Wat zijn jullie toekomst plannen? (Wat wil je worden?)



Toon eerste bericht

170 reacties

Dat is wel zo. Maar toch, je moet vooruit kijken. De economie verslechterd en het volk wordt daar de dupe van, daarom is het wel degelijk belangrijk dat áls je een zo'n hoge mogelijke opleiding kúnt doen, die ook doet. Als dat niet lukt kun je altijd een stapje lager gaan.
Ik wordt programear 😛 lkkr achter de computer games/programma's schrijven XD
Het knikt misschien raar.. maar ik WIL een echte FEE worden!! het aller aller allerliefst!! 
Diep van binnen GELOOF ik erin!! :)
Ik hoop ook dat IK dat wordt!!

Maar als jullie Denken: "Ja ja..", dan mogen jullie dat heuswel denken hoor! ;)
Het belangrijkste is dat dit mijn toekomstplan is!!

xx Nozieva
Hey,

Ik wou vroeger sinterklaas worden, maar helaas.. denk niet dat het gaat lukken 😛. Toen was het kok, schilder, politie (die is er altijd wel een beetje bij gebleven), dokter enzovoort. En nu ga ik de opleiding Verzorgende IG volgen omdat ik de verpleging (@ het ziekenhuis) in wil!

Liefss
Ik ga waarschijnlijk kernfysica studeren in Rusland.
wow goeie keuze !! lijkt leuk maar ik weet echt niet wat te doen
ik wil misschien game ontwerper worden  of arts 
hee
eerder wou ik eerst dieren arts worden later bloemschikster daarnaar kok en toen politie agent maar uiteindelijk is het beveiliger geworden hier na ga ik een opleiding tot politie volgen als het me allemaal lukt zo zul je zien je wil van alles maaar je komt van zelf bij iets wat je leuk vind denk zoals aan je hobby's is er een opleiding waar je hbby in past dan zou ik die gaan doen

groetjessssss
hallo
ik heb een B-attest gekregen en mag naar stv maar ik wil wel maar ik weet nie wat ik er mee kan bereiken en wat kan ik wordenn ik bedoel welke beroepen zijn er in stv ik heb mijn antwoord morgen nodig voor 15:00 aub
ik heb mijn antwoord vandaag nodig voor 15:00 aub
ik wil of naar conservatorium(wie niet weet wat dat is universiteit voor muzikale mensjes) of universiteit gewoon maar heb havo dus dan nog paar jaartjes(of jaar?) en iik wil ook nog muziek of architectuur studeren in australie(zo`n leuk land) maar dat duurt nog zo lang na de vakantie zit ik in de derde 
Gitarist en front in een band
ik wil graag dingen worden waar je neit goed mee verdient :( mare actriece, game designer, (mischien) dierenarts
Ik wilde eigenlijk al van kleins af aan "dieren redder worden" Zo zei ik dat altijd. Ik vind dieren als nog super tof! Door een ongeluk kan ik nu helaas niet meer zo veel bij me lievelings dieren ( paarden ) zijn:(. Maar ik had pas stage gelopen bij de kleuters, en dat vond ik helemaal geweldig!!! Het was de 1e keer dus misschien dat het daarom zo leuk was? De vrouw waar ik een dagje mee liep zei dat ze wel een juf in me zag:). Maar ik weet het nog niet. Ik heb nog ff de tijd om na te denken, wel wil ik het liefst hierna Havo gaan doen. Dus dat vakken paket kies ik zo en zo.( zit nu op Mavo ). Wie wilt er nog meer kleuter juf worden en waarom?

xxx
@anonieme jongen.  Dat is niet droog, het is jou droom:). Hopelijk komt het uit! Maar het komt niet aanwaaien:p.
Suc6.

xx
@hoeverder. Ga uitproberen!! Maak een lijst van dingen waar van je weet dat je dat absoluut NIET wilt doen en juist wel. Wil je de kant van zorg op of van techniek of juist iets met economie? Kies iets wat bij je sector past, ga langs bij bedrijfjes en vraag of je een dagje mee mag lopen om te proberen. Meestal weet je pas de 2e keer dat je iets doet of je het echt leuk vind. Dit had ik tenminste. Maar met theorie alleen red je het niet.

xx
ik wil graag iets doen met sport.
het liefst wil ik het leger in op sport trainer te worden maar iets doen met mensen met een beperking vind ik ook geweldig
Gitarist en front in een band schelden is niet toegstaan
de vaart in ik ben het al aant lere daarvoor vaar nu ook al (met boten van 55 metter en langer) 
hey in stv kun je veel richtingen uit je kan later jgz gaan doen jeugd,gehandicapte zorg
of kleuterleidster of lagere school juf of middelbare school leerkracht
in het 5 e jaar kan je ook optie chemie gaan doen waardoor je alles later kan doen zoals laborant enzo mr mag ik even vragen ofdat jij toevallig op carolus zit ?
ik zit namelijk op carolus 3stw
mr als je naar het 2e gaat moet je alleen maar kiezen tussen tw en stv tw is gwn technisch wetenschappen zoals laborant enzo
stv is sociale technische vorming

xxx veel suc6 met je keuze te maken!
ik wil graag gehandicapte verzorgster worden
mijn broer heeft klassiek autisme pdd-nos asperger adhd en dispraxie
ik wil later mensen zoals hem gaan helpen
mooi gezegt ! we hebben het allemaal over de toekomst maar wie zegt dat iedereen er in de toekomst nog zal zijn ???? De toekomst is de toekomst we moeten kijken naar alles wat we nu hebben niet naar iets wat we later mss gaan hebben !! Als je er in de toekomst niet meer bent dan is daar ALTIJD een goede reden voor onthoudt dat !!!!!!!
Mangaka worden in Tokyo
als ik echt goed nadenk zoals een goeie toekomst(voorbeeld)
veel kinderen zeggen als ik kon kiezen tusen havo en vwo zeggen ze havo dat is niet slim.
vwo kom je uit op tandarts en doctor of arts dieren arts kan ook.
ik zal kiezen voor meest verdienen is belangrijk voor toekomst en kinderen.
dus doctor.
goed uitgelegd?
xxx
Reputatie 2
Badge +17
Ik wil dingen doen die mensen blij maken of die mensen helpen. Bijvoorbeeld kok dan maak je mensen blij met eten (:

Reageer