Skip to main content

idee: geef een compliment aan iemand anders of aan de Kindertelefoon (mag over alles gaan)

Toon eerste bericht

192 reacties

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1716 reacties
  • 6 januari 2025

Gefeliciteerd met je 4000 reacties ​@tim16 🎉

Jammer dat je binnekort wegmoet. Niet je ascheidstopic vergeten he😉

Groetjes Lupus

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4127 reacties
  • 6 januari 2025

@Lupus Dankjewel

KT stuurt als het goed is een mailtje 2 weken voor m’n account verwijderd wordt dus ik ben niet zomaar ineens weg. 😅

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1716 reacties
  • 23 januari 2025

Nog een compliment voor ​@Mariska H ! De check gaat heel snel nu en in uw e-mail van net was u heel vriendelijk! Bedankt!

Groetjes Lupus

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1716 reacties
  • 25 januari 2025

Wist niet exact waar ik het moest zetten, maar dit leek me de beste plek. ​@Monkeyboy08 was recent actief! Ik hoop dat je blijft! 

(Hij heeft geen reactie geplaatst, maar hij stond wel in het rijtje)

Groetjes Lupus 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 458 reacties
  • 26 januari 2025

Haii,

@Lupus een compliment dat je zoveel complimenten geeft en aan anderen denkt☺️ en je bent een lieve jongen hoor🤗😉

@Silence , je bent heel behulpzaam en lief🩷🫂

Monkeyboy08
Forum|alt.badge.img+11
  • Topper
  • 725 reacties
  • 26 januari 2025

Hoi ​@Lupus,

Ik heb afgelopen tijd wel wat gekeken op het forum maar niet gereageerd.  Misschien dat ik nu wat meer ga reageren.

Groetjes  Monkeyboy08

Silence
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 491 reacties
  • 26 januari 2025

Nahww dankjewel lieve ​@Cantaloupe, jij bent ook ontzettend lief <3 

Liefs en knuffel, 

Silence

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 458 reacties
  • 26 januari 2025

Dankjewel lieve ​@Silence , knuffel terug🤗 <3

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1716 reacties
  • 26 januari 2025

Bedankt ​@Cantaloupe !

Ik hoop het wek ​@Monkeyboy08 !

Groetjes Lupus

xShqdow
Forum|alt.badge.img+12
  • Topper
  • 709 reacties
  • 26 januari 2025

Mooie topic zie ik hier. Ik zal dan ook nog maar een duit int zakje doen en een paar mensen becomplimenteren.

Als eerste Simply Me, een gebruiker van een jaar of 3 a 4 geleden toen ik net op dit forum kwam. Zij maakte me wegwijs op het forum en had altijd een goede respons. Hoewel ze dit natuurlijk niet leest, houdt ze voor altijd een plekje in mijn hart.

Daarna nog een gebruiker van jaren geleden. Want wie kan hem vergeten, de geweldige Pin. Hij had altijd goeie antwoorden en wist je echt verder te helpen. 

Ik wil ook nog xLisa noemen, die ik ook regelmatig mensen zag helpen met goede reacties en antwoorden.

Als laatste van de oude garde benoem ik nog M&Ms. Hij was een goede aanwinst voor het forum.

(Kenshin ook natuurlijk, maar daar heb ik volgens mij niet mee op het forum gezeten).
(En xLotx voor haar geweldige topic over alternatieven voor zelfbeschadiging).

Fast forward een tijdje later…

Ik zou graag ​@Paardebloem83 een compliment geven. Zij was heel lief en heeft mij meerdere keren geholpen, zeker in de tijd dat mijn moeder kanker had. Hoewel ik haar hier nooit meer zie, wil ik haar alsnog een pluim geven omdat ze altijd zo lief helpt. 

NaamNietBekend krijgt van mij ook een compliment voor het steunen toen mijn moeder kanker had en ik me niet heel lekker voelde.

Ook ​@Eenmeisje004 wil ik bedanken voor alle positieve reacties die ze onder mijn, en andermans topics heeft achtergelaten. Ze had altijd een lief woord klaar en zocht positief mee naar oplossingen.

DaVinci krijgt van mij ook een compliment voor de hartelijke herverwelkoming (is dat een woord?) toen ik na een pauze weer even terug op het forum kwam.

Complimentje voor ​@MickeyMouse . Hoewel ik hem ook niet meer op het forum zie wil ik hem ook een complimentje geven voor zijn positieve en volledige reacties. Deze hebben mij oprecht geholpen toen het even wat minder ging.

@tim16 krijgt van mij ook een compliment. Hij levert een hele goeie bijdrage en heeft mijn topics ook goed beantwoord.

Nog een fastforward naar nu…

Ik zou graag een complimentje maken geven aan de nieuwe groep gebruikers. Ik ken jullie misschien allemaal nog niet zo goed, maar ik zie duidelijk dat jullie het goed doen! ​@Lupus ​@Cantaloupe ​@Tover01 ​@Monkeyboy08  en ​@Boterbloempjee zou ik daarbij graag noemen.

Dan nog een complimentje naar de moderatoren. ​@Luuk ​@Mariska H ​@Marieke ​@Britta  ​@Carolien_  en ​@Ab W  wil ik hierbij met naam noemen. Toppers zijn jullie, stuk voor stuk! (Ook degene die ik niet genoemd heb).

Verder wil ik nog een bedankje geven aan iedereen die op dit forum bijdraagt aan de positieve sfeer en de leuke community.

PS. Ik ben waarschijnlijk mensen vergeten, en dat spijt mij. Voor iedereen die mij of anderen ooit heeft geholpen maar ik een diepe buiging. Uit het diepst van mijn hart; dank jullie wel. 

Nog een paar laatste benoemingen: ​@jaivy ​@Socrates MightySlayer ​@TheMusicDude ​@OnlyMe ​@Mij_niet_gezien ​@Sano07 ​@Tartan15 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Ik wil graag een compliment geven aan ​@Cantaloupe ik vind je echt heel lief en vind het oprecht super knap van je dat je dingen die je kwijt moet blijft delen en dat je er zo voor anderen bent terwijl je het zelf lastig hebt! Echt fijn dat je hier bent en je reacties zijn ook goed. Iedereen die met jou bevriend is heeft echt geluk ! 💖😘

Voelt wel raar om dit over 1 persoon te zeggen terwijl er meerdere zijn die een compliment meer dan verdienen dus ook hierbij een compliment aan iedereen! En hoop dat degene die veel actief waren weer wat meer terug gaan komen, jullie worden gemist! 💖😘zoals ​@ItsJustMe ​@Tartan15 ​@Tover01 ​@Tjempie ​@Silence ​@Blub ​@Wolkje ​@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ​@tim16 ​@Lupus en nog veel meer. 

Heel veel liefs en een knuffel voor iedereen 🤗

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 458 reacties
  • 4 februari 2025

Haii lieve ​@Boterbloempjee ,

awh wat lief!!!!🥰❤️ Dankjewel en ook een groot compliment terug! wat je zegt over mij geldt voor jou net zo 😘 🤗

Hoop idd ook dat ze er weer wat vaker gaan zijn, ik mis jullie ook!!❤️

en ​@Blub ​@Silence ​@Tover01 ​@Tjempie ​@ItsJustMe jullie zijn ook allemaal super lief🥰

Liefs🤗

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Oeps sorry dat ik hier laat op reageer🙈🤭maar bedankt  lieve ​@Cantaloupe 🤗😘♥️

Liefs 🤗

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4127 reacties
  • 6 februari 2025

@xShqdow en ​@Boterbloempjee  Heel erg bedankt voor de complimenten.

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3232 reacties
  • 6 februari 2025

Hoi! ach wat lief allemaal ! 😊 en voor jullie allemaal ook hoor! Zonder jullie en dit mooie medium was ik een stuk minder zeker van mezelf geweest!  Alle lof en liefde! 💘

Groetjes Liefs Tartan XxX

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • 458 reacties
  • 10 februari 2025

Haii,

ook nog een compliment voor ​@Tartan15 en ​@tim16 🤗

@Tartan15 ik vind je heel stoer en super lief 😘💕

@tim16 je bent ook heel lief🤗❤️

Liefs🤗

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1673 reacties
  • 10 februari 2025

Heyy,

Super lief alle complimentjes!! Zelfde geldt ook absoluut voor jullie allemaal echt waar jullie zijn toppers!🤗💖

Liefs, ItsJustMe💗

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen