Ruzie met vriendje

  • 30 March 2024
  • 65 reacties
  • 1136 Bekeken

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allemaal,

Zo vaak maak ik zelf geen topics maar ik wil dit ff kwijt hier.

Afgelopen zaterdag heb ik knallende ruzie met mn vriendje gehad. Waarover precies boeit nu niet maar het was iets meer dan gewoon een meningsverschil of zo (en heel eerlijk, ik heb wat dingen gezegd waar ik nu spijt van heb). Hij zou blijven slapen dat weekend maar hij is die avond weer naar huis gegaan en ik heb hem de afgelopen week niet meer gezien. Natuurlijk heb ik hem wel proberen te bellen en geappt en m’n excuses aangeboden maar hij zegt dat hij nu geen behoefte heeft aan contact. M’n ouders en broer zeggen ook dat hem met rust laten nu beter is en dat hij het initiatief moet nemen.  Dit snap ik wel, maar goed, we zijn nu bijna een week verder en ik word eigenlijk een beetje gek. Het liefst wil ik het gewoon met hem uitpraten (of ja, sws met hem praten) maar ik wil hem ook niet pushen. Hij heeft dinsdag voor het laatst geantwoord en daarna niet meer op mn apps gereageerd (hij heeft ze ook niet gelezen zo te zien). Dus ja, ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Hem meer tijd geven en geduld hebben? Uiteindelijk is dit hele gezeik wel mijn schuld en ik wil ook niet zielig gaan zitten doen maar ik weet het gewoon even echt niet meer.


65 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer Haha, ik ben nog maar ff voorzichtig met woordgrapjes denk ik. Ik wil niet weer ruzie.  De hanger heb ik al. Gwn old skool in de winkel gekocht. 😄

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @tim16 ,

 

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer Haha, ik ben nog maar ff voorzichtig met woordgrapjes denk ik. Ik wil niet weer ruzie.

 

ja, is misschien wel het verstandigste 😂

 

  De hanger heb ik al. Gwn old skool in de winkel gekocht. 😄

oh, ja beter 😉

 

Ga je net als bij First Dates de rekening splitten of trakteert hij…..of jij? Of had je er nog niet over nagedacht?

 

Nog even een vraagje...ik ben nogal nieuwsgierig, dus… ik hoef niet te weten wat jullie allemaal tegen elkaar  hebben gezegd om het weer ‘goed te maken’, maar hoe gaat zo'n gesprek?

Vertelt je vriendje dan eerst wat hem allemaal dwars zit en 'moet’ jij dan alleen maar luisteren en 'mag’ jij dan reageren als hij soort van uitgepraat is of 'mag’  je ook gelijk reageren of kun je dat beter niet doen, omdat je anders misschien gelijk in welles/nietes uit gaat komen.

Lijkt me wel handig om een paar tips te horen van een ervaringsdeskundige. Ik bdl als ik ook eens in zo'n situatie kom met mijn vriendje….

 

Nou ja, veel plezier morgen. Ik wens jullie het allerbeste

 

Volgens mij kan er nu niks meer mis gaan….ik ben er alleen in gedachten bij en niet in het echt, dus meer kans dat alles goed afloopt.

Jullie hebben al een jaar verkering had ik ergens gelezen,, dus op naar jaar nummer 2 en 3 en...

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer Je mag nieuwsgierig zijn hoor. Is niet erg, haha.

Normaal gesproken doen we altijd de rekening splitten maar nu ga ik trakteren. Het gezeik was toch allemaal mijn schuld dus dat heeft hij wel verdiend.

Wat je bij een ‘goedmaak gesprek’ zegt hangt er een beetje vanaf natuurlijk. Het belangrijkst is dat je naar elkaar luistert. Probeer niet je gelijk te halen en zo. Dus niet tegen een ander in gaan als hij/zij boos is. Je wilt niet dat het een discussie wordt.

In ons geval heb ik eerst m’n verhaal gedaan want dat wilde hij graag. Daarna is hij aan het woord geweest. Van iemand horen dat je hem pijn hebt gedaan is best heftig. Het was maar goed dat ik zakdoekjes mee had want die waren wel nodig 😅 Ik kon wel aan hem merken dat het een opluchting voor hem was dat alles nu gezegd was (en voor mij ook. Van zo lang elkaar niet spreken/zien werd ik echt gek).

Jullie hebben al een jaar verkering had ik ergens gelezen,, dus op naar jaar nummer 2 en 3 en…

Ja, we hebben nu bijna een jaar en 2 maanden en ik hoop op heel veel meer natuurlijk.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @tim16 ,

 

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer Je mag nieuwsgierig zijn hoor. Is niet erg, haha.

ok, cool 🙂

 

Normaal gesproken doen we altijd de rekening splitten

 

oké, ja doen 'gays’ meestal zie ik bij First Dates en ik doe dat ook met mijn vriendje, nou ja, zo ongeveer, want ik heb meestal wel geld en hij niet, maar ik vind niet erg om  iets vaker te betalen, want we hebben er allebei altijd plezier van en ik vind het altijd gezelliger als hij er bij is

 

maar nu ga ik trakteren. Het gezeik was toch allemaal mijn schuld dus dat heeft hij wel verdiend.

oke, ja begrijp ik

 

Wat je bij een ‘goedmaak gesprek’ zegt hangt er een beetje vanaf natuurlijk. Het belangrijkst is dat je naar elkaar luistert. Probeer niet je gelijk te halen en zo. Dus niet tegen een ander in gaan als hij/zij boos is. Je wilt niet dat het een discussie wordt.

ja precies, het lijkt me best moeilijk, maar het gaat misschien toch soort van een beetje vanzelf wie er begint. Bij First Dates is het een beetje hetzelfde bij wie eerst zegt of ie die ander nog wil zien, dus zoiets zal het ook wel gaan bij het oplossen van een ruzie, denk ik… goed luisteren naar elkaar en dan weet je wel of jij voorzichtig kan beginnen of dat je die ander maar eerst iets laat zeggen.

Ik zou wel super zenuwachtig zijn dan, want bij zo'n ruzie weet je vast wel dat je iets fout hebt gedaan en je wilt het oplossen, maar natuurlijk niet nog iets stoms doen door zelf alleen maar te praten.. lastig dus

 

In ons geval heb ik eerst m’n verhaal gedaan want dat wilde hij graag.

ah, oké. Als je goed luistert dan kom je er dus wel achter, begrijp ik

 

Daarna is hij aan het woord geweest.

 

ja logisch

 

Van iemand horen dat je hem pijn hebt gedaan is best heftig.

 

natuurlijk, ik denk dat ik zo ongeveer 'dood’ zou gaan dan. Dat lijkt me heel moeilijk om te horen, maar tegelijk ook terecht

 

Het was maar goed dat ik zakdoekjes mee had want die waren wel nodig 😅

 

jaa man, logisch. Ik heb nu zelf al tranen als ik het lees, dus ik denk dat ik zo ongeveer snap wel hoe jij je ongeveer gevoeld hebt.

Ook wel moeilijk voor je vriendje, want ik zou mijn vriendje gelijk willen troosten, maar ja, eigenlijk ben je zelf dan ook verdrietig en een soort van ook boos, omdat je niet begrijpt waarom die ander gedaan/gezegd heeft waardoor ie jou pijn heeft gedaan. Best een kutsituatie, maar ja, je hebt geen keus. Je kunt mij al ‘opvegen’, maar ik snap dat je je ook niet te zielig voor moet doen en niet om medelijden moet vragen, want jij bent degene die hem pijn heeft gedaan.

Lijkt me echt heel moeilijk. Ik ben wel trots op jou dat je het gedaan hebt en verteld hebt 😘

 

Ik kon wel aan hem merken dat het een opluchting voor hem was dat alles nu gezegd was (en voor mij ook.

 

pfoe, ja, ik heb hier al een brok in mijn keel, dus ik snap wel dat het voor hem belangrijk is. Ik zou zoiets ook niet met droge ogen kunnen vertellen. Het liefste wil je hem dan toch gaan knuffelen, maar ja, ergens kan dat dan ook weer niet… moeilijk zeg

 

Van zo lang elkaar niet spreken/zien werd ik echt gek).

ja, precies. Ik zou ook gek worden.

 

Maar ff,

gingen jullie toen wel snel knuffelen, want je kunt dan toch niet meer praten en je hoopt dan toch dat je een knuffel mag geven en/of er eentje krijgt.

Of werkt het irl dan niet zo.

Ik zou alleen maar kunnen huilen dan denk ik, maar ja, ik zou hem ook niet kunnen of willen 'dwingen’ om mij dan een knuffel te geven.

Ik heb de pijn misschien ook wel verdiend. De pijn die ik hem ook gedaan heb ofzo.

Best kut zo'n ruzie en elkaar niet zien, spreken en kunnen knuffelen, maar ja, ik snap ook wel dat je soms dingen echt uit moet praten met woorden en dat  elkaar alleen maar een knuffel geven en dat het dan weer 'goed’ is niet voldoende is.

 

Oh, sorry  trouwens, dat ik zoveel over mezelf praat, maar ik probeer me voor te stellen hoe zwaar het voor jou en jouw vriendje moet zijn/ zijn geweest/ is.

 

Ik ben blij dat jullie het uit hebben kunnen praten. Iig al weer zo ver zijn gekomen dat jullie weer met elkaar zijn en praten en jullie elkaar nu weer gwn een knuffel kunt geven, elkaar aan kunt kijken en huilen.

Als je dat weer met elkaar kunt, dan is het toch weer echt goed?

Pfoe, ik wens jullie een hele fijne tijd en ik hoop dat jullie een leuk etentje hebben en er ook weer gelachen kan worden.

 

Nog één dingetje:

ga je dan na zo'n etentje bijvoorbeeld morgen of over een paar dagen ook nog een keertje echt zo zeggen dat je blij bent met de manier waarop hij jou de gelegenheid heeft gegeven om het op te kunnen lossen. Dat je blij bent dat hij de tijd heeft genomen om naar jou te luisteren. Dat dat ook moeilijk voor hem geweest moet zijn en meer van die dingen vertellen aan hem of misschien alles op een kaartje schrijven en hem dat morgen te geven. Iets tastbaars, iets dat hij nog eens terug kan lezen...

Niet dat je na het etentje 'gwn’ denkt dat alles opgelost is.

 

Je moet ergens natuurlijk wel een keertje weer door en niet blijven stilstaan bij die ruzie, maar nog even zo'n kaartje met excuses lijkt me wel mooi.

Je hebt er zelf vast ook wel over nagedacht… tenminste als je daar sws al tijd voor hebt gehad, want jij had natuurlijk wel iets anders aan je hoofd. Jij was bezig met die eerste stappen te zetten.

 

Oh, wat kan zo'n verhaal over een ruzie veel emoties losmaken.

 

Dankjewel dat je mij erover hebt willen vertellen.

Natuurlijk is voorkomen beter dan op moeten lossen, maar soms lopen dingen zoals ze lopen en moet je met de situatie dealen en is het niet anders dan dat je alleen maar kan proberen dingen op te lossen.

 

Jullie hebben al een jaar verkering had ik ergens gelezen,, dus op naar jaar nummer 2 en 3 en…

Ja, we hebben nu bijna een jaar en 2 maanden en ik hoop op heel veel meer natuurlijk.

 

ik hoop voor jullie ook dat jullie er nog sterker uit zijn gekomen, maar dat er al echte liefde tussen jullie was lijkt mij wel duidelijk.

 

Ik hou van jullie, ook al ken ik jullie niet echt 💕

 

Dankjewel @tim16 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

PS sorry dat het zo'n lang verhaal is geworden. Dat was niet gepland, maar kennelijk maak jij dat los bij anderen om zo open te vertellen over dingen die ze voelen...

 

 

 

Reputatie 7
Badge +12

@tim16 

Vertel je hoe het gegaan is als je uit eten bent geweest?

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hii @tim16!

Heb je het gisteren leuk gehad met je vriendje? En wat vond hij eigenlijk van de hanger die je hebt gegeven?

Ik hoop dat jullie het fijn en gezellig hebben gehad met elkaar! En hopelijk was het eten ook een beetje lekker😉

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +17

Maar ff,

gingen jullie toen wel snel knuffelen, want je kunt dan toch niet meer praten en je hoopt dan toch dat je een knuffel mag geven en/of er eentje krijgt.

Of werkt het irl dan niet zo.

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  Ja, we hebben zeker wel geknuffeld. Dat mag ook wel na zo’n emotioneel gesprek.

 

Ik ben blij dat jullie het uit hebben kunnen praten. Iig al weer zo ver zijn gekomen dat jullie weer met elkaar zijn en praten en jullie elkaar nu weer gwn een knuffel kunt geven, elkaar aan kunt kijken en huilen.

Als je dat weer met elkaar kunt, dan is het toch weer echt goed?

Als je helemaal niet meer met elkaar kunt praten houdt het op. Het is natuurlijk niet direct weer 100% zoals het was. Daar gaat wat meer tijd overheen. Maar we willen er allebei voor gaan en dat is het belangrijkst.

 

Je moet ergens natuurlijk wel een keertje weer door en niet blijven stilstaan bij die ruzie, maar nog even zo'n kaartje met excuses lijkt me wel mooi.

Je hebt er zelf vast ook wel over nagedacht… tenminste als je daar sws al tijd voor hebt gehad, want jij had natuurlijk wel iets anders aan je hoofd. Jij was bezig met die eerste stappen te zetten.

Ik hem bij die hanger een kaartje gedaan. Niet een hele lange brief of zo (daar ben ik ik ook niet zo goed in) maar gewoon om het laten weten dat ik van hem hou en dat ik hem heel erg dankbaar ben.

Je hebt gelijk dat je ook weer door moet. We hebben het goed uitgepraat en nu willen we weer vooruit kijken.

Ik hou van jullie, ook al ken ik jullie niet echt 💕

Dank je. Dat is lief.

 

@Wees Jezelf Bij Noah @ItsJustMe  Het is was heel erg gezellig en fijn. We hebben veel gepraat (en het eten was ook lekker gelukkig.😅) We hebben er iets van 3 uur gezeten. Hij was ook heel erg blij met de hanger. Het was echt zo fijn om na die week weer een leuke avond te hebben.

 

Reputatie 7
Badge +7

Wat fijn @tim16 !:)

Reputatie 7
Badge +18

Goed om te lezen @tim16  Ik gun het je echt van harte en zoals je het beschrijft zou ik denken dat hij alweer helemaal voor je gesmolten is 😉 Dit voelt ook veel fijner, van boos blijven krijg je zulke slechte energie.  Echt top dat jullie er beiden weer voor gaan, ieder mens doet goede en soms mindere dingen,  dat is het leven.  Ik ben blij met je bericht, en nu bouw je weer verder 😍 lief hoe je het hebt aangepakt! Echt, heel veel geluk weer en blijf van elkaar genieten!

Groetjes liefs Tartan 😘

Reputatie 7
Badge +7

Fijn dat het gezellig was en super dat hij de hanger ook leuk vond! Ik ben echt super blij voor jullie!😊

Nu weer vooruit kijken en dit achter jullie laten! Ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen met jullie en wens jullie alle geluk toe voor de toekomst!🙂

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +12

Hey @tim16 

Fijn dat je een leuke avond hebt gehad!

Leuk om te lezen.

Wat hebben jullie gegeten?

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S. ik wil niet nieuwsgierig zijn maar waar valt je vriendje op? (Naast jongens)

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @tim16 ,

 

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  Ja, we hebben zeker wel geknuffeld. Dat mag ook wel na zo’n emotioneel gesprek.

 

💕

 

 

Als je helemaal niet meer met elkaar kunt praten houdt het op. Het is natuurlijk niet direct weer 100% zoals het was. Daar gaat wat meer tijd overheen. Maar we willen er allebei voor gaan en dat is het belangrijkst.

 

ja, ‘houden van’  is een werkwoord, zeggen ze toch of zeg ik nu iets heel doms 🤣.

Soms hoor ik wel eens iets en dan denk ik ‘dat moet ik onthouden', maar vaak weet ik het dan niet meer precies en zeg ik iets ‘doms', dus alvast sorry als het niet klopt 💗

 

Ik hem bij die hanger een kaartje gedaan. Niet een hele lange brief of zo (daar ben ik ik ook niet zo goed in) maar gewoon om het laten weten dat ik van hem hou en dat ik hem heel erg dankbaar ben.

 

mooi, hij begrijpt het vast heel goed

 

 

 

Je hebt gelijk dat je ook weer door moet. We hebben het goed uitgepraat en nu willen we weer vooruit kijken.

 

ik vind liefde zo mooi, maar soms ook zo ingewikkeld en bang om het te verliezen. Ik ben blij om te lezen dat als het ‘even niet goed gaat of misschien zelfs hopeloos lijkt’ er toch nog kans is dat het weer goed kan komen en misschien daarna zelf 'nog beter'  kan worden als daarvoor. Dank jullie wel om mij dat te laten (in)zien en dat geeft mij ook hoop voor de toekomst….. ik ga vanaf nu (nog meer)  proberen om te genieten van het moment

 

Ik hou van jullie, ook al ken ik jullie niet echt 💕

Dank je. Dat is lief.

 

😘

 

Oh ja, ik smelt ook van alle lieve reacties die anderen hier en bij andere topics posten, dus dank jullie wel @Tartan14 , @Jesse08 , @ItsJustMe , @Wees Jezelf Bij Noah,  @Tover01 , @OnbekendeAnnoniem1 en iedereen die ik hier vergeten ben. Oh ja @tim16  hoort er natuurlijk ook bij.

Ging het al bijna gelijk weer mis 😄

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @tim16 

Fijn dat je een leuke avond hebt gehad!

Wat heb je gegeten?

Gelukkig vond hij het hartje leuk.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S. Waar valt je vriendje op naast jongens?

Reputatie 7
Badge +7

SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer schreef:

Oh ja, ik smelt ook van alle lieve reacties die anderen hier en bij andere topics posten, dus dank jullie wel @Tartan14 , @Jesse08 , @ItsJustMe , @Wees Jezelf Bij Noah, @Tover01 , @OnbekendeAnnoniem1 en iedereen die ik hier vergeten ben. Oh ja @tim16 hoort er natuurlijk ook bij.

Ja, helemaal mee eens!

Sommige mensen hier zijn zo enorm lief!☺️❤️ En daar hoor jij ook bij hoor:) 

Reputatie 7
Badge +17

ja, ‘houden van’  is een werkwoord, zeggen ze toch of zeg ik nu iets heel doms 🤣.

Soms hoor ik wel eens iets en dan denk ik ‘dat moet ik onthouden', maar vaak weet ik het dan niet meer precies en zeg ik iets ‘doms', dus alvast sorry als het niet klopt 💗

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer Dat is wel een goede en zeker niet dom. Ja, aan relatie moet je werken. Dat is ook wat er verkeerd ging. Ik nam hem teveel ‘for granted’.  En we hebben ook afgesproken dat we vaker over dat soort dingen moeten praten. Nu kwam bij ons allebei alles er in 1 keer uit en dat is dus niet goed. Dus ja, een leuke ervaringen was het zeker niet maar we hadden het wel nodig.

ik vind liefde zo mooi, maar soms ook zo ingewikkeld en bang om het te verliezen. Ik ben blij om te lezen dat als het ‘even niet goed gaat of misschien zelfs hopeloos lijkt’ er toch nog kans is dat het weer goed kan komen en misschien daarna zelf 'nog beter'  kan worden als daarvoor. Dank jullie wel om mij dat te laten (in)zien en dat geeft mij ook hoop voor de toekomst….. ik ga vanaf nu (nog meer)  proberen om te genieten van het moment

Echte liefde is het mooiste wat er is maar idd ook ingewikkeld soms. Mijn grootste angst die week was ook dat hij het uit zou maken en dat we daar best dicht bij in de buurt zijn gekomen was wel een wake-up call voor mij. Wel fijn om te horen dat ons verhaal je hoop voor de toekomst heeft gegeven.

@Wees Jezelf Bij Noah We hebben hamburgers gegeten. Niet bij de Mac hoor 😂  maar bij een soort eetcafé achtige zaak. Mijn vriendje valt alleen op jongens.

@Jesse08 Helemaal mee eens. Er zitten zo veel toppers op het forum. Jullie berichten hebben echt geholpen. Nogmaals heel erg bedankt daarvoor. ❤️

 

 

Reputatie 7
Badge +2

Haiii wat een lief verhaal met een goed einde gelukkig! Fijn dat het nu weer goed is samen.  Veel geluk en liefde en passie 😘

Liefs en hugs, Sjardy xoxox

Reputatie 7
Badge +12

Hey @tim16 

Lekker!

Ikzelf vind McDonalds vies.

 

Vind hij het niet vervelend dat jij Bi bent?

Persoonlijk zou ik dat maar lastig vinden.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi hoi lieve beste @tim16  ik wordt blij van je berichten, echt fijn! Ik had al gereageerd maar toch nog eens, be happy samen! ♥️ 

Groetjes liefs Tartan X 😘

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @tim16 ,

 

ik had van de week een klein stukje van Gordon bij Chateau Meijland gezien en zei toen ik tegen mijn moeder dat ik 'm altijd zo overdreven vond reageren. Toen zei ze 'ja, oké, maar sommige liedjes van hem zijn wel mooi', bijvoorbeeld wanneer hij zingt 

 

Ik leefde mijn leven
In de angst om alleen te gaan zijn
Vertrouwde niemand en wilde geen pijn
Het lot bepaalt
Heeft jou naar mij gehaald

 

Dat vind ik wel een beetje lijken op hoe jij en K (mijn vriendje) elkaar hebben leren kennen zei ze tegen mij. 

Even wat uitleg:

K had mij op z'n skateboard aangereden toen ik plotseling overstak en sindsdien is er iets gaande tussen ons...

Is het wat ik denk dat het is tussen jullie? Is het meer dan gewoon een vriend van jou? Zo komt het wel over bij mij.

 

Oké, ik was dus soort van in een kruisverhoor terecht gekomen. Een hele winter ben ik er nogal onduidelijk over, maar kennelijk valt niet te ontkennen wat iedereen ziet. Afgelopen weekend was hij als verrassing even bij ons en toen had mama mij betrapt toen K en ik aan het tongen waren in de voorraadkast. Ik probeerde het eerst nog te ontkennen, maar het kan dat mijn moeder toch gelijk heeft en het 'ware liefde’ is.

Ik ging dat liedje dus luisteren en ik moet zeggen dat er wel wat in zit, maar niet alleen voor mij, maar misschien ook wel  voor jou en jouw vriendje en dan denk ik het aan dit stukje:

Ware liefde heeft mij gered
Als je t verliest weet je wat je hebt
Dus blijf ik trouw aan jouw liefde!!

 

Eigenlijk denk ik dat het niet echt jouw smaak van muziek is, maar de tekst vind je misschien wel wat hebben.

Nou ja, hier een linkje

https://www.youtube.com/watch?v=Yziimwl3tec

 

Verder heb ik pas nog een leuk liedje gehoord en dat wil ik ook wel delen.

Het is een beetje ondeugender en het komt uit de serie 'Bodem'.

In de clip zie je Bliksem gespeeld door Nils Verkooijen. Ik vind hem wel leuk/grappig .

In die serie zit er bij iedereen wel een draadje los. Lekker vaag en een aanrader om te kijken. Alleen of met je vriendje.

Zelf zeggen ze er dit over:

'BODEM' is een rauwe, komische en vernieuwende dramaserie over het vrijgezelle en destructieve leven van Cat (Eva Crutzen) die zich staande probeert te houden in een wereld die doorgaat terwijl de hare met een klap tot stilstand is gekomen.

Stream BODEM op NPO Start https://npo.nl/start/serie/bodem

 

Ze zingen o.a.:

Heel mijn hart ligt op tafel voor jou.

Ik wil alleen nog maar jou

Je bent mijn poesje, bent mijn katje

Ik geef je brokken baby snap je

 

Take me to the bodem.

I'll take you to the bodem

 

Ik ben de kat en jij bent de muis

Ik chase je all night door het hele huis

 

Oké lekkere vage tekst, maar ik vind 'm wel leuk, dus kies maar welke het beste bij jou/jullie past.

 

Ik zie je al denken 'wat moet ik nou met deze hele reactie….'. Ja, dat weet ik zelf ook niet precies.

I guess dat ik hoop dat alles weer goed komt tussen jullie en dat het behalve goed ook weer leuk wordt/is.

 

Oh ja, zou ik bijna dat linkje vergeten:

https://www.youtube.com/watch?v=jW-_aQkeEpI

 

Vandaag was een hele rare dag voor mij. Dat is vast ook te merken aan deze reactie. Dat vertel ik nog wel eens in een ander topic.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 

( echte naam van vriendje verwijderd door De Kindertelefoon vanwege anonimiteit )

Reputatie 7
Badge +12

Hey @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Ga je nog een keer je verhaal delen in een topic (over jou en je vriendje)

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @tim16 

Gaat het al wat beter tussen jullie?

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +17

Hey @Wees Jezelf Bij Noah 

Ja, het gaat best weer goed. Hij is dit weekend ook weer blijven slapen (voor het eerst sinds de ruzie) dus ja, we gaan de goede kant op en dat is echt zo fijn.

Vind hij het niet vervelend dat jij Bi bent?

Persoonlijk zou ik dat maar lastig vinden.

Daar heeft hij geen enkel probleem mee. Hij weet ook dat ik voor hem een vriendin heb gehad.

Op zich is daten met iemand die bi is ook niet anders dan met iemand die gay of straight is. Het enige verschil is dat ik ook verliefd kan worden op meisjes. That’s it.

 

Reputatie 7
Badge +7

Fijn dat het weer zo goed gaat met jullie band @tim16 en wat fijn dat hij dit weekend ook weer is blijven slapen! Ben echt heel blij voor jullie!😊

Liefs van ItsJustMe <3

PS: Trouwens nog gefeliciteerd met je 3000 reacties die je hebt gepost! Nu op naar de 4000?😉

Reputatie 7
Badge +12

👍

Reputatie 7
Badge +17

@ItsJustMe Thnx. 4000 gaat lastig worden denk ik, maar wie weet 😄

Reageer