Seksafspraakje met op omegle onmoette jongen! XX

  • 6 August 2016
  • 33 reacties
  • 7079 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Oke, hier zit ik dan, die verlegen jongen van 16 jaar die altijd braaf is!
oke, ik heb gisteren het topic 'omegle avonturen, help please!!' aangemaakt: https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/omegle-avonturen-help-please-23533
en vandaag, ja vandaag ben ik alleen nog maar verder gegaan. ik heb contact gelegd met een jongen die best wel vlakbij woont. hij is 17 jaar oud. we hebben nu heel veel contact, hij is gay en ik ook. en we hebben allebei nog geen ervaring. ik denk dat jullie het al kunnen raden. we willen seks met elkaar. we willen rustig aan beginnen en we hebben afgesproken dat als iemand iets niet wilt dat we het dan ook niet doen. we hebben al fotos uitgewisseld van elkaar (niet naakt! xd). we weten nog niet precies wat we eventueel gaan afspreken en hoe en wat we gaan doen en wie, wat, waar etc. ik verlang al heel lang naar seks met een jongen. en ja dan denken sommige mensen wel van, ja maar dan doe je dat toch met iemand die je kent, een goede vriend ofzo. nou, ik heb bijna geen vrienden en niemand is gay, dusja.

Nu, hebben er nog meer mensen ervaring mee? heeft nog iemand dit weleens gedaan? IS DIT VEILIG OM TE DOEN? kan ik het niet beter van me afzetten? ik zit met een hele boel vragen en ik vind het nogal spannend en eng, je weet nooit wat er kan gebeuren, het is en blijft wel internet!

EN OOH JA, VOOR DE MENSEN DIE DENKEN DAT IK EEN OF ANDER BAD BOY BEN, NOU DIE MENSEN HEBBEN HET MIS. IK VOEL ME HIER ONTZETTEND SCHULDIG OVER EN IK BEN BOOS OP MEZELF EN IK VIND DIT NIET NORMAAL!

DIE VERLEGEN JONGEN IS INEENS HARDSTIKKE STOUT :(

vertel wat jullie ervan denken, vinden en of ik het kan doen en of het veilig is met de info die ik weet!

dankje

Dit topic is gesloten

33 reacties

please, vertel me hoe ik zo snel mogelijk op andere gedachten kom en hoe ik dit kan voorkomen! ZOOOO SCHULDIG EN BESCHAMEND! 😞
Nou, dezelfde jongen waarover ik het in een ander topic ( een jongen waarmee ik op kik chat en ontmoet heb op omegle, BESCHAMEND, hij is 17, ik 16 en we vallen allebei op jongens, we wonen een half uur van elkaar af) we hebben gisteren heel veel gepraat. En ineens zei hij dat hij Miss wel een relatie met mij wilde en dat hij mij leuk vond omdat ik schattig ben en verlegen ben en dat vond hij leuk ofzo. Maar, is dit wel echt, en wel te vertrouwen?! We hebben al foto's uitgewisseld van elkaar, maar goed, misschien zijn dat geen echte foto's, Miss is het bij wijze van spreken een man van 70. Het is en blijft het onbetrouwbare internet. Ik weet ook niet of ik hem leuk vind.
WAT VINDEN JULLIE, WAT IK MOET DOEN?
Spreek eerst een keer met elkaar af op een plek met veel mensen, in de stad in de mac ofzo. En leer elkaar eerst een beetje kennen en als het diezelfde leuke jongen van internet is kan je later lekker verdergaan met elkaar en als het een vieze oude man blijkt te zijn ga je gelijk weg en verbreek je al het contact. Maar geniet er lekker van joh! Je hoeft je toch niet schuldig te voelen dat je behoefte hebt aan wat lekkere seks 😉 ik zou mezelf aanmelden als het niet verboden was om contact gegevens uit te wisselen hier
De kans dat het niet die persoon is, anders dan je had verwacht of fout gaat is er altijd
Maar , mensen hebben ook seksuele behoeftes, tis spannend , nieuw en interessant en dan word je al snel 'opgezogen' 😉 lol
Handigste is om elkaar in het echt te ontmoeten ASAP
En vanaf daar zie je wel
Niet dingen haasten Enzo,niet erover stressen
Zelf raad ik nooit aan Foto's te sturen en online mensen te ontmoeten , maar ik kan het ook niet afraden eigenlijk
Tis iets dat je zelf moet uitvinden en moet ervaren
Dus succes
weet eerst zeker dat je hem kunt vertrouwen, niet dat het een vieze pedo is ofzo, en als je het dan echt wilt, doe het dan veilig want je weet niet of hij het nou wel of niet een keer heeft gedaan
xx
Hij zegt nu heel veel dat hij van me houd en bij mij wilt zijn en dat hij me schattig vind en me steund en stuurt hartjes en noemt me schatje en dat hij bij me is en me mist en dat hij mij wilt zien etc. Etc. Ik kan het me nog steeds niet beseffen.
Hij heeft ook al een filmpje gestuurd waarin hij praat en vertelt waar we het over hadden enzo, dat vroeg ik en hij deed dat meteen.
Ook heb ik deze avond Express even een paar uurtjes hem genegeerd, om te kijken hoe hij daarop zou reageren, want ik opende die berichten wel gwn, en toen stuurde hij vraagtekens en zei dat hij mij mistte en vroeg wat er met me is en stuurde hij van die droevige emoji's.
Iemand vind MIJ gewoon leuk, woow. Iemand geeft om MIJ!
we hebben nu afgesproken dat wee binnenkort af gaan spreken, we hadden al gedacht om samen te gaan zwemmen ofzo. Misschien spreken we zaterdag af, of anders dinsdag, dus niet over een uur maar volgende week, en als dat niet kan dan donderdag.
Hij zegt ook dat hij mij wilt steunen als ik onzeker ben en al en dat hij dat zal accepteren, ook als ik iets niet durf bijvoorbeeld. Dankjewel voor t lezen en of reageren! Xx
Hyy
Ikzelf ben ook gay, en ik snap je wel! Ik heb ook niemand die gay is, in mijn uitgebreide vriendenkring. Dusja, ik snap het echt wel! En ja, ik zou het zelf ook wel doen!
Ga vooral catfishvermijdend te werk, op de volgende manieren:

1. Ontmoet elkaar op een publieke plek, zoals een station. Deze regel negeren is letterlijk het stomste dat je kunt doen.
2. Ga je serieus al METEEN met hem het bed in duiken??? Zou je niet eerst, you know, een colaatje met hem drinken ofzo? Redelijk riskant...
3. Wat weet je over deze persoon? Heeft hij soa's? Is hij ooit getest? Heeft ie ervaring? Hoe staat hij tegenover veilige seks? Hoe ver wilt hij dat jij gaat? Heeft ie fetisjes? Maar ook: wat vindt hij fijn in bed? Wat wil jij graag dat hij bij jou doet? Hoe kunnen jullie het samen nog leuker maken? Mensen moeten echt leren praten over seks, dat is echt heel belangrijk. Zorg in ieder geval dat je HET VEILIG DOET!!!!!
4. Als er romantiek in het spel is, zorg dan DAT JE ZEKER WEET DAT DIT VAN TWEE KANTEN KOMT (en nu spreek ik uit ervaring). Anders houd jij of hij er een gebroken hart aan over, en nee, dat is het absoluut niet waard.
5. GEEF. JE. GRENZEN. AAN. Voor, tijdens, EN na de seks. Hij moet weten waar jij staat.
6. Als hij kwade bedoelingen lijkt te hebben of intentioneel over je grenzen heen gaat, of gewoon niet is wie hij zegt te zijn, kom hier dan niet zoals zoveel mensen aanzetten met wat je moet doen. Ik zeg het maar vast: ga. naar. de. politie.
7. Als alles oké is, geniet er dan gewoon van 😉
hey,

We gaan waarschijnlijk afspreken in een binnenzwembad en dan gaan we daar zwemmen, daar zijn dus ook andere mensen.

En nee, ik ga niet meteen met hem in bed duiken, haha. Dat was dus het begin van het gesprek maar nu is de hele situatie verandert, nu zijn we dat niet meer van plan, we gaan gewoon gezellig zwemmen en geen seksuele handelingen, alleen we willen elkaar wel raag zoenen en kussen en knuffelen. en hij wil anders als het te druk is kussen in een kleedhokje, als ik dat ook goed vond zei hij erbij.

We vertellen best veel over elkaar, ook heb ik gevraagd aan hem of hij een filmpje wilde opsturen waarin hij zelf praatte en waarin hij een bevestiging gaf dat hij echt degene was waar ik ook mee praatte door te vertellen waar we over praten en doordat hij precies zei wat ik tegen hem zei dat hij moest zeggen, en dat filmpje maakte hij meteen toen ik het vroeg. ook heb ik zijn nummer en hij heeft ookal zijn achternaam vertelt. Hij weet mijn achternaam niet! we zijn allebei dus indd ook nog niet getest op soas, dat heb ik ook genoemd. en je kan er ook mee geboren worden, ookal hebben je ouders het niet, dus het is ook gewoon niet verstandig om meteen seks te hebben, maar hij zegt wel dat hij mij zoo leuk vind dat hij daarover droomt???? Is dit normaal, kan dat indd komen doordat hij mij zo leuk vind, of is hij gwn een beetje geobsedeerd? hij droomt dat trouwens niet altijd en alleen maar, maar hij had dus gedroomd dat we na het zwemmen bij de kleedkamers elkaar gingen pijpen. maar daarvoor nog helemaal niks.

punt 4 van je bericht snap ik niet helemaal @ALFA77, je zegt dat als er romantiek in het spel komt dat het dan van 2 kanten moet komen, maar als dat maar van 1 kant komt, dan is er toch geen romantiek?? en waarom houd ik of hij er anders een gebroken hart aan over, huh?

Ik geef mijn grenzen ook aan, en dat heeft hij ook gezegd dat ik dat moet doen.

Ik pas indd nog steeds op, want ondanks dat filmpje dat hij stuurde en de fotos en zijn telefoonnummer etc, etc. kan het bij wijze van spreken nog steeds een man van 70 zijn. ik noem maar wat. Ik ga ook tegen hem zeggen dat we elkaar buiten het gebouw moeten opwachten, en dan samen naar binnen lopen, ik denk dat dat het slimste is, en dan zijn daar ook andere mensen bij. Je weet maar nooit, het blijft toch internet.

Ik kan mezelf ook nog steeds niet beseffen dat iemand mij leuk vind, HOE KAN DAT??!! hij noemt de de hele tijd schatje en reageert op elk bericht van mij en stuurt elke keer hartjes en kusjes enzo en als ik een foto stuur dan zegt hij dat ik mooi ben en stuurt hij nog meer hartjes.
Oké, inmiddels is er veel gebeurd. We hebben al 2 keer afgesproken. De eerste keer gingen we zwemmen en toen we na het zwemmen naar huis wilde gaan ging hij achter een boom staan en zei 'kom' dus ik kwam en toen hadden we een paar keer gezoend etc. Etc. Dat was mijn eerste tongzoen. En de tweede keer was ik naar hem thuis geweest, maar er was niemand thuis. En toen had hij mij zelfs verkering gevraagd maar ik antwoordde niet. En toen we op zijn kamer gingen zette we een film aan. Haha maar geen van ons keer. We knuffelden alleen de hele tijd enzo. En uiteindelijk stond die laptop alleen maar in de weg, en we waren geëindigd met elkaar af te trekken (beschamend!). Nu kunnen we niet afspreken. Omdat hij op kamp is. Maar we hebben afgesproken dat hij zaterdag bij mij komt logeren. En ik denk dat ik Ik dan 'ja' ga zeggen. Omdat ik hem nu heel erg mis en ik de hele tijd aan hem denk en hij is aardig enzo en ik droom over hem. Het is gewoon heel moeilijk te beseffen dat er iemand verliefd is op MIJ!. En ik ben bang dat het snel weer uitgaat ofzo.
Maar nu is mijn vraag: wat moet ik doen. Moet ik het iedereen vertellen als hij zaterdag komt logeren. Of nog niet? Of niet helemaal zoals het zit of moet ik gelijk alles vertellen? En op welke manier, en van tevoren of waar hij bij is?
P.S. ik ben alleen nog maar uit de kast tegenover mijn vader. En ik heb een oudere zus en broer. Maar komen niet goed overheen (totaal niet!) En heb geen moeder, ik ben SUPER onzeker!
Door het filmpje dat hij je heeft gestuurd en dat je met hem afspreekt in een zwembad zegt eigenlijk al dat hij echt is. Als pedofiel spreek je niet af op openbare plekken. Omdat mensen dan de politie kunnen bellen e.t.c.. Dat betekent natuurlijk niet dat het geen pedofiel is maar je mag er wel zeker van zijn. Het is volgensmij ook redelijk normaal om te dromen over iemand waar je gevoelens voor hebt.

Over het punt van alfa die je niet snapte... volgensmij bedoelde hij dit: Als je van iemand houdt en jij denkt dat die andere ook van jou houdt maar dat is niet zo terwijl hij zegt van wel. En het na een paar maanden uitmaakt en zegt dat hij nooit gevoelens voor je heeft gehad komt nog harder aan dan door gewoon te zeggen dat je na een tijdje geen gevoelens meer voor hem had... (ik weet het heel onduidelijk maar ik hoop dat jullie het begrijpen.)

Ook zou ik jou en jou (toekomstige vriend?) laten checken op soa's voor sex. En nog even een ander punt ik zou beginnen met tegen je vader te zeggen dat je gevoelens voor hem hebt en pas na een week ofzo tegen je (klasgenoten?), Familie e.t.c.


Succes nog verder!
Appelmoes
Alweer wat gedaan met die jong?
ik heb nu nog niks gedaan sinds mijn laatste reactie, maar hij komt morgen bij mij slapen 🙂. en ik ben daarom gisteren voor mijn broer en zus en haar vriend uit de kast gekomen, thuis weet iedereen het dus. nu kan ik dus gerust met een jongen thuiskomen. ik ga hem morgen voorstellen als iedereen hier thuis is, want hij komt smorgens en dan zijn we alleen omdat de rest allemaal werken tot een uur of 5 ofzo. en dan ga ik hem dus waarschijnlijk gewoon voorstellen als 'mijn vriend'. we hebben nog niks verder gedaan dan alleen aftrekken, maar dat zou ook niet kunnen aangezien we elkaar daarna niet meer gezien hebben. maar we willen allebij meer en we hebben afgesproken dat we dat aan doen. ik heb contact opgenomen met sense.info en daar de situatie uitgelegd en hun zeggen dat we weinig risico lopen op soas gezien de situatie en dat we ons nergens zorgen over hoeven te maken.

Ik durf alleen niet heel mijn lichaam te laten zien omdat ik bang ben dat hij dat lelijk vind 😞, dus wat moet ik dan doen?? 😞, hij zou mij zelfs willen neuken! 😢 (ja ik schaam me nu)
Ik ben blij voor je dat je zo gelukkig bent 🙂. Ik ga er van uit dat hij verliefd op je is dus waarom zou hij je lelijk vinden??? Ik weet zeker dat hij alles aan jou mooi vindt en jou heus niet lelijk vindt. Enne denk je dat hij zich nergens voor schaamt 😉 ook voor hem is het spannend. Veel succes en doe vooral niks dat je niet wilt en laat je nergens toe dwingen. Maar dat komt vast allemaal wel goed! xxhappygirl
ja idd warom zou hij je lelijk vinden
En hoe was het?
Hallo,

Vooral afspreken op een open plek waar veel mensen zijn of een winkel, zoals de McDonalds,

Niet in een of ander steegje enzo.

Gr.
Ik heb het soort van meegemaakt ik was naar de stad met mijn vrienden en met mijn zus en toen gingen we in een internet cafe en gingen we op omegle mijn zus werd helemaal rood en wilde ff alleen zitten later had ze me verteld dat ze iemand had ontmoet die ook lesbi is en ja idk ze klikte en plande dat dan ook je moet wel weten dat mijn zus 18 is en dus niks strafbaars is maar mijn zus heeft haar ontmoet en toen voelde ze zich slecht op het station… dus een advies volgens mij is… om gewoon je hart te volgen en te kiezen wat jij wil… Maar persoonlijk zou ik iemand ontmoeten die gay is want er zijn meer mensen gay in jouw buurt dan je denkt gewoon onderzoeken SUCCES Gr HulpeloosMeisje
Hij vind je zoiezo niet lelijk anders komt hij echt niet naar je -- gewoon doen en als hij jou lelijk vind is het zijn probleem en mag hij weggaan maaar dat gebeurd zoiezo niet ik het ht gevoel dat hij je echt leuk vind!
Heyy,
Normaal reageer ik niet op topics die al veel zijn beantwoord maar ik vind dit een fascinerend verhaal! Ik ben allereerst heel blij voor je! Daarnaast wil ik je even waarschuwen. Iedereen vind het super leuk en heeft er vertrouwen is, maar het kan nog fout gaan... Ik wil absoluut niet vervelend doen, want ik wens je alle mooie dingen in de wereld toe.

Het zou kunnen dat hij je gebruikt. En dan voor seksueel contact. Mij is dat ook 3 keer gebeurd. Meestal verwacht je het niet en zie je die persoon er absoluut niet voor aan, maar juist diegene kunnen je het meeste pijn doen. Wat verstandig is om te doen, is eerst een aantal weken met hem doorbrengen voor je verder gaat met fysiek contact. Dan weet je zeker dat hij het niet alleen daarom doet. Je hebt hem via internet ontmoet dus wie weet waar hij nog meer heeft rondgehangen. En hij komt door jou verhalen erg zeker van zijn zaak over.

Je praat echt top met hem, en echt, ik vind het super moedig dat je uit durft te komen voor je voorkeur. Ik ben bi en merk al dat sommige dat niet accepteren, al heb ik een vriend. Echt respect!! En wat je zegt met online mensen ontmoeten is indd riscy. Knap dat je het heb doorgezet, want ik praat al twee jaar met een vriend in België, maar durf nog steeds niet af te spreken.

Blijf vooral jezelf en doe wat je hart zegt. Als je twijfelt is dat niet voor niks en zeg alles tegen hem. Communicatie is het belangrijkste!!!!

Ik hoop dat je hier iets aan had en dat je me niet te betweterig over vind komen.. Ik heb veel meegemaakt en wil mensen graag helpen, maar soms ben ik te enthousiast.. Ik spreek over alles uit ervaring trouwens..
xx me

Mij is dat ook 3 keer gebeurd


3x?

Snap niet echt hoe je dit 3x hebt laten kunnen gebeuren... :?

Beetje off topic maar dit kan ook best helpen hoor voor de auteur van deze topic.

Hoor graag van je.

Gr.
Hey, we hebben het al gedaan. Alles wat we kunnen doen (beschamend).
Maar, ik begon er mee. Hij deed het niet uit zijn eigen. Maar ik merkte wel dat hij het graag wilde.
Hij vertelde wel dat hij het zijn ouders en familie niet wil vertellen omdat die dan alles voor hem bepalen en dat hun dan zeggen dat ik niet goed genoeg ben enzo. En ook heeft hij gelogen over zijn leeftijd. Hij zegt omdat hij bang was omdat ik hem anders niet leuk vond.
Dusja. Het is plus en min.
Maar ik hou wel van hem echt waar ik vind hem gwn heel leuk. Ik mis hem nu na 2 dagen ook al super erg. En toen hij wegging moest ik er ook om huilen dat hij wegging.
Hoe oud zei hij dat hij was en hoe oud is hij dan.


Gr.
Hij zei 17 maar hij is 20! Maar hij is wel 2 jaar heel erg ziek geweest, en ik weet niet of dat waar is. Maar het zou best kunnen. Want hij lijkt eerder 17 dan 20
Waarom zou hij opeens zeggen dat hij 20 is.

Vind het al vreemd dat hij moet liegen, maar dat is mijn mening.

Als er nog wat is horen we het wel.

Ben je trouwens te vrede met je keuze, dat je het toch met hem gedaan hebt?

Succes