Hoe zijn jullie op je naam voor het forum gekomen?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Door de topic "Je gekste verhalen"( of wat dan ook) werd ik wel nieuwsgierig ( ja zo spel je dat) hoe jullie op de naam van je account zijn gekomen.
Ik merk namenlijk zelf dat het soms wel lastig is om een goed/originele naam te bedenken.

128 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik houd al mijn hele leven enorm van koekjes en vroeger was mijn bijnaam koekiemonster omdat ik als jong kind iedereen om koekjes vroeg haha 

Ik heb de naam niet zelf bedacht; oorspronkelijk zaten ik en een vriendin samen onder één account op dit forum (de twee topics op dit account zijn dan ook van haar).

Zei is nu  van het account af (volgensmij is het niet eens toegestaan om samen op één account te zitten, oops), maar ik vind het wel een leuke naam ;)

Xx

Reputatie 2
Badge +1

ik heb gwn de eerste letters van mijn voornaam, middelste naam en me achternaam achter elkaar gezet

Reputatie 3
Badge +2

Ik heb deze naam gekozen omdat mijn hamster Felix heette, en ik vond het altijd al een mooie naam. Toen bleek dat Felix al bezet was, wou ik er iets anoniems aan toevoegen en dat was weetjewel, weet je wel. Dus zo is het gekomen.

Reputatie 6
Badge +12

Ik heette eerst Oink omdat ik varkentjes leuk vind

Mijn naam nu is van Brawl Stars: Mortis en dan heb ik er TheShadowOf bij gevoegd omdat dat leuk is

Reputatie 2
Badge +1

Ik bedacht deze naam om middernacht ofz dus ehm tja ik vond het wel toepasselijk

Reputatie 3
Badge +2

Hey hoi!

Das eigenlijk een langer verhaal dan het lijkt! Een paar maanden terug moest ik ergens een account aanmaken (niet belangrijk waar) en ik wou niet mijn eigen gegevens openbaar hebben dus koos ik Anoniem123. Maar het was een Engelse site dus ik m’n account werd weggehaald omdat het een ** niet gebruikelijk woord ** is (volgens de site… xD) Dus deed ik Anomynous123. Een tijdje later wou ik een account aanmaken bij de KinderTelefoonForum. Anomynous123 was al bezet dus deed ik Anomynous…

Groetjes!

Reputatie 3
Badge +3

Door de topic "Je gekste verhalen"( of wat dan ook) werd ik wel nieuwsgierig ( ja zo spel je dat) hoe jullie op de naam van je account zijn gekomen.
Ik merk namenlijk zelf dat het soms wel lastig is om een goed/originele naam te bedenken.

Hoi menspersoon,

Ik ben op me usernaam gekomen omdat het eigenlijk me echte naam is maar dan met cijfers en hoofdletters want ik had de regels daarna pas gelezen dus ja

Reputatie 3
Badge +2

Sorry. Deze reactie is verwijderd.

Ik ben hier vooral om mensen te helpen! 

En Robin Hood deed goede dingen voor mensen.

Vandaar mijn naam..

Groetjes van mij!

@PersoonMens 
Sorry voor de tag, maar ik denk dat je wel snapt dat ik het verhaal achter die naam wil weten.
Daar gaat in ieder geval mijn kans om mijn naam om te draaien.

 

Het mijne staat er al bij, maar negeer alsjeblieft mijn andere reacties.
Ik was destijds vier jaar jonger. so cut me some slack.

Reputatie 2
Badge +1

@MensPersoon

Eem tja… Blijkbaar ben ik onbewust op het idee gekomen door jouw naam 😂

Weet niet of je dat programma kent waar Victor Mids mensen misleid, nou zo voel ik me nu ;D

 

Zelf dacht ik dat anoniem niet zo origineel was, dus dacht ik hoe je mensen kan noemen als ze anoniem zijn. Ik dacht zo aan persoon en mens, dus ja...

Ik kom hier nu ook pas achter… Hoop dat je het niet erg vindt (zo wel wil ik best mijn username veranderen, want ik kom hier nu ook pas achter…) :hugging:

 

Groetjessss,

PersoonMens

Reputatie 2
Badge

uncle, maar vreselijk fout gespeld (gespeld? gespelt? fuck). waarom? ik heb geen flauw idee tbh

uncle, maar vreselijk fout gespeld (gespeld? gespelt? fuck). 

Gespeld, niet in het fokschaap/kofschip ;)

Zeer creatieve spelling van de vertaling van ‘oom’ in het Engels, maar dat maakt het ook wel weer origineel!

Ik kom hier nu ook pas achter… Hoop dat je het niet erg vindt (zo wel wil ik best mijn username veranderen, want ik kom hier nu ook pas achter…) :hugging:

Maak je vooral geen zorgen, PersoonMens.

Ik vind het eerder cool dan erg in ieder geval.
Great minds think alike of iets dergelijks.
Af en toe ben ik een cynische rotzak hier, dus misschien is dat geen goed teken.

Onze namen zijn zo niet alleen origineel, maar ook anoniem.
Wat een super idee.

 

-MensPersoon, dus niet PersoonMens.
Leuke doppelgänger dus. 

Reputatie 2
Badge +1

Haiiii,

 

Ik vind het eerder cool dan erg in ieder geval.

Dat is in ieder geval fijn. 😀

 

Great minds think alike of iets dergelijks.

2 is beter dan 1 zeggen ze dan toch? 🤗

 

Af en toe ben ik een cynische rotzak hier, dus misschien is dat geen goed teken.

Ach, soms is dat wat mensen nodig hebben toch? 😅

 

Onze namen zijn zo niet alleen origineel, maar ook anoniem.
Wat een super idee.

Haha, vond ik ook. 😆

 

Leuke doppelgänger dus. 

Ja toch? Nu hopen dat ze ons niet gaan verwarren. 😜 Vooral als we op hetzelfde topic antwoorden. 😂

 

Groetjesss,

PersoonMens, dus niet MensPersoon 😉

 

(sorry voor mijn vele emoji gebruik, maar anders gaan mensen sommige dingen misschien te serieus nemen 😊)

Reputatie 7
Badge +4

Eerst anoniempje-2007 vrij weinig uitleg nodig.

Dat was niet zo origineel dus toen bedacht ik ForgottenName, maar dat was Engels dus toen maar vertaald. En werd het NaamVergeten. Nu lijk ik wel heel erg op @NaamNietBekend Ik denk dat je het niet erg vind, maar ik hoor het wel haha

Nu lijk ik wel heel erg op @NaamNietBekend Ik denk dat je het niet erg vind, maar ik hoor het wel haha

Ik keur het goed hoor en vind het niet erg nee:wink: , maar dat had je gelukkig al door!:blush:

 

Reputatie 2
Badge +1

Ik gebruik de flushed emoji heel veel 

Uhm.. tja gewoon de afkorting van mn voornaam 😂

uncle, maar vreselijk fout gespeld (gespeld? gespelt? fuck). waarom? ik heb geen flauw idee tbh

hahahhahah:joy::sweat_smile:

oeps moest je maar ​​​​​​beter opletten tijdens de spellingles:grin::stuck_out_tongue_winking_eye:  

Badge

Ik hou van koalas!

Al super lang🐨

Daarom

Koalapower:)

Reputatie 2
Badge +1

Door de topic "Je gekste verhalen"( of wat dan ook) werd ik wel nieuwsgierig ( ja zo spel je dat) hoe jullie op de naam van je account zijn gekomen.
Ik merk namelijk zelf dat het soms wel lastig is om een goed/originele naam te bedenken.

ik wou anoniem blijven maar bijna alles wat ik intypte was al in gebruik  dus bedacht ik deze naam 

kort maar krachtig🙂

Ik heb deze naam gekozen om dat een hoop van me vrienden mijn naam af korten na Bren en dat vond ik wel grappig  

En deze naam geeft  niet meten weg wel gender ik ben dus dat was ook een van de reden omdat ik niet echt een naam wil heben waar je van denkt oh dit is echt een  jongen of dit is echt een meisje 

 

 

Hey,

veel gebruiken al Anoniem, dus dat vond ik saai. Annoniem is meer een naam. Ik wilde niet anoniem zijn, maar zeer anoniem. en dan krijg je @Ikbenzeerannoniem. Sorry voor de slechte uitleg.

Adios!

Reageer