13 jaar en ZWANGER!!!

  • 15 July 2012
  • 76 reacties
  • 33000 Bekeken


Toon eerste bericht

76 reacties

Is dit niet nep 13 jaar?? Al 4 maanden dan zie je het al lang hoor
Is dit niet nep 13 jaar?? Al 4 maanden dan zie je het al lang hoor


ben het met je eens daniel, 
Hallo.
Dit is natuurlijk niet erg handig. Het verbergen voor je ouders heeft sowieso geen zin. Vroeg of laat komen ze erachter.
Daniel, dat zou je denken maar dit meisje in 13. Je ziet dan het verschil niet zo goed tussen een wat dikker meisje of dun meisje dat zwanger is.
Het lijkt mij zelf, als je een abortus pleegt dat je later veel spijt hebt. Mijn mening is laat je vader/moeder voor zorgen. Als je er klaar voor bent neem je het weer over. En je vriendje?? Als je het later overneemt is je vriendje dan nog bij je??
veel suc6 meid,
liefs,..
Mocht dit echt zijn - wat ik eigenlijk betwijfel, maar dat zal wel komen door alle 12/13-en-zwanger-topics hier op het internet - wens ik je in elk geval sterkte. Je ouders vertellen is zoiezo al het eerste wat je moet doen. Zoals hier al gezegd wordt, houden is bijna geen optie. 
Als je het naar een pleeggezin brengt moet je het toch eerst baren en men zegt dat als het eenmaal geboren is het nog moeilijker is om het kindje weg te doen omdat je er 9 maanden voor gezorgd hebt en hem dan ook nog eens moet voeden/bij je moet houden/etc. tot de pleegouders komen. Je ouders ervoor laten zorgen lijkt me ook niet fijn, niet voor jou, je ouders en niet voor het kind. 
Jijweethoeikheet! zei dat je spijt krijgt van abortus, maar dat denk ik niet. Liever een kind dat nog geen echt leven had 'gedood' (slechte benaming) dan iemand die al leeft 'doden'. In feite vergooi je je leven ermee, wat ik ongeveer het zelfde als dood gaan vind. En ik heb liever spijt van de dingen die ik WEL gedaan heb dan van de dingen die ik NIET gedaan heb! 

En natuurlijk de eerst volgende keer dat je seks hebt voorbehoedsmiddelen gebruiken. Die dingen bestaan niet voor niets.
hey,
als je kindje 4 maanden is, is het al helemaal ontwikkeld alleen moet het dan nog gaan groeien.
het klopt gewoon dat je het bij 4 maanden een klein beetje gaat zien maar nog niet heel erg.
dus je moet zelf weten wat jullie doen met het kindje.
maar sowieso tegen je ouders zeggen

xxx
ik zou het echt aan je ouders vertellen wat nou als het geboren word dan kunnen ze je niet helpen maar als het geboren word zou ik het aan pleegouders geven ja dan kan je je kind bezoeken en je hoeft het zelf niet te houden schaam je niet hoor dit kan iedereen gebeuren
de volgende keer bescherming gebruiken.
Oei Alisah, dat is niet zo best!
Je kunt naar stichting jeugdzorg gaan om de pleeg- of adoptieregeling voor elkaar te krijgen.
Zomaar, zonder papieren of contracten een kind laten adopteren of door pleegouders laten meenemen is illegaal!
Dat is wel op een vroege leeftijd dat je seks hebt gehad hoor, En het verpest je hele jeugd als je het kind bij je houdt. 😕 'K snap niet waarom kinderen tegenwoordig al op deze leeftijd seks hebben.
ik zou het weglaten halen of adopteren als je het zelf houd is je toekomst naar de PIEP!!!!!


ooommgggg....
je kan ook gwn respect hebben voor mensen die het wel willen houden ofzow...
Mensen...weg laten halen kan niet meer! Ze zit er nu dus aan vast, dus moet ze het wel aan haar ouders vertellen.
heel veel sterkte
dit moet je aan je ouders vertellen
dit heb je waarschinlijk al wel gedaan aangezien jouw bericht van juli is
veel sterkte!
xxtam
Ok ten 1ste sterkte met de bevalling enzo want je kan
al lang geen abortus meer doen. Dat kan volgens mij maar tot
6 weken na de bevruchting. Maar je moet het echt aan je ouders vertellen als
je dat nog niet gedaan hebt. Weet je al of je hem/haar wil houden trouwens?
Xxxx mel
Dat is wel op een vroege leeftijd dat je seks hebt gehad hoor, En het verpest je hele jeugd als je het kind bij je houdt. 😕 'K snap niet waarom kinderen tegenwoordig al op deze leeftijd seks hebben.

dat snappen er veel niet, en daarom blijft sex op jonge leeftijd in de taboesfeer hangen en doen die meisjes van 13 het stiekum en onvoorbereid met hun vriendjes, want zin hebben ze wel al op die leeftijd. Ken echt genoed meisjes van beneden de 14 die al sex hebben en daar ook van genieten. Maar ook iemand die toen een abortus moest laten plegen en iemend die een soa heeft. Zo'n abortus hakt erin emotioneel gezien kan ik je vertellen. Daarom zeg ik: Ipv verbieden kun je ze beter goede voorlichting geven en ze de pil laten slikken. Want zin hebben ze echt dan al hoor, dus als de situatie daar is gaan ze toch wel seksen (ouders zijn vaak gescheiden en/of werken allebei, dus gelegenheid zat thuis). Beter 10 keer veilig dan 1 keer onveilig.
Hiiii 

Lucas wil je met me chatten??
Je weet dat je een waarschuwing krijgt als je je msn plaatst he? Of je moet het snel doen zodat ze het niet opmerken maar het mag eigenlijk niet
Ik bedoel niet op msn chatten, gewoon hier
Mag niet, daarvoor zijn forums niet bedoelt 😉
Jammer?.....
Beste myselfx,

Het is inderdaad niet de bedoeling om via het Kindertelefoon forum met andere gebruikers te chatten.

Groetjes Sasha,
De Kindertelefoon
weten je ouders het al ?
klinkt mischien hart
geef het aan je ouders of aan pleegouders ?
het beste is aan je ouders dan kan je zelf helpen met opvoeden.
het is tenslote wel jou kind !

maar sterkte ! 
ik weet niet of jullie het door hebbe maar het is 8 maanden later dus volgende maand is heeft ze een baby (of ze heeft abortus gepleegt)
en ze reageert geloof ik al een tijdje niet dus waarschijnlijk zit ze mischien in een ziekenhuis ofzo

de laatstex dat ze online kwam was .../7/12
ik zou het laten verwijderen en als dat niet kan een pleegouders geven
Hoi Alisah,

Dit is dus de nadeel van een lekkere avond vrijën. Nu het zware gedeelte.

Is het iemand die je hebt kunnen vertrouwen, en heb je het die gene verteld?
Zorg dat je dit aan je mentor en/of aan je ouders verteld! Het is super belangrijk dat ze dit te weten komen, als je het niet doet.
Word je jeugd verpest, alleen kan niemand het aan. Help je kindje een goeie toekomst te krijgen, en zeg het je ouders en alsjeblieft ook je vriendje.

LoveAssistence,
The guide for the life

Reageer