Vraag

welke sport doen julllie?


Reputatie 2
Badge +3

Ik wil graag weten welke sport jullie doen


68 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Dansen, wandelen en… telt klimmen op meubels mee?

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @anonieme B,

 

ik doe aan squash, tennis, paar keer padel gedaan en is ook wel leuk, badminton, mountainbiken, wielrennen, skaten, windsurfen, ik mag nog niet met een kite 😕, waterskiën en wakeboarden, skimboarden en ik deed het al aan het strand, maar ik wil graag urban skimboarden, maar dat kan ik nog niet zo goed, maar ga deze zomer meer doen, want het is cool, kijk deze maar https://www.youtube.com/watch?v=6VF5LS7G_H0 en https://www.youtube.com/watch?v=9oclDaiTgvE, verder doe ik  hardlopen, zwemmen en hang ik ook wel eens op de bank als ik niet in een boom of op iets anders aan het klimmen ben en oh ja, ik doe aan dansen, maar was het bijna vergeten omdat ik er al een paar maanden uitlig ivm allerlei blessures...gebroken sleutelbeen, gebroken vingers, gekneusde ribben, iets aan mijn knie en van die dingen, maar alles is nu soort van ok, dus ik begin voorzichtig weer met alles….ik hoef me vanaf nu dus niet meer te vervelen. Ik wil dit jaar ook meer gaan freerunnen, maar de jongens die ik ken die dat doen zijn echt veel beter dan ik ben, maar ja, oefenen, oefenen, oefenen en dat word ik misschien ook wel beter….

Mémé (mijn pleegmama) zegt dat ik beter eerst mijn gemak eens een beetje houd en eerst eens goed herstel van alles voordat ik weer iets breek…., maar ja, ik ben best eigenwijs en kan niet stil zitten, ik moet  ook altijd naar buiten en dan ja, dan ben ik alweer iets aan het uitproberen voordat ik er echt over nagedacht heb, dus we zien wel… wat zal ik eerst eens gaan doen….balletje trappen met wat jongens of ergens inklimmen….hmmm...

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouse dat zijn wel coole sporten. Ik zit op voetbal zoals ik al zei (sinds m’n 10de) maar ik ben eigenlijk op zoek naar wat anders want ik vind er niet zo veel meer aan. Zit nu wel echt te denken om misschien tennis te gaan doen. Of een vechtsport of zo, lijkt me ook wel nice.

Badge

hoi,

ik zit op atletiek, maar ben nu geblesseerd.

heb op voetbal gezeten.

En heb muzieklessen, maar dat is geen sport.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16,

 

zeker cool, ik houd van alles wat met water en ballen te maken heeft, dus ook van douchen met jongens , maar das geen sport 😂

Tennis is echt wel leuk en voetballers hebben meestal wel al een goed balgevoel, dus ik zou het gwn eens uit gaan proberen als ik jou was. Ik hoor trouwens wel van meer jongens dat als ze (bijna)  klaar met school zijn dat ze dan stoppen met voetbal.

Vechtsport is wel goed voor je lichaam en geest, maar voor mij is het niks, want ik houd niet van vechten en mezelf moeten verdedigen. Dan laat ik me wel 2 x slaan, als ik nog niet hard weggelopen ben 😉. Ja, I know, beetje raar en ik weet ook wel dat vechtsport juist vaak niet is om aan te vallen, maar om erger te voorkomen en het ook goed is mentaal, maar ja, het voelt niet goed voor mij. Welke vechtsport zou je willen doen?

 

 

@EenTeddybeerFan

… telt klimmen op meubels mee?

ik vind van wel, het is een soort apenkooi/parkour/freerunnen in huis, dus ik reken het goed 😉

 

 

@Wortelfan37,

ik zit op atletiek, maar ben nu geblesseerd.

 

oh balen, sterkte, ik hoop dat je snel opknapt

 

En heb muzieklessen, maar dat is geen sport.

maar wel heel leuk

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +9

Van alles gedaan. Heb ongeveer 4 jaar op judo gezeten. Ik heb 1 jaar op kickboxen gezeten. Uiteindelijk is de trainer er helaas mee gestopt. Maar ik wil wel nog zo'n verdediging sport doen. 

Weet alleen niet waar ik moet beginnen en met wat moet beginnen. Zou anders zoiezo gewoon extra vaak naar de sportschool gaan

Reputatie 4
Badge +4

Ik weet nie of je t een sport kan noemen maar ik zit op scouting. Je bent wel bijna altijd buiten spelletjes aant doen en rennen enz

Echt een aanrader

Reputatie 7
Badge +6

Ik zit op badminton

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouse

Welke vechtsport zou je willen doen?

Ik zit nu te denken aan jiujitsu.

 

Ik hoor trouwens wel van meer jongens dat als ze (bijna)  klaar met school zijn dat ze dan stoppen met voetbal.

Tja, ben er gewoon echt helemaal klaar mee. Vooral met de wedstrijden en zo.

Misschien ook maar eens kijken voor een proefles tennis.

Heel lang op cheerleading gezeten nu doe ik aan turnen en hardlopen 

Reputatie 7
Badge +4

Ik zit op paardrijden en ben stalhulp en als instrument bespeel ik mondharmonica.

Groetjes tinker.fan

Badge

Hee,

ik heb vroeger lang op dansen gezeten, maar dat vond ik saai worden.

nu zit ik op voetbal en in de zomer doe ik ook wakeboarden

Reputatie 3
Badge +1

Ik zat op voetbal. Tegenwoordig doe ik daar eigenlijk alleen nog de omroepinstallatie die ik inspreek, dus van voetballen komt niet zo veel meer haha.

Verder zit ik op schietsport. Dat is echt heel vet. Het is ingewikkeld om met een vuurwapen te schieten, maar om het te kunnen is echt heel leuk. Ik doe ook veel aan parcoursschieten, dan moet je op een parcours allemaal doelen proberen te raken en rennen tussen de doelen door.

Reputatie 7
Badge +7

Ik zat eerst op turnen maar ben daar afgegaan omdat het eerder een kletsclubje was, dan echt iets leren. Daarna zat ik 2 jaar op dansen maar omdat ik ook toen begon met paardrijden moest ik kiezen. Het is paardrijden geworden haha

Nu zit ik al 6 jaar op paardrijden en heb verzorgpaarden. Ook heb ik al 5x op Ameland een strandrit gemaakt!

Reputatie 7
Badge +12

Ik zat op Circus en Judo, nu zit ik alleen nog op Toneel, maar ik weet niet of dat doorgaat voor sport.

-OnlyMe.

Reputatie 5
Badge +1

Ik zit op tennis. Is dan ook meteen mn enige sportive kant. Voor de rest kan ik qua sport helemaal niks (letterlijk 😂) 

LittleMe

Reputatie 6
Badge +2

Ik zit op paardrijden en schietsport oftewel ik zit bij een schutterij 

Reputatie 7
Badge +12

Toevoeging: ik wil gaan boogschieten, ik doe dat soms met Pmt (psycho motorische therapie, makkelijk uitgelegd Gym met een verhaaltje) en met Pmt merk ik dat ik er best wel aanleg voor heb, en het is ook best vet.

-OnlyMe

Reputatie 1
Badge

Ik doe aan tumbling!🤸‍♀️

Reputatie 3
Badge +1

Ik zit op paardrijden en schietsport oftewel ik zit bij een schutterij 

Leuk! Met wat voor wapens schiet jij?

Reputatie 7
Badge +5

Veldhockey en turnen 

Reputatie 4
Badge +1

Paardrijden

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouse

Welke vechtsport zou je willen doen?

Ik zit nu te denken aan jiujitsu.

Het gaat dus jiujitsu worden. Helaas is er waarschijnlijk pas na de zomervakantie een plek vrij dus moet nog ff geduld hebben. Heb er wel zin in. Volgende maand stop ik met voetbal dus ga in de tussentijd de sportschool maar weer oppakken😄

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16,

 

cool, sportschool en dan kun je ondertussen ook leren skimboarden en een echte beachboy worden..

en na de vakantie jiujitsu, nou ja zoiets met een hoop i-en en u-en

Over een uurtje is het hier hoog water, dus ik ga zo ff kijken of het lukt met flatland skimboarden…..is al weer even geleden

https://nl.wikipedia.org/wiki/Skimboarden

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouse Skimboarden lijkt me ook wel cool. Is dat nog moeilijk om te leren? Weet niet of ik ooit een echte beachboy word… Beachboys zijn wel hot tho dus wie weet 😂

Met de gym wilde ik sws wel weer beginnen. Beetje gespierder worden en zo, betere sixpack😄 Nah ja, we zien wel. En ik blijf sws 3 keer per week hardlopen.

 

 

Reageer