vragenlijst jongens+meisjes


  • Anonymous
  • 0 reacties
hey hey !
dit is een soort vragenlijst om erachter te komen hoe jullie denken !
de eerste lijst is voor de meisjes en de tweede voor de jongens,
alvast thnxx xx

meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..

jongens :
1.wat vind jij de perfecte leeftijd voor sex?
2.heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd?
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend?
4.als je een jongen van 10 ziet zoenen met een meisje van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
5.op welke leeftijd was je eerste vriendin als je al 1 hebt gehad?
6.als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan?
7.heb je een meisje als beste vriendin? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
8.wat wil je het liefst? a) een stoere girl met een groot hartje- b)een hipster die alles voor je doet -c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen.
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriendin? hoe oud ben je? enzz...


alvast bedankt xx

106 reacties

Reputatie 7
Badge +17

1.wat vind jij de perfecte leeftijd voor sex? Het moment dat jij er klaar voor bent is het ‘perfecte’ moment
2.heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd? Ja, vorig jaar. Ik was net 16
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend? 13/14
4.als je een jongen van 10 ziet zoenen met een meisje van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? Wel een groot leeftijdsverschil.
5.op welke leeftijd was je eerste vriendin als je al 1 hebt gehad? 15. Dat was de eerste echt ‘serieuze’. De eerste was met 13 maar dat was een ‘relatie’ van een 1,5 week of zo. 😄
6.als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan? onpersoonlijke seks
7.heb je een meisje als beste vriendin? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? Nee
8.wat wil je het liefst? a) een stoere girl met een groot hartje- b)een hipster die alles voor je doet -c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen. C, maar een beetje hipster is ook wel leuk
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? Voor mij 2 of 3 jaar
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriendin? hoe oud ben je? enzz…Ik ben 16 en ik heb nu bijna 2 maanden een heel leuk vriendje (ben bi).

Badge

meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex? Wanneer jij er klaar voor bent, 13+ zoizo
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat? Nee
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend? Nu
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? Wat gebeurt hier of wtf
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad. Nobody gehad
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan? Jongensboek eerst heel lief tegen je doen en daarna mishandelen ze en ‘verwachten iets terug’ voor wat zij voor jou hebben gedaan
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? Ja, iedereen denkt dat we een koppel zijn, is niet zo
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen. Allemaal prima maar van laagst naar hoogste a,b,c
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? Onder twintig mag het niet zo groot zijn iets van 2 jaar maar daarboven(als allebei over de twintig) dan Max 10 jaar
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? Geen vriend ik ben 14 jaar

Reputatie 7
Badge +9

1.wat vind jij de perfecte leeftijd voor sex?

Ik zou zeggen dat wanneer je er "klaar voor bent" maar zoiezo minimaal 14

 

2.heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd? 

stja man, toen ik net 15 was geworden

3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend? 

is er ni echt of wel

4.als je een jongen van 10 ziet zoenen met een meisje van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?

tja, als ze het alle bij leuk vinden van mij prima, oordeel opdat punt niet

 

5.op welke leeftijd was je eerste vriendin als je al 1 hebt gehad?

15 man

6.als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan?

Zon gaar mens die langs de weg staat die voor een 10tje je pik wil zuigen

 

7.heb je een meisje als beste vriendin? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?

nee man

8.wat wil je het liefst? a) een stoere girl met een groot hartje- b)een hipster die alles voor je doet -c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen.

A - bad ass, tering cool

9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?

Hangt er vanaf, zijn ze boven de 25, dan maakt leeftijd niet meer uit, jou lichaam is voledig developed zegmaar, maar als je 13 bent maximaal 3 man

10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriendin? hoe oud ben je? enzz…

Ja hoor, ben 15, heb een vriendin. Uhm tja, niet veel over te vertellen voor de rest.

 

Badge

meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?

Het maakt niet echt uit zolang als beiden het echt willen 
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?

nee
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?

ik begon zelf met darten toen ik 7/8 was maar dat was wel iets te vroeg, misschien 10?
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?

Niets, als ze het allebei willen en gelukkig zijn is er niks mis mee
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.

7/8 ongeveer
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?

-
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?

ja, iedereen denkt dat we een relatie hebben 😒
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.

b/c is waar ik momenteel op crush dus 🙈
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?

als ze allebei tussen de 10 en 18 zijn dan max. ¾ jaar, allebei ouder dan 18 dan max. 6/7 jaar en als 1 onder en 1 boven de 18 is dan max. 2 jaar
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..

ik heb een vriendin maar crush op een jongen en ik ben 14 jaar oud 🫡
 

Badge

meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex? 16 of 17 jaar ofzo
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat? nope
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend? alle leeftijden kan ook gwn in de kleuterklas enzo
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? Oei, Hoezo wil een kind van 10 met een jongen van 14 en anders om
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad. heb jammer genoeg nog nooit iemand gehad
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan? Aan players
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? Ja maag hij is gay dus niemand ziet iets in ons
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen. Een normale leuke jongen die om je geeft
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? Max 10 maar dat zou ik al een beetje raar vinden
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz.. ik ben 15 jaar 

 

Badge

1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex? 

ik denk 15/16
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?

nee nog nooit
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?

ik had zelf al in de kleuters enz een vriendje maar dat is ofc helemaal niet wat het inhoud maar ik denk  12 jaar wel goed is
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?

wtf gebeurd hier 
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.

4 jaar
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?

aan van die mannen die alleen maar sex verslaafd zijn
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?

ik heb een beste vriend maar hij is gwn aardig we bellen een beetje enz maa
r op school gaan we echt nooit met elkaar om

8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.

c ik hou gwn van aandacht
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?

2 jaar max
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..

ik ben 13 ik ben al bijna 2 jaar single ik val op jongens die je gwn veel aandacht geven kwa uiterlijk blond houd van voetbal blauwe ogen ik zit zelf ook op voetbal dus wil het liefst met een jonge samen voetballen 

Reageer