β„π•šπ•–π•£ π•«π•¦π•π•π•–π•Ÿ π•¨π•šπ•› 𝕒𝕝𝕝𝕖𝕀 π••π•–π•π•–π•Ÿ!


Reputatie 7
Badge +3

Hier zullen wij alles gaan delen! Iedereen mag in dit gesprek stappen.

Er gelden hier natuurlijk wel een paar regels:

  1. Β Natuurlijk alle forumregels.
  2. Β Geen nieuwe berichten met alleen een emoji.
  3. Je bent hier anoniem.
  4. Probeer hier wat minder te quoten, maar meer met een @naamsvermelding te werken.
  5. Je gaat hier netjes met elkaar om en je bent behulpzaam.

Je kunt hier echt alles delen: Gedichten, Verslag van jouw Dag, Probleempjes ect.Β 

Als De Kindertelefoon dit topic verwijderd, zijn wij grote delen van ons vertrouwen in de Kindertelefoon kwijt.

Doe voorzichtig en vooral Veel plezier!


Dit topic is gesloten

149 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Oeps, wat ben ik dom bezig…

Ik bezocht het forum op mijn telefoon (meestal met iPad, maar niet nu) maar die optie was er niet meer.

Maar die blijkt er ook nooit geweest te zijn op de telefoon, maar wel op de iPad…

Sorry als ik een beetje paniek heb veroorzaak… 

Gelukkig zijn de emoji’s er nog.

Dan is het nu opgelost.

GrWereld

Reputatie 7
Badge +3

@kwakend1tjeΒ 

Mooi toch met een 10!
Mij gebeurt het ook wel eens dat ik denk: β€˜oh nee, wat heb ik deze toets slecht gemaakt’, maar dan blijkt er toch gewoon een 8 uit te komen. Soms moeten docenten na een toetsweek zoveel cijfers invoeren dat ze alles heel snel doen. Zo stond er een keer bij mij een 7,6 in Magister terwijl ik een 6,7 als echt cijfer had:stuck_out_tongue_winking_eye:

GroetjesWereld

Het is niets persoonlijks jongens, maar ik snap eerlijk gezegdΒ echt niet waarom jullie het nu weer proberen. Jullie kennen de regels toch? Jullie weten dat dit niet de bedoeling is op het forum. Ik snap dat het jammer is, maar als je gebruikt wilt maken van dit forum, moet je je wel aan de regels houden.Β Vergelijk het met autorijden. Met de auto kan je heel veel kanten op, maar je moet je wel houden aan de verkeersregels.Β En als je de regels overtreed krijg je een boete (waarschuwingen) en als het te ver gaat of te vaak gebeurt wordt je rijbewijs ingenomen (een ban).

Ik snap dat jullie willen kletsen maar dat is hier (onder de huidige forumregels) gwn niet de bedoeling. Het hoofddoel van het forum is mensen helpen en problemen oplossen, niet nieuwe mensen ontmoeten en leren kennen en kletsen.

De medewerkers van de Kindertelefoon hebben aangegeven dat ze er mee bezig zijn maar dat ze wat meer tijd nodig hebben. Dit betekent dat ze heel serieus bezig zijn met jullie op- en aanmerkingen. Geef ze dan ook even de tijd. Zoiets is niet met één vergadering opgelost. Houd je tot die tijd gewoon voor de zekerheid nog aan de forumregels.

Tot nu toe is het topic nog niet verwijderd. En de moderators hebben al wel wat reacties goedgekeurd hier die via de check moesten. Dus dat is een goed teken.

Reputatie 6
Badge +3

verslapen 10 minuten later uit huisΒ 

boze vaderΒ 

laat op school

en vergeten te leren van de stukje uit mij hoofd

vergeten te leren voor de engels toet ( het toch een 10 )

(weer) gevochten met jongen is de pauze

Β lopend naar huis terwijl mijn knie pijn doet door die gevecht

buurtteam kwam om te praten en ga volgende week naar hun toe om te praten en zo (gaan ook spelletjes doen voor β€˜een band opbouwen’ met die mensenΒ )

ruzie met mijn moeder

moet leren voor de toets en nu ben ik hier

echt een rotdag!

Reputatie 7
Badge +3

@wolfgirl12

Denk na: Het komt goed. Probeer even die jongens te vermijden, zet jouw wekker een kwartiertje eerder en laat het twee keer af gaan.

Je mentor is er ook altijd voor je.

Morgen beter! (knipoog-emoji)

Groetjes,

Wereld

Reputatie 7
Badge +19

Heyy allemaal,Β 

ik heb nu pauze en gehad ook wel lekker geslapen. Echt onzin dan MCES geband is. Hij was echt een lieve bestie. :)Β 

xx Eenmeisje004Β 

Hoho hij is

Reputatie 7
Badge +19

verslapen 10 minuten later uit huisΒ 

boze vaderΒ 

laat op school

en vergeten te leren van de stukje uit mij hoofd

vergeten te leren voor de engels toet ( het toch een 10 )

(weer) gevochten met jongen is de pauze

Β lopend naar huis terwijl mijn knie pijn doet door die gevecht

buurtteam kwam om te praten en ga volgende week naar hun toe om te praten en zo (gaan ook spelletjes doen voor β€˜een band opbouwen’ met die mensenΒ )

ruzie met mijn moeder

moet leren voor de toets en nu ben ik hier

echt een rotdag!

Vervelend ik het ook een rotdag zal ik zo vertellen.

Reputatie 7
Badge +4

@TheMightySlayerΒ  dat goede teken enzo klinkt echt als een soort uitdaging richting de moderators om eens wat af te durven keuren.Β 
Dan ook nog Zelle die bang is geband te worden, dat ben je alleen als je weet dat je regels breekt en dan snap ik dat wereldΒ denkt we zijn 80% van alle reacties dus ons overkomt niks, maar dan waren Blue, Pin en al die anderen er ook nog.
Het forum heeft de grootste verliezen geleden en ze kijken nu voor jullie wat mogelijk is om alles nog goed te laten verlopen, maar onderschat niet dat het forum zonder jullie ook gewoon door kan. Denk niet dat je privileges hebt en je alles kunt maken, maar blijf je gewoon aan de regels houden en een van die regels is niet chatten.

Het maakt mij eigenlijk ook vrij weinig uit wat jullie doen, maar ga niet om verklaringen lopen eisen bij moderators om bepaalde beslissingen als je zelf de randjes van de regels opzoekt. Mocht je me nu een oude chagrijn vinden, dat mag, maar ik waarschuw alleen mensen met goede bedoelingen.

Groetjes DaVinci

Β 

Ik heb vandaag geen schoolΒ 

Want de internet verbinding is gebroken

Β 

Ik heb wel huiswerk

Geschiedenis verslagΒ schrijvenΒ 

En DuitsΒ 

Ja

De moderatie is zeker aan het bespreken wat ze de beste kunt doenΒ 

Ze hebben zeker dit al gezienΒ 

Alleen moeten ze nog besprekenΒ 

Β 

Zelle

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb vandaag geen schoolΒ 

Want de internet verbinding is gebroken

Β 

Ik heb wel huiswerk

Geschiedenis verslagΒ schrijvenΒ 

En DuitsΒ 

Nice ik ben jaloers ik had rotdag lees maar in topic verslagjes van @SankonijnΒ 

Reputatie 3
Badge +2

@ZelleΒ @wilhelmavemelaΒ Het begint weer aardig op een chat te lijken ;)

Heeft iemand iets leuks gedaan ???

Wil iemand iets delen???

@ZelleΒ @wilhelmavemelaΒ Het begint weer aardig op een chat te lijken ;)

Dus jullie weten al van deze topic

Wat vind jullie ervan???

Reputatie 3
Badge +2

@ZelleΒ @wilhelmavemelaΒ Het begint weer aardig op een chat te lijken ;)

Dus jullie weten al van deze topic

Wat vind jullie ervan???

Zo als het er nu op lijkt krijgen jullie morgen een reactie.

Reputatie 7
Badge +19

Ja een check komt zo alweer 4e keer vandaag

Reputatie 7
Badge +19

Heyy mijn dag was stom op school ben ik bezig met een project over de natuur en ik zit dus in het groepje dat ik wilde want ik had het onderwerp daarvan zelf bedacht alleen nu zit daar dus iemand laten we haar K noemen in die was de hele week ziek en ik was de hele week blij. Nou ik heb dus weer meer een band opgebouwd met mijn klas en dat zag K en K vind dat zijzelf niet goed in de groep ligt dus zij heeft mij vandaag naar beneden proberen te halen en goh het is haar gelukt zij manipuleert mensen nogal vaak. Nou mijn groepje stelde voor om een whatsapp groep aan te maken maar ik heb dus geen sim-kaart dus ik stelde voor om dat via google hangouts te doen waar we ook online lessen volgden in coronatijd maar K zei dat dat niet handig was en nu zit heel mijn groepje in een whatsapp groep behalve ik dus ik ben nogal boos.

Β 

Ik vertel even wat meer over K haar manipulatie.

Ik was een klasgenoot B van mij aan het leren om op eigen benen te staan omdat ze het niet voor zichzelf opnam en altijd alleen stond en K die ging B claimen en K heeft B zo gemanipuleerd dat K B niet meer kwijt kan raken en dat ze dus altijd een vriendin heeft en nu is B heel afhankelijk van K en ik heb vandaagΒ  besloten dat K mijn vriendin niet meer is!

Reputatie 7
Badge +19

Ja hoor weer een check al de 6e keer

Reputatie 7
Badge +7

Heey jongens,

ik ga denk ik even een break nemen van het forum.Β 
ik kan mezelf momenteel niet helpen dus ik denk niet dat ik andere kan helpen, dusΒ daarom ben ik voor een paar dagen offline denk ik.

ik zit weer in een soort put en ik heb moeite er uit te komen. Dat moet ik eerst even oplossen en dan zal ik weer terug komen.

sorry dit klinkt echt vaag maar goed,

Groetjes,

Kwakend1tje

Β 

Reputatie 7
Badge +19

Oh heel jammer wat is er gebeurd? Ik kan jou misschien helpen.

Wat is er gebeurd?????

Β 

Zelle

Reputatie 7
Badge +7

Dankje, er is niet perse iets gebeurd of zo ik voel me gewoon slecht. Voor mij is het hele leven een soort oneindige cirkel van me goed voelen en me super slecht voelen. Als het goed gaat, gaat het na een tijdje altijd weer slecht maar uiteindelijk ook wel weer wat beter. Ik ben ingewikkeld, ik weet het hahahaha

slaap lekker<3

Reputatie 7
Badge +19

Nee je bent niet ingewikkeld ik heb dat ook en ik snap je volkomen ik hoop je gauw weer te zien slaaplekker

Ik snap het

Als je rust wilt snap ik wel

We zullen je missen

Β 

Zelle

Weer een checkΒ 

Waarom ??