Vraag

Vragenlijst meiden borsten


  • Anonymous
  • 0 reacties

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je?
  2. Wat is je cupmaat?
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.)
  4. Masturbeer je?
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee?
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen?
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken?
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)?
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks?
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten?
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien?
  12. Wat vond je daarvan?
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten?
  14. Slaap je met je borsten naakt?
  15. Wat vond je van deze vragenlijst?
  16. Ben je nu geil?
  17.  Wil je mij nog iets vragen?

43 reacties

Reputatie 4
Badge +3
  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Wat is je cupmaat? A
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) stevig, meer puntjes, mijn tepels zijn niet echt te zien alleen als ik geil ben
  4. Masturbeer je? Ja!
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Ja, strelen en met mijn tepels spelen en zachtjes knijpen 
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Zo mogen wel groeter worden, maar het is nu ook wel goed hoor
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Soms ongemakkelijk, maar hangt af wie
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Meer gewone, of sport. Ik heb geen beugel (nog)
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Alleen een vriendin heeft er weel eens aan gezeten en dat voelde heel fijn! Ik heb geen seks gehad
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee!
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Moeder, vader, broertje, tante, vriendinnen een vriendje, klasgenoten (meisjes in kleedkametr) meisjes van de sport. Best veel
  12. Wat vond je daarvan? Geen probleem en soms heel spannend
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Lijkt me leuk wil ik wel proberen later
  14. Slaap je met je borsten naakt? Als het heel heet is wel. anders alleen een slip en t-shirt
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk!!!!
  16. Ben je nu geil? Hahaha jaaaaaaaaa
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Wat vind jij van borsten en heb jij ze vaak gezien en heb je ze ook eens aan geraakt of gelikt/strelen, i
Badge
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Wat is je cupmaat? 70 c
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) mooi rond denk
  4. Masturbeer je? Ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Ik streel ze een beetje 
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Vind het wel mooi
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Ligt eraan wie soms geil
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Normale
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Lekker
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Voor 10 euro
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Mijn ouders en me vriend en vriendinnen
  12. Wat vond je daarvan? Idk
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Nee
  14. Slaap je met je borsten naakt? Ja
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Prima
  16. Ben je nu geil? Ja
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Nee
Badge
  1. Hoe oud ben je? 14 
  2. Wat is je cupmaat? 85 b 
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) rond, stevig 
  4. Masturbeer je? ja 
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? soms,knijpen en kneden 
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? mogen wat groter 
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? ligt eraan wie
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? beugel
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? ljikt me fijn 
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? als we hebben afgeproken om seks te hebben enz wel maar niet opeens
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? via mn naaktfots naar mensen 
  12. Wat vond je daarvan? wel chill 
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? jaaa
  14. Slaap je met je borsten naakt? nope
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? leuk
  16. Ben je nu geil? beetje
  17.  Wil je mij nog iets vragen? nee
Badge
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Wat is je cupmaat? 80 N
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.)  normaal
  4. Masturbeer je? Ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Nee
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Ben er heel tevreden mee
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Niet fijn
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Normale en soms beugelbh of sportbh
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Geen idee nog nooit ervaren 
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Mijn moeder
  12. Wat vond je daarvan? Niet erg
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Ja hoor
  14. Slaap je met je borsten naakt? ja
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Wel leuk
  16. Ben je nu geil? Nahh
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Nee hoor :)

 

 

Reputatie 1
Badge +1

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Wat is je cupmaat?c
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) Hangend
  4. Masturbeer je?jaa
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee?soms
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen?ja
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken?raar
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)?met beugel
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks?lekker denk ik
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten?nee
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien?mn vriendinnen en mn moeder
  12. Wat vond je daarvan?prima
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten?jaa
  14. Slaap je met je borsten naakt?soms
  15. Wat vond je van deze vragenlijst?leuk
  16. Ben je nu geil?ja
  17.  Wil je mij nog iets vragen?

 

Reputatie 1
Badge +1
  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Wat is je cupmaat? 70C/D
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.)rond, stevig, grote tepels
  4. Masturbeer je? Ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Ja, masseren, tepels aaien
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Jawel
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Moeten ze lekker zelf weten
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Meestal beugel, met sporten sport bh, soms als mijn bhs in de was zitten pak ik die van mn zus mr die zijn push up
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Geil
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? M’n beste vriendinnen, gezin, 2 jongens
  12. Wat vond je daarvan? Boeit me vrij weinig eigenlijk:)
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Kan
  14. Slaap je met je borsten naakt? Jep
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Goeie vragen
  16. Ben je nu geil? Nope
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Nope
Reputatie 3
Badge +1

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je? 12
  2. Wat is je cupmaat? 70A
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) Ik denk wel normaal
  4. Masturbeer je? Ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Nee
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Ben er heel tevreden mee
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Niet echt fijn
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Normale en soms beugelbh of sportbh
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Geen idee nog nooit ervaren 
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Mijn moeder en de dokter
  12. Wat vond je daarvan? Idc
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Ja hoor
  14. Slaap je met je borsten naakt? Nee meestal draag ik een topje of sportbh ofzo
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Wel leuk
  16. Ben je nu geil? Nahh
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Nee hoor :)

 

Badge
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Wat is je cupmaat? 80N
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) Stevig
  4. Masturbeer je? Ja zeker 
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Kneden en knijpen 
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen?  Een  heel  stuk groter zou mogen 
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken?  Geil
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? maximizer bh
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Geil
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Moeder vrienden 
  12. Wat vond je daarvan?
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Ja zeker 
  14. Slaap je met je borsten naakt? Ja 
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Geil
  16. Ben je nu geil? Geil 
  17.  Wil je mij nog iets vragen?
Reputatie 5
Badge +3

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Wat is je cupmaat? 65B
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) beetje stevig en wel rond denk ik. Mn tepels zijn wel klein.
  4. Masturbeer je? ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? nee
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? ja maar hoop da ze nog wat groter worden
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? hangt er vanaf wie 
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? ik draag vaak geen bh en soms pushup, soms beugel, soms sport
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? wel geil
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? hangt af van of ik je vertrouw
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Mn ouders, broer, neef, buurman, gymleraar, klasgenoten, tennisleraar haha
  12. Wat vond je daarvan? haha van welke
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? lijkt me niks
  14. Slaap je met je borsten naakt? ja
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? gewoon
  16. Ben je nu geil? nee
  17.  Wil je mij nog iets vragen? ben jij nu geil?

 

Badge
  1. Hoe oud ben je? 13 
  2. Wat is je cupmaat? D70
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.). Rond groot stevig
  4. Masturbeer je? Ja dagelijks 
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Zuigen knijpen/kneeden 
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Ja 
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Geil
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Poshup en beugel 
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Geil
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Ja lekker geil
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Veel mensen 
  12. Wat vond je daarvan? Geil
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Al gehad
  14. Slaap je met je borsten naakt? Ja
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Geil
  16. Ben je nu geil? Ja ben aan het vingeren 
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Zal je met me neuken?

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je? 16
  2. Wat is je cupmaat? 70g
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) stevig, grote tepels
  4. Masturbeer je? soms
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Nvt
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Zoh graag wat kleiner willer
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Uncomfy
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Ik draag zonder vulling met beugel
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? wel goeie
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? nee
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Moeder, mensen bij zwembad
  12. Wat vond je daarvan? Niet heel fijn
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? jawel
  14. Slaap je met je borsten naakt? ja
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? wel grappig
  16. Ben je nu geil? meh
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Nee

 

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je? 16
  2. Wat is je cupmaat? C80
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) stevig, rond, gem tepels
  4. Masturbeer je? zeker
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? hmm bij me zelf vind k minder lekker 
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? nee ik vind ze eif beetje te groot vergeleken met andere 
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? ligt dr aan wie maar best wel geil ((:
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? sportbh
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? oke maar dat klinkt zooooooo goed ugghhh
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? ​​​​​​​nou je klinkt wel leuk(: maar niet random mensen maar als we paar x elkaar zien yes zeker
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? moeder, friends
  12. Wat vond je daarvan? oke​​​​​
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? helll yes
  14. Slaap je met je borsten naakt? ja
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Zeee goed
  16. Ben je nu geil? Zeker
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Hoe oud ben je?((:

 

Reputatie 2
Badge +2

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je?
  2. Wat is je cupmaat?
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.)
  4. Masturbeer je?
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee?
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen?
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken?
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)?a
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks?
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten?
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien?
  12. Wat vond je daarvan?
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten?
  14. Slaap je met je borsten naakt?
  15. Wat vond je van deze vragenlijst?
  16. Ben je nu geil?
  17.  Wil je mij nog iets vragen?

1 = 14

2= 90D of 85E

3= ?

4= ja

5= gebruik ze niet

6= te ver uit elkaar maar het groeit hoe het groeit

7= boeie

8= beugel bh

9= weet ik niet

10= nee 

11= me moeder en mensen van de lincherie winkel

12= maakt niet veel uit

13= kan weet ik niet of het fijn is

14 = ja 

15= prima 

16 = nee 

17= nee

Reputatie 4
Badge +2

Hoe oud ben je? 16

Wat is je cupmaat? 75B

Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.)  Gewoon normaal. Niet hangend en wel stevig

Masturbeer je? Ja

Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Ja beetje masseren enzo

Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Wil ze wel groter

Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Bij meiden niet zo erg

Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Pushup

Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Geil

Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee

Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Moeder, zusjes, vriendin, vriendinnen

Wat vond je daarvan? Normaal. Bij vriendin geil

Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Nee ben lesbisch

Slaap je met je borsten naakt? Ja

Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk

Ben je nu geil? Ja

 Wil je mij nog iets vragen? Nee

Badge

1.Hoe oud ben je? 13

2. Wat is je cupmaat? B

3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) stevig, rond, matige tepels 

Masturbeer je? ja

Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Nee

Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? iets groter maar ze zijn nog aan het groeien:)

Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Raar ben nogal onzeker 

Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Met beugel

Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Geen seks gehad maar ik denk dat het wil geil voelt

Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Als ik seks heb (mijn lief dus)

Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Zussen, ouders, vriendinnen op kamp

Wat vond je daarvan? Mijn gezin niet raar maar op kamp is dat in het begin akward

Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Nee

Slaap je met je borsten naakt? soms. Als het warm is

Wat vond je van deze vragenlijst? Wel leuk 

Ben je nu geil? Nee

 Wil je mij nog iets vragen? Wil je deze zelf ook invullen?

Reputatie 3
Badge +2

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Wat is je cupmaat? A65
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.)
  4. Masturbeer je? Nee
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee?
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Voorlopig wel mr beter groeien ze nog ff
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Awkward
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Zonder beugel met een iets wrdr je niet je tepel ziet in een shirt
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? -
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Uh nee dan krijg je een trap
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? M’n moeder en sommige vriendinnen bij omkleden
  12. Wat vond je daarvan? Niet zoveel
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Um idk
  14. Slaap je met je borsten naakt? Zonder bh mr wel pyjama
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Prima? Idk wat moet ik zeggen
  16. Ben je nu geil? Neej
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Nope

 

  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Wat is je cupmaat? A ;(
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) rond en gemiddelde maat tepels denk ik zo
  4. Masturbeer je? Yup
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee?  Nope
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Eigenlijk niet ik vindt ze te klein
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Ligt eraan wie 
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Voor gewone dagen beugel en voor sporten sportbh
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Nooit seks gehad
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee.
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Me vriendin (ben lesbisch)
  12. Wat vond je daarvan? Wel gijl haha
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Nope
  14. Slaap je met je borsten naakt? Nee ik draag gwn pjama
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Wel leuk hoor hahaha
  16. Ben je nu geil? Beetje
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Nee hoor thx
Badge
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Wat is je cupmaat?B
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.)ik denk wel gwn vrij normaal 
  4. Masturbeer je? tuulk
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee?soms gwn er in knijpen
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen?nee nie echt ze mogen van mij wel wat groter
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? sosm wel ranzig van die oude mannen 
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? vaak beugen en af en toe een push up
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks?nog nooit meegemaakt maar zou het nie erg vinden
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten?nee tuulk nie
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? alleen vriendinnen 
  12. Wat vond je daarvan?prima t zijn gwn vriendinnen
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten?als hij dat wilt vind k het prima
  14. Slaap je met je borsten naakt?ja altijd met bh ligt niet lekker
  15. Wat vond je van deze vragenlijst?wel oke
  16. Ben je nu geil?beetje maar moet zo weg dus kan niks doen
  17.  Wil je mij nog iets vragen? nueh nie echt
Reputatie 2
Badge +1

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je? 12
  2. Wat is je cupmaat? B
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) Rond kleine tepels 
  4. Masturbeer je?ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee?  Nee
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Ja super tevreden mee
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Raar
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)?Normale en topjes
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Geen ervaring mee
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee 
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Moeder vader broertje vrienden
  12. Wat vond je daarvan? Gênant 
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten?je
  14. Slaap je met je borsten naakt? Ja
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Leul
  16. Ben je nu geil? Beetje 
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Beantwoorden de vragen lijst zelf ook

 

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je? 17
  2. Wat is je cupmaat? 75DD
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) Hangend en zeer grote tepels
  4. Masturbeer je? Ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Ja, ik knijp licht in mijn tepels
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Ja, in principe wel
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Grappig, het is wel fijn om iemand te betrappen op het spieken.
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Pushup
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Heel geil
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Uh, liever niet
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Mijn 2 afgelopen exen
  12. Wat vond je daarvan? Kei geil
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Ja, best geil
  14. Slaap je met je borsten naakt? Ja
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Wel leuk om te beantwoorden
  16. Ben je nu geil? Ja, altijd
  17.  Wil je mij nog iets vragen?  .....

 

Reputatie 2
Badge +2

1: 12

2:  B

3: Rond, grote tepels

4:  Ja

5: Nee, ik heb het geprobeerd maar werkt niet :(. Had graag iemand die me kon helpen :(

6: Nee, idk

7: Niet fijn

8: Sportbh

9: Ik denk lekker en opwindend

10: Nee, alleen als ik dat goed vind

11: Mijn moeder

12: Oke

13: Denk t, weet niet of t fijn is.

14: Soms

15: Wel oke

16: Nee

17: Nee

Reputatie 2
Badge +1

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je?
  2. Wat is je cupmaat?
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.)
  4. Masturbeer je?
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee?
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen?
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken?
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)?
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks?
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten?
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien?
  12. Wat vond je daarvan?
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten?
  14. Slaap je met je borsten naakt?
  15. Wat vond je van deze vragenlijst?
  16. Ben je nu geil?
  17.  Wil je mij nog iets vragen?
  1. 14
  2. Ik draag nog geen BH's alleen sporttopjes
  3. Klein, stevig, middelmatige tepels 
  4. Nee, wel aan gedacht en soms probeer ik een beetje de wrijven maar niet echt masturberen
  5. Nee-
  6. Een beetje, de mijne groeien best langzaam.
  7. Eng(ich), maar een beetje gevleid
  8. Geen
  9. Geen seks gehad
  10. NOOIT.
  11. Een vriendin (perongeluk)
  12. Awkwardd
  13. Nee, getver (ik denk veel aan seks, maar wil het zeker nog niet)
  14. Heel soms in de zomer
  15. Opzich wel leuk
  16. Niet echt nee
  17. Kan jij deze vragenlijst invullen? (hoeft niet)
Reputatie 3
Badge +3
  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Wat is je cupmaat? D
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) groot, hangend normale tepels
  4. Masturbeer je? Ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Ja, in knijpen
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Ja
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Hangt er vanaf wie het is
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Met beugel
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Geil
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Ja zou wel mogen, maar niet zomaar naar me toekomen en aan me zitten 🤣
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Gwn mn familie/beste vriendinnen
  12. Wat vond je daarvan? Niks
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Ja
  14. Slaap je met je borsten naakt? Nee
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Prima
  16. Ben je nu geil? Yas
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Neu
  •  
Reputatie 1
Badge +2
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Wat is je cupmaat? 80 N
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.)  normaal
  4. Masturbeer je? Ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Nee
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Ben er heel tevreden mee
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Niet fijn
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Normale en soms beugelbh of sportbh
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Geen idee nog nooit ervaren 
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Mijn moeder
  12. Wat vond je daarvan? Niet erg
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Ja hoor
  14. Slaap je met je borsten naakt? ja
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Wel leuk
  16. Ben je nu geil? Nahh
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Nee hoor :)

 

 

Hzo heb je een n want da Ken ik ni 

 

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je?14
  2. Wat is je cupmaat? 80E  of 85b 
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) En beetje hangend vooral onder borsten normaale tepels maar groote ding wat om je tepel heen zit. 
  4. Masturbeer je?ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee?over mijn Tepels vrijven , knijpen in mijn borsten, 
  6. Ben je tevreden met je borsten?ja. Zo niet, wat wil je eraan veranderen? 
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Ik heb het nooi ge merkt
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Begel,voorgevormd.
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Lijk me geil
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten?over het algemeen niet. Er zijn uitzonderingen.  Als ik gekben opje dan mag het wel. En als ik gwoon gek ben door watvoor reden dan ook mag het mechin ook wel.
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien?vrouwelijke klasgenoten, moeder,zusje.
  12. Wat vond je daarvan? Niks
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Als die jonge dat lekker vind ,
  14. Slaap je met je borsten naakt?nee
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Gwoon
  16. Ben je nu geil? Mechin en beetje 
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Warom wil je dit allemaal weeten?niet gemeen bedoeld. 

 

Ik vraag dit alles omdat ik benieuwd ben naar informatie over jullie borstjes en om te weten te komen wat meiden lekker vinden om te doen met borsten tijdens seks:yum::cherries:

Reageer