Vraag

AI voor check berichten

  • 2 September 2023
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Hoi lieve forrumers en met name mensen van de kindertelefoon, 

Bijna, zo niet iedereen, vindt dag de checks de kwaliteit van het forum naar beneden hebben geholpen omdat er maar een beperkte tijd berichten worden geplaatst en het soms lang duurt voor een bericht is geplaatst.

Om dit op te lossen en om het forum weer sneller en 24/7 te maken heb ik DE oplossing. Je ziet tegenwoordig overal AI, het meest recente voorbeeld daarvan is CHATGPT, het zou de mensen op het forum, maar ik het forum zelf enorm helpen om een AI op het forum te hebben. Ik zal even toelichten:

De AI zou de berichten kunnen checken op de forumregels, die zouden namelijk erin kunnen worden gecodeerd, een voordeel van een AI is dat die veel en veel sneller zijn dan mensen dus berichten worden bijna meteen geplaatst. In het begin van de checks was het gelijk van niet naar altijd, dit zou een goede tussenstap zijn of een voor altijd want een AI zal iig in het begin fouten maken omdat die net geprogrammeerd is. De voordelen zijn dat er meer mensen blijven en niet weggaan zoals helaas sjammetje, mimi en(wie was de 3e ook alweer?), het forum wordt er sneller door en het scheelt mensen van de kindertelefoon werk. Je kan dan zelfs nog die AI zo aanpassen dat jullie de berichten na de AI nog kunnen checken!

Ik heb in een eerdere reactie al aangegeven dat de AI het forum zou helpen maar toen niet zo uitgebreid. Ik zou het fijn vinden als iig iemand van de kindertelefoon hierop reageert om te zeggen waarom die bij niet zou kunnen want dat schept duidelijkheid. 

Het forum is nog steeds een plek om om hulp te vragen bij persoonlijke dingen het is alleen wat langzamer en dat is jammer…

Ik hoop dat jullie er iets ana hebben(of niet).

Groetjes Archer


2 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @MusicismyLIFE 

Wij lezen/zien de frustratie van vele van jullie rondom het nieuwe systeem van werken en de checks voordat berichten worden geplaatst.

Wat goed dat je met ons meedenkt, helaas zijn we niet degene die de beslissingen hierover kunnen en mogen maken, maar weet dat ik je bericht heb doorgestuurd naar de community manager.

Zij zullen ook degene zijn die een reactie zullen plaatsen op jouw vraag/bericht.

 

Alvast bedankt voor je geduld, en hopelijk is er snel wat meer duidelijkheid.

Groet,

Fem, De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +4

@Fem_  danku voor uw bericht ook! Ik hoop dat u en uw collega moderators ook hebben gelezen dat wij jullie wel waarderen hoor! Want dat vinden we ook wel, jullie doen goed werk en sturen ons en kunnen ook niet helpen dat het soms lastig gaat. Het protest gaat dus ook niet over jullie. Respect! <3 

Maiskolfje X 

Reageer