Skip to main content

Seksafspraakje met op omegle onmoette jongen! XX

• August 6, 2016
  • 33 reacties
  • 7655 Bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

33 reacties

• August 30, 2016
Ja ik vroeg zelf door hoe oud hij was, omdat hij auto rijd. En uiteindelijk zei hij dat hij eigg 20 is. En ja ik ben wel tevreden met wat ik heb gedaan.
En tja, ik hou wel gwn echt van hem. Het kan mij niks schelen dat hij 20 is.
Bepaalde dingen zijn wel verdacht. Maar bepaalde dingen laten ook zien dat hij mij echt leuk vind, zoals dat hij mij heel veel appt uit zichzelf. En hartjes sturen enzo en dat hij elke.keer wilt afspreken en echt de hele tijd aan mij zit als we samen zijn. En nee niet daaraan. Dat was alleen die ene nacht. Hij zoent me heel veel als we samen zijn en aait me enzo.
Dusja.
Plussen en minnen

• August 30, 2016
En wat is dan verdacht?

Gr.

• August 31, 2016
Heyy
B.P: Het is 3keer gebeurd omdat ik ernstig gepest werd. Daardoor had ik geen grenzen en alles wat mij van eenzaamheid af kon helpen, pakte ik aan. Ik liet me gebruiken als dat betekende dat ik vrienden kon krijgen. Ik weet nu beter. Een keer was wel op de middelbare toen ik vrienden had en niet meer gepest werd, maar dat was omdat hij wist dat ik een zwak had voor gepeste mensen. Hij werd gepest en zo had hij me in een keer in zijn macht.

Jup, soms ben ik wel een dom blondje geweest

xx me

• August 31, 2016
Misschien dat ie gewoon zei dat ie 17 was omdat ie bang was dat je hem te oud vond.

Forum|alt.badge.img+1
  • September 13, 2023

als hij 20 is hoe oud ben jij dan?

Forum|alt.badge.img

beetje zielig dat je op je eigen topic reageert alsof je iemand anders bent maar wij kunnen dat zien. dus waarom doe je dat? geen haat trouwens ben gewoon oprecht nieuwsgierig. wel juicy dit!

Forum|alt.badge.img+1
  • October 4, 2023

dat doet ie toch niet?

?_?

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • October 4, 2023

Hoi @anoniemmeisje101 ,

wanneer iemands account verwijderd is, komt er boven al zijn/haar berichten de naam Anonymous te staan. Dit is een topic uit 2016 en er zijn meerdere mensen die gereageerd hebben, waarvan het account inmiddels verwijderd is. Daardoor staat er bij al die reacties de naam Anonymous.

Omdat dit een oud topic is en de topic starter inmiddels geen account meer heeft, sluit ik hierbij het topic.

Groetjes, Marieke