Seksafspraakje met op omegle onmoette jongen! XX

  • 6 August 2016
  • 33 reacties
  • 7119 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Oke, hier zit ik dan, die verlegen jongen van 16 jaar die altijd braaf is!
oke, ik heb gisteren het topic 'omegle avonturen, help please!!' aangemaakt: https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/omegle-avonturen-help-please-23533
en vandaag, ja vandaag ben ik alleen nog maar verder gegaan. ik heb contact gelegd met een jongen die best wel vlakbij woont. hij is 17 jaar oud. we hebben nu heel veel contact, hij is gay en ik ook. en we hebben allebei nog geen ervaring. ik denk dat jullie het al kunnen raden. we willen seks met elkaar. we willen rustig aan beginnen en we hebben afgesproken dat als iemand iets niet wilt dat we het dan ook niet doen. we hebben al fotos uitgewisseld van elkaar (niet naakt! xd). we weten nog niet precies wat we eventueel gaan afspreken en hoe en wat we gaan doen en wie, wat, waar etc. ik verlang al heel lang naar seks met een jongen. en ja dan denken sommige mensen wel van, ja maar dan doe je dat toch met iemand die je kent, een goede vriend ofzo. nou, ik heb bijna geen vrienden en niemand is gay, dusja.

Nu, hebben er nog meer mensen ervaring mee? heeft nog iemand dit weleens gedaan? IS DIT VEILIG OM TE DOEN? kan ik het niet beter van me afzetten? ik zit met een hele boel vragen en ik vind het nogal spannend en eng, je weet nooit wat er kan gebeuren, het is en blijft wel internet!

EN OOH JA, VOOR DE MENSEN DIE DENKEN DAT IK EEN OF ANDER BAD BOY BEN, NOU DIE MENSEN HEBBEN HET MIS. IK VOEL ME HIER ONTZETTEND SCHULDIG OVER EN IK BEN BOOS OP MEZELF EN IK VIND DIT NIET NORMAAL!

DIE VERLEGEN JONGEN IS INEENS HARDSTIKKE STOUT :(

vertel wat jullie ervan denken, vinden en of ik het kan doen en of het veilig is met de info die ik weet!

dankje

Dit topic is gesloten

33 reacties

Ja ik vroeg zelf door hoe oud hij was, omdat hij auto rijd. En uiteindelijk zei hij dat hij eigg 20 is. En ja ik ben wel tevreden met wat ik heb gedaan.
En tja, ik hou wel gwn echt van hem. Het kan mij niks schelen dat hij 20 is.
Bepaalde dingen zijn wel verdacht. Maar bepaalde dingen laten ook zien dat hij mij echt leuk vind, zoals dat hij mij heel veel appt uit zichzelf. En hartjes sturen enzo en dat hij elke.keer wilt afspreken en echt de hele tijd aan mij zit als we samen zijn. En nee niet daaraan. Dat was alleen die ene nacht. Hij zoent me heel veel als we samen zijn en aait me enzo.
Dusja.
Plussen en minnen
En wat is dan verdacht?

Gr.
Heyy
B.P: Het is 3keer gebeurd omdat ik ernstig gepest werd. Daardoor had ik geen grenzen en alles wat mij van eenzaamheid af kon helpen, pakte ik aan. Ik liet me gebruiken als dat betekende dat ik vrienden kon krijgen. Ik weet nu beter. Een keer was wel op de middelbare toen ik vrienden had en niet meer gepest werd, maar dat was omdat hij wist dat ik een zwak had voor gepeste mensen. Hij werd gepest en zo had hij me in een keer in zijn macht.

Jup, soms ben ik wel een dom blondje geweest

xx me
Misschien dat ie gewoon zei dat ie 17 was omdat ie bang was dat je hem te oud vond.
Badge

als hij 20 is hoe oud ben jij dan?

 

Reputatie 2
Badge

beetje zielig dat je op je eigen topic reageert alsof je iemand anders bent maar wij kunnen dat zien. dus waarom doe je dat? geen haat trouwens ben gewoon oprecht nieuwsgierig. wel juicy dit!

Badge

dat doet ie toch niet?

 

?_?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @anoniemmeisje101 ,

 

wanneer iemands account verwijderd is, komt er boven al zijn/haar berichten de naam Anonymous te staan. Dit is een topic uit 2016 en er zijn meerdere mensen die gereageerd hebben, waarvan het account inmiddels verwijderd is. Daardoor staat er bij al die reacties de naam Anonymous.

 

Omdat dit een oud topic is en de topic starter inmiddels geen account meer heeft, sluit ik hierbij het topic.

 

Groetjes, Marieke