vragenlijst jongens+meisjes



Toon eerste bericht

106 reacties

meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?
Er is geen perfecte leeftijd, het gaat erom of je het zelf wilt
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?
Nee
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?
Je kunt er niks aan doen als je verliefd bent.
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
Ik denk eerst wtf als het gwn random op straant is.
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.
Ik had vroeger (toen ik 5 jaar was ofzo) kinderliefdes maar toen was ik denk ik niet eens echt verliefd, dat kan ik me niet meer zo goed herinneren. Toen ik in groep 6 zat was ik echt verliefd op een jongen en toen kregen we wat maar dat ging snel weer uit.
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?
Misbruik, seks.
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
Uuhm, ik denk niet dat ik een jongen als beste vriend hem. Maar wel als gewone vriend en niemand heeft daar problemen mee.
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.
C
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
Mijn vriendje en ik verschillen 2 jaar.. Β maar het ligt eraan hoe oud je bent, voor volwassene maakt het minder uit. Als je 13 bent en je hebt met iemand van 17 ofzo dan vind ik het beetje raar.
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..
Ik ben 13 jaar. Ik heb al 9 maanden een relatie met een hele lieve jongen. haha meer weet ik niet.
1.wat vind jij de perfecte leeftijd voor sex? 16
2.al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd? -
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend? Voor een serieuze relatie 14
4.als je een jongen van 10 ziet zoenen met een meisje van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? Die jongen is er vroeg bij
5.op welke leeftijd was je eerste vriendin als je al 1 hebt gehad? 5 of 6
6.als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan? aan iemand die achter de ramen staat
7.heb je een meisje als beste vriendin? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? We zijn gewoon vrienden, er word normaal over gedaan
8.wat wil je het liefst? a) een stoere girl met een groot hartje- b)een hipster die alles voor je doet -c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen. C
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? 2 jaar
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriendin? hoe oud ben je? enzz... ben 15 heb geen vriendin maar zou het wel willen
`Meisjes:
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?
Β  Β Β Maakt opzicht niet uit, Β maar ik vind onder de 15 wel jong..
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?
Β  Β  Nee, nog niet.Β :p
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?
Β  Β  14/15 Jaar.
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
Β  Β Wat gebeurd er tegenvoordig allemaal al wel niet? ;x
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.
Β  Β  Β Heel jong, 9 denk ik..Haha. maar dan was het gewoon van: Wil je me meisje zijn? en dat was het dan.;)
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?
Β  Β  Β Mishandeling, elk meisje is mooi en moet op een goede manier worden behandeld!
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
Β  Β Gewoon normaal, als kinderen vragen of wij iets hebben moeten we altijd lachen. ;3
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.
Β  Β Β cΒ 
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
Β  Β Minimaal 15 jaar. Verschil moet er zijn, toch?
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..
Β  Β  Β Ik ben een meisje van 12 jaar. Ben single 😉. Kan beter met jongens dan meisjes opschieten.Β 

Hopelijk heb je hier iets aan.
x C


dus de leeftijd van bijvoorbeeld jou vriend is dan rond de 30?? 😮
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?
ehm
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?
ja 14
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?
geen idee ik was 11 toen het wat serieuzer was zegmaar
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
awh, ik vraag me alleen af wat de ouders er van vinden...
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.
oh nee kut ik was 6 maar dat tet niet echt vind ik
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?
ew
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
ja, ik krijg weleens van die opmerkingen of we verliefd zijn op elkaar maar hij is als een broertje voor me
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.
nou geen van alle, gwn een aardige gast (beetje lekker kan geen kwaad) met wie je veel lol kan hebben enz, en juist niet iemand die alles samen wil doen, helloo personal space ect...
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
ligt eraan op welke leeftijd, ik vindt 2 jaar wel een beetje de max voor een tiener
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..
ik ben 14, singlepringle, bisexueel (ik heb 2 keer iets met een meisje gehad)
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?
Β 
Wanneer je er klaar voor bent, dat verschild bij iedereen.

2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?
Ja, ik was net een maand 14.

3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?
Als je praat over een relatie met zoenen, dan rond 12 jaar.

4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
Ziet er een beetje raar uit, maar als je bedenkt dat als zij 14 is en hij 18 kan het wel weer, maar al ben ik die moeder zou ik het niet toestaan, want als je 10Β  bent ga je nog niet trouwen ofs, dus wacht nog ff een paar jaartjes.

5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.
Als we praten over, met zoenen ens, dan 12.

6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?
Aan boys die je gfebruiken en je dwingen voor dingen die je niet wil.

7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
Ja, nou gewoon normaal, het boeit toch niet? ik kan beter met jongens omgaan en vertrouw ze eerder ens.

8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.
C.

9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
4 / 5 jaar.

10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..
Ik ben 14 jaar, in februari 15.
Ik heb een vriend van 18.
Ik ben 1.61 m.
Heb donkerblond haar.
Me oogkleur is groen/blauwig.
Heb een serieuze relatie.
Ben depressief.
Heb dingen gedaan die ik nooit had moeten doen.

Dat was wel beetje, al wil je meer weten of tips ofs, kan je altijd berichtje sturen!

Groetjess:o
. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..

1: uhm ik denk dat het niet uitmaakt maar hangt ervan of je allang een relatie hebt of niet
2:nee nog niet
3:uhm ik denk 15
4:wtf
5:toen ik 4 was hahaha
6: verdriet,angst
7: ja! gewoon heel normaal alleen denken ze vaak dat we een relatie hebben
8:a
9:2
10:ik heb geen vriend, ik ben 14 1,80 en ja
jongens :
1.wat vind jij de perfecte leeftijd voor sex? Minimaal 12
2.heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd? Nee nog niet
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend? 2 jaar rond die van mij
4.als je een jongen van 10 ziet zoenen met een meisje van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? Respect, dat joch is een geluksvogel
5.op welke leeftijd was je eerste vriendin als je al 1 hebt gehad? 13
6.als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan? Drankje God
7.heb je een meisje als beste vriendin? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? Nee
8.wat wil je het liefst? a) een stoere girl met een groot hartje- b)een hipster die alles voor je doet -c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen. A
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? Mag je zelf bepalen
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriendin? hoe oud ben je? enzz...[/b]
Ik ben 14 jaar oud, ben single, hou van hard rock, metal en rock n roll, m'n favoriet is Metallica. Ben daarnaast ook een beetje een boekenwurm

alvast bedankt xx[/quote]
meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex? 18 ofzo
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?nee
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?nou ik was 4
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? ik weet niet beetje raar
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.4
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan? idk
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? niet als beste vriend
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen. c
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? 3 jaar
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz.. ik heb een vriend en ik ben 13 maar bijna 14
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex? euhh ja 16 17 of zo ligt er aan waneer je er klaar voor bent.
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat? nee mocht ik willen
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?14 15( ik ben 15 en hoop wel dat ik een keer iemand krijg)
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? dat is wel een beetje raar maar meiden zijn wel eerder volwassen dat jongens dus dat kan opzich wel .
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.13 maar dat was een internet stalker.
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?eersr leuk en lief doen en dan steets meer van jou gaan vragen.
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?nee zou ik wel willen.
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen. C
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?2, 3 jaar
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..ik heb geen vriend. had ik die maar. ik ben 15 en best wel heel erg onzeker over alles. aangezien iedereen om mij hen een vriendje of vriendin heeft en ik alleen blijf. en ik heb ooit een soort verkering gehad met een jongen maar die heeft het uitgemaakt en wilde vrienden blijven ( hij woonde heel ver weg en was ook bevriend met een vriendin van mij) en hij vroeg op een begeven moment om naaktfotos. ik heb door deze ervaring best wel een mentale wond gekregen en vertrouw nier snel mensen.

jongens :
1.wat vind jij de perfecte leeftijd voor sex?
2.heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd?
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend?
4.als je een jongen van 10 ziet zoenen met een meisje van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
5.op welke leeftijd was je eerste vriendin als je al 1 hebt gehad?
6.als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan?
7.heb je een meisje als beste vriendin? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
8.wat wil je het liefst? a) een stoere girl met een groot hartje- b)een hipster die alles voor je doet -c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen.
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriendin? hoe oud ben je? enzz...[/b]

alvast bedankt xx[/quote]
Jongens:
1) vanaf 14
2) Ja, meermaals. Ik was de eerste keer net 14 (maar het meisje was net 15 geworden).
3) vanaf 10
4) leuk voor die jongen, maar hoe krijgt-ie het voor elkaar. Voor dat meisje is het waarschijnlijk minder leuk.
5) 1e vriendin was toen ik 10 was, maar dat was niet serieus! Toen ik 13,5 was kreeg ik m'n eerste serieuze relatie.
6) betaald neuken
7) Niet als beste vriendin, in mijn directe vriendenkring wel 2 leuke meisjes. Niemand vindt het raar, ook niet als ik met een van hen naar de bioscoop ga, of ga zwemmen. (1 vd 2 vind ik overigens wel heel erg mooi en zie ik graag ik een bikini, maar niet als vriendin)
😎 C of A. Ik val bijna altijd op populaire, mooie meisjes.
9) onder de 14 max 2 jaar. Voor mij zelf nu, ik ben 15,5, vind ik max 18.
10) ik heb een vriendin, ben 15,5
1.wat vind jij de perfecte leeftijd voor sex? 15
2.heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd? 15
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend? 16
4.als je een jongen van 10 ziet zoenen met een meisje van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? WTF!
5.op welke leeftijd was je eerste vriendin als je al 1 hebt gehad? 10
6.als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan? me exen
7.heb je een meisje als beste vriendin? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? nope
8.wat wil je het liefst? a) een stoere girl met een groot hartje- b)een hipster die alles voor je doet -c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen. normaal
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? max 5 jaar
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriendin? hoe oud ben je? enzz...
1. Ik denk vanaf ongeveer 15 jaar ofzo

2. Noop

3. 14 denk ik

4. Het meisje is pas 10... Zou ze het dan zien als echt zoenen of gewoon voor de lol..

5. 13/14 maar ik zag hem eigenlijk bijna nooit...

6. Foute jongens die het alleen maar doen om het sexy hebben en om stoer te doen

7. Nee heb ik niet..

8. C hij moet vooral heel erg lief voor je zijn en het bijvoorbeeld niet erg vinden als je ook gewoon met andere jongens omgaat, en een beetje gevoel voor humor zou ook niet verkeerd zijn?

9. Ligt eraan hoe oud je bent. Ik vind 12 en 19 bijvoorbeeld dat ik n beetje raar. Maar 42 en 49 niet.

10. Ik ben 14 jaar, heb wel een tijdje een vriendje gehad totdat hij besloot om het op een nogal lullige manier via app uit te maken... En er vervolgens met iemand anders vandoor te gaan die hij niet eens leuk vond.. hij nam alleen maar met haar omdat hij het anders zielig vond.

Maar verder over mij: 14 jaartjes, donker bruin/lang haar, bruin/groene ogen. Veel meer valt er niet te vertellen denk ik?
meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?
16 +

2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?
Nee ik ben 14

3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?
Als ik 14 ben dan hij 15 of 16

4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
Leeftijd is maar een cijfer???? Als ze elkaar maar echt leuk vinden en geen domme dingen doen

5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.
Groep 6?

6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?
Vieze, zielige joggies met aandacht/geld te kort

7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
Nee

8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.
Een combi van A en C

9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
2 jaar voor nu maar als ik ouder ben miss meer

10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..
Ik ben 14 en single 🙂
Jongen ??‍♂️
1. Maakt mij niks uit.
2. Nee.
3. Vanaf 12 jaar
4. Ja, tegenwoordig mag het gewoon en kan je er niet veel aan doen. Persoonlijk vind ik het raar.
5. Nope al zeventien jaar single.
6. Mensen die geld aannemen voor seks.
7. Ja en iedereen weer het en haar vriend is mijn beste vriend dus hij weet hoe ik met haar omgaan al lijkt het soms anders iedereen heeft het wel door.
8. C
9. Denk 3 tot 5 jaar.
10. Ben 17, heb nog nooit een vriendin gehad. Woon ergens in de provincie Groningen.
Meisjes
1. Wat vinden jullie de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex? 17/18 denk ik
2. Nee
3. (Girlfriend) nu wel haha
4. Als het echt is, echte liefde. Dan heb ik er niks tegen
5. 0
6. Misbruik maken van iemand
7. Ja, ze vinden het normaal omdat ik meer met jongens omga
8. Een normaal meise die altijd met je wil afspreken
9. Er is geen limit in mijn mening. Maar 10 jaar word wel erg hoog.
10. Ik als meisje van 16 en val op meisjes, daar voelt ik me nog steeds erg ongemakkelijk bij, bijna iedereen weet het, maar is gewoon zo'n kut gevoel.
meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?
16 of ouder
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?
Nope
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?
een serieuze relatie denk ik vanaf 13/14
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
Als ik eerlijk ben, vind ik dat best raar. Maar aan de andere kant, ze zijn allebei nog kinderen dus het zou wel kunnen, toch?
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.
Nog nooit een vriendje gehad
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?
Ik denk dan aan jongens die meisjes alleen gebruiken voor de sex/geld en niet echt om de meisjes geven
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
Ja, iedereen vindt dat normaal
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.
C
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
Als het qua mijn leeftijd is, 2 jaar verschil max. Maar zodra ik 18 ben, vind ik 5 jaar verschil het maximale.
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..
meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex? rond de 16 jaar denk ik
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat? nee
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend? denk rond de 12 jaar ofzo gwn als je er wil
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? als ze daar gelukkig van worden waarom niet:D
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad. toen ik 13 was
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan? jongens die je gebruiken
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? ze denken hele tijd dat je dan gelijk wat met die gene hebt helaas
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen maar heb wel vrijheid nodig
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? iets van 6 jaar ofzo?
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz.. ik heb een vriend, maar denk dat ik het ga uitmaken want het gaat hem alleen maar om me lichaam de rest interesseert hem niet
1.wat vind jij de perfecte leeftijd voor sex?
16+
2.heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd?
nope.
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend/boyfriend
Vanaf 13/14
4.als je een jongen van 10 ziet zoenen met een meisje van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
Groot leeftijds verschil
5.op welke leeftijd was je eerste vriendin als je al 1 hebt gehad?
-
6.als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan?
Vieze dingen
7.heb je een meisje als beste vriendin? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
Dat we een stelletje zijn.(niet dus)
8.wat wil je het liefst? a) een stoere girl met een groot hartje- b)een hipster die alles voor je doet -c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen.
c maar dan een jongen of meisje
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
Maximaal 3 jaar
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriendin? hoe oud ben je? enzz...
ik ben 13 en verliefd op een jongen. Ik ben bi.
  1. als je er klaar voor bent
  2. nee
  3. 12?
  4. idk
  5. 6?zielige jingens
  6. nee
  7. normaal
  8. 5?
  9. ben 14 en single
meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?
ο»ΏWanneer je er klaar voor bent, ik vind trouwens wel dat onder de 16 erg jong is...
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?
Nope
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?
ο»ΏEen echte 'serieuze' relatie met een bf of gf vind ik vanaf ong 12 ofz
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
ο»ΏWtf, okΓ©, ieder zijn eigen ding hoor, maar dit is wel erg raar...
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.
ο»ΏEerste bf was ik 10 (denk ik) en eerste 'serieuze' relatie was op mijn 13e
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?
ο»ΏJongens die respectloos omgaan met (meestal) veel jongeren meisjes
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
Zeker. Mijn omgeving vind het een beetje raar omdat ik een relatie met hem had. Ook denken ze dat hij mij (weer) leuk vindt...
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.
ο»ΏC of B
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
ο»ΏOnder de 18 niet meer dan 3 jaar
Onder de 25 niet meer dan 7 jaar
Daarna maakt het niet zo heel veel meer uit...
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je?
enzz..
Ikο»Ώ heb geen bf op dit moment
Ben 14 jaar
Erg klein (1.47)
Best okΓ© boobs... (70C)
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex? Wanneer ik er klaar voor ben 😉 en met juiste persoon
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat? Nee
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend? Ligt er aan.. Wat voor relatie, en ben je wel echt relatiewaardig dus volwassen... Mijn 2 relaties was echt kut
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? WTF
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad. Uhm 11 ?
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan? Walgelijk
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? Nee wel crush en ja vriendinnen doen dan vet irritant "oeeehh" , "fix" of "awhhh cute"
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen. C. Echt een soulmate:)
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? uhm als je jong bent 3 jaar als je tegen 50 bent dan is 5 tot 7 jaar niet heel erg.
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..
Ik ben Maudi ben 14 jaar en woon in het noorden. Heb op mijn 11e een relatie en op mijn 12 een relatie gehad en ja er was niet veel aan... We deden niks gingen niet vaak buiten... Waarschijnlijk waren we er allebei niet klaar voor.. Vind nu jongens wel leuk maar onzeker om er op af te stappen. xx
Badge
1. Wat vind jij de beste leeftijd voor sex?
16
2. Heb je al wel eens sex gehad?
Nee
3. Wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend?
13
4. Dat meisje is gek
5. 8/9
6. πŸ–•
7. Nee
8. C
9. Als je volwassen ben 14 jaar als je kind bent 1
10. Ik ben 13 jaar en had tot groep 7 een vriendin
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex? Ik vindt dat er geen leeftijd is wanneer jij en je partner er klaar voor zijn!
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat? Heb geen sex gehad
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend? Hahaha mijn eerst was in groep 3 maar een serieuze ik denk 12 ofso
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? Niks wel van dat is jong maar ieder zijn eigen ding toch?
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad. 6 jaar en i know is jong maar ik had er wel 5 jaar meer hahhaha
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan? Aan mensenhandel en hoeren en bad boys
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? Ja ik heb een jongen als beste vriend en we noemen elkaar ook schat maar iedereen zegt telkens dat we moet hebben best irritant
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een C
skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je
wilt afspreken en alles samen wilt doen.
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? 3jaar
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz.. Ik heb geen vriend wel een crush en ik ben 13 jaar oud

meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex? Idk Verschilt bij iedereen
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat? 13
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend? idk
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? Gwn van wtf doe normaal en ik zou hen ook stoppen
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad. 11
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan? Klote jongens die dood mogen gaan
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? gewoon normaal
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen. Mij maakt het niet uit als hij maar geen kut mens is die mensen pest bijvoorbeeld
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? liefst maximaal 1 jaar als je minderjarig bent
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz.. Ja ik heb een vriendje, ik ben 13 jaar oud en hou erg van de U.S.A.πŸ‡ΊπŸ‡² misschien niet zo nutig om te zeggen maar ik heb aa cup, beetje schaam haar en hou van kleine piemels
hey hey !
dit is een soort vragenlijst om erachter te komen hoe jullie denken !
de eerste lijst is voor de meisjes en de tweede voor de jongens,
alvast thnxx xx

meisjes : 1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex? als het voor beide personen goed voelt, nooit iets met tegenzin doen 2. heb je al wel eens sex gehad? met een meisje wel niet met jongen 3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend? die is dr niet4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? dat vind ik belachelijk5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad. 12 (snoepjesverkering 9)6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan? aan een pedo met een snor (idk why de snor)7.heb je een jongen als beste vriend? ja maar t is niet mn beste vriend zo ja hoe reageert je omgeving daar op? prima al hoor ik soms *fix fix *achter me8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normalejongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen. sws c 9. hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? nu 1 jaar, maar als ik volwassen ben wel groter 10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? nee, die had ik wel vorig jaar maar hij heeft t uitgemaakt haha hoe oud ben je? 13 enzz:enz???

alvast bedankt xx

Reageer