Skip to main content

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

1. Hoe oud ben je?
  2. Wat is je cupmaat?
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.)
  4. Masturbeer je?
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee?
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen?
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken?
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)?
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks?
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten?
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien?
  12. Wat vond je daarvan?
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten?
  14. Slaap je met je borsten naakt?
  15. Wat vond je van deze vragenlijst?
  16. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon vanwege regel 6, we verwijderen vragen die bedoeld zijn om opgewonden te worden )
  17.  Wil je mij nog iets vragen?

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

1. Hoe oud ben je? 12
  2. Wat is je cupmaat? A30
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) Stevig rond geen grote tepel
  4. Masturbeer je? Ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Ik draai kringetjes rond mijn tepels 
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Ja en nee ze mogen nog wat kleiner
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Geil
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Een gewone bh
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Ik wil dat graag maar heb het nog nooit gedaan
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Men vriendin
  12. Wat vond je daarvan? Best wel geil
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Ja 
  14. Slaap je met je borsten naakt? Nee maar soms doe ik mijn t shirt heel even af en dan doet dat echt deugd
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Cava
  16. ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon vanwege regel 6, we verwijderen vragen die bedoeld zijn om opgewonden te worden )
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Nee

1. Hoe oud ben je? 13
  2. Wat is je cupmaat? D
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) groot, hangend normale tepels
  4. Masturbeer je? Ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Ja, in knijpen
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Ja
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Hangt er vanaf wie het is
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Met beugel
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Geil
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Ja zou wel mogen, maar niet zomaar naar me toekomen en aan me zitten 🤣
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Gwn mn familie/beste vriendinnen
  12. Wat vond je daarvan? Niks
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Ja
  14. Slaap je met je borsten naakt? Nee
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Prima
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Neu
  •  

1: 12

2:  B

3: Rond, grote tepels

4:  Ja

5: Nee, ik heb het geprobeerd maar werkt niet 😞. Had graag iemand die me kon helpen :(

6: Nee, idk

7: Niet fijn

8: Sportbh

9: Ik denk lekker en opwindend

10: Nee, alleen als ik dat goed vind

11: Mijn moeder

12: Oke

13: Denk t, weet niet of t fijn is.

14: Soms

15: Wel oke

16: 

17: Nee

1. Hoe oud ben je? 13 
  2. Wat is je cupmaat? D70
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.). Rond groot stevig
  4. Masturbeer je? Ja dagelijks 
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Zuigen knijpen/kneeden 
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Geil
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Poshup en beugel 
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Geil
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Ja lekker geil
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Veel mensen 
  12. Wat vond je daarvan? Geil
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Al gehad
  14. Slaap je met je borsten naakt? Ja
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Geil
  17.  Wil je mij nog iets vragen? ( vraag verwijderd door De Kindertelefoon vanwege regel 6, we verwijderen vragen die bedoeld zijn om opgewonden te worden )

Hoe oud ben je? 16

Wat is je cupmaat? 75B

Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.)  Gewoon normaal. Niet hangend en wel stevig

Masturbeer je? Ja

Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Ja beetje masseren enzo

Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Wil ze wel groter

Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Bij meiden niet zo erg

Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Pushup

Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Geil

Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee

Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Moeder, zusjes, vriendin, vriendinnen

Wat vond je daarvan? Normaal. Bij vriendin geil

Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Nee ben lesbisch

Slaap je met je borsten naakt? Ja

Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk

( vraag verwijderd door De Kindertelefoon vanwege regel 6, we verwijderen vragen die bedoeld zijn om opgewonden te worden )

Wil je mij nog iets vragen? Nee

1. Hoe oud ben je? 13
  2. Wat is je cupmaat? A
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) stevig, meer puntjes, mijn tepels zijn niet echt te zien alleen als ik geil ben
  4. Masturbeer je? Ja!
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Ja, strelen en met mijn tepels spelen en zachtjes knijpen 
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Zo mogen wel groeter worden, maar het is nu ook wel goed hoor
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Soms ongemakkelijk, maar hangt af wie
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Meer gewone, of sport. Ik heb geen beugel (nog)
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Alleen een vriendin heeft er weel eens aan gezeten en dat voelde heel fijn! Ik heb geen seks gehad
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee!
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Moeder, vader, broertje, tante, vriendinnen een vriendje, klasgenoten (meisjes in kleedkametr) meisjes van de sport. Best veel
  12. Wat vond je daarvan? Geen probleem en soms heel spannend
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Lijkt me leuk wil ik wel proberen later
  14. Slaap je met je borsten naakt? Als het heel heet is wel. anders alleen een slip en t-shirt
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk!!!!
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Wat vind jij van borsten en heb jij ze vaak gezien en heb je ze ook eens aan geraakt of gelikt/strelen, i

1. Hoe oud ben je?
  2. Wat is je cupmaat?
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.)
  4. Masturbeer je?
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee?
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen?
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken?
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)?
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks?
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten?
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien?
  12. Wat vond je daarvan?
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten?
  1. 14
  2. Ik draag nog geen BH's alleen sporttopjes
  3. Klein, stevig, middelmatige tepels 
  4. Nee, wel aan gedacht en soms probeer ik een beetje de wrijven maar niet echt masturberen
  5. Nee-
  6. Een beetje, de mijne groeien best langzaam.
  7. Eng(ich), maar een beetje gevleid
  8. Geen
  9. Geen seks gehad
  10. NOOIT.
  11. Een vriendin (perongeluk)
  12. Awkwardd
  13. Nee, getver (ik denk veel aan seks, maar wil het zeker nog niet)
  14. Heel soms in de zomer
  15. Opzich wel leuk
  16.  
  17. Kan jij deze vragenlijst invullen? (hoeft niet)

1. Hoe oud ben je? 15
  2. Wat is je cupmaat? C80
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) hangend en grote tepels 
  4. Masturbeer je? Ja 
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? strelen en masseren of knijpen 
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Dat ze kleiner worden 
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? prima als het een meisje is 
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? sport bh 
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten likken zitten en borsten kneden enzo tijdens seks?  geil en fijn en spannend 
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? natuurlijk niet 
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? ja,ex vriendin 
  12. Wat vond je daarvan?  spannend en geil 
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten?  Nee, val op meisjes 
  14. Slaap je met je borsten naakt? Nee 
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? wel oké

Hee, ik ben ook wel benieuwd naar reacties van wat meiden ;))

1. Hoe oud ben je? 15
  2. Wat is je cupmaat? 80D
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) rond en een beetje hangend
  4. Masturbeer je? Ja 
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Niet echt en anders knijp ik er in 
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Nier erg 
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Verschilt pushup sport t shirt bh 
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Goed
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee 
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Mijn ex
  12. Wat vond je daarvan?  Goed 
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Weet ik niet 

Jouw borsten zijn echt perfect :))

1. Hoe oud ben je? 13
  2. Wat is je cupmaat? 65-70A
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) kleine tepeltjes (roze/lichtbruin) en mooi rond en stevig, zijn nog niet groot
  4. Masturbeer je? Ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Ja, met mijn hand aan voelen en af en toe zachtjes in een tepel knijpen 
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Ben tevreden, mogen wel naar een B-cup
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Wel oke, soms leuk
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Sport bh met sporten, gewone bh zonder beugel of bh-topje
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Ik heb nog geen sex maar fantaseer wel soms dat mijn beste vriendin er aan voelt
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Ligt er aan, niet zomaar
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Mijn mamma en zusje, mijn beste vriendin en teamgenootjes van het hockey 
  12. Wat vond je daarvan? Van mijn zusje en vriendin wel een beetje opwindend. Voor de rest gewoon normaal
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Denk het wel maar denk niet dat dat nu al kan of ik moet ze wel heel erg naar elkaar toe duwen
  14. Slaap je met je borsten naakt? Ja altijd, alleen als ik logeer draag ik een t-shirt
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Wel leuk, weer eens iets anders
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Nope

1. Hoe oud ben je? 14
  2. Wat is je cupmaat? B (denk ik, ik heb er niet zoveel verstand van hahaha)
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) ze zijn stevig rond en best gemiddelde tepels i guess 
  4. Masturbeer je? Ja 
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Eig niet 
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Ze mogen van mij nog wel iets groeien, maar het is ook geen ramp als dat niet gebeurt
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Klinkt gek maar als het geen vieze oude mannetjes zijn vind ik het niet zo erg
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)?  Beugel
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Ik heb nog geen seks gehad dus geen idee
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Uh nee 
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien?  Me moeder
  12. Wat vond je daarvan? Ja het was vroeger niet recentelijk
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Lijkt me best wel geil ahahah
  14. Slaap je met je borsten naakt? Ik slaap niet met een bh maar wel met een pyjama shirt snap je 

1. Hoe oud ben je? 14
  2. Wat is je cupmaat? B (denk ik, ik heb er niet zoveel verstand van hahaha)
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) ze zijn stevig rond en best gemiddelde tepels i guess 
  4. Masturbeer je? Ja 
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Eig niet 
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Ze mogen van mij nog wel iets groeien, maar het is ook geen ramp als dat niet gebeurt
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Klinkt gek maar als het geen vieze oude mannetjes zijn vind ik het niet zo erg
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)?  Beugel
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Ik heb nog geen seks gehad dus geen idee
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Uh nee 
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien?  Me moeder
  12. Wat vond je daarvan? Ja het was vroeger niet recentelijk
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Lijkt me best wel geil ahahah
  14. Slaap je met je borsten naakt? Ik slaap niet met een bh maar wel met een pyjama shirt snap je 

Klinkt goed allemaal :))

Reageer