Wat zijn jullie toekomst plannen? (Wat wil je worden?)



Toon eerste bericht

170 reacties

ik ben er nog niet zeker van maar ik ben dan ook pas 13
het liefst zou ik iets met acteren gaan doen maar de kans dat ik daar iets vind is zo klein...
verder schrijf ik graag. taal is echt mijn ding. ik beheers de Engelse taal bijna volledig. na mijn studie ga ik een wereldreis maken om 'the real live' te zien. 
ik ben ook niet van plan om in Nederland te blijven. waarschijnlijk vertrek ik naar Amerika en anders Australië
maar wat er nou allemaal gaat gebeuren...geen idee. wij mensen hebben maar weinig grip op de toekomst.
Ik wil hoofdagent worden!
en ik schaam me er vanaf nu af aan niet meer voor.

groetjes, namen
Ik word klinisch analist dat houd in dat ik bloed en urine moet onderzoeken voor bepaalde ziektes, 
dus als jij naar de dokter moet en bloed moet afgeven ben ik degene die het onderzoekt voor je en erachter komt wat je nou eigenlijk hebt 🙂
Mijn hele leven wilde ik al zangeres worden..
Ik heb een carriere voor me liggen dus ik ben benieuwd..
Heb heel vaak duets met Marco Borsato gezongen  😃
ik zou graag popster willen worden
waarom: omdat ik wil mensen laten laggen als ik optreed en rond de wereldreis en mensen blij maak 
dat is mijn droom maar alleen kan ik niet zingen en het allerdichste wat bij die droom komt is acteur ik maak alsnog mensen aan het lachen dus of ik wil teminste iets met muziek gaan want muziek is mijn passie 
dus ik heb nog wat jaartjes te kiezen dus ik heb nog de tijd om na te denken
Niet haalbaar/droom: Zus achterna en werken voor trailers van films (editing)
Haalbaar met mijn opleiding: Zooloog
Ik wil iets in de sport doen tennistrainer denk ik 😉
ik zit nu op 3gymnasium
en ik wil iets gaan doen met bouwkunde of robotica
ik ga in elk geval in delft studeren
xxtam


robotica met robot''s? zo ja klinkt leuk!
oke ik wil model en advocaat worden ik ben al een eind op weg:D
Ik wil graag psycholoog of kinderarts worden.
Heey allemaal,
Ik wil heel erg graag zangeres worden.
Maar mijn ouders vinden zangles te duur.
Ik ben te onzeker om mezelf op te geven voor een talentenjacht (Wil je weten waarom? Ga dan naar school & studie - ongelukkig door school, please, help me toch door mijn verhaal te lezen en erop te reageren) wat moet ik doen?

Groetjes,
😃
Ik wil psycholoog worden.
Dat komt omdat er een tijd was dat ik niemand had om tegen te praten.
En dat was echt verschrikkelijk! Daarom wil ik anderen helpen.
Xxx Nadie
Advocaat.  
Ik wil het allerliefst gitarist worden, aangezien dat het eerste is waarbij ooit iemand trots op me was.
Dit is wat ik wil worden, mijn leven lang.

Maarja ik heb altijd een plan B, bij mij is dat om farmacie te gaan studeren en baas te worden over apotheken, maar daarnaast ook onderzoek te doen naar bepaalde ziektes en genetica :)

En ja dat zijn 2 totaal verschillende dingen, maar dat is echt het enige wat ik leuk vind...
Het klinkt heel droog, maar ik wil gewoon beroemd worden🆒
Het liefst musical acteur :D
ik wil iets van popzanger worden of gitarist, maar gaat wrscheinlijk niet lukken 😞
Ik wou al sinds ik klein ben iets doen met kinderen en het ziekenhuis. Kinderarts dus. 🙂 maar aangezien ik op de mavo zit en heel misschien naar de havo mag 🙂 kan ik het worden wanneer het niet lukt wil ik graag Politie (te paard) worden :o 
ik weet niet wat ik wil worden maar wel wat ik wil doen
ik wil iets doen waar mensen en dieren iets aan hebben dat ik echt iets heb gedaan met me leven dus sws geen saai kantor werk
ik zou graag 1 of 2 jaar naar africa willen en olifanten die niet in het wilt kunnen leven verzorgen tot ze weer terug kunnen
ook zou ik graag in zn bootje naar antartica willen om walvis jagers tegen te houden (weet ff niet meer hoe dat heet)

xxx
vader :)
en bij het arrestatieteam van de marechaussee
ik weet het nog helemaal niet wat ik wil worden .
erg stom want zit wel in examen jaar en moet mijn toch over tijdje inschijven op volgende school 

oplossing ervoor weet ik niet Help ???

Reageer