forumchecks, gebruikers verdwenen en andere belangrijke veranderingen

  • 5 September 2023
  • 22 reacties
  • 356 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

Heyy geweldige medeforumgebruikers, 

Zou iemand misschien een korte samenvatting willen geven over wat er allemaal gaande is op dit moment en wat er veranderd is  op het forum(zie onderwerp) en/of topics waarin dit wordt besproken in de reacties zetten? De topics zijn erg lastig te vinden tussen al die sekstopics ;).  Is misschien wel fijn voor de nieuwe gebruikers en de gebruikers die een tijdje niet op het forum zijn geweest? :D

Dit doet mij denken aan een discussie die we vorig jaar hadden met de moderatoren. Ging over iets soortgelijks:

  Toen kwamen we ook een soort opstand. 

 

Met mij gaat alles wel oke trouwens. Hoop dat het met jullie ook goed gaat. Oh en wat fijn dat er nog leven in het gedichtentopic zit. Jullie zijn echt fantastische dichters. 

 

xx Eenmeisje004 


Dit topic is gesloten

22 reacties

Hoi @Eenmeisje004 ,

De gebruikers die verdwenen zijn, zijn o.a. @tiktak , @sjammetje en @mimo.

Eerst werd bij een deel van de berichten een check gedaan, nu bij alle ( dat weet jij natuurlijk wel, maar voor de nieuwe gebruikers).

 

De topics waarin dit is besproken zijn:

https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/ai-voor-check-berichten-79925

https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/verwijderdecheck-actie-79884

https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/reactie-op-verandering-forum-79729

 

Fijn dat het goed met je gaat!En leuk dat je weer wat actiever bent 🙂

Hey! Wat super fijn om jou te zien! Ik weet via @Tartan13  dat jij hier al een tijdje meedoet en veel waardevols  inbrengt, ook zijn gedicht (in jouw topic!) zegt dat al. Fijn om je te zien! Ik ben Asky, 13, meisje en naar Nederland gekomen uit Canada en hier om mensen te helpen en alle goede tips te onthouden en leren.  Paar veranderingen of eig de belangrijkste is dat er nu altijd een check is als je iets inbrengt dus topic of reactie. Daar is een apart topic over ergens 😊 en @mimo, @tiktak en @sjammetje hadden vragen en waren het oneens ermee (duurt lang en geen democratisch proces zeiden hun) en toen gingen zij na een tijdje weg van het forum 😥. Er kwamen ook mensen nieuw zoals @Caiya  zij is een topper en ook @Tover01  die een topper is lees hun topics maar, echt doen! En ik ga nu alles van jou lezen ik weet al dat jij geweldige hulp en adviezen geeft dus zo fijn dat jij er (weer) bent! En,  Tartans friends are my friends 😘😉 

Asky XxX 

Reputatie 7
Badge +12

Hallo! Wat fijn dat je terug bent! Ik heb nog een toevoeging op @Jesse_6567 , en dat is ook dat er een opstand is, in onze handtekening staat bijvoorbeeld #VerwijderDeCheck! En we hebben ook profielfoto's van een vinkje met een kruis erdoorheen, ik zelf heb hem nog bewerkt en heb er bij geschreven #StopDeCheck, als je inzoomt kan je het beter zien. Wel proberen we nog steeds zoveel mogelijk mensen te helpen en een positieve sfeer te behouden ook al is dat soms ingewikkeld. Ook houden we ons gewoon aan de forum regels zodat deze keer er geen mensen voor altijd van het forum verbannen hoeven te worden (Ik heb research gedaan, ik ben trouwens nieuw hier op het forum, dat je me niet raar gaat vinden ofzo😉) ik zelf probeer positief te zijn hier en mensen soms wat op te beuren als ik kan, maar ik ben wel minder actief soms.

-OnlyMe

Aanvullend: en @OnlyMe , @Banaantjeeee , @Jesse_6567 , @OnbekendeAnnoniem , @Monkeyboy69 , @Maiskolfje  had ik sure ook moeten noemen! Sorry 🤭 allemaal forum helden! En ik vergeet vast nog mensen te noemen waarvoor excuses! 

Asky XxX 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi lieve @Eenmeisje004  zoals ik in mijn gedicht al zei, ik vind het fijn om je hier weer te zien! De antwoorden zijn al geven ☺️ maar ik wou gewoon even zeggen dat ik blij ben! 

Groetjes liefs Tartan X 

 

Hoi Moderatie,

Je hoeft dit bericht niet te plaatsen, maar bedankt voor het snelle checken!Top!🙂

Reputatie 6

Ik ben er ook wel klaar mee, als iemand het boeit..

Reputatie 7
Badge +4

Ik mis al een paar vrienden did in op dit forum he gemaakt, @MickeyMouse @benebird @vosje_09 en @tiktak. De enige die nog over is is @tim16

Ik heb wel nieuwe vrienden gemaakt @Tartan13 

@OnlyMe en nog een paar andere In opkomst…

Maar toch voeld het niet goed, en heb ik minder zin om hier te reageren. 😢😭

 

Groetjes, 

@Ann0 

Reputatie 7
Badge +17

@Ann0 zolang ik mag blijf ik hier nog wel rondhangen. Ik had ook ff wat minder zin/motivatie om te reageren maar het begint nu weer een beetje terug te komen.  @benebird heeft een paar dagen geleden nog gereageerd maar die is nu druk met andere dingen. @MickeyMouse is idd al bijna een maand niet langs geweest. Maar hij is wel eens vaker een tijdje afwezig. Ik hoop ook dat hij snel weer terugkomt want ik mis z’n posts wel. Het hoort ook een beetje bij een forum als dit, mensen komen en mensen gaan.

 

Reputatie 7
Badge +7

Ik wist hier niks van, maar dan is de reden(en)  waarschijnlijk hierboven geschreven

Groetjes

@Anoniemxv 

#verwijdee de check/#vernel the check

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben ook weer terug hierop en vond de automatische check ook eigenlijk vreemd. Maar ja ik snap het wel. 

 Fijn om te zien dat jij er nog bent en dat @Tartan13 nog zo actief is gebleven :0 Had hem trouwens niet herkend als hij niet dezelfde pfp had lol

Reputatie 7
Badge +17

@Sano07  top dat je er weer bent! U good? 😉 Haha ja ik moest een tijd geleden mijn nickname veranderen opeens 🤔 later mocht dat weer terug worden gedraaid maar ach ik vind deze ook prima xd. Ik twijfel nog om hem weer te veranderen naar iets met 14 erin 😊😄 oja en mijn undersign is ook nog: 

Groetjes liefs Tartan X 

 

Reputatie 7
Badge +9

@Tartan13 ja alles is goed met mij :) Heb een relatie gehad, veel aan school gewerkt, veel met vrienden gedaan en hobby's  uitgeoefend. Hgh met jou? Lol maar jammer dat je je nickname moest veranderen. 

Reputatie 6

Ik zit dan ook even na te denken (niet alsof ik dat de hele dag doe, lol), waar @MickeyMouse is gebleven, al 1 maand inactief?

Maar ja, daar kan van alles de reden voor zijn.

Reputatie 7
Badge +17

@Sano07  gaat goed hoor! Live goes on 😄 mooi druk geweest dus? Fijn dat het je goed gaat!Ja ik was ook verrast dat dat opeens kwam. Maar na een tijdje was ik alweer gewend aan deze dus liet ik het zo xd.  En inderdaad @VragenVragen  ik vraag me dat ook af, waar is @MickeyMouse toch gebleven?  

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +17

@VragenVragen@Tartan13  Ja, ik mis @MickeyMouse ook hier. Z’n laatste post was 15 augustus. Hij is dus bijna 2 maanden niet meer langs geweest. Hij was nogal tegen de nieuwe check volgens mij dus misschien heeft het daar mee te maken.

En welkom terug @Sano07  Altijd leuk om te zien dat mensen na maanden afwezig zijn weer terug komen.

Reputatie 6

En inderdaad @VragenVragen  ik vraag me dat ook af, waar is @MickeyMouse toch gebleven?  

 

Maar ook:

@Mij_niet_gezien 

of:
@jaivy 

Met Jaivy denk ik dat ‘het’ is gebeurd, nog steeds hoop ik van niet.

van Mij_Niet_Gezien is ook niks waargenomen sinds 3 maanden geleden. Maar dat kan, gok ik aan school liggen.

En ik zag dat @Sano07 ook terug was gekomen inderdaad. Leuk, zoals @tim16 zei, dat er oude forumleden weer terugkomen naar het forum.

Reputatie 7
Badge +11

Welkom terug @Sano07, ik ken je (nog) niet, ik ben een beetje nieuw😅 Maar fijn dat je terug bent!

Ik weet niet of het belangrijk is, maar er zijn bij sommige, waaronder bij mij, wat problemen met de meldingen.

 

Liefs,

  1.  

 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Sano07,

Leuk dat je terug bent op het forum,  ik ken je nog niet, maar leuk dat je er weer bent.  Er zijn ook mensen voorgoed weggegaan zoals @onbekendeAnnoniem, @tiktak, @mimo en nog een paar mensen. 

Zoals @Natureflower ook zegt,  hebben sommige problemen met de mail. Zie dit topic:

Hoe kan ik me weer aanmelden voor meldingen?

Groetjes, @Monkeyboy08

 

Reputatie 7
Badge +17

Ja, @Mij_niet_gezien idd. Zij was ook best wel actief.  

Ik ben ook wel bang dat we @jaivy niet meer gaan zien. In een van z’n laatste topics schreef hij ook al dat het slechter met hem ging dus ik vrees wel het ergste.

@MickeyMouse is wel eens vaker langere tijd afwezig geweest dus die komt vast nog wel een keer weer terug hoop ik

@benebird post ook niet meer zoveel maar die is druk met andere dingen schreef hij laatst.

 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Sano07

Lang niet gezien! Top dat je weer actief bent op het forum. We hadden je gemist. :)

@tim16 : 

Ja, @MickeyMouse zal waarschijnlijk wel weer terug komen. @jaivy aan de andere kant, niet. Het ging echt slecht met hem en hij heeft al meer dan een half jaar niks meer van zich laten horen. Maar we geven de moed niet op. Misschien heeft @Mij_niet_gezien het wel heel druk en dus geen tijd om op het forum te kijken. Ik mis haar goede reacties wel heel erg. Naast @benebird is @TheMusicDude ook niet zo actief meer. Wel jammer, hij schreef altijd hele mooie gedichten. Ik hoop dat er meer oude forumleden ooit weer opduiken. 

 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +3

Hallo allemaal,

 

De oorspronkelijke vraag van de topicstarter is inmiddels beantwoord. Het gaat nu op een chat  lijken en het topic is onoverzichtelijk geworden. Daarom sluiten we dit topic. 

 

Vragen over iets op het forum kun je het beste hier stellen, dan kijkteen van de moderatoren er zo snel mogelijk naar. 

 

Groet, 

Luuk