Het begin

  • 12 March 2019
  • 60 reacties
  • 1537 Bekeken


Toon eerste bericht

60 reacties

Hey

Jammer dat dat meisje gestopt is met die les.
Hebben jullie kluisjes op school? Je zou ook dat briefje in haar kluisje kunnen stoppen met je nummer er op.

Zo komen jullie niet in die situatie dat mensen dingen gaan vragen er over.

Groetjes
Bella

Fantastisch idee, maar ik heb geen idee welk kluisje van haar is. Ook weet ik niet hoe ze heet, alleen in welke klas ze zit.
Hey

Jammer dat dat meisje gestopt is met die les.
Hebben jullie kluisjes op school? Je zou ook dat briefje in haar kluisje kunnen stoppen met je nummer er op.

Zo komen jullie niet in die situatie dat mensen dingen gaan vragen er over.

Groetjes
Bella

Ze is gestopt met de bijles, want ze was er niet meer. Ik denk ook niet dat we andere manieren moeten zoeken om haar aan te spreken, want ik wilde haar juist aanspreken, omdat ze met mij in de bijlesklas zat. Daarom vond ik het een gouden kans, een kans die ik heb gefaald.

Ik had haar kunnen aanspreken een keer, we liepen toen met z'n tweeën in de gang, alleen. Dat was m'n kans, maar ik had hem niet gepakt. En nu blijkt dat ik haar nooit meer alleen in de gang zal tegenkomen. Liefde is hard, keihard.

Nu laat ik dit topic over aan de rest om hun 'begin' te delen. Groetjes!

Een Persoon Zonder Naam
Ik vind dat je er toch voor moet gaan ookal zit je niet meer met haar bij bijles als je haar echt leuk vind misschien is het wel wederzijds maar durft zijn ook geen eerste stap te zetten

Ik vind haar niet 'echt' leuk. Ik vond het alleen leuk hoe ze eruit zag. Ze had een leuke stijl van kleding en ik vond dat ze zich leuk gedroeg. Ik wilde haar best beter leren kennen, maar ik vond haar nog niet echt leuk. En daarom is het geen echte ramp. Ik heb geleerd dat je je leven niet op één ding moet focussen, want als je dat doet en dat ene ding gaat stuk, is je hele leven meteen stuk.

Wat jammer dat de kans die de bijles je schonk, geen optie meer lijkt te zijn. Zoals Nick17 zei, mag je je nog steeds vrij voelen om haar aan te spreken. Wie weet vindt zij het ook wel jammer dat jullie geen les samen meer hebben.

Gr. Kenshin

Je hebt gelijk dat ik me vrij mag voelen om haar aan te spreken, maar er zijn geen manieren hoe ik dat kan doen. Ik kan natuurlijk wel vragen aan docenten of ze les aan haar geven, maar dat is wel erg overdreven, hoewel... Ook kan ik haar aantikken als ik langs haar loop en een briefje geven, maar dat zullen mensen merken. Ik weet het niet.

Ik vond haar ook alleen 'leuk', omdat ze ook bij bijles was. Dat gaf me een gevoel dat ik een kans had en bovendien zat ze niet naast jongens dus was ze 'beschikbaar' voor mijn gevoel. Voor de bijles wist ik ook dat ze bestond. Ze viel me weliswaar een beetje op, maar dat deden anderen ook.

Ik heb wel behoefte aan een meisje, natuurlijk. 'Weer vrijgezel, m'n leven een hel.' Leuke quote uit een liedje, grappig, maar wel waar. Ik ben een beetje eenzaam. Zelf ga ik ook niet vaak om met vrienden en zou ik m'n leven gewoon willen wijden aan een vrouw. Makkelijk, één doel, en vooral een uitdaging, want je kunt niemand 100% leren kennen. Daar ben je je hele leven wel mee bezig, zeg maar.

Toch blijven we altijd in eenzaamheid. Zoals Ina Boudier-Bakker ooit schreef: 'Iedereen blijft alleen, naast wij hij ook leeft.'

'Niemand kan een ander volledig kennen en door de ander volledig gekend worden.'

Gegroet,
Een Persoon Zonder Naam
Wat jammer dat de kans die de bijles je schonk, geen optie meer lijkt te zijn. Zoals Nick17 zei, mag je je nog steeds vrij voelen om haar aan te spreken. Wie weet vindt zij het ook wel jammer dat jullie geen les samen meer hebben.

Gr. Kenshin
Ze is gestopt met de bijles, want ze was er niet meer. Ik denk ook niet dat we andere manieren moeten zoeken om haar aan te spreken, want ik wilde haar juist aanspreken, omdat ze met mij in de bijlesklas zat. Daarom vond ik het een gouden kans, een kans die ik heb gefaald.

Ik had haar kunnen aanspreken een keer, we liepen toen met z'n tweeën in de gang, alleen. Dat was m'n kans, maar ik had hem niet gepakt. En nu blijkt dat ik haar nooit meer alleen in de gang zal tegenkomen. Liefde is hard, keihard.

Nu laat ik dit topic over aan de rest om hun 'begin' te delen. Groetjes!

Een Persoon Zonder Naam

Ik vind dat je er toch voor moet gaan ookal zit je niet meer met haar bij bijles als je haar echt leuk vind misschien is het wel wederzijds maar durft zijn ook geen eerste stap te zetten
Ze is gestopt met de bijles, want ze was er niet meer. Ik denk ook niet dat we andere manieren moeten zoeken om haar aan te spreken, want ik wilde haar juist aanspreken, omdat ze met mij in de bijlesklas zat. Daarom vond ik het een gouden kans, een kans die ik heb gefaald.

Ik had haar kunnen aanspreken een keer, we liepen toen met z'n tweeën in de gang, alleen. Dat was m'n kans, maar ik had hem niet gepakt. En nu blijkt dat ik haar nooit meer alleen in de gang zal tegenkomen. Liefde is hard, keihard.

Nu laat ik dit topic over aan de rest om hun 'begin' te delen. Groetjes!

Een Persoon Zonder Naam


Dat ga ik niet zeggen, om anoniem te blijven.

Wel is het niet zeker of zij nog mee doet met de lessen, omdat je zelf mag weten of je mee wil doen of niet. Laten we zeggen dat het bijles is.

Als ze niet meer meedoet, is mijn begin in ieder geval voorbij. Dan hoop ik dat andere mensen nog verhalen hebben en dan kunnen we daar nog over praten in dit topic.

Groet,
Geen_Naam
Als je der echt leuk vind moet je er voor gaan je wacht te lang man
Je hebt helemaal gelijk. Ik had haar de eerste les die we samen hadden al aan moeten spreken.

Ik kan het alleen niet meer veranderen en daarom kan ik alleen nog maar blijven hopen. Hoe heb jij een meid voor het eerst aangesproken dan, Nick?

Gwn gezegt hoe het zat en ze wou mij ook beter leren kennen soms moet je een gok nemen om ergens achter te komen

Dat ga ik niet zeggen, om anoniem te blijven.

Wel is het niet zeker of zij nog mee doet met de lessen, omdat je zelf mag weten of je mee wil doen of niet. Laten we zeggen dat het bijles is.

Als ze niet meer meedoet, is mijn begin in ieder geval voorbij. Dan hoop ik dat andere mensen nog verhalen hebben en dan kunnen we daar nog over praten in dit topic.

Groet,
Geen_Naam
Als je der echt leuk vind moet je er voor gaan je wacht te lang man

Je hebt helemaal gelijk. Ik had haar de eerste les die we samen hadden al aan moeten spreken.

Ik kan het alleen niet meer veranderen en daarom kan ik alleen nog maar blijven hopen. Hoe heb jij een meid voor het eerst aangesproken dan, Nick?
Dat ga ik niet zeggen, om anoniem te blijven.

Wel is het niet zeker of zij nog mee doet met de lessen, omdat je zelf mag weten of je mee wil doen of niet. Laten we zeggen dat het bijles is.

Als ze niet meer meedoet, is mijn begin in ieder geval voorbij. Dan hoop ik dat andere mensen nog verhalen hebben en dan kunnen we daar nog over praten in dit topic.

Groet,
Geen_Naam

Als je der echt leuk vind moet je er voor gaan je wacht te lang man
Het lijkt me goed om af te wachten of je haar nog ziet in de bijles. Voorbarige conclusies trekken lijkt me onnodig. Als ze niet meer lijkt op te dagen, kunnen we gerust samen nadenken over een andere manier waarop je toenadering kan zoeken.

Gr. Kenshin
Dat ga ik niet zeggen, om anoniem te blijven.

Wel is het niet zeker of zij nog mee doet met de lessen, omdat je zelf mag weten of je mee wil doen of niet. Laten we zeggen dat het bijles is.

Als ze niet meer meedoet, is mijn begin in ieder geval voorbij. Dan hoop ik dat andere mensen nog verhalen hebben en dan kunnen we daar nog over praten in dit topic.

Groet,
Geen_Naam
Oh, ok. Misschien eerder toeval dat jullie daar beiden waren. Wanneer is jullie volgende gemeenschappelijke les?

Gr. Kenshin
Ze stond te wachten voor een 10-minutengesprek, ik had een andere dag deze week ook zo'n gesprek dus vandaar.
Bedoel je met een 10-minutengesprek dat je met haar gesproken hebt, of dat zij stond te wachten voor een gesprek? M'n excuses, ik begrijp je laatste reactie niet goed denk ik.

Gr. Kenshin
Wie weet toonde ze interesse in je 🙂 Ik hoop dat de volgende les die jullie gemeenschappelijk hebben, een fijne tijd samen wordt.

Gr. Kenshin

Hey, Kenshin,

Er waren 10-minutengesprekken.
Wie weet toonde ze interesse in je 🙂 Ik hoop dat de volgende les die jullie gemeenschappelijk hebben, een fijne tijd samen wordt.

Gr. Kenshin
Hoi, allemaal,

Vandaag was best een rare dag. Ze was vandaag eerder uit dan ik, maar op school zag ik haar alleen zitten, terwijl ze al uit was. Toen ik naar de kluisjes ging, stond ze verderop in de gang. Ze was de hele tijd op haar mobiel aan het kijken.

Ik ga er vanuit dat ze gewoon een afspraak had op school, omdat ze iets in moest halen, misschien. Aan de andere kant kan het ook zijn dat ze mij bespioneerde?

Ik hoop dat ze bij de extra les van deze week dan komt opdagen. Vorige les was ze er namelijk niet zoals ik zei.

Groetjes,
Een Persoon Zonder Naam
Hey, Ronald, ik heb haar nummer niet zoals ik al zei. Als we een gesprek zijn begonnen, ben ik wel van plan om mijn nummer te geven.
hoi, ik had ook gewoon een vraag maar heb je haar nummer/insta? dan kan je misschien buiten de lessen via social media met haar praten

anders zou je in de tussentijd kunnen gaan sporten? of op kindertelefoon zitten haha, uh zoals Kenshin zegt andere verhalen lezen, misschien haal je daar motivatie uit.
In afwachting tot jullie volgende les kan je je bezighouden met je alledaagse activiteiten, bijvoorbeeld school en hobby's. Als je benieuwd bent naar verhalen van anderen, zou je op Youtube naar zogenaamde 'storytimes' kunnen kijken. Veel mensen delen online liefdesverhalen. Misschien vind je een romantisch boek of film ook leuk, hoewel die nu en dan wat minder realiteitsgebonden zijn.

Gr. Kenshin
Het is altijd een week wachten tussen de lessen, omdat we maar een les per week hebben samen. In de tussentijd zie ik haar dan wel soms lopen, maar dan zijn er zoveel mensen.

Iemand misschien tips om iets nuttigs te doen in de tussentijd, zodat de tijd voorbij vliegt?
Het kan inderdaad dat dat meisje een dagje afwezig was. Jammer dat je hierdoor de kans om haar aan te spreken niet hebt kunnen grijpen. Het lijkt me goed om af te wachten tot je volgende les met haar.

Fijn dat je je weg naar het forum gevonden hebt :)

Gr. Kenshin
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -

Dankjewel voor je reactie, voordat ik op de inhoud inga, wil ik eerst even over vandaag praten, want vandaag zou ze er eigenlijk zijn.

Vanochtend op school zag ik haar, want ze had les in een lokaal in de buurt, maar ze was niet bij de les waar we beiden inzitten. Het is een vrijwillige les en ik zal er niet te veel informatie overgeven, omdat ik graag anoniem wil blijven. Ze was er in ieder geval niet en daarom ben ik bang dat ze er volgende week weer niet is en dat ze nooit meer naar de extra lessen komt. In dat geval zal ik een nieuw liefdesavontuur proberen te zoeken, maar het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat ze ziek geworden was, naar de tandarts was of het vergeten was.

Nu naar de inhoud. Ik vind het aardig dat je me een vriendelijke jongen vindt, dat geeft vertrouwen, dankjewel!

In mijn vriendengroep wordt er nooit over liefde gepraat, en daarom vraag ik ook hier, op het forum, om ervaringen. Mijn ouders wil ik helemaal niet raadplegen. Ironisch genoeg zijn ze een paar jaar geleden gescheiden wat wel een beetje impact had op me. Bovendien was ik een paar jaar geleden smoorverliefd op een andere meid, anderhalf jaar lang, waar ik veel mij praatte. Opeens vond ze me niet meer aardig en daar moet ik nog vaak aan denken. Ik weet nu wel een beetje waarom, overigens.

Al met al wil ik deze meid gewoon aanspreken en ik weet hoe. Ik wacht alleen nog op de omstandigheden. Het komt wel goed, als ze nog naar de lessen komt en anders blijf ik hopen op een ander. Zijn er nog andere tips, of hebben mensen zelf nog ervaring? Groetjes,
Geen_Naam
Hi Geen_Naam

Je zou een meisje graag beter leren kennen, en vraagt om tips en ervaringsverhalen. Weliswaar heb ik weinig toe te voegen aan het advies dat je in bovenstaande reacties kan vinden, en wilde ik slechts even zeggen dat ik er best vertrouwen in heb dat je de situatie goed zal aanpakken. Op het forum ken ik je als een vriendelijke, aardige jongen, dus dat komt vast goed.

Wordt er in je vriendengroep nu en dan over relaties gepraat? Misschien heeft een vriend(in) advies voor jou. Naarmate de band met je ouders, zou je de situatie eventueel met hen kunnen bespreken. Niet iedereen bespreekt zijn of haar liefdesverhalen graag met zijn ouders, maar wie weet kunnen zij je verder helpen.

Groetjes
Kenshin
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -

Dankjewel voor het idee, maar ik ben niet zo van de feesten organiseren. We zijn niet arm, maar zo'n feest kost best veel. Bovendien ben ik een beetje stiller. Dit idee ga ik dus niet uitvoeren, maar wel een leuk idee voor anderen die een keer een meid willen aanspreken, natuurlijk.

Groetjes,
Geen_Naam

Reageer