Recente gelukkige momenten



Toon eerste bericht

236 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Ik loop 2/3 keer per week naar mijn oma vanaf school, en laatst was ik om 4 uur uit. Ik liep langs de basisschool die daar in de buurt is, en er kwam toevallig een meisje uit de school, die dezelfde kant op ging. 

Ik had moet verzamelt en begon een gesprek over hoe zwaar mijn tas was 😅. We hebben gekletst totdat ik links moest.

Vandaag liep ik weer langs die school, en de kinderen waren buiten aan het spelen. Dat meisje rent naar het hek en vraagt:"Is je tas vandaag weer zo zwaar?" Mijn hart smolt, ze had me gewoon herkent🥰

 

Liefs,

         M.

Reputatie 7
Badge +4

Gisteren keek ik op NPO naar de Taarten van Abel met mijn mam ( terugkijken). En ik kan het aanraden. Wat een leuke lieve zachte jongens waren daar in. Die waren echt lief met elkaar als hartsvrienden. Echt stoer en lief. Een zusje van de ene jongen was overleden en zijn bff wou hem opvrolijken met een taart. Kijken ! Zo lief ! ( een beetje zo stel ik me @MickeyMouse  en @Tartan13  ook voor, van die lieve zorgzame, en daarom superstoere, jongens). Ik werd er in elk geval helemaal gelukkig van !

Groetjes Maiskolfje

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Ik heb ook Jota-joti weekend ( net als @Natureflower ,  trouwens dat is nationaal en ik begreep ook internationaal  en er doen duizenden scouts mee uit de hele wereld  van allerlei groepen overal dus deze info is nog wel anoniem 😉) heel vet iig!  En wij hebben ook al die dingen gedaan met portofoons, zenders en een tv uitzending via de ether ofzo. En een vossejacht met zenders met bepaalde geluiden.  Het was heel vet en ik heb heel veel gezien en erg genoten.  We maakten contact via de antenne  met groepen uit  Tsjechië en Zwitserland en ook Duitsland. Heel cool iig. En wij als scouts hebben meegeholpen met uitzetten van een speurtocht met knipperlichtjes voor de kleinste scoutjes (bevers) en toen met die kinderen meegelopen en dat was ook heel schattig. Een leuk weekend en ik ben dus nog gelukkiger dat ik er bij ben gegaan !

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +12

Hey allemaal!

Elke dag als ik van school naar huis fiets fiets ik langs een bejaardentehuis, en dan zit er zo een oude man op een rollator te kijken naar iedereen die langskomt. Ik zag dat en ik zwaaide, hij zwaaide terug en zijn gezicht lichte op, sindsdien zwaai ik elke dag naar hem, en hij zwaait altijd terug.

Ook was school erg chaotisch vandaag, maar ik heb het overleefd😬😉😂

En ik ga straks lekker barbecueën en marshmallows roosteren! Zin in!

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb echt iets heel grappigs meegemaakt vanochtend/gisterenavond:) Ik ben misschien iets té actief op het forum dat ik droomde over bananen hahah. Ik droomde dat ik een soort bananenmeisje was dat bananen uitdeelde. Heel vreemd haha, maar het was heel komisch. Mijn dag kan niet meer stuk;)

Liefs x Banaantje <3

Reputatie 7

hi ik was vorige week op vakantie en toen waren er ook behoorlijk veel duitsers en ik had duits gepraat tegen iemand en dat was echt leuk en er was ook iemand die speciaal voor mij en mijn vriend duitse muziek ging draaien en we hadden een talentenjacht en ik had een liedje van helene fischer gezongen (atemlos durch die nacht)

ja dit was het ff heel snel verteld heb nie zoveel tijd srry

joeee

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb net even gezwommen en zit nu heerlijk even te genieten van het zonnetje, eerst was mijn vader erbij maar die ging net weg vanwege zijn rug, dus ik ben lekker even alleen met een muziekje op mijn kop.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Het werd weer eens tijd om hier wat te plaatsen haha ! Pas geleden had ik een super vet kamp met allemaal groepen! En daar was een  jongen van 13 die af en toe een kilt aanhad 😎 en zoals jullie vast weten draag ik ook rokjes dus we hadden een soort klik daar haha. De meesten waren ook best positief, ook al vonden sommigen het wel “beetje wennen”of “apart gezicht”maar lekker boeien!  Maar het leuke is nu, dat ik een berichtje van die jongen heb gekregen! Ik kan natuurlijk  niet te veel zeggen maar we gaan een keer  afspreken samen en hij wil een keer een bepaalde collectie zien die we thuis hebben  ( “we “als in : mijn moeder”  ;P) want hij is een muziek gek.  Dat vind ik nou super leuk, om van iemand te horen die je zomaar ergens ontmoet hebt! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +7

Hoi lieve @Tover01 ,

Wat leuk! Veel plezier!

Op het einde (toen ik eigenlijk al geen energie meer had ging ik bellen naar 2 gasten van in de 20 die de hele weg helft in beslag namen, de ene jongen ging opeens harder fietsen, non-verbaal daagde hij mij uit voor een wedstrijdje (en ik had dus al weinig energie) ik gaf volle kracht en hij ook, ik haalde hem bijna in, maar ik zakte daarna weer bijna af, toen hij vond dat het goed was minderde hij tempo en ik haalde hem vol in, ik stak nog even mijn hand op om te laten zien dat ik het leuk vond.

Haha, had ik een paar maanden geleden ook.Ik had niet gewonnen😉

Hij was wel aardig, maar dacht dat ik 12 was😯Ik zie er wat jonger uit dan ik ben...Toen ik zei dat ik 14 was, was de reactie '’oh...'’😜

 

Hey! Zo'n lieve held maakt mij gelukkig :

https://www.rtvoost.nl/nieuws/2253001/overdinkel-maakt-zich-klaar-voor-ontvangst-daan-10-die-300-kilometer-heeft-gelopen-voor-epilepsiefonds

so sweet ! 🥰

XxX 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi, ik was op zomerkamp en bij een scouts groep naast ons uit Vlaanderen zaten super leuke kinderen en leiding waar we veel lol mee hebben gehad. En een leidster van hun had een schatting dochtertje van 2  en dat kwam vaak bij mij zitten en dat was heel lief, en die ouders vonden me ook heel aardig. En ik maakte ook echt vrienden. Heel leuk en een mooi gevoel. Andere kant is wel dat je ze dan heel graag zou blijven zien en dat is dan niet zo. Dus ik mis ze ook wel, ook dat kleine lieve meisje dat zo schattig was. Het idee dat je ze zo leuk en lief vind en ze dan weer los laat is ook wel een beetje verdrietig maar overheersend was het vooral heel gelukkig! 

Groetjes liefs Tartan X 

@sinasappelbroodje  aahw omg that hurts! 😘 En goed van je je bent een onderhandelaar zo te zien! 🤩 Turkse pizza is heel lekker trouwens!! 

Asky XxX 

@SjammetjeJa, echt in de hoek, met zijn handjes op de rug, en af en toe stiekem om kijken, en dan opeens omdraaien en doen alsof hij een popster is. @Tartan13 Moest jij in de hoek staan? Wanneer? Waarom?

@een.meisje.dat.van.duits.houdtFijn!

-OnlyMe

 

😊 Hoi @OnlyMe  Klopt. In de brugklas. Kijk mijn antwoord op je vragenlijst, vraag 71 ☺️😊.  Haha grappig trouwens met je mentor.  Ik mag 'm meteen al 😉 mijn geluksmomenten waren dat ik hoorde dat ons zomerkamp doorgaat naar Tsjechië en dat ik iets meer zakgeld ga krijgen! 

Groetjes liefs Tartan X 

  

😂😂ik had je echt wel willen zien in die hoek in je sportbroekje met je handjes op je rug Tartan , no offence 😘 😘

Hey, ik lees nu net deze hele topic en ik ben echt onder de indruk. Jullie zijn allemaal zo lief voor elkaar en helpen elkaar. Zo super!

Toen ik hier net op het forum kwam was ik ook positief verbaasd!😍

Mag ik hier ook mee doen?

Je bent welkom🙂Heel leuk dat je er bent, dat meen ik oprecht!

Reputatie 7
Badge +12

Wat bedoel je @MickeyMouse ? Je was er toch niet bij? Ik snap het niet.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +14

Dankje @Jesse_6567 dat is lief! Ik voel me ook echt welkom! 

X Tover 

Reputatie 7
Badge +18

@sinasappelbroodje  auw! 🫢  En, Turkse pizza = 😋 lekker!

@Askygirl  haha nou dat laat ik ook niet gebeuren hoor ! Komt goed xd. Ja ik ben gek met alle dieren hier 😍 

Groetjes Tartan X 

Reputatie 7
Badge +12

Ik was gister ook weer in het zwembad, en we gingen samen worstelen in het zwembad, het was heel gezellig, en er was ook een leuke jongen bij van de groep naast ons, dus dat is altijd goed😉 er stond ook weer een box bij met muziek, en ik heb lekker in het zwembad gedanst. En toen ik om keek keek die jongen mij aan dussss…..

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +14

Oja mag ik nog wat aanvullen? Het is ook een gelukkig moment als @Banaantjeeee  fijn op het forum blijft en er weer zin in heeft en zich weer wat gelukkiger voelt! 😘 ik heb alles eens bekeken en jij doet hier heel veel goeds! Anderen ook hoor!!! Maar ik wil het even speciaal tegen jou hebben 😊 want jij helpt zelf super goed, typt heel bemoedigend en lief en mensen worden een stukje beter en gelukkiger door jou. Ik ben er net maar ik heb heel veel gelezen hier en het forum kan jou niet missen hoor. En Tartan13 zei het ook, voor jou een hug en power en moed! Want dat verdien je en ik denk dat we allemaal hopen dat jij nog heel lang blijft en bij draagt! Dus @Banaantjeeee  be strong and be happy! 🥰

Lieve knuf , Tover X 

Reputatie 7
Badge +18

Klein grappig en gelukkig momentje. Vanmorgen kwam mijn lief heel vroeg want ze ging met mij helpen melken. Ze was zó vroeg dat ik nog maar net uit mn bed was. En ik had mijn hele rug onder de striemen van het laken, je kent dat wel, allemaal rode strepen enzo ;p heb ik wel vaker maar dat had ze niet door natuurlijk. Dus ik loop zo zonder shirtje naar de douche en ik zo " auw aaahh auw auw!"  En zij echt helemaal bezorgd 😁 zovan hoe komt dat? Wie heeft dat gedaan?  En ik nog een schepje er bovenop, dat ik was afgeranseld omdat ik 's nachts in het bos een heksendans had  mee gedaan en een offer moest brengen ( had ik net gisteravond een boek over gelezen dat ik uitgerekend van haar heb geleend xP) En zij met een half oor luisteren en die rug bekijken haha. Toen pas zei ze " hé, wat zei je nou? Je bent echt gek! Nee hoe komt dat?"  Toen heb ik maar gezegd dat het gewoon aan het hoeslaken lag 😜haha dat ze dat niet door had ook. Zij een beetje bozig blozen ik lachen. En toen lekker lang knuffelen en dan verdwijnt die boosheid ook zo mooi 😍 soms mag je best ff gek doen toch?

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +7

Aww! @Tover01 Dankjewel! Het is heel lief van je:) Ik beloof dat ik actief blijf!!

Oh wauw dit gaat waarschijnlijk heel aanstellerig klinken, maar jullie zijn oprecht zo lief! <333

Ik vind het gewoon een beetje lastig nu met gymnasium enz... Misschien maak ik later een topic erover! *Trouwens ik wist niet dat boeken zo zwaar kon zijn! Heb net eff me tas op de weegschaal gelegd haha:D Hij woog 8 kilo!*

Ohja ben bijna iets vergeten! Welkom op het forum! Ik zag dat je paar dagen geleden pas een account heb gemaakt. (!) Ben zo blij dat ik niet meer de enige ben die 12 (2011!) is haha xD lol :D. 

Liefs xxx Banaantje <3

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Jesse08 ,

 

oh haha, je had 10 cent te weinig gegeven en was er mee weg gekomen, dat was ook wel lief van die mevrouw bij de kassa.

Bij mij was het ook wel grappig dat die kinderen nog wat kleingeld terug kregen bij de kassa (ze hadden een handje vol kleingeld gegeven) en toen wilden ze dat aan mij geven. Dat vond ik wel lief, maar ik zei 'hou maar en bewaar het maar voor een volgende keer, want wie wat bewaart die heeft wat.

Nou vergeet ik soms dingen te bewaren op een veilige plek, omdat ik dan denk dat de plek waar ze liggen al veilig is, maar soms wordt je dan toch verrast en is alles toch weg. Dat had ik vanmiddag.

Met een beetje geluk en hulp van anderen hoop ik dat het toch weer goed komt. Het niet echt iemands schuld, maar ik hoop wel dat ik het terug vind, want er zat veel werk in door verschillende mensen.

Ik ga er vanuit dat het wel goed komt als ik het lief vraag en uitleg. Dat klinkt misschien een beetje cryptisch, maar ik denk dat er wel iemand is die mij begrijpt. Dat klinkt helemaal mysterieus 😅, wat denk jij?

Ik geef niet vaak zomaar geld weg aan iemand, maar het was zo leuk om die kinderen te horen praten over dat blikje drinken en daarom dacht ik, ik kan die 40 cent wel missen.

Ik had samen met oma die middag geld gewonnen in een loterij. Oma speelt mee  (ik mag dat zelf niet) en betaalt en ik mag de nummertjes dan altijd kiezen en als oma prijs heeft dan deelt ze de prijs met mij.

Dat is wel nice, toch?

Die middag was ik al even in de winkel geweest  met oma en hadden we ‘onze’ prijs al opgehaald: € 5,60 en toen zei oma dat ik het allemaal wel mocht hebben, maar ik zei daar kun je 2 nieuwe lootjes voor kopen. Dat moet je niet weggegeven en toen mocht ik die 60 cent houden en daar heb ik weer die 40 cent van weggegeven….

Dus, die dag had ik al een gelukkig moment toen ik de prijs met oma mocht delen en die kinderen hadden en gelukkig moment toen ze dat geld van mij kregen en daarom had ik een tweede gelukkige moment omdat ik zag dat ze blij waren en ik had nog een derde gelukkige moment door de lieve reacties van jullie op mijn verhaaltje in dit topic.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Mijn recente gelukkige moment is gebeld worden door mijn liefste vriendinnetje dat ze mij mist haha en vanmiddag langs komt 😍 wederzijds hoor!  En wakker worden en realiseren dat het een vrije dag is 🤭 ik zette half slapend bijna mijn tas al klaar en had daardoor een moeder aan het lachen ☺️

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +7

Oh haha, nou ik snap wel wat je zegt hoor @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer !🙂

Reageer