Plassen op rare plekken

  • 15 April 2020
  • 59 reacties
  • 12156 Bekeken


Toon eerste bericht

59 reacties

ik wou dat mij dat overkwam

Oke dan doe ik het voor jou

ik was dus op kamp in groep 8 en we gingen naar zo’n logeerboerderij, bij die logeerboerderij hadden ze een voetbalveld. We gingen voetballen, wat ik niet kan maar ik deed mee om er bij te horen en toen moest ik plassen. Ik wilde het ophouden maar op een gegeven moment liep het zo in mijn broek. Mijn meester deed lief en ik moest douchen, maar voor de rest van het kamp zeiden ze dat ik een broekpisser was en dat ik weer in mijn broek moest plassen en dat was niet leuk

 

dat was de ervaring

Wil je dat ik het vertel? De ervaring

ja, klink miss raar maar ik kik op broekplassen😰

Wil je dat ik het vertel? De ervaring

Ja het was Op kamp van groep 8

je deed het dus in het openbaar?

Iedereen lachte me Uit, dus niet zo leuk

In mijn broek of bed, ik weet niet wat raarder is

hoe was het om in je broek te doen?

In mijn broek of bed, ik weet niet wat raarder is

Reputatie 7
Badge +5

In de zee me moeder stond naast me toen ze ineens zei, oei wat is het water ineens warm😅

Reputatie 1
Badge +4

Op een vriend

 

We hadden geen sex maar we waren wel geil

We waren op die leeftijd om je eigen piemel te inspecteren

Reputatie 5
Badge +3

Tijdens het masturberen!

Hoe dan, als jongen lukt die niet :)

Reputatie 1
Badge

Okee, vertel hier jullie gekste plekken waar je ooit hebt geplast :)


Op de strand wel en in de bosjes bij school

Hallo Heeeyhoii :)

Ik moest is een keer heel nodig en toen heb ik geplast op de parkeerplaats van een crematorium.

-TheMightySlayer <3

In de wasbak

Een klein beetje in mn broek op mn kamer en toen ben ik snel naar de wc gerend. Verder in de douche en in bad en op de wc

Hoe gebeurde het? 

Nouu ik was echt super geil eig want ik raak best opgewonden van plassen op gekke plekken enzo maar  toen wilde ik het in mn broek doen alleen voelde ik echt een hele stroom aankomen dus ik plaste een beetje en toen rende ik snel naar de wc want anders kwam er zo'n hele plas op mn kamer en dan zou iedereen er ook achter komen haha

Reputatie 3
Badge +4

Mijn hobby is om in mijn broek te plassen heerlijk zo die plas door je pijlen te voelen lopen meestal in mijn brede broeken of pyjama's heerlijk❤️

Ik ook en ondergoed

Van een brug in het Gent Terneuzen kanaal

Badge

inn het klaslokaal van me frans docent de docent en iedereen was er bij en hadden niks door

Badge

Tijdens het masturberen!

Douche

Toen ik klein was moest ik een meer zo nodig plassen dat ik gewoon midden in de woonkamer stil ging staan en toen alles liet lopen. :)

Hoe oud was je toen? 

Ik denk zo'n 6 jaar ofzo ;)

Reputatie 3
Badge +3

Toen ik klein was moest ik een meer zo nodig plassen dat ik gewoon midden in de woonkamer stil ging staan en toen alles liet lopen. :)

Hoe oud was je toen? 

Toen ik klein was moest ik een meer zo nodig plassen dat ik gewoon midden in de woonkamer stil ging staan en toen alles liet lopen. :)

Reputatie 1
Badge +4

Samen met een vriend in zijn tuin

 

Reageer