Hoe groot is een normale penis van een 13 jarige jongen

  • 19 February 2014
  • 268 reacties
  • 373907 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn penis is stijf zo een 12-13 cm

268 reacties

Ik ben 13½ en mijn is stijf 11 cm. Dat is tog best klein of niet!
Maak je geen zorgen die groeit nog wel 😉
ik ben 15 en mijn penis is 16cm stijf en 8 slap
Mijne 18cm
Ik ben 13 mijne is slap 12cm stijf 16cm
Slap: 8 cm Stijf 12 cm
Mn stijve lul is 11. K ben zelf 13.
K ben best onzeker erover. Hij lijkt me zo klein!!!
Altijd trots zijn op je penis
Ik ben 14 en slap is mn lul 9cm of zo en stijf 14.5cm kweenie of dat goed is maar t boeit me niet heel veel
Ik ben 13 en stijf is die van mijn 13,5 en ik vind dat gewoon goed.
Ik ben 16 en heb stijf 22cm en slap 16cm
ik ben 13 en mijne is stijf 11 cm. Lange tijd heb ik gedacht dat hij "klein" was mede door dit soort forums. Toen ik voor het eerst op een website kwam van een officieel onderzoek kwam ik erachter dat mijn lul gwn normale grootte was, dus voor alle jongens van mijn leeftijd.... mocht je onzeker zijn over je penis trek je dan niet zo veel van dit soort forums aan. 90% van deze kinderen hier liegt omdat hijzelf ook onzeker is. mocht je echt een kleine pik hebben is daar niet zoveel aan te veranderen of gaat hij in de puberteit nog wel groeien. als je echt een pik hebt van 20 cm op je 12 dan is er iets goed mis. dan ben je namelijk al over het gemiddelde van de bevolking met de grootste lullen op de wereld heen. (Congo, 18.6 cm)
Bij mij heb opnieuw gemeten
14 slap
20.1 stijf
En @koeienschijt, er zijn nu ook eenmaal jongens die boven of onder het gemiddelde zitten
Idd @koeienschijt
8 slap 16.5 stijf
hoe meet je je penis eigenlijk
gewoon een liniaal waar je piemel met je lijf verbonden is
Als die van mij slap is is hij 9-10cm en stijf 13-14cm, ik ben 14jaar en 5maanden dus word in augustus 2018 15, zelf vind ik dat ik een kleine penis heb, is dit normaal?
gewoon een liniaal waar je piemel met je lijf verbonden is

Ja simpel toch
ik ben 15 en mijne is stijf 11 is dit klein?
Waarom zou je t überhaupt meten
Ik ben nog net 13 en mijn penis was 11 cm toen ik hem meette einde van me 12e
Normaal ong 10 en stijf 22 cm
Normaal ong 10 en stijf 22 cm
Euhm sorry hoor, maar 22cm is niet echt normaal, gemiddelde zit rond de 14/15 cm
Ik ben 16 jaar en stijf is ie 19cm

Reageer