Recente gelukkige momenten



Toon eerste bericht

236 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb vandaag op school een goede vriendin (leeft ook bij mij op de groep) gesteunt, ze werd een beetje gepest en er werd geroddeld over haar, ik heb haar getroost een knuffel gegeven en tips gegeven zoals ik hier ook altijd doe. Ze was er heel blij mee en het heeft erg geholpen, want in haar eentje durfde ze het niet zo goed. Ik werd er erg gelukkig van dat ik R kon helpen en haar dag goed heb gemaakt.

-OnlyMe

P.S. @MickeyMouse Ik ging echt stuk om jouw verhaal! Echt leuk al die reacties van iedereen, zet dat door, want als ik dan verdrietig ben dan vrolijkt dit mij nou echt op.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @OnlyMe,

 

dat heb je goed gedaan, die vriendin treft het maar met jou en ook fijn dat het jou ook een goed gevoel geeft, das ook belangrijk

 

knuffels voor iedereen hier

 

 

jullie verdienen het

 

P.S. @MickeyMouse Ik ging echt stuk om jouw verhaal!

 

welke? die van dat meisje bij de slager op de vorige pagina?

Dat vond ik zelf ook leuk om mee te maken...er gebeurde van alles en het leek alsof de enige was die het in de gaten had en het verbaasde me dat niemand het raar vond of er iets van zei dat ik midden in die slagerij ‘kiekeboe’ met haar aan het spelen was….ik had het idee dat die anderen allemaal in een andere dimensie waren ofzo….

ik schaam me niet snel en dat had je vast wel al in de gaten hahaha

 

Echt leuk al die reacties van iedereen, zet dat door, want als ik dan verdrietig ben dan vrolijkt dit mij nou echt op.

als we daar jou mee kunnen helpen is dat een extra reden om hier te blijven posten 🙂

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +19

Top weer alle verhalen 🤣 @OnbekendeAnnoniem  je kon wel een zus van me zijn zo te lezen haha xd. En @een.meisje.dat.van.duits.houdt  ik vind het top dat je zo blij bent met je taallliefde en er zo happy van wordt. Mooi om te lezen! Ook @OnlyMe  met een leuke en blije belevenis! En ik werd ook heel gelukkig van het mooie compliment van @MickeyMouse  in de bloopers topic! Ik bedank jou er hier voor om daar niet off topic te gaan 😊 tsja ik zit idd zo in elkaar zoals jij daar zegt. Het geeft meestal lol en soms lichte troubles maar dat heb ik er dan voor over haha ;) Ohja en @Sjammetje  ik zal je vraag bij de bloopers een keer als verhaaltje vertellen.  Komt goed. 

Dank jullie weer voor de leuke gelukkige momenten het houdt me echt blij!  

Groetjes liefs Tartan X 

 

Reputatie 7
Badge +19

@OnlyMe  dankjewel voor je lieve verhaal! Dat kunnen we inderdaad heel goed gebruiken! Wat schattig ook 🥰 en ik geef je groot gelijk met de mug xd.  Jouw verhaaltje was mijn gelukkige moment ! 

Kus, groetjes en liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @OnlyMe en de rest,

 

ik ben er wel weer even klaar mee

alles gaat in de check, eerst maar eens wachten tot er iets terug komt, want hier word ik niet vrolijk van.

Ik weet dat iedereen zijn/haar/hen best doet en dat ie wel een keertje hierboven komt te staan…

 

Het is echt weer zo'n dag, vandaag…

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

ik ga naar buiten, dus kijk ajb uit voor overstekende muizen….ik wil niet ook nog onder jullie fiets of skateboard terecht komen hè 🙃

 

 

 

@MickeyMouse cool joh! Wens je echt heel veel plezier en een fijne/leuke rit!

Reputatie 2
Badge

Haha leuk momenten hoor! :) Hier is de mijne: Vandaag zat ik met mijn moeder en mijn 2jarige broertje in de tuin. Ik zei: "Wat een mooie weer! Misschien draag ik morgen wel die zwarte jurk die jij voor me heeft gekocht:)" Mijn broertje keek meteen geïnteresseerd. Hij zei: "Ik ook zwarte jurkje morgen!" Het klonkt echt heel lief <33

Liefs x Banaantje <3

Awwhh echt heel lief van je broertje 😭 en jij hebt echt een ;leuke quote of hoe je dat ook noemt

@Askygirl  agree! 😍 is hij ook vlgs mij xd

@OnlyMe  wat goed! Ik hoop het ooit te lezen je boek! Mooi  dat je zo'n onderwerp neemt. Top hoor! 

Sjammetje xxxx

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @froggo.123 , @Tartan13  en @OnlyMe 

 

ik heb hier met Lev een gelukkig momentje… wij hebben die Sword dance muziek even opgezocht en aangezet en het leuke van die video is eigenlijk dat er geen bewegend beeld van dansende Schotten (of zo) bij zit, dus we kunnen onze fantasie laten werken…….. het jammere is wel dat er geluid bij zit, nee hoor, das een grapje, maar ik moet hier niet te lang naar luisteren, anyhow, dus Lev en ik zijn nu aan het dansen zoals wij denken dat @Tartan13  misschien wel gedanst moet hebben .....wij worden er iig wel happy van, dus ga zo door allemaal met leuke dingen doen en posten 😄

 

PS als het gemogen had dan zouden we wel een filmpje van onszelf gepost hebben, maar ja, dat mag niet volgens de forumregels en misschien is het ook beter voor onze eigenwaarde 😂

 

Gr. MickeyMouse & friends

@MickeyMouse 

 

 

Hey,

Ik was gister me me broer tortilla de patatas aan het maken.

Dat was wel super leuk. We nemen allebei alles iets te letterlijk, dus ook dat recept. We hebben weer veel lol gehad. En het was ook nog lekker!

Ajuus!

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Tartan13,

 

Hoi @MickeyMouse  er zijn wel filmpjes waar je het er bij kan zien haha

 

ja, klopt….ik zie dat het filmpje van Lev en mij is uitgelekt…..😂, je kunt wel zien dat het stiekem gefilmd is, want we zijn maar af en toe samen in beeld en we moeten nog een klein beetje werken aan dat alles gelijk gaat, maar we hebben wel plezier gehad, kijk zelf maar….

https://www.youtube.com/watch?v=yyJ0legVRBA

beginner sword dance

 

uhm, hoe kan dat filmpje al 11 jaar online staan als wij gisteravond hebben gedanst….nou ja, dat ga ik nog wel even uitzoeken 😋

 

Ik snap heel goed dat je er niet lang naar luistert xd.

 

ik vind het niet echt vervelend voor even, maar voor een hele avond…...het zou anders zijn als ik het zou zien als er echt een optreden is en er dus ook van alles bij te zien is. Wel leuk dat jij dat doet, zeker in kilt en alles wat er bi hoort 

 

Na een tijdje dans ik op andere muziek hoor ;)

 

snap ik, beetje headbangen bij Nirvana ofzo?  Lekker dat je haar alle kanten op gaat 😀

Wel leuk voor de afwisseling, toch?

 

maar als je er maar happy van wordt toch

 

zo is dat, zeker weten, lekker doen waar je zin in hebt

 

😊 dikke X 

Groetjes liefs Tartan X 

wow, lief, ik geef je er eentje terug en Lev (die jongen die heel anders heet in het echt en die mijn vriendje is) ook 😘

 

Fijne dag verder

Tot een volgend gelukkig moment

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

 

Reageer