Ruzie met vriendje

  • 30 March 2024
  • 65 reacties
  • 1107 Bekeken

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allemaal,

Zo vaak maak ik zelf geen topics maar ik wil dit ff kwijt hier.

Afgelopen zaterdag heb ik knallende ruzie met mn vriendje gehad. Waarover precies boeit nu niet maar het was iets meer dan gewoon een meningsverschil of zo (en heel eerlijk, ik heb wat dingen gezegd waar ik nu spijt van heb). Hij zou blijven slapen dat weekend maar hij is die avond weer naar huis gegaan en ik heb hem de afgelopen week niet meer gezien. Natuurlijk heb ik hem wel proberen te bellen en geappt en mโ€™n excuses aangeboden maar hij zegt dat hij nu geen behoefte heeft aan contact. Mโ€™n ouders en broer zeggen ook dat hem met rust laten nu beter is en dat hij het initiatief moet nemen.ย  Dit snap ik wel, maar goed, we zijn nu bijna een week verder en ik word eigenlijk een beetje gek. Het liefst wil ik het gewoon met hem uitpraten (of ja, sws met hem praten) maar ik wil hem ook niet pushen. Hij heeft dinsdag voor het laatst geantwoord en daarna niet meer op mn apps gereageerd (hij heeft ze ook niet gelezen zo te zien). Dus ja, ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Hem meer tijd geven en geduld hebben? Uiteindelijk is dit hele gezeik wel mijn schuld en ik wil ook niet zielig gaan zitten doen maar ik weet het gewoon even echt niet meer.


65 reacties

Reputatie 7
Badge +12

@tim16ย 

Ik hoop dat jij en je vriendje nog lang samen blijven!

Ik weet niet wat de toekomst brengt, maar ik hoop het beste voor jullie!

Liefs @Wees Jezelf Bij Noahย 

ย 

P.S. Ik ben geen anime fan, maar wie is die personage die je als profielfoto hebt?

P.P.S. Gefeliciteerd met je 3000 reacties!ย ๐Ÿฅณ

Reputatie 7
Badge +12

Hey @tim16ย ย  ik weet niet waar ik dit anders moet posten, maar jij gaat (helaas!!) een keer te oud worden voor het forum ๐Ÿ˜ฅ. En nu dacht ik, misschien kun je vrijwilliger worden bij de KT en dan als moderator terug komen ๐Ÿ˜๐Ÿ˜Žย  dan ben je toch nog bij ons ๐Ÿ˜˜

Nouja het schoot me even te binnen en zal vast impulsief zijn van mij haha ๐Ÿค—

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +12

@Tover01ย 

Dat had ik al tegen @tim16ย gezegd, maar dat wou hij niet.

Hij wil namelijk Engels docent worden.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noahย 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi

haha @Tover01ย  echt, wat ben jij toch ook een schatje ๐Ÿ˜˜ Lief hoor.ย  Wat mij betreft zou het zo mogen! @tim16ย  , Kindertelefoon. Zou stoer staan zeg ๐Ÿ˜Ž. Maar dat kunnen we alleen dromen denk ik. Je weet natuurlijk maar nooit! ย ๐Ÿ˜‰

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +2

Nou, dat zou best eens een goed idee kunnen zijn!ย  Volgens mij hebben ze bij de Kindertelefoon ook heel hard mensen nodig. Het ligt al bijna 5 uur stil zo te zien! ๐Ÿค” Dus @tim16ย  ik denk dat je hartelijk verwelkomd wordt haha!ย 

Sjardy xoxox

Reputatie 7
Badge +12

@Sjardyย 

Volgens mij hadden ze vergadering ofzo.

Want de reacties waren nog niet geplaatst.

Nu moet we ophouden over de Kindertelefoon, anders gaan we off-topic.

ย 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noahย 

Reputatie 7
Badge +17

P.S. Ik ben geen anime fan, maar wie is die personage die je als profielfoto hebt?

P.P.S. Gefeliciteerd met je 3000 reacties!ย ๐Ÿฅณ

Dat is een personage uit de game โ€˜Camp Buddyโ€™.

En bedankt. ๐Ÿ˜„

@Tover01ย  Heel lief van je. Wie weet ooit, als ik klaar ben met school of zo.

Reputatie 7
Badge +5

Hii @tim16!

Hoe gaat het nu eigenlijk met jullie? Hebben jullie nog leuke dingen gedaan samen afgelopen tijdย en hebben jullie misschien op koningsdag ook wat leuks gedaan met elkaar?

Ik leef best wel met jullie meeย en hoop echt heel erg dat alles weer helemaal goed gaat met jullie want dat is jullie echt heel erg gegund!๐Ÿ’–

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +17

Hey @ItsJustMeย 

Lief van je dat je meeleeft. Het gaat weer echt goed met ons kan ik wel zeggen. Op koningsdag zijn we even in de stad geweest maar we vonden het veel te druk dus we zijn snel weer naar huis gegaan.๐Ÿ˜… Verder proberen we elkaar zoveel mogelijk te zien maar dat is niet altijd makkelijk met school en werk en zo. Bijna elk weekend slapen we bij elkaar. Dat is wel echt fijn. Ik ben al tevreden als we gwn samen op bed Netflix liggen te kijken ๐Ÿ˜Š

Dus ja, we zijn er wel beter uitgekomen denk ik en we kijken nu weer vooruit.

ย 

ย 

Reputatie 7
Badge +12

haha dat klinkt echt lief en gezellig @tim16ย . Ik kijk met mijn besties ook wel eens een spannende film ofzo en dat is altijd super leuk.ย  Maar met mijn โ€œbestie bestieโ€ alleen zou nog leuker zijn ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‰ jij magย  dat al. Fijn ook dat alles weer gezellig en lief is met jullie !๐Ÿ˜˜

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +12

Fijn @tim16!

Nog veel succes!

Liefs @NoahLovesYou(and your boyfriend) ๐Ÿ˜†

Reputatie 7
Badge +17

@Tover01ย  Ik ben echt zo blij dat we weer goed zijn.

Een film of serie kijken is een van mijn favoriete dingen om samen te doen. En ja, het is zeker fijn dat we dat mogen. Mijn ouders zijn best relaxed met dat soort dingen. Alleen over blijven slapen zijn ze wel โ€˜strengโ€™ Dat mag echt alleen in het weekend helaas.

@NoahLovesYouย Thnx โค๏ธ

Reputatie 7
Badge +12

๐Ÿ˜˜

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi @tim16ย . Lief en fijn om te horen!! Er is niets zo warm als dat gevoel โ˜บ๏ธ. Geniet van elke seconde! Ik gun het je/jullie van harte!

Groetjes liefs Tartan Xย 

Reputatie 7
Badge +6

Wat fijn lieve @tim16ย ! โค๏ธ๐Ÿ˜Š

Reageer