vragenlijst jongens+meisjes



Toon eerste bericht

106 reacties

meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex? 15 haha, wel veilig dan hè
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat? Nope k ben 14 :)
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend? 12 jaar (k was 8 haha)
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? Ben dan wel een beetje jaloers op dat meisje, maar hoop ook voorhaar dat ze een goede keuze heeft gemaakt :)
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad. 8 of eerder, weet niet precies
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan? Wrm zijn ze altijd zo sexxyyyy????
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? Hm, half, k wil t wel hahaha, maar t id me half bf, ze vinde me raar, maar boeie
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.vb en c
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? Maakt me niet zoveel uit max 10 jaar, t ligt er ook aan hoe oud ze zijn.
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz.. Ik ben supervriendin op me best friend boyyy, hij is super leuk en heel erg muzikaal, ik ben 14 en love voetbal en twillight
[b]meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex? 15-17
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat? Nee nog nooit
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend? 13 ongeveer
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? hellup!!! Zoen je zus toch niet !!
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad. 12....
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan? Een TVserie
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? heb ik niet
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen. C!!
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? 5 jaar
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? Ik ben 13, ben verliefd en wil verkering!!

alvast bedankt xx
[/quote]
jongens :
1.wat vind jij de perfecte leeftijd voor sex?

Er bestaat geen perfecte leeftijd. Ook niet voor sex
2.heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd?
Telt rukken ook?
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend?
Vriend, ben homo. Ga mij niet discrimineren. Maar toch het liefst een beetje rond mijn eigen leeftijd
4.als je een jongen van 10 ziet zoenen met een meisje van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
Niet veel, is toch hun keuze?
5.op welke leeftijd was je eerste vriendin als je al 1 hebt gehad?
Ik ben homo voor de 2e keer
6.als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan?
Aan vrouwen die seks hebben voor geld.
7.heb je een meisje als beste vriendin? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
Nee ik heb een jongens als beste vriendin. Natuurlijk is mijn beste vriendin een meisje en wat kan mij mijn omgeving nou schelen. Zolang mijn fammilie en vrienden gelukkig zijn is voormij alles best.
8.wat wil je het liefst? a) een stoere girl met een groot hartje- b)een hipster die alles voor je doet -c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen.
Omschrijf normaal.
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
Zolang beide partners er klaar voor zijn boeit het me niks.
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriendin? hoe oud ben je? enzz...
Ik ben homo, single en 14. Genoeg?
meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?
-wanneer je er zelf klaar voor bent
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?
-ja---> 15 jaar
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?
-wanneer het goed voelt
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
-laat ze lekker gelukkig zijn
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.
-op mijn 13de
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?
-aan domme eikels die meisjes misbruiken
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
-ik heb een superlieve vriend, iedereen vind het helemaal leul, op 1 vriendin (eigenlijk is het niet meer een vriendin) na, ze is jalloers en komt steeds tussen persoonlijke momenten
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.
d)- een lieve jongen die er leuk uitziet, die veeel met je wil, maar ook zonder je kan
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
-zoveel als goed voelt
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..
Ik ben 15,5 heb een lieve vriend. Ik heb een relatie van ongeveer een jaar
2.heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd? Nee3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend? Ik weet niet wanneer je iemand leuk vind4.als je een jongen van 10 ziet zoenen met een meisje van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?  Eigenlijk niks denk ik.5.op welke leeftijd was je eerste vriendin als je al 1 hebt gehad? Heel vroeg al op mijn derde op de peuterschool toen zat ik altijd acheter der aan om haar een kusjetegeven6.als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan?  Neuken7.heb je een meisje als beste vriendin? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? Eh nee niet meer het is net een paar dagen uit8.wat wil je het liefst? a) een stoere girl met een groot hartje- b)een hipster die alles voor je doet -c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen. Ik denk c9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? Vier jaar ofzo10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriendin? hoe oud ben je? enzz...Ik ben 13 jaar oud en eh bruin haar lengte 1.65 voor de rest weet ik eigenlijk niks meer te vertellen
meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?
- als het goed voelt, maar niet dat je al op je 10e sex hebt ofzo...
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?
- neen
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?
-als het goed voelt... kleuter liefde is ook schattig maar echte liefde begint pas op je 12e (denk ik)
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
- ik hoop dat ze gelukkig zijn en veel plezier hebben.
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.
- op mijn 12e
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?
- en jongen die zoveel mogelijk meisjes probeert te krijgen
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
- ja, heel normaal. ze denken soms dat we en stelletje zijn (ik val zo niet op hem!!! maar hij is echt en schatje!!!)
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.
- van alles wat!:)
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
- naar onder 1 jaar naar boven 4/5 jaar... maar als je gelukkig bent met iemand ouder of jonger kan dat ook gewoon... het is maar en getal...
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..
- ik ben rikki
15 jaar (over
3 maanden 16),
heb geen vriendje (wil er wel 1 maar ben niet echt op jacht),
mijn hobby is zingen,
heb 2x gezond,
ben 1,75,

blond halflang krullend haar,
dik :(
bruine ogen
dit genoeg????
jongens :
1.wat vind jij de perfecte leeftijd voor sex?
zodra je er klaar voor bent

2.heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd?
nope

3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend?
11, 12?

4.als je een jongen van 10 ziet zoenen met een meisje van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
daar let ik niet echt op, maar ik denk dat ik het best vind

5.op welke leeftijd was je eerste vriendin als je al 1 hebt gehad?
ik ben te verlegen om een meisje te vragen :$

6.als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan?
vrouwen die voor geld sex hebben

7.heb je een meisje als beste vriendin? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
ik heb geen meisje als beste vriendin

8.wat wil je het liefst? a) een stoere girl met een groot hartje- b)een hipster die alles voor je doet -c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen.
C

9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
ligt aan de personen

10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriendin? hoe oud ben je? enzz...
ik ben 15 jaar, heb korte donkerbruine krullen, ik ben wat te dik, 1.86 lang
meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?
Ik denk dat het bij iedereen anders is, wanneer hij/zij er klaar voor is. Tussen de 15-17 ofzo..
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?
nee q:
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?
13-15
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
euhh die is dr een beetje vroeg bij XD
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.
op mn 10 had ik een 'vriendje', maar ja we deden nooit wat samen..
eigenlijk heb ik nooit een vriendje gehad :/
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?
iee, enge mensen die vrouwen als voorwerpen zien..
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.
c <3
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
3 jaar..
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz.
14 jaar.. sigle ): maar wel verliefd <3

x
meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?
Onder de 15 is te jong vind ik ..
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?
nee nog niet ;)
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?
maakt niet uit, +4 denkik
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
nou het is nie zoo erg .. ik was 11 en tongde met iemand van 14 dus jahh
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.
in groep 5 volgensmij, en mn echt waar ik super van hield 10/11
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?
mishandeling
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
nee heb ik niet
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.
C
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
leeftijd in de liefde kijk ik nie zo naar, maar meer dan 10jaar is best veel verschil
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..
ik heb een vriend, ik ga uitmaken.
ik ben 12, mn lengte is rond de 1.52, 1.53.
ik weeg 30,5 (veeel te dun !! maar kom niet aan :()

ik ben nog maagd
ik heb donkerblond haar
ik heb al vaak gezon (en tongzoend !!)

xxx
meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex? 16
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat? nee en ik wil 16
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?3 jaar
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?wat ik heb meegemaakt
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.3 jaar 
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?wat ik heb meegemaakt
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?ze zeggen raar kankerwijf
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.       c een normaale jongen.
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? 20 jaar
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..    13 jaar
meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?
16 jaar denk ik:p
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?
Ik ben nog maar 12
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?
12
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
Het is jou eigen beslissing meid maar ik zeg je het alvast je bent een beetje jong voor hem maar als je van hem houd dan moet je het zo houden
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.
toen ik 7 jaar was maar dat was niet echt serieus dus maak ik er 11 van:D
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?
Jongens die met je nemen zonder dat ze echt van je houden maar ze doen het om geld ofzo etc...
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
Nee niet echt :p
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.
C
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
1/2 jaar
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..
Ik ben 12 jaar no bf en ik zit op turnen bruin haar blauwe ogen Kroes haar :P
meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?  Er is niet echt een perfecte leeftijd maar de meeste zijn rond de 16/17
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat? Ja nouja met een meisje ik was 15 maar het voelde niet als 'de eerste keer'
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend? Wanneer het goed voelt haha
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? 'Ik hoop maar dat ze gelukkig zijn' 'Eigenlijk kan dit niet'
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad. ik heb 2 vriendinnen gehad, ik was bij allebei 15.. het hield niet lang stand haha
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan? smerige mannetjes die uiteindelijk worden opgepakt en voor veel ellende hebben gezorgd
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? Ja, naja gewoon als een vriend niet als mn beste vriend, gewoon goed
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen. C
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? Als ze volwassen zijn 5 jaar anders minder
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz.. Haha, ik ben Lana ben 16 jaar oud ben bi ik was/ben verliefd maar ze wilde vrienden blijven omdat ik veel voor haar betekende ofzo haha.
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?
    Er is geen leeftijd aangebonden, wanneer jij er klaar voor bent kun je beginnen.. 😂.
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?
    Nee.
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?
    Geen leeftijd aan gebonden, maar als je nog maar 9 bent lijkt het me geen serieuse relatie.. ;p.
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
    Schattig 😂.
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.
   Toen ik in groep 4 zat.. Dus ik was toen ongeveer 8
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?
   Aan jongens die met een meisje hebben voor de seks. 
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
   Jaah, de meeste mensen denken dat we wat hebben, of dat hij mij leuk vind/ik hem. Maar dat is niet zo.
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.
   Een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
   10 Jaar is toch wel een max.. Maar, als je echt van iemand houd maakt leeftijd niks uit.
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..
   Ik ben 13 jaar, een meisje. Ik heb een vriend via het internet, hij is 17 en we schelen dus 4 jaar. Maar we houden wel erg veel van elkaar.
meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?
Ik heb altijd gezegd dat ik 16 jaar het beste vond, maar mijn eerste keer was op mijn 15e geloof ik. 
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?
Ja, op mijn 15e dus. 
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?
Dat maakt mij niets uit.
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
Dat je als je 10 bent nog helemaal niet bezig hoort te zijn met zoenen. 
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.
Op mijn 16e kreeg ik mijn eerste echte vriendje.
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?
Foute boel. 
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
Ik heb geen jongen als beste vriend, maar wel heel veel jongens als vrienden. Mijn omgeving heeft daar geen moeite mee. 
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.
Geen van alles; ik heb niet 1 type. 
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
Zo groot als de liefde er maar is. Bij minderjarigen is het natuurlijk een ander verhaal. 
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je?
Ik ben 16 en ja heb een vriend, maar ik zit eraan te denken het uit te maken. 😉
meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?
Als julie er allebij klaar voor zijn en zeker weten dat julie het willen.
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?
Nee.
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?
Als je zeker weet dat je verliefd bent en oud genoeg voor een serieuse relatie.
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
Zolang ze het  bijde willen moeten ze het zelf weten.
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.
10 jaar.
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?
Typische players die proberen dat jij je school en familoie enzo achterlaat om daarna gedwongen dingen te doen.
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
Ja het is mn ex dus over at we verliefd zijn zeuren ze niet ze vinden het wel okee.
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.
C
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
Licht eraan. Als iemand van 10 met iemand van 20 gaat is het teveel maar iemand van 40 met iemand van 50 kan wel voor mij zou het grootste verschil 3 jaar mogen zijn.
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..
13 jaar.
single
tussen dun en normaal gewicht in. lang steil donkerbruin haar. getinte huid.
hou van mensen helpen!
jongens :
1.wat vind jij de perfecte leeftijd voor sex? 16 jaar
2.heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd? nope 
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend? iets rond de 14
4.als je een jongen van 10 ziet zoenen met een meisje van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? nou hij doet het goed bij de meiden
5.op welke leeftijd was je eerste vriendin als je al 1 hebt gehad? 10 jr ofzo
6.als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan? aan  meiden die hoeren dingen doen voor geld :p
7.heb je een meisje als beste vriendin? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? nope
8.wat wil je het liefst? a) een stoere girl met een groot hartje- b)een hipster die alles voor je doet -c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen. C
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? 1 of 2 jaar
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriendin? hoe oud ben je? ben 14 heb een vriendin van 15  hobbys gamen zit op mavo
jongens :
1.wat vind jij de perfecte leeftijd voor sex? Nah ik weet niet.
2.heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd? Nee
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend? Op je 11e ofzo ik weet niet
4.als je een jongen van 10 ziet zoenen met een meisje van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? Wtf doen hun xD
5.op welke leeftijd was je eerste vriendin als je al 1 hebt gehad? Uhhhm 7 ofzo
6.als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan? Drugsverslaafden
7.heb je een meisje als beste vriendin? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? Jup en gewoon normaal :P
8.wat wil je het liefst? a) een stoere girl met een groot hartje- b)een hipster die alles voor je doet -c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen. 
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? Ligt eraan hoe oud je bent maar op je 13e maximaal 1 jaar.
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriendin? hoe oud ben je? Ik ben 13 jaar en heb geen vriendin ben 1.60 :P
1.Wat vind jij de perfecte leeftijd voor sex? 
vanaf 15 x

2. Heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd?
 Neehy.
3. Wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?
 idk denk vanaf 12 ofzo
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
 Ehm,.. Babysitten ..
5.op welke leeftijd was je 1e vriendje als je er al een had gehad?
 mn eerste vriendje was op mn 8e ofzo ;,)
6. als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan?
 Sletten enz ;s
7. heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daarop?
Jaaa, hij is homo en heel lief, de omgeving mag hem ook x
8.Wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje -b) een skater die alles voor je doet-c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.
 c
9. hoe groot mag een leeftijds verschil in een volgens jou zijn?
Uhmm volwassen 5 jaar , en op mijn leeftijd (13) 3 jaar.
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz... 
Ik ben een blond meisje, lang haar, klein, grote groene ogen, hou van muziek, verliefd en happy :3 Kheb bijna met iemand :3
meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex? 14+
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat? t word 14
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend? 14
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? i like wtf 
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad. 13
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan? viespeuken
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? nee had , zo van ooooh hun zijn verliefd terwijl k al een vriendje had.
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen. C
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? als je rond de 14/15 jaar dan 2/3 jaar verschil, als je ouder bent kan wel rond de 4/5/6
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz.. Ja en ik ben 14
jongens :
1.wat vind jij de perfecte leeftijd voor sex? Ik denk toch wel 16.
2.heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd? Nee.
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend? 15/16 misschien?
4.als je een jongen van 10 ziet zoenen met een meisje van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? lol ik word jaloers als het een mooi meisje zou zijn.
5.op welke leeftijd was je eerste vriendin als je al 1 hebt gehad? Ik heb nog nooit een vriendin gehad.
6.als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan? Mensen die alles doen voor seks.
7.heb je een meisje als beste vriendin? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? Heb ik niet.
8.wat wil je het liefst? a) een stoere girl met een groot hartje- b)een hipster die alles voor je doet -c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen. C.
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? 2 jaar.
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriendin? hoe oud ben je? enzz.. Ik ben Dani, 14 jaar, houd van games and Japanse entertainment zoals manga en anime. Ik heb geen vriendin, maar als ik ongeveer 16 word zal ik het perfecte meisje zoeken.
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?
14 jaar

2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?
nee

3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?
11

4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
niks het kan toch zolang ze niet verder gaan..

5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.
geen een :$

6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?
seks dwingen

7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
jaa, redelijk oke maar soms krijg je wel omerkingen zovan stelltje enzoo


8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.
B

9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
3 jaar

10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..

ik ben 13 jaar single en uhmm tjaa dat was het wel haha
Ach ja, waarom ook niet.

meisjes:
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?
Wanneer je zelf weet dat je er klaar voor bent en anders, 19+
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?
Nee.
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?
17-
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
Zo, dus dit is wat kinderen aan het doen zijn voortaan?
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.
13-
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?
Hoerenmakers.
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
Ja, normaal.
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.
C, Ook al hoeft hij niet altijd te afspreken & alles samen te willen doen.
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
Minimaal 3 á 5 jaar.
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je?
Niks interessants.
1. wanneer je er klaar voor bent
2. nee nog niet wil wel
3. 12
4. zijn keus niet de mijne
5. ik was 11 volgens mij
6. sex natuurlijk
7. ja omgeving reageert gwn normaal ze is wel mijn ex(jammer genoeg)
8. b want ik ben zelf ook hipster maar de eigenschappen van c vind ik ook wel fijn
9. maakt mij niet veel uit 3 jaar ofzo
10. had een vriendin (baal er nog steets van)
word binnenkort 13
vrienden een paar
lengte: 1.55 (laatste meting en ja ik weet het ik ben klein)
behoefte in sex eigenlijk wel
ooit gezoend/getongd nee jammer genoeg niet
jongens :
1.wat vind jij de perfecte leeftijd voor sex? 15 jaar en ouder
2.heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd? nope
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend? vanaf 11
4.als je een jongen van 10 ziet zoenen met een meisje van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? tegenwoordig is alles zo jong
5.op welke leeftijd was je eerste vriendin als je al 1 hebt gehad? 11
6.als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan? mensen die hun eigen lichaam verkopen
7.heb je een meisje als beste vriendin? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? ja iedereen weer ze is als een soort zus van mij en de groep is er goed mee
8.wat wil je het liefst? a) een stoere girl met een groot hartje- b)een hipster die alles voor je doet -c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen. a of c
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? 1 tot 2 jaar
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriendin? hoe oud ben je? ben 14 heb een vriendin en woon op Bonaire ????????
alvast bedankt xx
Meisjes
1. Hangt heel erg van de persoon af
2. Nee, en hoeft van mij ook nog niet(ben pas 13);-)
3. Hangt af van wat je ermee doet, als je elkaar soms knuffelt ken je gewoon 5 zijn, maar als je echt meer doet een jaar of 13.
4. Arm meisje
5. Nee maar ik vind dat ik er wel een toe ben
6. Meisjes wees niet zo dom dat je in zijn verhaal trapt.
7. Had, en het was altijd als wij samen iets gingen doen dan zie zo 'n meisje uit mijn klas " was het leuk????" Dat was wel irritant.
8.c
9. 2 jaar
10. Ban 13, heb eigenlijk altijd een loner leven geleden. Dus nee

Reageer