Vraag

Berichten worden niet of onvolledig geplaatst?

  • 1 January 2021
  • 36 reacties
  • 489 Bekeken


Toon eerste bericht

36 reacties

Hoi Femke,

De gegeven reactie is niet zichtbaar🙃 Waarschijnlijk kunt u het wel zien, alleen zien wij het niet. Marieke zei dit: Als moderatoren ( aan de ' achterkant' van het forum ) is de reactie wel volledig zichtbaar.
Maar voor ons als leden, aan de 'voorkant' van het forum dus niet.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 2
Badge +1

Hoi SimplyMe,

Dankjewel voor de snelle reactie.

Ik zie inderdaad dat de reactie aan de voorkant van het forum niet zichtbaar is.

Ik weet zelf even niet waar dat aan ligt, maar we gaan er naar kijken.

 

Groetjes,

Femke N

De Kindertelefoon

Hee Kindertelefoon,

Er is iets wat mij daarnet opviel. Ik heb net twee reacties geplaatst, die allebei niet goed zichtbaar waren. In dit geval was er helemaal geen tekst zichtbaar, alleen mijn gebruikersnaam en handtekening.

Toen ik ging kijken bij het kopje 'reacties' stond er dat ik 667 reacties geplaatst heb.

Als ik kijk bij het kopje 'mijn profiel' staat er dat ik 664 reacties geplaatst heb.

Daarnaast valt het me ook op, dat het vaak gebeurd bij reacties waarin ik een linkje heb geplaatst. Soms kopieer ik een stukje van een reactie die ik eerder heb gegeven en plaats die in een andere reactie die ik wil plaatsen. Vaak dan wordt het bericht niet volledig weergeven. Dit is echter niet altijd zo, want ook reacties waarin geen link zit en niks gekopieerd is worden niet altijd volledig weergegeven.

Ik weet niet of bijvoorbeeld die weergave van het aantal reacties ermee te maken heeft, maar het viel mij op, dus ik dacht ik meld het even.

Groetjes,
Simply Me

Hallo Simply Me,

 

Bedankt voor je melding. Ik weet hier zelf ook geen antwoord op. Ik heb het doorgestuurd naar de community manager!
 

Groetjes LauraG,

De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +3

Hallo @Simply Me ,

 

Dank voor je reactie.  Jouw genoemde uitleg nemen we mee in het uitzoeken.  

 

Ik heb nog niet vaak geprobeerd om eerst mijn reactie in Word te typen en wel hier te plaatsen. Ik deed dat wel af en toe vanuit notities op mijn telefoon, maar ik weet niet of dat wel of geen verschil maakte. Ik kan dat proberen en daar op letten. Ik vroeg me wel af wat dan het verschil is of ik hier mijn reactie typ en plaats of eerst in Word typ en dan hier plaats?

 

Verschil is voornamelijk dat je dan je tekst niet kwijt bent en dat je het dan niet opnieuw hoeft te typen of te bedenken. Het is dus een manier om hopelijk frustratie te voorkomen. Uiteraard gaan we ervoor dat we dit goed oplossen

Groet,

Luuk

Hallo @Luuk   /(Kindertelefoon),

Is er al iets meer bekend?
Ben benieuwd ☺️

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 7
Badge +3

@Simply Me

 

Wat vervelend dat dit probleem blijft. Ik ga weer contact opnemen met de techneuten. Werkt het wel als je jouw berichten eerst in Word schrijft en dan plaatst? Uiteraard is dat een onhandige manier van werken, het zou voor mij (en de mede forumleden) zonde zijn als je al die tijd niet kan of wil reageren. 

Als het misgaat, typ je die reacties in een keer, of gaat er tijd overheen?  Gebruik je bij die berichten een speciale lay-out? (Dik gedrukt, cursief, opsommingstekens o.i.d.)  

 

Groet, 

Luuk (De Kindertelefoon

 

Reputatie 6
Badge +3

@Simply Me 

Wat precies de oorzaak is, is lastig te zeggen. Het is een technisch verhaal. Het blijkt dat sommige berichten een bepaalde code kregen onderwater. Je kunt deze code niet zien, maar dat betekende dat wanneer een bericht deze code had het bericht niet meer zichtbaar was. Ze hebben er nu iig voor gezorgd dat deze code niet meer gegeven kan worden aan de berichten.

Groetjes,

Carolien

 

Hoi Carolien,

Dit geeft meer duidelijkheid.
Bedankt, dan gaan we ervan uit dat mijn berichten boven water blijven. Dan is het stil aan deze (over)kant😉

Groetjes,
Simply Me

Hoi Carolien,

Als het goed is heb ik twee reacties gerapporteerd die niet zichtbaar waren.

Dat is 4 dagen geleden, toen heb ik het in dit topic ook in een reactie gezet:

“Er is iets wat mij daarnet opviel. Ik heb net twee reacties geplaatst, die allebei niet goed zichtbaar waren. In dit geval was er helemaal geen tekst zichtbaar, alleen mijn gebruikersnaam en handtekening”

Dit is zichtbaar van de reacties als ik kijk bij "mijn reacties”

Dit zie ik dan als ik naar de reactie ga. Als ik dus in dat kopje “reacties” kijk, zie je het begin stukje van de reactie die heb geplaatst, maar op het moment dat ik het topic open dan staat er helemaal niks van mijn reactie zichtbaar.  Dat is wat ik daarmee bedoelde. 

Dat stukje over de telling van de reacties waar een verschil in zat; als het goed is, is dat nu wel weer gelijk. Alleen op dat moment toen niet, misschien had dat dus met die reacties te maken die niet goed zichtbaar waren. Maar dat staat nu ook gelijk als ik kijk bij "mijn profiel” en “reacties”

Groetjes,

Simply Me

Reputatie 6
Badge +3

@Simply Me 

Je had ze idd gerapporteerd en ik had er naar gekeken, maar blijkbaar niet goed genoeg. ;-) Nu heb ik beide reacties wel helemaal zichtbaar kunnen maken.

Fijn dat de telling weer gelijk is, mogelijk dat hier een vertraging in zat. 

Blijf de reacties vooral rapporteren als ze niet zichtbaar zijn en we houden je op de hoogte zodra we meer weten over het probleem.

Groetjes,

Carolien

Reageer