Wat zijn jullie toekomst plannen? (Wat wil je worden?)



Toon eerste bericht

170 reacties

Ik wil graag psychiater worden 🙂
Ik wil heeel erg graag dierenarts worden!! Ik houd hel erg van dieren en wil dit al worden sinds ik een heel klein meisje was 🙂
Ik heb eigelijk nog geen idee van wat ik zou willen. Er zijn wel dingen die me leuk lijken maar nog niet weet hoe ik ze moet bereiken. Ik zie wel wat er op mij afkomt. Ik ben ook best wel obzeker over mijzelf dus ik vind dat ik weinig kan en dat zit ook in de weg.
Dierenarts!
Ik wil chirurg worden, want ik wil mensen echt graag beter maken. Eerst wil ik een jaar naar engeland om te kijken of ik daar misschien kam gaan studeren.
Super cliché; ik wil gelukkig worden. Ik ben al te lang niet gelukkig. Hoe ik dan ook eindig qua beroep, als ik me gelukkig voel kan het me denk ik niet zo veel schelen wat ik word.
Gr. Pin
Hi,

Ik weet het überhaupt niet helemaal,
Ik zou misschien een soort Psycholoog willen worden, maar voor mensen hun recht opkomen als rechter lijkt me ook gaaf.
Leraar lijkt me leuk om mensen dingen te kunnen leren en hun te kunnen helpen met hun problemen.
Kok want dan kun je voor je plezier allemaal heerlijke dingen maken.
Fotograaf want dan kan ik de mooie dingen in live fotograferen.
Acteur want ik vind het wel leuk om me in een rol te verplaatsen.
Schrijver want 1 dan kan je elk moment schrijven wanneer jij tijd hebt ( dus niet zo'n stress en je bent je eigen baas )
Tandart/orthodontist want dan kan ik mensen een mooie glimlach bezorgen.
Vuilnisman/vuilnisvrouw want dan kan ik de wereld mooier maken.
Het lijkt me ook wel vet om uitvinder te zijn en nuttige dingen te ontwerpen.
Of ik ga in de business en dan ben ik een business vrouw!
Dokter dan kan je levens redden!
dierenarts?

Zoals je kan zien heb ik nog zoveel ideeën... kon ik het maar allemaal doen.

Maar mijn toekomst plan is wel dat ik in de toekomst iets nuttigs wil doen waar mensen nog wat aan kunnen hebben.
Mijn moeder zei altijd follow your heart en dat klinkt misschien heel vaag maar daarom stress ik ook niet.
ik kom der wel.
Doe wat jij wil en niet bijvoorbeeld iets waar je veel geld mee gaat verdienen ( tenminste ik )
Want zoals het spreekwoord zegt : Geld maakt NIET gelukkig.

xX Maii
PS: Ik realiseer me nu dat ik enorm veel spelfouten etc heb gemaakt.

excuses daarvoor.....

😃
(Onnodige quote verwijderd)

@ ruben6735

Haha ja, 😉
Ik weet het niet helemaal zeker maar ik wil of docent Engels worden of lerares op een basisschool 🙂
ik hou me er niet zo mee bezig ik hou me alleen met het nu bezig ook omdat ik het niet weet hoor maar ik ga liever in het nu surfen dan nadenken over mijn toekomst XD
(onnodige quote verwijderd)

@ Maii

dat is nog eens nadenken over toekomst 😃
Ik wil dierverzorgster worden bijvorbeeld in dieren tuin of in groot dieren winkel en ben nu ook met dieren opleiding bezig hihi
Het lijkt me ook wel leuk om een zorg boerderij te hebben voor mensen die even moeilijk heben en er even tussen uit willen en van dieren houden en zodat ze andere afleiding hebben enz
Ik eil dieren verzorgster / of trainer of dikter worden
Dokter** sorry foutje
hahahh ik heb al mijn hele toekomst geland ik wil eerst het gymnasium afmaken zit nu in de 3e. daarna naar een vrije universiteit waarschijnlijk rotterdam of maastricht. dan ben je namelijk al meteen bezig met patienten want ik wil chirurg worden. na de studie stel ik me voor dat het wel even duurt voordat ik een goede vaste baan krijg dus in die tijd kan ik een beetje bijkomen van het studeren ahahahahh. En dan trouwen een huis kopen auto dat soort dingen later miss 1 kind het liefst een tweeling.
Goeie vraag 🙂 Ik vind psycholoog wel iets interessant .
Anders iets met dieren(bioloog ,... ) of muziek of anders talen ( bv nederlands leren aan vluchtelingen lijkt me echt tof ! )

Groetjes , Lot
Op dit moment volg ik een financiële opleiding. Of ik die ga halen is de vraag. Ik ga mijn best doen. Als ik dat niet haal, kijk ik wat voor vacatures er in mijn omgeving zijn en solliciteer ik op degene die mij aanspreken.

Het lijkt me ook heel gaaf om in Duitsland te gaan wonen over een aantal jaar, 4 dagen werken groot huis kopen en dan gedeelte verhuren.

Voor de rest wil ik nog veel reizen, veel landen bezoeken.
Ik ben 14 jaar en weet niet wat ik met mijn leven wil.

ik heb maar 1 doel in het leven:

Gelukkig worden.
Ik zit nu op het vmbo. RIchting tl. Ik zit in een havo doorstroom klas dus ik heb geen sector. Ik wil doorstromen naar havo-4. Daarna
wil ik een hbo opleiding doen. Biologisch en medisch laborotorium onderzoek. Later wil ik analist worden.
Ik wil later graag kapster worden ;Px
vind het zelf al heel leuk om aan me eigen of andermans haar te knutselen , haha ;d
maar of ik het echt ga doen weet ik niet,vind elke keer wat anders leuk .. dus moet er goed over nadenken!
xx'C.
Ik vind tekenen ontzetten leuwk en houw heel erg van kapsels maken en invlechten enzo. Maar ik wil later iets met psychologie gaan doen. Met kinderen die een moeilijke tijd hebben gehad. zoiets. Oja nadat ik ben geslaagd wil ik eerst een rondreis door amerika en canada maken!



ps ik zit in 2 gym
Ik weet het nog niet precies.. Ik zou het wel leuk vinden om in een kleuterklas te werken, maar zingen & acteren vind ik ook erg leuk... Ook zou ik het 'leuk' vinden om kinderen met problemen, die bijv. gepest worden, te helpen...
Ik wil Anime bedenker worden, zoals Masashi Kishimoto, die de Anime Naruto heeft bedacht. Ik heb al karakters in mijn hoofd. Ik weet al namen (Ik heb ze niet gejat) Alleen ik kan de karakters niet tekenen want daar ben ik heel slecht mee 😞

Reageer