ik ga hier weg



Toon eerste bericht

426 reacties

ik heb nog een quote

 

  

 Hi Blue,

 

 

Misschien vanmiddag nog ff een wandeling ofzo als het weer het toelaat.

dat was ik wel vanplan als het weer beter woord dan dit.  

bij ons valt het, afgezien van de wind wel mee, dus als je hier naartoe komt lopen….. haha, das vast meer dan 100 kilometer dus das ook geen oplossing

Als het droog is lekker ff een frisse neus halen en een beetje uitwaaien. Wij doen graag langs het strand hier achter de duinen. Iedereen (bijna) zit binnen en wie lopen er weer buiten….ja precies, M&M's en Twin

 

daar heb je wel gelijk in, misschien moeten we die hint serieus nemen en een radiostilte inlassen en gewoon afwachten wat er gebeurt……

nee dat vind ik weer niet fijn 

oh, nou dan blijven we hier toch gewoon lekker bij je en das ook wel makkelijk want als je even je benen wilt strekken ofzo dan houden wij jouw koffer wel ff in de gaten :slight_smile:

 

Ik hoop dat probleem met die verdwijnende reacties sneller is opgelost als met dat paarse vlak. Dat heeft uiteindelijk wel met tussenpozen hier een half jaar gestaan, maar ik las net dat ze er mee bezig zijn, dus dan gaan we er maar vanuit dat ze hun best doen om het zo snel mogelijk op te lossen en mijn reacties komen toch wel aan vanwege dat trucje.

 

Groetjes,

M&M's en Twin die ff een paar broodjes aan het smeren is en hopelijk eet ie ze niet allemaal zelf op, die apekop, das geen scheldwoord, maar zo noem ik 'm wel vaker en dan moet ie altijd lachen :grin:

 

hey 

 

mooie tent hebben jullie gekocht, jammer genoeg is ie uitverkocht zag ik op die ss die je stuurde. Heeft papa gelijk de hele voorraad gekocht dan?

nou hij woord nu in het bruin verkocht 🤔 maar ja wij wouden hem wel in het blauw achtig want dan kan ik misschien jullie aantrekken 😜

 

 

Blaast die echt in 8 komma zoveel seconden op, das supersnel

zal het niet weten 🤣

 

Nou MenMs nu ga ik ff naar de Wc hoor. Want heb al 3 blikjes energie op 😂

 

hey

 

Ik denk dat KT je nog niet weg wilt .😜

nee had het op nieuw geplaats en alweer niet 🤔 nou ugh irrtant ik ga energie pakken ben moe. en moet nog huiswerk maken vandaag 🥱 naja huiswerk van Emma zeg maar 

 

hey

 


 

oke mooi die handleiding

valt wel mee want je hebt 

wacht heel even er staat een raar liedje op 🤔

ooh je hebt een functie dat je het armpje kan verplaatsen. 
 

Apple is niet mijn beste kant dus ik wist ff niet hoe je kan tekenen op een foto dus ff een nieuw tekening aan gemaakt 😂


Kijk je klikt op dat tekentje en je maakt een sircel om Pikachu’s arm. Wel wat mooier natuurlijk 😉

En dan; klik ik op copy en dan

En dan op het pijltje want dan kan je hem verplaatsen en draaien. En zo heb ik het gedaan. Het was vooral knip en plak werk 🙃 als je weet hoe het moet 🙈 en tot vandaag wist ik ook nog niet hoe het moest ik wist dat het kon maar hoe was onduidelijk. 

 

hoeveel verschillende plaatjes moest je maken voor jouw gift?

ehm tel de groepen zou ik zeggen 🙈 ik heb het veel vaker op nieuw gedaan. En dan moet je bedenken dat iedereen voorzich telt en sorry @Gebruiker c jij zwaait niet omdat ik jou nog niet kan tekenen haha. 
 

haha ook leuk om Luca iets te leren 😊

 

wow, wat een goed programma en wat knap dat je dat allemaal vandaag hebt gemaakt

en dan voor elk poppetje apart, wat een werk, maar ja, als je het eenmaal weet dan is het wel te doen

Btw, wat een leuk om met die handjes te zwaaien. We zijn er echt van onder de indruk

 

Luca vindt het ook leuk om erbij te zijn, de sfeer tussen ons heeft vanavond echt een boost in de goede richting gehad. Het was spannend in het begin en er is een soort deken/last van ons afgevallen, das wel fijn

 

Als er iemand moe wordt en wil gaan slapen moet ie 't maar zeggen. Wij zitten nog vol energie, maar jullie zijn hier al uren bezig…

 

Groetjes,

M&M's, Twin en Luca

 Hi Blue,

 

dat is vaag 

 

maar als je veder kijkt 

is ie er niet das gek

 

das ook gek, bij mij zie ik dat niet staan op die manier, dus niet jouw naam en avatar als bij jou op dat overzichtje. Kennelijk is het toch wel ergens aangekomen dan, maar raar dat je het niet ziet als je het topic opent…

Het is hier aan het spoken lijkt het wel.

 

Misschien ben je direct dan wel ineens uitgecheckt, als verrassing….

 

Nou ja, als het zo gaat dan weten we iig waardoor….nou ja, niet precies, maar ongeveer dan toch

 

 

Groetjes,

M&M's en Twin die er steeds minder van begrijpen van wat er hier allemaal gebeurt als je een reactie wilt posten

Hi @justtalking ,

 

leuk dat je ook even langs komt.

 

Iedereen is hier welkom

 

M&M's, Twin en Luca

 

 

het spookt hier

wat voor spookjes? kwam het spookje van snapchat langs? 

@justtalking ,

 

goeie handtekening heb jij haha

 

M&M's, Twin en Luca in da house

Tuurlijk, al mijn reacties verdwijnen weer..

Groetjes,
Simply Me

Dat irritant ja, misschien dan de reacties kopiëren  en dan hier in zette .

 

Groetjes Gebruiker c 

ik ben nog lang niet moe haha

En ik maar denken dat mijn wifi ofzo raar doet, want ik had dat probleem net op discord ook haha😅. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Het systeem is wel echt irritant. Ik snap dat ze willen modereren maar komop… De topics en reacties met contactgegevens zie ik ook nog regelmatig dus die moderatie-tactiek is alweer achterhaald. 

-TheMightySlayer <3

oprecht he

alle reacties verdwijen.

ik zit al bewust niet op wifi maar op 5g want dat is beter. maar dat maakt echt geen ene zak meer uit volgens mij

het is mij niet gegunt als ik soortvanklaar ben om te gaan ook echt te gaan 🤔

Ja, alle reacties verdwijnen. 2x geprobeerd om een reactie te posten, werkt niet. 

@M en Ms  weetje wat het is, ik ben nogsteeds in call haha😂nou ja, heb net ondertussen een paar pallets weg gebracht en een lading gedaan dus ja, ik ben er nog wel ff

ok, zorg je wel dat die pallets bij de goede afnemer terecht komen, anders heb je het de rest van de week extra druk

 

M&M's en Luca nu is Twin gaan plassen

 

Tsja wat erin gaat moet er ook weer uit hè @Blue 

Ja, geen idee. Maar ik vergeet heel vaak te kopiëren, dus dat is van mij niet zo slim.

Maar ik vind het wel gek dat alle reacties opeens verdwijnen, daarom heb ik een reactie geplaatst in het topic 'niet geplaatst’, misschien dat we dan wat opheldering krijgen.

Groetjes,
Simply Me

M en Ms? ik vind t eig wel leuk om ff te kletsen is da goed? dat maak ik even een klets topic haha

 

dat we hier een beetje chatten wordt oogluikend door KT toegestaan, omdat wij hier een speciale gelegenheid hebben, voor de rest is chatten niet toegestaan op KT, maar verder houden we ons wel aan de regels want anders krijgen we alsnog gedoe en dat willen we niet

 

KT is goed voor ons en dat willen we ook respecteren, maar hier kan ik wel af en toe een kort antwoord geven op een vraag

 

M&M's

 Hi @Gebruiker c ,

 

Binnenkort examens en daar wensen we jou alvast veel succes mee, net als met al het andere dat je doet.heel erg bedankt! Dat waardeer ik enorm! Jullie waren toch klaar met alles toch? Of hadden jullie nou een tussejaar 🤔.

wij hebben vorig jaar VWO examen gedaan en daarna een tussenjaar gepland, alleen is dat allemaal anders gelopen door corona, maar ja. Uiteindelijk hebben we er het beste van gemaakt

 

xx

Gebruiker c schreef:

ik had al eerder verteld hier in deze reactie dat mijn volgende opleiding over Bouwkunde gaat, maar ik denk dat we dan niet alleen dat gemeen hebben met elkaar,  ik denk dat we dan elkaar zeker is gaan tegenkomen denk ik haha😄😜.  Niet wetende dat jullie het zijn of jullie mij, maar goed, misschien wel, want ja, 2 van dezelfde koppies zie ik niet over het hoofd 😅.en jullie denk ik mij ook niet. 

mannekes 😉

 

wie weet komen we elkaar wel ergens op een 'bouw’ tegen in de toekomst

 

 

@Blue ,

 

dankjewel voor je reactie

 

 

zit je op dat speciale plekje bij die boom?

nee jammer genoeg zat ik daar niet. dat plekje is leeg gekapt. maar nu heb ik een nieuw plekje en die is ook erg fijn en mooi. heb er 3 en een half uur gezeten :see_no_evil:

oh, gekapt….., das niet zo mooi, maar gelukkig heb je een ander plekje gevonden

 

 

Die van jou is echt wel mooier, maar ja, er was ook wel ruimte voor verbetering van die originele….

haha. maar ik wouw hem in eerste instantie helemaal veranderen maar dan was het niet meer echt jullie kleurplaat. dus heb ik hem zo gehouden. en als ik ga verhuizen gaan jullie met z'n alle gezellig mee.

leuk dat we dan met jou mee mogen verhuizen

 

 

Dat was 'm voor nu, maar ik hoop snel nog vaker wat te posten, maar moet wel nog ff tijd vinden. Twin en ik werken sinds het begin van het jaar 5-6 dagen in de week (tot 12 uur per dag) om snel veel geld te verdienen.

hey let er wel op dat jullie genoeg rust krijgen en genoeg ontspanning. want alleen maar werken is ook niet goed. 

bedankt voor de tip, komt goed. We hebben het plan om het werken nog tot juli vol te houden en dan vakantie vieren, als het kan in Frankrijk….

 

 

 

Aangezien jij ook een 'knoop’ hebt doorgehakt en gekozen hebt voor jezelf en om  binnenkort te verhuizen, hopen we natuurlijk dat jouw toekomst er ook alleen maar mooier uit gaat zien.

heb je het over de knoop van het forum gaan of de knoop van verhuizen want dat waren 2 grote knopen. 

oh,  niet echt over nagedacht, ik denk allebei :joy: nu je het zo vraagt. Het zijn allebei best grote stappen

 

 

Heel veel succes en plezier en wie weet komen we elkaar nog ergens tegen, ook al weten we dan misschien niet zeker dat we elkaar van hier kennen….

daar over gesproken :thinking: weet je zeker dat jullie vrijdag wel bij jullie opa zijn wezen werken. want bij ons kwam er een 2ling extra werken en die woonde ver uit de buurt. en waren beide heel erg aardig tegen mij. en wouden allebei super graag samen met mij werken :joy: . ik dacht toch echt eerst aan jullie en daarna ging ik samen met hun werken. 

uhm, dat mensen graag met jou willen werken, dat snappen we wel. Wij wonen ook ver weg, op het randje van de bewoonde wereld, dus dat klopt en we zijn 2ling…..dus je dacht ff dat wij het waren, maar je bent uiteindelijk maar gewoon aan het werk gegaan alsof er niks aan de hand was….pff en wij dachten dat je ons door had…..daar zijn we mooi doorheen gekomen zonder ontmaskerd te worden….:thinking::wink:

 

dit is ff een mededeling voor iedereen. Ik ben van plan om zondag van het forum te gaan.

maken we er dan iets gezellig van met z’n alle? 

klinkt goed, alleen weet ik niet of we er bij kunnen zijn. Dan zijn we in België en we weten niet hoe dat allemaal verloopt en of we daar blijven slapen of niet

 

ik vind het een mooi moment. Want ik heb me ingeschreven bij 2 organisatie’s om daar misschien te gaan wonen.

ok nice, hopelijk hor je snel wat

 

 

ooh @M en Ms & @twin 

hier is jullie afscheids cadeautje. 
 

wow, die is echt heel erg mooi. Ook onze lievelingskleur, maar dat kunnen we wel overlaten aan iemand die Blue heet :wink:

 

Herken je de quote 😅 

jazeker, die is van Pipi Langkous :relaxed:

 

Ik heb hem in m’n kamer hangen naja een andere afbeeldingen. Maar de quote. Want toen jullie deze plaatste in jullie topic schoot ik in de lach, met de gedachten als je het nog nooit hebt gedaan kan je het toch nooit. Maar eens moet de eerste x zijn. Dus ja. 

precies en het leuke is dat als je 'm gebruikt als iemand vraagt om iets voor hem/haar te doen dat je het ijs breekt, dus een ontspannen sfeer creëert  (wat een raar woord, als je het zo ziet staan haha) en je tegelijkertijd aangeeft dat je je best gaat doen en omdat zij dan weten dat je het nog nooit hebt gedaan, dat ze best wel snappen dat het niet gelijk vlekkeloos zal gaan, das het mooie ervan. Oh ja en ze weten gelijk dat je humor hebt :relaxed:

 

 

@Gebruiker c

xx

Gebruiker c schreef:

Ik ga wel na mijn examen en mijn rijbewijs weer wat harder en vaker werken bij m'n baas want ik vind 36 uur veel te weinig😅. Ja oke, misschien ben ik ook beetje gek.

 

oh, we wisten niet dat je maar 3 dagen in de week bij die baas  werkt, ik bedoel 12 uurtjes per dag is bij ons de norm :joy:

Haha, nee serieus, 36 uur is sws al een hele baan, maar wij werken ook liever meer uren per dag en dan minder dagen of weken, zodat er nog tijd voor vakantie overblijft in de zomer

 

 

@Pin,

xx

M en Ms schreef:

haha, je bent naast een talentvolle tekenaar ook nog eens een meestervervalser :joy:

@M en Ms misschien geleerd bij het Pinstituut©️ ?

btw, organiseert het Pinstituut ook summerschool??

Daar zouden we ons graag voor opgeven, want dat lijkt ons een goede Pinvestering in onze toekomst, les krijgen van de master zelf :smiley: is altijd al onze droom geweest

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

 

ok, zorg je wel dat die pallets bij de goede afnemer terecht komen, anders heb je het de rest van de week extra druk

daar komen ze meestal sneller achter dan een week hoor. Bij ons meestal op de zelfde dag nog. Dus ik denk bij @Gebruiker c ook 

 

 

M&M's en Luca nu is Twin gaan plassen

Tsja wat erin gaat moet er ook weer uit hè @Blue 

Ey gebruiker c wanneer ben jij aan de beurt 😂

nou kijk hier eens 

hier heb ik een reactie geplaatst!? 

en hier niet

komt er weer ééntje

 

  

wow, wat een goed programma en wat knap dat je dat allemaal vandaag hebt gemaakt

nou ik had dit idee dus al een tijdje in m’n hoofd en het moest op 1 of andere hier kunnen plaatsen. Als ik het via een rare manier in m’n galerij plaats kan ik het hier naar toe plaatsen. Maar als ik een echt gift bestand doe niet. Maar als ik een programma doe die ik niet ken kan het wel 

okè, het is echt goed gelukt, zo zie je maar wat je allemaal voor elkaar krijgt, maar ja,we weten al dat je een doorzetter bent en dat heb je nu ook maar weer eens aangetoond

 

 

en dan voor elk poppetje apart, wat een werk, maar ja, als je het eenmaal weet dan is het wel te doen

zeker als je weet voor wie je het doet hè, maar hey kijk is even naar jullie afscheid cadeautje 😉 daar heb ik het begin van. 

 

wow, het is de omgekeerde wereld, wij zouden zo'n mooi cadeau voor jou moeten maken als afscheid en jij doet dat voor ons, dankjewel

Die poster krijgt een mooi plekje in onze nieuwe kamer en Twin had het erover om die gift als screensaver te gebruiken als het kan en als jij het goed vindt

 

 

Luca vindt het ook leuk om erbij te zijn, de sfeer tussen ons heeft vanavond echt een boost in de goede richting gehad. Het was spannend in het begin en er is een soort deken/last van ons afgevallen, das wel fijn

dat is fijn. Soms is het ook fijn om over iets anders te praten dan jullie zelf dan kan de sfeer ook al 10x makkelijker maken. ik ben allang blij dat ik vandaag niemand bij m’n voeten eind heb liggen 😂 m’n beste vriend was er bij bij Pins afscheid

 

we zijn wel blij nu en dit is zeker een leuke afleiding, er wordt hier gelachen en het is weer zoals vroeger qua sfeer enzo, de rest komt later wel, we blijven hier slapen en we hebben morgen vrij genomen, dus hebben ook tijd om morgen nog ff te posten en te lezen enzo

 

 

Als er iemand moe wordt en wil gaan slapen moet ie 't maar zeggen. Wij zitten nog vol energie, maar jullie zijn hier al uren bezig…

ooh nee hoor, er zitten 3 monster blikjes in mij en normaal gesproken drink ik water dus ik verga van de energie 🤣

 

haha, zolang je nog niet door je kamer stuitert is het goed

 

Wij vinden het heel gezellig hier met jou en iedereen die verder post

 

Groetjes,

Luca, Twin en M&M's

 

@justtalking 

 

ik ben nog lang niet moe haha

ja jij kan uitslapen omdat het vakantie toch?

 

M,T,L

dat we hier een beetje chatten wordt oogluikend door KT oegestaan, omdat wij hier een speciale gelegenheid hebben, voor de rest is chatten niet toegestaan op KT, maar verder houden we ons wel aan de regels want anders krijgen we alsnog gedoe en dat willen we niet

hebben jullie ook gezien dat een kt persoon af en toe een klavertje 🍀 geeft 🤔

dat viel me anderhalve pagina terug op haha. dat vind ik ook wel mooi 
 

ik heb zeker respect voor alle mederators en iedereen die achter de chat en de telefoon zitten. Ze proberen ons toch weer elke x te helpen. En houden dit een veilige en fijne omgeving. Maar daar zeg ik morgen wel nog wat over denk ik. naja vandaag maar dan over een paar uur 😂

Klopt, daar ben ik het helemaal mee eens.

dat we hier een beetje chatten wordt oogluikend door KT oegestaan, omdat wij hier een speciale gelegenheid hebben, voor de rest is chatten niet toegestaan op KT, maar verder houden we ons wel aan de regels want anders krijgen we alsnog gedoe en dat willen we niet

hebben jullie ook gezien dat een kt persoon af en toe een klavertje 🍀 geeft 🤔

dat viel me anderhalve pagina terug op haha. dat vind ik ook wel mooi 

oh superlief, ik ga ff kijken wie het is/zijn, dan kunnen we die ff taggen en bedanken

 

ik heb zeker respect voor alle mederators en iedereen die achter de chat en de telefoon zitten. Ze proberen ons toch weer elke x te helpen. En houden dit een veilige en fijne omgeving. Maar daar zeg ik morgen wel nog wat over denk ik. naja vandaag maar dan over een paar uur 😂

je hebt gelijk

gelukkig mogen we dit doen en das ook wel het leukste voor @Blue , want dan kun je lekker veel sturen en is het niet saai

 

trouwens , wat goooeed (om met Martien Meijland te spreken)  dat je dat van die klavertjes hebt gezien :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's, Luca en Twin

Reageer