreven😂. 

 

Love to you and lev

 

Spreek je na de vakantie wel weer

 

Groetjes, 

@Ann0

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @OnlyMe ,

 

vandaag had ik een gelukkig moment omdat het een uurtje geleden payday was voor een klusje wat ik met 2 van mijn broers heb gedaan in de afgelopen week.

Vorige week hadden we oude terrastegels verwijderd en de afmetingen voor het nieuwe terras aangepast, uitgegraven en met zand aangevuld en alles aan getrild, dus met een trilplaat het zand vast getrild, dat het nieuwe terras niet gaat verzakken. Daarna het nieuwe terras helemaal bestraat met een soort klinkertjes. Verder een nieuwe schutting neergezet en een nieuwe poort. Nog een pergola gemaakt en een afdak om onder te kunnen zitten en vandaag hebben we alle planten geplant en graszoden gelegd. We wilden het vandaag af hebben, omdat we op vakantie willen …en we van de week nog een paar andere klusjes af moeten maken.

Anyway, ik ben dus net door mijn broers betaald. Zij hadden die klus aangenomen en worden door de opdrachtgever betaald en ik werk voor mijn broers...snappie….. dus zij betalen mij dan weer.

Vorige week had ik elke dag 4,5 uurtjes gewerkt, (na school)  dus dat was 5 x 4,5 =22,5 uur en afgelopen weekend in totaal 20 uur en gisteren 6 uurtjes en vandaag waren we al om 06.30 uur begonnen, omdat we dachten dat we het anders niet af zouden krijgen en dat was ook wel slim, want we waren vanavond pas om 20.00 uur klaar, dus het was wel een lange dag van 13 uur en een half uurtje pauze.

Alles bij elkaar dus 61,5 uur x 12,50 = 768,75 en mijn broers hadden me nog een extraatje gegeven en ik kreeg 800,00 dus mijn vakantie geld is al binnen 😎 en ik heb ze zopas meegenomen naar de Mac en daarna nog op een ijsje bij een echte ijssalon getrakteerd, dus ja, dat extraatje is al weer op, maar dat geeft niet. Ik vind het echt heel leuk dat ik met ze mag werken, ik leer heel veel van ze en het verdient ook nog eens supergoed.

Meestal doe ik niet van die grote klussen en zoveel uur achter elkaar, maar ik vond het echt superleuk.

"Normaal’ doe ik maar 10 uurtjes in de week, das maar iets van 1,5-2 uurtjes per dag.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +12

Heyy,

Op het moment zit ik heerlijk buiten het is niet koud, en niet warm, en ik zit heerlijk een muziekje te luisteren.

-OnlyMe

Hey,

Pas zat ik me mijn 2 broers in de auto, eerst mocht ik rijden, daarna heeft me broer gereden en later op de dag me broertje. Dat van me broertje vond ik echt wel mooi, want hij is pas 11 en hij deed het echt goed, vond ik dan. 

Ajuus!

Reputatie 5
Badge +1

@MickeyMouse ,

Nog een leuk momentje voor jouw en voor mij:

Ik zat dus jou verhaal te lezen en hardop te lachen. Dus mijn moeder vroeg waarom ik lachte. Dus ik heb dat verhaal voor gelezen. (Ze weet dat ik op dit forum zit en ik vertel wel vaker dingen) En toen zei ze: diegene kan wel goed schrijven. En daar ben ik het helemaal mee eens! Je hebt altijd als je ergens op reageert een uitgebreide reactie. Echt respect! Dat wilde ik even zeggen!

-LittleMe

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @LittleMe,

 

kijk, hier word ik nou blij van.

Het gevoel dat ik van jouw reactie krijg is een gelukkig moment. Dankjewel daarvoor en leuk dat jij dit soort dingen met je moeder deelt/kan delen.

Ik vind het leuk om te lezen dat iemand kan lachen/een fijn  gevoel krijgt bij iets wat ik heb geschreven. Mijn dag is nu al weer goed. Doe je moeder maar de groetjes.

Je mag wel meer van mijn verhalen voorlezen aan haar, alhoewel je soms beter bepaalde stukjes weg kunt laten misschien…..dat hoeft niet van mij, want iedereen kan hier lezen wat ik geschreven heb, maar misschien vind je het zelf 'vervelend of ongepast’ om ‘alles’ voor te lezen.

Ik denk hierbij aan het stukje dat ik schreef over mijn vriendje en mij onder de douche in mijn eigen bloopers topic 😂

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +9

ik weet niet of het echt een gelukkig moment genoemd kan worden maar hier komt het

mijn broer was boos en gooit op de plek waar hij woont een steen door het raam.

ik denk trouwens niet dat zij het waarderen dat ik toen ik het nieuws hoorde vol in de lach schoot.

ik zou trouwens ook de uitleg geven waarom dat voor mij een gelukkig moment is.

ik en mijn broer hebben altijd de discussie dat ik dus als eerste dronken ga zijn, dat ik als eerste een ruit ingooi en noem maar op. dus dat ik als eerste een soort klein crimineeltje wordt. nou ik drink dus ook bier (wel 0.0) dus daarom zegt hij dat ik dus als eerste een klein crimineeltje wordt. mijn tegen argumenten zijn altijd dat als ik alcohol heb gehad dat ik het bijna meteen weer uit spuugde omdat ik het smerig vind.

nou wie mij kent die zou waarschijnlijk toegeven dat ik heel irritant kan zijn maar echt nooit tegen de regels in ben gegaan. en ik meestal een schatje ben met een gouden (en gebroken) hart.

waarschijnlijk is de kans wel dat ik als eerste op het politie bureau sta omdat ik iemand heb aangereden omdat ik de slappe lach kreeg.

maar het kan ook zijn dat mijn broer naar het politie bureau is geweest.

maar nu waarom hij een steen door een raam gooide

de begleiding zei dat hij zijn computer moest afsluiten en dat deed hij niet en toen is hij heel boos geworden (hij wordt snel boos wegens probleempjes in zijn hoofd wat ik wel vaker uitleg) hij werd toen naar buiten gestuurd en daar heeft hij een steen gepakt een een raam ingegooid. de politie is erbij geweest en toen ik het de volgende ochtend hoorde lag ik in een deuk van het lachen. misschien was het niet verstandig wat hij deed maar ik vond het leuk.

Reputatie 7
Badge +12

Ik vind dus een jongen leuk die op de groep naast mij woont/leeft, en hij kwam laatst mariokart lenen voor de Nintendo (ik heb daar echt 0 verstand van dus ik liet mijn mentor het halen) en toen zei hij dat hij het later die avond terug zou brengen, en toen later werkte mijn mentor weer en toen kwam hij hem pas terugbrengen en toen bleek het ook nog eens de verkeerde te zijn! Het was namelijk Mario Party die hij kwam geven en niet Mariokart. Ik moest heel hard lachen en hij rende snel terug naar zijn groep om de juiste te halen.

-OnlyMe

Reputatie 6
Badge +3

ik ben nu alleen thuis en ik ben met een speaker gwn keihard muziek aan het luisteren en een dansfeestje aan het houden haha ik voel me echt goed nu

Reageer