Hoe groot is een normale penis van een 13 jarige jongen

  • 19 February 2014
  • 268 reacties
  • 375112 Bekeken


Toon eerste bericht

268 reacties

Ik ben 12 en mijn penis lengte is 14,5
Ik kijk nu rond en word toch onzeker maar ik ben er toch heel erg blij mee in vergelijking mer vrienden en oudere jongens
Ik ben 13 jaar en heb een stijve van 18 cm, ik ben het eigenlijk niet helemaal zeker want hoe meet je het precies?

Vanaf het schaambeen tot het einde van je penis, maar ik vrees dat er iets fout is gegaan als je op 18 cm uit komt.
Dat kan ook aan mij liggen, maar er zijn in ieder geval aardig wat jongens die niet helemaal eerlijk zijn wat dat betreft.
(Je plaatst het toch annoniem, dus waarom zou je de waarheid verbuigen?)


18 cm is toch helemaal niet zo groot?
Mijne is niet normaal groot ik ben 12 en hij is slap 12-13 cm en stijf 16-17 cm. 😞 ik durf niet eens meer bij sporten te douchen het is niet leuk
Ik ben 14 en mijn penis is slap 14,5 cm en stijf is hij 16,5 cm
ik ben 13 en slap is ie 16 en stijf 19::8
Mijn penis is stijf zo een 12-13 cm

13 jaar - 8,7 tot 13,6 cm (van internet)
is het normaal dat mijn penis normaal 5CM is en als ik een stijve heb 19CM?
Jo beste Jongenvan15,
Ik heb precies hetzelfde man.. is dat normaal??;)
Ik ben 12 en stijf 13,5 en slap 9 omtrek 12 klopt dit ?
Slap: 8 cm Stijf 12 cm
Altijd trots zijn op je penis
ik ben 15 en mijn penis is 16cm stijf en 8 slap
Badge

Mijne is slap heel slap: 4 cm en stijf 6cm is dit klein en heel erg?

Mijne 18cm
Ik ben 13 en mijn lengte is 9 cm stijf, ik ben er trots op en schaam me er ook niet voor
Ik ben 13 en stijf is die van mijn 13,5 en ik vind dat gewoon goed.
Ik ben 16 en heb stijf 22cm en slap 16cm
Idd @koeienschijt
@anonieme jongen
Het kan wel hoor dat daan 2004 zo een grote penis heeft .
Ik heb 16cm slap en 22cm stijf.
Maar ik ben aan wel al 17.??
M.v.g ano00001111

Ik ben 13 en bij mij is hij 14cm stijf

ik ben 13 en mijne is stijf 11 cm. Lange tijd heb ik gedacht dat hij "klein" was mede door dit soort forums. Toen ik voor het eerst op een website kwam van een officieel onderzoek kwam ik erachter dat mijn lul gwn normale grootte was, dus voor alle jongens van mijn leeftijd.... mocht je onzeker zijn over je penis trek je dan niet zo veel van dit soort forums aan. 90% van deze kinderen hier liegt omdat hijzelf ook onzeker is. mocht je echt een kleine pik hebben is daar niet zoveel aan te veranderen of gaat hij in de puberteit nog wel groeien. als je echt een pik hebt van 20 cm op je 12 dan is er iets goed mis. dan ben je namelijk al over het gemiddelde van de bevolking met de grootste lullen op de wereld heen. (Congo, 18.6 cm)
8 slap 16.5 stijf
Als die van mij slap is is hij 9-10cm en stijf 13-14cm, ik ben 14jaar en 5maanden dus word in augustus 2018 15, zelf vind ik dat ik een kleine penis heb, is dit normaal?
gewoon een liniaal waar je piemel met je lijf verbonden is

Ja simpel toch
Ik ben 13 jaar oud en mijn lul is slap 7 cm en stijf 12 cm. Is dat te klein?
Nee zeker niet Thibo Ik ben 14 mijn lul is slap 7 cm en stijf 12-13 cm en dt vinden sommige mensen al groot
mijn piemel is 25 cm en ik ben 13 jaar ik ruk 5 keer per dag en heb al sperma

Reageer