Plassen op rare plekken

  • 15 April 2020
  • 59 reacties
  • 11855 Bekeken

Badge

Okee, vertel hier jullie gekste plekken waar je ooit hebt geplast :)


59 reacties

Reputatie 3
Badge +2

ik Wandel , klim en hike veel. Dus boven op een berg in oostenrijk boven alleen, broek helemaal naar beneden en in de afgrond gepist, was echt cool zo 

Reputatie 1
Badge

Nou ja tijdens het lopen in het bos 

Reputatie 3
Badge +2

In het zwembad 

in de wasbak 

onder de douche 

in bad 

in het bos

in het zwembad omkleedhokje 

in mijn tuin 

 

Badge

In het zwembadhokje op de voetjes van mijn bff. Op een strandstoel bij het zwembad gewoon door mijn bikinibroekje in het openbaar. In een bekertje op het vliegtuig omdat ik niet naar het toilet mocht tijdens het dalen. Al rijdend op mijn fiets door mijn broekje. En nog zoveel andere leuke plaatsen...

Badge

In mijn broek

Reputatie 1
Badge

op de wc deur van de school toiletten en de muren

Badge

best gek maar ging naar een ...afspraak toe, moest nodig dus deed het staand tegen diegene aan, daarna deden we nog wat andere dingen

Badge

Samen met een vriend in zijn tuin

 

niceee lijkt mij ook wel leuk om te doen

Reputatie 3
Badge +2

In de bosjes gedaan, en op mijn vriend.

Reputatie 1
Badge

Ik was heel geil toen ik op school was en toen heb ik bij de wc in de wasbak geplast was best veel naast gegaan maar ben gelukkig niet betrapt

Vanaf een brug, tijdens fikkie stoken om het vuur te doven en een keer in de stad in een smal straatje.

In het bed van mijn bff tijdens de seks een klein beetje op elkaars kutje geplast.

In de mond en anus van mijn nichtje. En over haar hele lichaam heen. Ik vind het ook geil om in haar mond te plassen tijdens een pijpbeurt

Klinkt lekker tbh

In m'n ex vriendin der bed. 

 

Op moment toen ik het deed was het nog aan. We deden plasseks.

Joo hgh? En hgh met de seks!

Badge

tijdens het aftrekken, op de fiets en om een kampvuur te doven

In mijn vriendje zijn mond tijdens het beffen hij wou dit zelf.

Reputatie 4
Badge +4

Rollend door het gras, op het dak van een auto, en tijdens het schoonmaken van de zonnepanelen, op het dak van ons huis

Van een brug af, fietsend, van een trap, tegen een deur en vanaf een dak.

Een houten huisje bij mijn buurjongen in de tuin In een emmer hij vroeg of ik aan het plassen was toen zei ik ja en pakte hij ook een emmer en ging hij ook plassen

Reputatie 4
Badge +1

In de mond en anus van mijn nichtje. En over haar hele lichaam heen. Ik vind het ook geil om in haar mond te plassen tijdens een pijpbeurt

In de bosjes vlak bij een school me zusje en ik waren de hond aan het uitlaten toen het warm was. We hadden onze bikini aan alleen halverwege de route ik moest plassen. Dus ben ik snel de bosjes in gerend broekje omlaag en plassen maar. Werd alleen wel een beetje gênant toen zo lerares mij uit de bosjes zag komen. Die rende op ons af en vroeg wat ik in die bosjes deed. Snel maar verhaal op gehangen dat me teenslipper in die bosjes was terecht gekomen.

Ja, dan vertel ik wat meer

heb ik gedaan

Ja, dan vertel ik wat meer

bedoel je over broekplassen?

Ander maak je een topic waarin mensen dat soort verhalen vertellen

Reageer