13 jaar en ZWANGER!!!

  • 15 July 2012
  • 76 reacties
  • 33000 Bekeken


Toon eerste bericht

76 reacties

zeg in ieder geval tegen je ouders dat je zwanger bent. 
Wauw, jullie zeggen allemaal zo makkelijk van: Geef het aan pleeg ouder enzo, Maar dat kan zo moeilijk zijn!!! Je hebt een kind 9 maanden bij je gedragen en je moet er van bevallen, en dan gewoon "weggeven".

xxx
Als je het er met je ouders over hebt kunnen zij meedenken. Ik las een keer een verhaal over een meisje met hetzelfde en haar kind heeft ze "ter adoptie" afgestaan aan haar ouders, als een soort van zusje. Maarja, je hebt ook nog de vader..... Weet hij het al? Dat is belangrijk, want als jullie samen dit alles hebben gedaan is het kind ook van hem.. En misschien heeft hij andere plannen. Mijn tip is het aan hem en je ouders vertellen, maar voor de rest voor je zelf houden, anders gaat het je leven teveel beïnvloeden!
hallo,

Als je het niet durft te vertellen waarom schrijf je dan geen brief waarin je ook zegt dat je bang bent voor hun reactie ect...
eh, jongens... ze is al meer dan 8maanden ofzo niet online geweest,,,
dus waarschijnlijk kijkt ze niet niet meer op deze site, en heeft ze bijna een kind...........
4 maanden. Je mag geloof ik abortus plegen als je baby 0-3 maanden is.
Vertel het je ouders, hoe moeilijk het ook is. Het wordt nog moeilijker als je niks zegt.
En, ik denk dat je op deze leeftijd geen seks moet hebben. Een baby op je 18e is al vroeg, maar op je 13e?
Misschien kun je het aan pleegouders geven? Ja, je eerste kind. Dat is vervelend. Jammer dat je het moet weggeven. Misschien dat je (en andere kinderen) gewoon moet wachten tot je 16e. Een kind opvoeden op je 13e is heel moeilijk. Je bent er zelf nog een! Zeg het in ieder geval tegen je ouders.
ik zou het aan pleegouders geven en af en toe bezoeken met die vader van het kind want het houden verpest je hele jeugd

 mark ze weet het nog niet het bese is het kinnd houden 
dan kunnen haar ouders het kindje opvoeden en zij ook een beetje
het is haar beslising haar kindje 
en als ze het een pleeg gezin geeft dan gaat ze als nog naar zijn/haar echt moeder zoeken
Hey hey!.
Ik ben een meisje van 12. En ik word binnenkort 13. Alleen ik vind het erg onverstandig als je het kind houd. Je bent tenslotte 13, en je moet nog van je leven genieten. Als je het kind houd (wat je eigenkeus is..) Dan zou het wel een deel van je jeugd in beslag nemen en je hebt tenslotte ook gewoon nog school. Afstaan of een abortus is het beste tot nu toe! x

Veel succes er mee. 

Mvg. 
Meisje van 12.
Waarom ga je dan ook seks hebben op je 13e? denk na.. je had dit kunnen weten he .  
Ik zou het kind houden, want ik hou heel erg van kinderen  en het lijkt mij ook better voor het kind zelf als hij/zij bij zijn moeder opgroeit. Je ouders kunnen je toch wel helpen
Op je 13e kun je niet bevallen, dat je dat ff weet.
Je lichaam is daar dan nog niet klaar voor.
Late abortus kan wel nog dacht ik...
Hoe is het afgelopen?
Je kan wel bevallen op je 13de? 
Abortus kan tot 3maanden zwangerschap. 
Maar oke, hoe is het afgelopen?
Ja heb wat is er met het kind gebeurd?
Hihi dit staat ook op girlscene :p
hallloooo kindje,

ik ben 16 en heb een kind van 3.
Ik had het ook moeilijk met het opvoeden van me kindje
maar geef haar nu alles me ouders waren boos maar ik wou het houden,
Je moet zo denken
jij doet de benen wijd en laat hem er in moet je nu ook een grote meid zijn om je eigen vlees en bloed op te voeden.

adiossssssss
Dit is niet iets voor een forum... Praat erover met je ouders, met je huisarts. En je bent 13, ben je in staat om voor het kind te zorgen? waarschijnlijk niet.. Ga er snel over praten!!!
je moet hele breede kleding dragen en en als je vlakbij het bos woont dan moet je daar het kind laten geboren worden.
en dan het kindje voor eemn deur leggen daar aanbellen en keihard wegrennen. 


heb ik ook moeten doen.
hou het kind je ouders helpen je echt wel
jij bent een gekkie
heei
heb je wel veilige seks gehad?
ik  der goed over nadenken om het kindje weg te geven..
het is een grote stap denk daar wel aan
groetje's emma
ik zou ook gaan voor de pleegouders, en het op tijd aan je ouders vertellen. anders krijg je alleen maar meer problemen als ze er zelf achter moeten komen.

succes!!
Vertel het je ouders op tijd; hoe langer je wacht hoe banger je zult worden en hoe erger hun reactie.
Ik zou idd voor pleegouders gaan want je bent volgens mij niet klaar om moeder te zijn
zeg het tegen je ouders je hoeft je er niet voor te schamen en hoe oud is hij waar mee jij hebt gehad
Tis ondertussen drie jaar geleden, tell me what happened

Reageer