Ruzie met vriendje

  • 30 March 2024
  • 75 reacties
  • 1339 Bekeken


Toon eerste bericht

75 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@tim16 

Ik hoop dat jij en je vriendje nog lang samen blijven!

Ik weet niet wat de toekomst brengt, maar ik hoop het beste voor jullie!

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S. Ik ben geen anime fan, maar wie is die personage die je als profielfoto hebt?

P.P.S. Gefeliciteerd met je 3000 reacties! 🥳

Reputatie 7
Badge +14

Hey @tim16   ik weet niet waar ik dit anders moet posten, maar jij gaat (helaas!!) een keer te oud worden voor het forum 😥. En nu dacht ik, misschien kun je vrijwilliger worden bij de KT en dan als moderator terug komen 😍😎  dan ben je toch nog bij ons 😘

Nouja het schoot me even te binnen en zal vast impulsief zijn van mij haha 🤗

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +14

@Tover01 

Dat had ik al tegen @tim16 gezegd, maar dat wou hij niet.

Hij wil namelijk Engels docent worden.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi

haha @Tover01  echt, wat ben jij toch ook een schatje 😘 Lief hoor.  Wat mij betreft zou het zo mogen! @tim16  , Kindertelefoon. Zou stoer staan zeg 😎. Maar dat kunnen we alleen dromen denk ik. Je weet natuurlijk maar nooit!  😉

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +2

Nou, dat zou best eens een goed idee kunnen zijn!  Volgens mij hebben ze bij de Kindertelefoon ook heel hard mensen nodig. Het ligt al bijna 5 uur stil zo te zien! 🤔 Dus @tim16  ik denk dat je hartelijk verwelkomd wordt haha! 

Sjardy xoxox

Reputatie 7
Badge +14

@Sjardy 

Volgens mij hadden ze vergadering ofzo.

Want de reacties waren nog niet geplaatst.

Nu moet we ophouden over de Kindertelefoon, anders gaan we off-topic.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +17

P.S. Ik ben geen anime fan, maar wie is die personage die je als profielfoto hebt?

P.P.S. Gefeliciteerd met je 3000 reacties! 🥳

Dat is een personage uit de game ‘Camp Buddy’.

En bedankt. 😄

@Tover01  Heel lief van je. Wie weet ooit, als ik klaar ben met school of zo.

Reputatie 7
Badge +9

Hii @tim16!

Hoe gaat het nu eigenlijk met jullie? Hebben jullie nog leuke dingen gedaan samen afgelopen tijd en hebben jullie misschien op koningsdag ook wat leuks gedaan met elkaar?

Ik leef best wel met jullie mee en hoop echt heel erg dat alles weer helemaal goed gaat met jullie want dat is jullie echt heel erg gegund!💖

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +17

Hey @ItsJustMe 

Lief van je dat je meeleeft. Het gaat weer echt goed met ons kan ik wel zeggen. Op koningsdag zijn we even in de stad geweest maar we vonden het veel te druk dus we zijn snel weer naar huis gegaan.😅 Verder proberen we elkaar zoveel mogelijk te zien maar dat is niet altijd makkelijk met school en werk en zo. Bijna elk weekend slapen we bij elkaar. Dat is wel echt fijn. Ik ben al tevreden als we gwn samen op bed Netflix liggen te kijken 😊

Dus ja, we zijn er wel beter uitgekomen denk ik en we kijken nu weer vooruit.

 

 

Reputatie 7
Badge +14

haha dat klinkt echt lief en gezellig @tim16 . Ik kijk met mijn besties ook wel eens een spannende film ofzo en dat is altijd super leuk.  Maar met mijn “bestie bestie” alleen zou nog leuker zijn 😁😉 jij mag  dat al. Fijn ook dat alles weer gezellig en lief is met jullie !😘

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +14

Fijn @tim16!

Nog veel succes!

Liefs @NoahLovesYou(and your boyfriend) 😆

Reputatie 7
Badge +17

@Tover01  Ik ben echt zo blij dat we weer goed zijn.

Een film of serie kijken is een van mijn favoriete dingen om samen te doen. En ja, het is zeker fijn dat we dat mogen. Mijn ouders zijn best relaxed met dat soort dingen. Alleen over blijven slapen zijn ze wel ‘streng’ Dat mag echt alleen in het weekend helaas.

@NoahLovesYou Thnx ❤️

Reputatie 7
Badge +14

😘

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi @tim16 . Lief en fijn om te horen!! Er is niets zo warm als dat gevoel ☺️. Geniet van elke seconde! Ik gun het je/jullie van harte!

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +9

Wat fijn lieve @tim16 ! ❤️😊

Reputatie 7
Badge +14

@tim16 

Hoe gaat het nu (tussen jullie)?

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +17

Hey @NoahLovesYou  bedankt voor het vragen.

Het gaat heel erg goed met ons. Eigenlijk nog beter dan voor het ‘gedoe’.  We kunnen nu veel beter met elkaar praten eigenlijk, vooral over minder leuke dingen of over als de ander wat dwars zit. Daarvoor gingen we dat allebei een beetje uit de weg en dus kwam alles er in 1 keer uit.

Ik ben ontzettend blij en dankbaar dat we hier door zijn gekomen want ik zou hem echt niet kunnen missen.

Reputatie 7
Badge +14

Wat fijn en warm is dat @tim16 ! Het voelt zo super en met  overgave als je iemand zo vertrouwd. En je helemaal jezelf kunt zijn en veilig. En weet dat je alles kunt vertellen. Het is eigenlijk het mooiste dat bestaat.  

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

@Tover01 Dat is zeker zo. Vooral omdat ik dat in m’n vorige relatie niet echt op die manier had maakt dat het nu extra speciaal.

Reputatie 7
Badge +9

Heyy @tim16!

Fijn dat het goed tussen jullie gaat! En echt mooi om te lezen dat deze negatieve gebeurtenis toch zoveel goeds in jullie relatie heeft gebracht! Ik vind het echt fijn voor jullie dat jullie nu nog closer zijn en dat praten over moeilijke dingen nu ook zoveel beter gaat! Ben echt blij voor jou en je vriendje het is jullie echt gegund!❤️

Liefs van mij <3

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi @tim16  dat is echt geweldig! Het is dus ook ergens goed voor geweest en heeft jullie band nog  sterker gemaakt! Zoals @Tover01 zegt er is geen mooiere band dan deze. Het is jullie echt heel erg gegund! Blijf vooral van elkaar genieten en geluk voelen! 😘

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +14

Wat fijn @tim16!

Dat geeft vast rust!

Ik wens het beste voor jullie! ❤️❤️❤️

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +17

@Tartan14  @ItsJustMe Het heeft onze band zeker sterker gemaakt. En het is ook een goede les voor iedereen die in een relatie zit. Ga meningsverschillen niet uit de weg. Praat ook over minder leuke dingen. Wij dachten dat we juist heel goed communiceerden maar dat bleek dus niet helemaal zo te zijn.

@NoahLovesYouHet geeft heel veel rust om te weten dat we dit ook aankunnen.

En nogmaals bedankt @iedereen die gereageerd heeft. Het heeft echt geholpen.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @tim16 ,

Wat fijn!!! Hoelang zijn jullie nu eigenlijk al samen?:)

Reputatie 7
Badge +17

@Jesse08 We zijn sinds 14-02-2023 samen. We kennen elkaar sinds januari 2023. Dat ging dus best snel. 😅

Reageer