Hoe groot is een normale penis van een 13 jarige jongen

  • 19 February 2014
  • 268 reacties
  • 373946 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn penis is stijf zo een 12-13 cm

268 reacties

ik ben 13 en hij is stijf 10 cm
Lol wedden dat sommige metingen heel anders zijn als iemand anders ze had verricht? Grapje :)
Ik ben 15 en mijn lengte boeit me niet, want ik ben er prima tevreden mee 😉
Lieve kerels, deze jongen vraagt toch niet alleen om jullie grootte? Hij vraagt wat een normale grootte is! Ik snap dat jullie het willen delen maar eigenlijk heeft deze jongen er niet zo veel aan want hij weet dan alsnog niet goed wat een normale grootte is!
Leeftijd - Gemiddelde lengte penis
12 jaar - 7 tot 10.4 cm
13 jaar - 8,7 tot 13,6 cm
14 jaar - 9,8 tot 14,6 cm
15 jaar - 11,8 tot 15,3 cm
16 jaar - 12,5 tot 15,7 cm
17 jaar - 13,5 tot 15,9 cm
18 jaar - 13,7 tot 16 cm
ik ben 13 en mijne is 9 cm stijf
klein valt wel mee denk ik!!
bij mij in het voetbalteam heeft iedereen z'n kleine!!
ditĀ  zie ik met douchen. niet dat ik gay ben ofzo maar zie dat gewoon!!!
ik ben ook nog nooit klaargekomen jullie wel???
greats
ik ben 12 en stijf is ie 6-7 centimeter
zeker best kleun hƩ
Hey ik ben een jongen van 14 bijna 15
Mij penis is slap 4 cm en stijf 7
Kab iemand mij wat meer uitleg geven of dat ik me zorgen moet maken
Ik heb echt een kleine Penis voor een 13 jarige.
3cm slap 7cm stijf.


Hij groeit nog wel;)
En zo niet.....
Mensen zullen je niet afrekenen op je penislengte

Ik ben 14 en heb 3cm slap en 8cm stijf. Zag in de douches op kamp veel verschillende piemels. Nog Ć©ne zoalsĀ ik nog niet gegroeid en ook al echte mannen precies en zo veel tussenin.Ā 

Bij het CLB controleerden ze me extra omdat ik wat achter bleef. Maar mijn ballen zouden nu aan het groeien zijn zei de dokter. Ik zou dus ook ne grotere en schaamhaar moeten krijgen.

Ik ben 14 en heb 3cm slap en 8cm stijf. Zag in de douches op kamp veel verschillende piemels. Nog Ć©ne zoalsĀ ik nog niet gegroeid en ook al echte mannen precies en zo veel tussenin.Ā 

Bij het CLB controleerden ze me extra omdat ik wat achter bleef. Maar mijn ballen zouden nu aan het groeien zijn zei de dokter. Ik zou dus ook ne grotere en schaamhaar moeten krijgen.

Ik heb 4.2 cm en omtrek 10 cm en stijf 10 cm

12 Jaar, Slap rond de 5 en stijf 8


Is dat ongeveer het gemiddelde?
Reputatie 4
Badge +1

Kunnen jullie stoppen met jullie penislengtes uitdelen ?Ā  Er is geen doel om het te doen.

De gemiddelde penislengtes voor leeftijden zie je hierĀ HIER BEDOEL IK !

Ā 

Nova.Ā 

Ā 

Ā 

Reputatie 2
Badge +3
Paar dingen

1. Waarom maakt zoveel mensen er zorgen over.

2. Wat boeit lengte als het maar werkt

Is het normaal als je penis heel snel stijf word en heel vaak

Mijn penis is stijf 11 en slap 6 /7

En ben 12Ā 

En wanneer komt er veel haar op me balzak?

Is het normaal als je goed je aders ziet op je pik

Mijne word heel snel hoe komt dat ?

Ā 

ik ben ook 13 maar de mijne is stijf 16,5cm

Maar dit verschilt per mens,
bij de een gaat het sneller dan de ander.. ;s
Badge

hoi allemaal, mijn piemel is 13,5 cm slab en 23,8 stijf. ik ben nu net 14 jaar geworden. is dit normaal? voor mijn gevoel is het heel erg groot

Mijn lul is slap 6 en stijf 16,5 is dat groot?

Ā 

Ā 

Ā 

Badge

Mijn penis is stijf zo een 12-13 cm

En hoe oud ben jeĀ 

Ā 

Badge

ik ben 13 en mijn piemel is normaal 6cm en stijfĀ 7cm ik weet niet of dat normaal is maar mijn balzak is op een of andere manier echt gigantisch

Ik heb het juist omgekeerd mijn piemel is slap 8 cm en stijf 13 cm alleen me balzak is best klein

Ā 

Ik ben 13 en mijne is 13/14 cm dus das goed vind ik
Het gemiddelde, wat niet altijd geloofwaardig is want 60% vd mannen liegt over zijn penis lengte dus is het ook moeilijk het gemiddelde te berekenen maar van een 13-jarige was het 10-13 cm
Btw. Het klopt dat sommige jongens een giga lul hebben van +18 cm op hun 13e maar er wordt zoveel over gelogen dat je niet weet wie de waarheid spreekt
Als je een grote hebt, mag je blij zijn want je kan er veel leuke dingen meedoen
Een kleine? Maakt toch nie uit je kan in principe hetzelfde en meisjes hebben er geen probleem mee
Plus tis nogal raar, meisjes willen een grote in hun vagina maar een kleine in hun mond (zo'n grote past er ook niet in, hun mond)
Slap 7 ofso en hij 17 stijf ik ben 13
Reputatie 1
Badge

die van mij is slap rond de 1,5 maar stijf is hij een hele 3 cm maar ik gebruikĀ  steroids dus het is logisch dat hij zo lang is

16cm stijf
14jaar
Ik ben 12 11cm
Ik ben 13 jaar en heb een stijve van 18 cm, ik ben het eigenlijk niet helemaal zeker want hoe meet je het precies?

Ja ik weet het ook niet. ik meet vanaf waar je lul vast zit aan je onderhuid tot het puntje van de lul

Reageer