13 jaar en ZWANGER!!!

  • 15 July 2012
  • 76 reacties
  • 32984 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
help me. ik ben 13 en zwanger! al 4 maanden ong.. help me alsjeblieft!!! ik weet niet meer wat ik moet doen.. ik begin al een beetje een dikkere buik te krijgen dus helpp!!!!!!!!!!!!

76 reacties

ben je verkracht of heb je gewoon seks gehad?
zo ja niet verkracht kan je het laten worden geboren en aan een pleegouders geven
zelf seks gehad.
weten je ouders het?
nee..............................
oh dat is minder handig vertel het ze je hoeft je neit te schamen
zeg het tegen je ouders
 wil je het kind houden ? of niet?
dat weet ik nog niet.
ik zou het aan pleegouders geven en af en toe bezoeken met die vader van het kind want het houden verpest je hele jeugd
oke , maar je kunt het toch beter tegn je ouders zeggen die kunnen je miss beter helpen
Ps : heb je het al tegen de vader gezegt ? of niet  zoja  hoe reageerde die dan?
denk je dat echt?
srry hoor maar tegn wie heb je het?
hoi,

denk dat het beste is om het je ouders te vertellen.
als je dat echt niet durft eerst vriendin in vertrouwen nemen en samen met haar aan je ouders vertellen?
of op briefje schrijven en je ouders geven.
denk dat die jou het beste kunnen steunen.
groetjes
Probeer er rustig met je ouders er over te hebben misschien zullen ze een beetje teleur gesteld zijn maar uiteindelijk zijn ze heel erg trots dat jullie dit dan samen hebben doormaakt Remeber : what doesn't kill you makes you stronger
good luck x
hey! 
hoe oud is de papa van jou kindje??
want mijn vriendin was ook 13 toen ze haar kindje kreeg..
en haar vriend en zij zelf kunnen er goed voor zorgen..
dus het verziekt helemaal niet heel je leven,
als je er maar goed voor zorgt
thnx melanie...! en de rest. ja melanie je hebt wel gelijk. hij word in september 14 en ik in oktober.
je moet het tegen je ouders zeggen. eerst zullen ze boos zijn of schrikken maar je helpen. geef het kind aan je ouders en laat hun er voor zorgen en als je oud genoeg bent zorg jij er voor
Met de 13 al ;o
Ik ben 14 heb ook ontveiligsex gehad...
Maar ik ben niet zwanger ben gewoon lekker Ongesteld geworden..
Gelukkigg...
Maarja volgende x wel condoompie gebruike he meid...
Nu het beste is met je ouders prate.
Hou me op de hoogte! :D
x
Hey k xou ook aan je riend vragen wat hij wil
Want k zou als k hem was ook nie willen dat telkens als hij bij jou is hij zn eigen kind ziet......
dus k zou n gesprek doen met jou ouders je vriendje en zijn ouders
want op die manier weet je gelijk hoe iedereen er over demkt...
Xxx
ik zou het weglaten halen of adopteren als je het zelf houd is je toekomst naar de PIEP!!!!!
mijn ouders zijn zelfpleegouders geweest en we vonden het heel leuk maar die ouders hadden er zo veel spijt van!
vertel het eerst aan je ouders . bedenk daarna rustig wat je wilt en overleg met de vader. 

suc6
je kan nog arbortus doen maar dan maak je je kind dood tenzij het nog geen baby is maar een vruchtje
ik geef je dit advies: Vertel het je ouders! En pleeg abortus! Anders verziek je je leven! En ben je een tienermoeder
Ik snap uberhaupt niet waarom je seks op je dertiende hebt? laat staan dat je het zonder voorbehoedsmiddelen doet? 
dit is echt een beetje je je eigen schuld meisje.. 
maar ik denk dat het een beetje laat is voor abortus? als je al vier maanden bent? Of kan het dan nog wel? 
En je wilt geen tienermoeder worden lijkt mij, want je moet nog de middelbare schooldoen, en je wilt gaan studeren. Dus je ouders zal je het toch moeten vertellen, want die gaan het heus wel zien he? Die valt het ook wel op na een tijdje.
Veel succes ermee, en adoptie kan ook. 

Reageer