Vraag

Hoe kan ik me weer aanmelden voor meldingen?

  • 16 September 2023
  • 58 reacties
  • 641 Bekeken


Toon eerste bericht

58 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo Allemaal,

Er was idd een probleem met de meldingen. Ik heb nu bericht gekregen dat dit opgelost is. Mochten jullie toch nog problemen ervaren, willen jullie dat hier dan laten weten? Dan zorgen wij dat het verder uitgezocht en opgepakt wordt.

Alvast bedankt!

Groet,

Carolien

Ik krijg nog steeds geen mailtjes. Niet over nieuwe posts, niet over @mentions. Helemaal niks. Alle mailinstellingen staan nog gewoon op ja.

Reputatie 7
Badge +6

@Natureflower 

Hoi,

Wat vervelend dat je de automatische meldingen nog steeds niet krijgt. Ik heb jouw probleem opnieuw doorgegeven aan de Community Manager. Hopelijk wordt het nu echt gauw opgelost.

 

Groetjes, Mariska 

Reputatie 7
Badge +11

Hoi, 

Ik krijg alleen meldingen als :

- Moderatoren een reactie sturen

- Je wordt genoemd,  maar alleen als ik een topic aanmaak

Hopelijk kan er iets aan gedaan worden dat ik alle meldingen krijg

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Mariska H

bovenstaande bericht was van mij, @tim16  😉  Maar misschien krijgt @Natureflower idd ook nog steeds geen mailtjes.

Wat mij ook opvalt is dat een topic waar ik op reageer niet meer automatisch in de favorieten komt.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @tim16 en @Monkeyboy08 ,

Heel lastig dat dit nu nog niet goed werkt.

Ik heb ook jullie probleem opnieuw aan de Community Manager doorgegeven. Hopelijk is het binnenkort wel goed opgelost.

Groetjes, Mariska 

Reputatie 6
Badge +3

Hallo Allemaal,

Bedankt weer voor alle informatie! We gaan het opnieuw melden. We houden jullie op de hoogte.

Groet,

Carolien

Reputatie 7
Badge +17

Over de reactie van @Mariska H kreeg ik dan weer wel een mailtje. Vreemd.

 

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb hetzelfde, ik krijg meldingen van mederwerkers van de kt, maar verder niet

 

  1.  
Reputatie 7
Badge +17

@Natureflower same. Over jouw laatste reactie kreeg ik geen melding. Misschien heeft KT ergens een instelling niet goed staan of zo?

Reputatie 6
Badge +3

@tim16 en @Monkeyboy08 

Kunnen jullie een @mention naar elkaar plaatsen in een reactie in dit topic en aangeven of jullie hier wel of geen melding van krijgen. Dan hebben we namelijk een goed voorbeeld om te laten onderzoeken wat er misgaat.

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +11

Hey,

Ik kreeg nou wel een melding dat ik genoemd word, maar nu was het iemand van de KT. hopelijk is dit ook als andere mensen mij noemen! In dit geval dat ik  mezelf noem.

@tim16, hopelijk is het bij jou ook snel opgelost, kijken of jij een melding krijg dat ik jou noem.

Groetjes, @Monkeyboy08

 

Reputatie 7
Badge +17

Ok, daar gaat die. @Monkeyboy08@Natureflower 

Wat er, bij mij iig, misgaat is dat ik alleen een mailtje krijg als een mod een @mention doet. Van de mention van @Carolien_ kreeg ik dus gewoon een mail. Over mentions van anderen en nieuwe posts in topics die ik volg krijg ik geen mailtjes. Ik kreeg bijv. GEEN mailtje dat dit topic een nieuwe post had terwijl ik het topic wel volg.

En topics waar ik een bericht post worden niet meer automatisch als favoriet gemarkeerd.

Hopelijk kan dit opgelost worden want het is zo wel wat lastiger om het forum bij te houden. Vooral het geen melding krijgen van @mentions is irritant.

Reputatie 7
Badge +11

Hey, de @mention heeft bij mij helaas niet gewerkt. 

Ik krijg dus alleen een melding als: 'je wordt genoemd  en 'reactie op' als een moderator een reactie schrijft.

Maar ook als ik een topic aanmaak 'je bent genoemd', dus erg bijzonder.

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +11

Bij mij werkt het hetzelfde als bij @tim16 en @Monkeyboy08 

Hopelijk wordt het snel opgelost

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +17

Ik wil niet ongeduldig zijn maar is er al iets te zeggen over of dit opgelost kan worden? Vooral dat de @mentions niet werken is best irritant.

Hallo @tim16 

 

Wat goed dat je deze vraag stelt! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

 

Groet,

Anne - De Kindertelefoon

Reputatie 6
Badge +3

@tim16 

Ik snap helemaal dat dit irritant is! Mede door jullie test reacties vorige week hebben ze ondervonden dat er op een diepere laag iets misgaat. Ze zijn dit aan verder aan het onderzoeken en aan het proberen op te lossen. Mijn hoop was dat het begin deze week was opgelost en dit aan jullie te kunnen melden. Helaas is dit niet het geval. Zodra dit wel zo is, meld ik het hier direct. Weet iig dat er echt aan gewerkt wordt!

Groet,

Carolien

Reputatie 7
Badge +17

@Carolien_ bedankt voor de info. Ik hoop echt dat het snel gefixed wordt.

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Carolien_,

Hopelijk is het snel opgelost.  Bedankt voor de info!

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Carolien_,

Is er al meer over bekend? Waar het aan ligt en wanneer het misschien opgelost is?

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +17

Zal wel een hardnekkig probleem zijn, aangezien het nog steeds niet werkt. Het is geen ramp natuurlijk maar, zoals ik al zei, wel irritant.

Reputatie 7
Badge +17

Is er al wat meer bekend over dit probleem?

Reputatie 4
Badge +3

@tim16 

 

Wat goed dat je deze vraag stelt! Ik kan op dit moment helaas geen antwoord geven op jouw vraag, omdat ik het antwoord niet weet. 

Maar ik ga je vraag doorspelen naar de community manager en hoop dat ze snel terug kunnen komen op jouw vraag met een passend antwoord, of het probleem op kunnen lossen.

Hopelijk heb je nog even geduld, weet dat we er mee aan de slag gaan!

 

Groetjes,

Claire

De Kindertelefoon

Reputatie 6
Badge +3

@tim16 

Goed dat je de vraag stelt en toevallig hebben we net meer informatie ontvangen.  Het duurde even voordat ze de oorzaak van het probleem hadden gevonden. De oorzaak is gevonden, maar ze onderzoeken nu verder of ze dit kunnen oplossen. Dus ze hebben een oorzaak, maar nog niet direct een oplossing. Ze houden ons op de hoogte en zodra wij meer weten, komen wij hier zelf ook weer op terug.

Ik had graag willen vertellen dat het opgelost zou zijn, helaas kan ik dat niet, maar weet dat ze er druk mee bezig zijn.

Groet,

Carolien

Reputatie 7
Badge +17

@Carolien_ Bedankt voor de info. Mooi dat ze iig de oorzaak gevonden hebben. Verder geduld hebben dan maar.😄

Reageer