Plassen op rare plekken

  • 15 April 2020
  • 59 reacties
  • 11857 Bekeken

Badge

Okee, vertel hier jullie gekste plekken waar je ooit hebt geplast :)


59 reacties

in de zee

In de wasbak

Een klein beetje in mn broek op mn kamer en toen ben ik snel naar de wc gerend. Verder in de douche en in bad en op de wc

Ik vroeg me wel eens af hoe het was op te poepen3of plassen in je broek. Dus in mn broek

ben er niet trots op maar op school op een paar fietsen haha

Reputatie 3
Badge +3

Op t schoolplein op de basisschool 

In m'n ex vriendin der bed. 

 

Op moment toen ik het deed was het nog aan. We deden plasseks.

Reputatie 3
Badge +3

Een klein beetje in mn broek op mn kamer en toen ben ik snel naar de wc gerend. Verder in de douche en in bad en op de wc

Hoe gebeurde het? 

Reputatie 3
Badge +3

Mijn hobby is om in mijn broek te plassen heerlijk zo die plas door je pijlen te voelen lopen meestal in mijn brede broeken of pyjama's heerlijk❤️

Reputatie 1
Badge +4

Samen met een vriend in zijn tuin

 

Toen ik klein was moest ik een meer zo nodig plassen dat ik gewoon midden in de woonkamer stil ging staan en toen alles liet lopen. :)

Reputatie 3
Badge +3

Toen ik klein was moest ik een meer zo nodig plassen dat ik gewoon midden in de woonkamer stil ging staan en toen alles liet lopen. :)

Hoe oud was je toen? 

Toen ik klein was moest ik een meer zo nodig plassen dat ik gewoon midden in de woonkamer stil ging staan en toen alles liet lopen. :)

Hoe oud was je toen? 

Ik denk zo'n 6 jaar ofzo ;)

Douche

Badge

Tijdens het masturberen!

Badge

inn het klaslokaal van me frans docent de docent en iedereen was er bij en hadden niks door

Van een brug in het Gent Terneuzen kanaal

Reputatie 3
Badge +4

Mijn hobby is om in mijn broek te plassen heerlijk zo die plas door je pijlen te voelen lopen meestal in mijn brede broeken of pyjama's heerlijk❤️

Ik ook en ondergoed

Een klein beetje in mn broek op mn kamer en toen ben ik snel naar de wc gerend. Verder in de douche en in bad en op de wc

Hoe gebeurde het? 

Nouu ik was echt super geil eig want ik raak best opgewonden van plassen op gekke plekken enzo maar  toen wilde ik het in mn broek doen alleen voelde ik echt een hele stroom aankomen dus ik plaste een beetje en toen rende ik snel naar de wc want anders kwam er zo'n hele plas op mn kamer en dan zou iedereen er ook achter komen haha

In de wasbak

Hallo Heeeyhoii :)

Ik moest is een keer heel nodig en toen heb ik geplast op de parkeerplaats van een crematorium.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 1
Badge

Okee, vertel hier jullie gekste plekken waar je ooit hebt geplast :)


Op de strand wel en in de bosjes bij school

Reputatie 5
Badge +3

Tijdens het masturberen!

Hoe dan, als jongen lukt die niet :)

Reputatie 1
Badge +4

Op een vriend

 

We hadden geen sex maar we waren wel geil

We waren op die leeftijd om je eigen piemel te inspecteren

Reputatie 7
Badge +5

In de zee me moeder stond naast me toen ze ineens zei, oei wat is het water ineens warm😅

Reageer