Vraag

welke sport doen julllie?



Toon eerste bericht

68 reacties

Reputatie 2
Badge

volleybal en reddingszwemmen (soort training bijĀ reddingsbrigade)

jij?

Ā 

Reputatie 7
Badge +4

Paardrijden ( is wel een sport voor de mensen die dat niet weten) en dan heel veel met neckrope en zonder zadel :)

Reputatie 7
Badge +5

Veldhockey en turnenĀ 

Reputatie 7
Badge +4

Rhƶnrad, dat is turnen in een rad

Leuk, mijn vriendin zit er ook op

Reputatie 4
Badge +1

Paardrijden

Reputatie 4
Badge +2

Ik doe aan hockey

Handbal

Reputatie 3
Badge +1

Ik zat op voetbal. Tegenwoordig doe ik daar eigenlijk alleen nog de omroepinstallatie die ik inspreek, dus van voetballen komt niet zo veel meer haha.

Verder zit ik op schietsport. Dat is echt heel vet. Het is ingewikkeld om met een vuurwapen te schieten, maar om het te kunnen is echt heel leuk. Ik doe ook veel aan parcoursschieten, dan moet je op een parcours allemaal doelen proberen te raken en rennen tussen de doelen door.

Reputatie 7
Badge +7

Ik zat eerst op turnen maar ben daar afgegaan omdat het eerder een kletsclubje was, dan echt iets leren. Daarna zat ik 2 jaar op dansen maar omdat ikĀ ook toen begon met paardrijden moest ik kiezen. Het is paardrijden geworden haha

Nu zit ik al 6 jaar op paardrijden en hebĀ verzorgpaarden. Ook heb ik al 5x op Ameland een strandrit gemaakt!

šŸVOLLEYBALLšŸ

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16,

Ā 

cool, sportschool en dan kun je ondertussen ook leren skimboarden en een echte beachboy worden..

en na de vakantie jiujitsu, nou ja zoiets met een hoop i-en en u-en

Over een uurtje is het hier hoog water, dus ik ga zo ff kijken of het lukt met flatland skimboardenā€¦..is al weer even geleden

https://nl.wikipedia.org/wiki/Skimboarden

Ā 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouseĀ 

Ā 

Reputatie 7
Badge +12

Ik zat op Circus en Judo, nu zit ik alleen nog op Toneel, maar ik weet niet of dat doorgaat voor sport.

-OnlyMe.

Reputatie 2
Badge +3

Ik bedoelde klimles

Reputatie 7
Badge +17

Tja, nu even niks want ik heb dus bij jiu jitsu trainingĀ  mā€™n enkel geblesseerd.šŸ˜“Ā  Niks ernstigs gelukkig maar wel irritant. Mag nu ook minimaal 2 weken niet hardlopen of naar de sportschool.

Reputatie 5
Badge +1

Ik zit op tennis. Is dan ook meteen mn enige sportive kant. Voor de rest kan ik qua sport helemaal niks (letterlijk šŸ˜‚)Ā 

LittleMe

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ik voetbal, en wielren graag en zit op scouting.Ā Ā 

Liefs Tover xxx

Reputatie 3
Badge +1

Ik zit op paardrijden en schietsport oftewel ik zit bij een schutterijĀ 

Leuk! Met wat voor wapens schiet jij?

Heel lang op cheerleading gezeten nu doe ik aan turnen en hardlopenĀ 

Reputatie 5
Badge +4

Ik fiets veel en zwem graag maar niet in clubverband of competitie .

Reputatie 7
Badge +4

Ik zit op paardrijden en ben stalhulp en als instrument bespeel ik mondharmonica.

Groetjes tinker.fan

Ik waterpolo!! Ik zie dat ik niet de enige ben! Wat leuk!

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Anonieme B,

Ik heb vroeger aan ballet gedaan. Ook heb ik lange tijd op turnen gezeten en ik kwam ook heel hoog daarin, maar hoe beter je bent hoe stommer het wordt (bij turnen dan) dus toen ben ik gestopt.Ā 

Ik heb ook aan klimsport gedaan, wat heel leuk en ook wel zwaar is, maar vooral leuk. Je moet voor klimmen veel spieren trainen, dus ook je buik, rug, arm, schouder, etc spieren. Het is niet alleen maar een beetje klimmen, je hebt er ook techniek voor nodig. En ik zit op dansen, wat ik ook heel leuk vind. Ik volg ook een hardloop train programma.

Het lijkt me heel leuk om te leren paardrijden en om te leren duiken (met duikflessen, niet van een duikplank). En reddingszwemmen lijkt me ook leuk. Ik ben ooit begonnen met boogschieten, maar ik kon helaas geen goede vereniging vinden. Ik ga waarschijnlijk op freerunnen, maar dan moet ik van een andere sport af.Ā 

Ik hou nogal van sporten, dus ik kan heel slecht kiezen. Maar dit is het nu wel zoā€™n beetje, denk ik.

Ā 

Groetjes,

Paardebloem

Voetbal, en jij?

Reputatie 2
Badge +3

floorball een soort hockey maar ze gaan waarschijnlijk sluiten door corona

want ze hebben te weinig geld

Hoii,

Qua sport heb ik op turnen en zwemmen gezeten.
En ik heb ook op scouting gezeten, maar dat is volgens mij geen officiƫle sport.
Door corona kan ik helaas nu niet badmintonnen, maar ik ga op badminton.

Groetjes,
Simply Me

Reageer