Vraag

welke sport doen julllie?


Reputatie 2
Badge +3

Ik wil graag weten welke sport jullie doen


68 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Van alles gedaan. Heb ongeveer 4 jaar op judo gezeten. Ik heb 1 jaar op kickboxen gezeten. Uiteindelijk is de trainer er helaas mee gestopt. Maar ik wil wel nog zo'n verdediging sport doen. 

Weet alleen niet waar ik moet beginnen en met wat moet beginnen. Zou anders zoiezo gewoon extra vaak naar de sportschool gaan

Reputatie 7
Badge +6

Ik zit op badminton

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouse

Welke vechtsport zou je willen doen?

Ik zit nu te denken aan jiujitsu.

 

Ik hoor trouwens wel van meer jongens dat als ze (bijna)  klaar met school zijn dat ze dan stoppen met voetbal.

Tja, ben er gewoon echt helemaal klaar mee. Vooral met de wedstrijden en zo.

Misschien ook maar eens kijken voor een proefles tennis.

Reputatie 7
Badge +9

@MickeyMouseSkimboarden lijkt me ook wel cool. Is dat nog moeilijk om te leren? Weet niet of ik ooit een echte beachboy word
 Beachboys zijn wel hot tho dus wie weet 😂

Met de gym wilde ik sws wel weer beginnen. Beetje gespierder worden en zo, betere sixpack😄 Nah ja, we zien wel. En ik blijf sws 3 keer per week hardlopen.

 

 

Skim boarden lijkt me wel lastiger dan surfen omdat het een kleiner plankie is.

 

Dus als je water sport ofzo zou ik gaan golf surfen (het liefst met een trainer, maar het is mogelijk zonder te leren)

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @benebird  en @tim16,

 

je kunt ook wave skimboarden, het is ietsje anders dan echt golfsurfen: hier ren je met je board vanaf de kant van het strand in de richting van een golf, springt erop en ‘rijdt’ de golf of je kunt 'm ‘barrelen’ en er doorheen surfen, zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Skimboarden

 

een voorbeeld van een nice wave:

https://www.youtube.com/watch?v=a5Y1LtC4byU

Running In to The Dream Wave Pro Skimboarder

 

Watersport is sws echt leuk, zeker met lekker weer, alleen kun je het niet doen aan een druk strand met veel zwemmers, het is wel een leuke community, boarders onder elkaar en surfdudes

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

 

Het is ook hartstikke leuk, maar dat is heel lastig! Hoe die gast het had gedaanđŸ€Ż maar met genoeg oefen red je het wel

Reputatie 7
Badge +17

Ik zit op voetbal en ik doe aan hardlopen.

Reputatie 3
Badge +1

Dansen, wandelen en
 telt klimmen op meubels mee?

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @anonieme B,

 

ik doe aan squash, tennis, paar keer padel gedaan en is ook wel leuk, badminton, mountainbiken, wielrennen, skaten, windsurfen, ik mag nog niet met een kite 😕, waterskiĂ«n en wakeboarden, skimboarden en ik deed het al aan het strand, maar ik wil graag urban skimboarden, maar dat kan ik nog niet zo goed, maar ga deze zomer meer doen, want het is cool, kijk deze maar https://www.youtube.com/watch?v=6VF5LS7G_H0 en https://www.youtube.com/watch?v=9oclDaiTgvE, verder doe ik  hardlopen, zwemmen en hang ik ook wel eens op de bank als ik niet in een boom of op iets anders aan het klimmen ben en oh ja, ik doe aan dansen, maar was het bijna vergeten omdat ik er al een paar maanden uitlig ivm allerlei blessures...gebroken sleutelbeen, gebroken vingers, gekneusde ribben, iets aan mijn knie en van die dingen, maar alles is nu soort van ok, dus ik begin voorzichtig weer met alles
.ik hoef me vanaf nu dus niet meer te vervelen. Ik wil dit jaar ook meer gaan freerunnen, maar de jongens die ik ken die dat doen zijn echt veel beter dan ik ben, maar ja, oefenen, oefenen, oefenen en dat word ik misschien ook wel beter
.

MĂ©mĂ© (mijn pleegmama) zegt dat ik beter eerst mijn gemak eens een beetje houd en eerst eens goed herstel van alles voordat ik weer iets breek
., maar ja, ik ben best eigenwijs en kan niet stil zitten, ik moet  ook altijd naar buiten en dan ja, dan ben ik alweer iets aan het uitproberen voordat ik er echt over nagedacht heb, dus we zien wel
 wat zal ik eerst eens gaan doen
.balletje trappen met wat jongens of ergens inklimmen
.hmmm...

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouse dat zijn wel coole sporten. Ik zit op voetbal zoals ik al zei (sinds m’n 10de) maar ik ben eigenlijk op zoek naar wat anders want ik vind er niet zo veel meer aan. Zit nu wel echt te denken om misschien tennis te gaan doen. Of een vechtsport of zo, lijkt me ook wel nice.

Badge

Hee,

ik heb vroeger lang op dansen gezeten, maar dat vond ik saai worden.

nu zit ik op voetbal en in de zomer doe ik ook wakeboarden

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16,

 

zeker cool, ik houd van alles wat met water en ballen te maken heeft, dus ook van douchen met jongens , maar das geen sport 😂

Tennis is echt wel leuk en voetballers hebben meestal wel al een goed balgevoel, dus ik zou het gwn eens uit gaan proberen als ik jou was. Ik hoor trouwens wel van meer jongens dat als ze (bijna)  klaar met school zijn dat ze dan stoppen met voetbal.

Vechtsport is wel goed voor je lichaam en geest, maar voor mij is het niks, want ik houd niet van vechten en mezelf moeten verdedigen. Dan laat ik me wel 2 x slaan, als ik nog niet hard weggelopen ben 😉. Ja, I know, beetje raar en ik weet ook wel dat vechtsport juist vaak niet is om aan te vallen, maar om erger te voorkomen en het ook goed is mentaal, maar ja, het voelt niet goed voor mij. Welke vechtsport zou je willen doen?

 

 

@EenTeddybeerFan, 


 telt klimmen op meubels mee?

ik vind van wel, het is een soort apenkooi/parkour/freerunnen in huis, dus ik reken het goed 😉

 

 

@Wortelfan37,

ik zit op atletiek, maar ben nu geblesseerd.

 

oh balen, sterkte, ik hoop dat je snel opknapt

 

En heb muzieklessen, maar dat is geen sport.

maar wel heel leuk

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 4
Badge +4

Ik weet nie of je t een sport kan noemen maar ik zit op scouting. Je bent wel bijna altijd buiten spelletjes aant doen en rennen enz

Echt een aanrader

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouse

Welke vechtsport zou je willen doen?

Ik zit nu te denken aan jiujitsu.

Het gaat dus jiujitsu worden. Helaas is er waarschijnlijk pas na de zomervakantie een plek vrij dus moet nog ff geduld hebben. Heb er wel zin in. Volgende maand stop ik met voetbal dus ga in de tussentijd de sportschool maar weer oppakken😄

 

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouse Skimboarden lijkt me ook wel cool. Is dat nog moeilijk om te leren? Weet niet of ik ooit een echte beachboy word
 Beachboys zijn wel hot tho dus wie weet 😂

Met de gym wilde ik sws wel weer beginnen. Beetje gespierder worden en zo, betere sixpack😄 Nah ja, we zien wel. En ik blijf sws 3 keer per week hardlopen.

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik had deze nog niet beantwoord zag ik ;)  Ik zeil, loop hard en doe aan karate sinds mijn 9e.  En zit op scouting. Allemaal super leuk om te doen vind ik 😉

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16 ,

 

ik weet niet of je al eens geskateboard hebt, want dat helpt wel en anders gewoon vallen en opstaan en vallen weer opstaan en vallen en...ja dat en uiteindelijk lukt het wel. Gwn ff van iemand een board lenen (en wel terug brengen dan natuurlijk haha)  en eens een uurtje proberen en liefst met iemand die het al kan voor wat tips


Je hebt een laagje water nodig onder je board om te kunnen glijden.. dus in de branding vlak bij het strand is nice als het vlak ligt en niet te schuin afloopt (kan ook bij laag water als je van die net niet droog gevallen poeltjes hebt, je kent ze wel of niet natuurlijk haha)  en in het begin heb ik vaak gehad dat ik m'n board zo neer gooide (soort van als een frisbee dat ie net over het water gaat glijden) en er dan op sprong en gelijk weer viel, omdat mijn board ipv op het water al op het zand lag en niet gleed en ik er dus gelijk vanaf kukelde...na een tijdje lukt het wel en pas later kun je echt leuke dingen gaan doen, zoals draaien (180 of 360 en zelfs 540) of over ramps of ralis heen, maar ja, dat komt dan wel, het glijden op zich is al best leuk

 

Als je een keertje over een strand loopt en je ziet een beachboy, die net iets te bruin is, iets te lang haar heeft en nogal een praatjesmaker is, dan zou ik het kunnen zijn en kun je gerust vragen of je ook ff op mijn board mag


Maarre, ik zag dat je al stiekem was begonnen op dat voetbalveld dat je strakjes niet meer nodig hebt:

https://www.youtube.com/watch?v=spfndQ4Gs9A

Skimboarding on grass

 

Je doet het best al aardig goed hoor en wil je je eigen baan bouwen met wat vrienden (als er geen strand/water in de buurt is), dan heb je misschien iets aan deze instructievideo

https://www.youtube.com/watch?v=1Q7vaKXWwIE

How to build a backyard skim board pool

Don’t let me down, dat laatste begrijp je wel als je de video kijkt

 

Have fun

 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 6
Badge +2

Ik zit op paardrijden en schietsport oftewel ik zit bij een schutterij 

Reputatie 7
Badge +12

Toevoeging: ik wil gaan boogschieten, ik doe dat soms met Pmt (psycho motorische therapie, makkelijk uitgelegd Gym met een verhaaltje) en met Pmt merk ik dat ik er best wel aanleg voor heb, en het is ook best vet.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @benebird  en @tim16,

 

je kunt ook wave skimboarden, het is ietsje anders dan echt golfsurfen: hier ren je met je board vanaf de kant van het strand in de richting van een golf, springt erop en ‘rijdt’ de golf of je kunt 'm ‘barrelen’ en er doorheen surfen, zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Skimboarden

 

een voorbeeld van een nice wave:

https://www.youtube.com/watch?v=a5Y1LtC4byU

Running In to The Dream Wave Pro Skimboarder

 

Watersport is sws echt leuk, zeker met lekker weer, alleen kun je het niet doen aan een druk strand met veel zwemmers, het is wel een leuke community, boarders onder elkaar en surfdudes

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Badge

hoi,

ik zit op atletiek, maar ben nu geblesseerd.

heb op voetbal gezeten.

En heb muzieklessen, maar dat is geen sport.

Reputatie 1
Badge

Ik doe aan tumbling!đŸ€žâ€â™€ïž

Reputatie 2
Badge +3

Leuk ik ga waarschijnlijk kooklessen nemen

 

paardrijden😍

Reputatie 5
Badge +1

Rhönrad, dat is turnen in een rad

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb van mijn 3e tot mijn 11e aan ballet gedaan. En daarnaast deed ik ook nog andere stijlen. Op het moment doe ik helaas geen sport.

Reageer