Vraag

Vragenlijst meiden borsten


  • Anonymous
  • 0 reacties

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je?
  2. Wat is je cupmaat?
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.)
  4. Masturbeer je?
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee?
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen?
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken?
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)?
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks?
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten?
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien?
  12. Wat vond je daarvan?
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten?
  14. Slaap je met je borsten naakt?
  15. Wat vond je van deze vragenlijst?
  16. Ben je nu geil?
  17.  Wil je mij nog iets vragen?

43 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Wat is je cupmaat? A65
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.)
  4. Masturbeer je? Nee
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee?
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Voorlopig wel mr beter groeien ze nog ff
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Awkward
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Zonder beugel met een iets wrdr je niet je tepel ziet in een shirt
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? -
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Uh nee dan krijg je een trap
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? M’n moeder en sommige vriendinnen bij omkleden
  12. Wat vond je daarvan? Niet zoveel
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Um idk
  14. Slaap je met je borsten naakt? Zonder bh mr wel pyjama
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Prima? Idk wat moet ik zeggen
  16. Ben je nu geil? Neej
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Nope

 

Reputatie 2
Badge +1

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je? 12
  2. Wat is je cupmaat? B
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) Rond kleine tepels 
  4. Masturbeer je?ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee?  Nee
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Ja super tevreden mee
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Raar
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)?Normale en topjes
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Geen ervaring mee
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee 
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Moeder vader broertje vrienden
  12. Wat vond je daarvan? Gênant 
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten?je
  14. Slaap je met je borsten naakt? Ja
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Leul
  16. Ben je nu geil? Beetje 
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Beantwoorden de vragen lijst zelf ook

 

Badge
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Wat is je cupmaat? 80N
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) Stevig
  4. Masturbeer je? Ja zeker 
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Kneden en knijpen 
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen?  Een  heel  stuk groter zou mogen 
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken?  Geil
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? maximizer bh
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Geil
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Moeder vrienden 
  12. Wat vond je daarvan?
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Ja zeker 
  14. Slaap je met je borsten naakt? Ja 
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Geil
  16. Ben je nu geil? Geil 
  17.  Wil je mij nog iets vragen?
Badge

1.Hoe oud ben je? 13

2. Wat is je cupmaat? B

3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) stevig, rond, matige tepels 

Masturbeer je? ja

Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Nee

Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? iets groter maar ze zijn nog aan het groeien:)

Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Raar ben nogal onzeker 

Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Met beugel

Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Geen seks gehad maar ik denk dat het wil geil voelt

Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Als ik seks heb (mijn lief dus)

Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Zussen, ouders, vriendinnen op kamp

Wat vond je daarvan? Mijn gezin niet raar maar op kamp is dat in het begin akward

Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Nee

Slaap je met je borsten naakt? soms. Als het warm is

Wat vond je van deze vragenlijst? Wel leuk 

Ben je nu geil? Nee

 Wil je mij nog iets vragen? Wil je deze zelf ook invullen?

Reputatie 1
Badge +1

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Wat is je cupmaat?c
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) Hangend
  4. Masturbeer je?jaa
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee?soms
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen?ja
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken?raar
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)?met beugel
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks?lekker denk ik
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten?nee
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien?mn vriendinnen en mn moeder
  12. Wat vond je daarvan?prima
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten?jaa
  14. Slaap je met je borsten naakt?soms
  15. Wat vond je van deze vragenlijst?leuk
  16. Ben je nu geil?ja
  17.  Wil je mij nog iets vragen?

 

Reputatie 7

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je?  12
  2. Wat is je cupmaat?  aa of a, ligt eraan welke winkel
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.)  piramideachtig
  4. Masturbeer je?  nee
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee?/
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen?  nee, ik wil ze kleiner
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken?  doen ze nooit dus idk
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)?  gwn nrmle bh
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks?  /
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten?  nooit
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien?  me moeder  en me bestie
  12. Wat vond je daarvan?  niks
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten?  /
  14. Slaap je met je borsten naakt?  nee
  15. Wat vond je van deze vragenlijst?  vreemde vragen
  16. Ben je nu geil?  nee
  17.  Wil je mij nog iets vragen?  nee

 

Badge
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Wat is je cupmaat? 70 c
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) mooi rond denk
  4. Masturbeer je? Ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Ik streel ze een beetje 
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Vind het wel mooi
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Ligt eraan wie soms geil
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Normale
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Lekker
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Voor 10 euro
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Mijn ouders en me vriend en vriendinnen
  12. Wat vond je daarvan? Idk
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Nee
  14. Slaap je met je borsten naakt? Ja
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Prima
  16. Ben je nu geil? Ja
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Nee
Reputatie 5
Badge +3

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Wat is je cupmaat? 65B
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) beetje stevig en wel rond denk ik. Mn tepels zijn wel klein.
  4. Masturbeer je? ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? nee
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? ja maar hoop da ze nog wat groter worden
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? hangt er vanaf wie 
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? ik draag vaak geen bh en soms pushup, soms beugel, soms sport
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? wel geil
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? hangt af van of ik je vertrouw
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Mn ouders, broer, neef, buurman, gymleraar, klasgenoten, tennisleraar haha
  12. Wat vond je daarvan? haha van welke
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? lijkt me niks
  14. Slaap je met je borsten naakt? ja
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? gewoon
  16. Ben je nu geil? nee
  17.  Wil je mij nog iets vragen? ben jij nu geil?

 

 

 

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

Hey haha, ik dacht dus dat ik net gereageerd had, maar volgensmij heb ik het per ongeluk verwijderd. Dus even opnieuw ;) (en anders heb je ‘m lekker 2x hahaha)

  1. Hoe oud ben je? 17
  2. Wat is je cupmaat? 75F
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) grote tepels, vrij rond maar ook een beetje hangend, stevig. haha
  4. Masturbeer je?jep
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? in mijn tepels knijpen, er mee spelen, en borsten masseren. 
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Ik ben best onzeker over mijn borsten omdat ik ze te groot vind.. 
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Ligt eraan wie het is. Als het iemand is die ik zelf wel aantrekkelijk en leuk vind, vind ik het wel leuk. Anders awkward. 
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Bralettes en beugelbh's 
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? ja echt lekker.
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? nee!!!
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? mijn ex toen het nog niet mijn ex was haha
  12. Wat vond je daarvan? heel spannend
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? ja
  14. Slaap je met je borsten naakt? in de zomer wel
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? tja 
  16. Ben je nu geil? muah. Jij?
  17.  Wil je mij nog iets vragen? vraag 16! ;))
  18. Groeten :))

 

Reputatie 3
Badge +4

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je? 12
  2. Wat is je cupmaat? A30
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) Stevig rond geen grote tepel
  4. Masturbeer je? Ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Ik draai kringetjes rond mijn tepels 
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Ja en nee ze mogen nog wat kleiner
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Geil
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Een gewone bh
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Ik wil dat graag maar heb het nog nooit gedaan
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Men vriendin
  12. Wat vond je daarvan? Best wel geil
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Ja 
  14. Slaap je met je borsten naakt? Nee maar soms doe ik mijn t shirt heel even af en dan doet dat echt deugd
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Cava
  16. Ben je nu geil? Nee
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Nee

 

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

Hey haha, ik dacht dus dat ik net gereageerd had, maar volgensmij heb ik het per ongeluk verwijderd. Dus even opnieuw ;) (en anders heb je ‘m lekker 2x hahaha)

  1. Hoe oud ben je? 17
  2. Wat is je cupmaat? 75F
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) grote tepels, vrij rond maar ook een beetje hangend, stevig. haha
  4. Masturbeer je?jep
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? in mijn tepels knijpen, er mee spelen, en borsten masseren. 
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Ik ben best onzeker over mijn borsten omdat ik ze te groot vind.. 
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Ligt eraan wie het is. Als het iemand is die ik zelf wel aantrekkelijk en leuk vind, vind ik het wel leuk. Anders awkward. 
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Bralettes en beugelbh's 
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? ja echt lekker.
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? nee!!!
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? mijn ex toen het nog niet mijn ex was haha
  12. Wat vond je daarvan? heel spannend
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? ja
  14. Slaap je met je borsten naakt? in de zomer wel
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? tja 
  16. Ben je nu geil? muah. Jij?
  17.  Wil je mij nog iets vragen? vraag 16! ;))
  18. Groeten :))

 

Ik ben wel een beetje geil nu idd🤭

Reputatie 3
Badge +3
  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Wat is je cupmaat? D
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) groot, hangend normale tepels
  4. Masturbeer je? Ja
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Ja, in knijpen
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Ja
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Hangt er vanaf wie het is
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Met beugel
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Geil
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Ja zou wel mogen, maar niet zomaar naar me toekomen en aan me zitten 🤣
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Gwn mn familie/beste vriendinnen
  12. Wat vond je daarvan? Niks
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Ja
  14. Slaap je met je borsten naakt? Nee
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Prima
  16. Ben je nu geil? Yas
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Neu
  •  
Reputatie 2
Badge +2

1: 12

2:  B

3: Rond, grote tepels

4:  Ja

5: Nee, ik heb het geprobeerd maar werkt niet :(. Had graag iemand die me kon helpen :(

6: Nee, idk

7: Niet fijn

8: Sportbh

9: Ik denk lekker en opwindend

10: Nee, alleen als ik dat goed vind

11: Mijn moeder

12: Oke

13: Denk t, weet niet of t fijn is.

14: Soms

15: Wel oke

16: Nee

17: Nee

Badge
  1. Hoe oud ben je? 13 
  2. Wat is je cupmaat? D70
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.). Rond groot stevig
  4. Masturbeer je? Ja dagelijks 
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Zuigen knijpen/kneeden 
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Ja 
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Geil
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Poshup en beugel 
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Geil
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Ja lekker geil
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Veel mensen 
  12. Wat vond je daarvan? Geil
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Al gehad
  14. Slaap je met je borsten naakt? Ja
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Geil
  16. Ben je nu geil? Ja ben aan het vingeren 
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Zal je met me neuken?
Reputatie 4
Badge +2

Hoe oud ben je? 16

Wat is je cupmaat? 75B

Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.)  Gewoon normaal. Niet hangend en wel stevig

Masturbeer je? Ja

Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Ja beetje masseren enzo

Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Wil ze wel groter

Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Bij meiden niet zo erg

Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Pushup

Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Geil

Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee

Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Moeder, zusjes, vriendin, vriendinnen

Wat vond je daarvan? Normaal. Bij vriendin geil

Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Nee ben lesbisch

Slaap je met je borsten naakt? Ja

Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk

Ben je nu geil? Ja

 Wil je mij nog iets vragen? Nee

Reputatie 4
Badge +3
  1. Hoe oud ben je? 13
  2. Wat is je cupmaat? A
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.) stevig, meer puntjes, mijn tepels zijn niet echt te zien alleen als ik geil ben
  4. Masturbeer je? Ja!
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee? Ja, strelen en met mijn tepels spelen en zachtjes knijpen 
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen? Zo mogen wel groeter worden, maar het is nu ook wel goed hoor
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken? Soms ongemakkelijk, maar hangt af wie
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)? Meer gewone, of sport. Ik heb geen beugel (nog)
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks? Alleen een vriendin heeft er weel eens aan gezeten en dat voelde heel fijn! Ik heb geen seks gehad
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten? Nee!
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien? Moeder, vader, broertje, tante, vriendinnen een vriendje, klasgenoten (meisjes in kleedkametr) meisjes van de sport. Best veel
  12. Wat vond je daarvan? Geen probleem en soms heel spannend
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten? Lijkt me leuk wil ik wel proberen later
  14. Slaap je met je borsten naakt? Als het heel heet is wel. anders alleen een slip en t-shirt
  15. Wat vond je van deze vragenlijst? Leuk!!!!
  16. Ben je nu geil? Hahaha jaaaaaaaaa
  17.  Wil je mij nog iets vragen? Wat vind jij van borsten en heb jij ze vaak gezien en heb je ze ook eens aan geraakt of gelikt/strelen, i
Reputatie 2
Badge +1

Heey meiden. Hier een vragenlijst over jullie borsten. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden.

  1. Hoe oud ben je?
  2. Wat is je cupmaat?
  3. Beschrijf je borsten(stevig, hangend, rond, grote/kleine tepels, etc.)
  4. Masturbeer je?
  5. Zo ja, gebruik je je borsten daar ook bij en wat doe je er dan precies mee?
  6. Ben je tevreden met je borsten? Zo niet, wat wil je eraan veranderen?
  7. Wat vind je ervan als anderen naar je borsten kijken?
  8. Wat voor bh's draag je(pushup, beugel, sportbh, etc.)?
  9. Wat vind je ervan als anderen aan je borsten zitten en borsten kneden enzo tijdens seks?
  10. Mogen vreemden zoals ik aan je borsten zitten?
  11. Wie hebben je borsten wel eens naakt gezien?
  12. Wat vond je daarvan?
  13. Zou je wel eens seks willen hebben met een piemel tussen je borsten?
  14. Slaap je met je borsten naakt?
  15. Wat vond je van deze vragenlijst?
  16. Ben je nu geil?
  17.  Wil je mij nog iets vragen?
  1. 14
  2. Ik draag nog geen BH's alleen sporttopjes
  3. Klein, stevig, middelmatige tepels 
  4. Nee, wel aan gedacht en soms probeer ik een beetje de wrijven maar niet echt masturberen
  5. Nee-
  6. Een beetje, de mijne groeien best langzaam.
  7. Eng(ich), maar een beetje gevleid
  8. Geen
  9. Geen seks gehad
  10. NOOIT.
  11. Een vriendin (perongeluk)
  12. Awkwardd
  13. Nee, getver (ik denk veel aan seks, maar wil het zeker nog niet)
  14. Heel soms in de zomer
  15. Opzich wel leuk
  16. Niet echt nee
  17. Kan jij deze vragenlijst invullen? (hoeft niet)

Reageer