β„π•šπ•–π•£ π•«π•¦π•π•π•–π•Ÿ π•¨π•šπ•› 𝕒𝕝𝕝𝕖𝕀 π••π•–π•π•–π•Ÿ!



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

149 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Random ding om te delen, zat naast me crush naast de schoolfoto’sΒ :laughing:

@wilhelmavemelaΒ is sws een held, misschien wordt zij wel de forumheld van aller tijden.Β 
Β 

Reputatie 7
Badge +19

Mijn dag was leuk ik ben naar school geweest gekletst met een vriendin over haar crush buiten getafeld buiten gespeeld na school huiswerk gemaakt gegeten thee gedronken en zelf test gedaan negatief en nog wat gekeken naar gedichten bundel en ga er morgen mee aan de slag.

Reputatie 7
Badge +7

Mijn dag was niet fantastisch, ben ongesteld geworden en voel me overall zwaar kut.Β 
school was erg uitputtend en ik haat mezelf echt vandaag.Β 
ik hoop dat iedereen een betere dag dan die van mijΒ heeft gehad:)Β 

toedelsΒ 

Reputatie 7
Badge +19

Random ding om te delen, zat naast me crush naast de schoolfoto’sΒ :laughing:

@wilhelmavemelaΒ is sws een held, misschien wordt zij wel de forumheld van aller tijden.Β 
Β 

Ik zou jullie zo graag willen geloven maar Γ­k een forumheld dat geloof ik niet jullie zijn allemaal stuk voor stuk forumhelden maar Γ­k echt een groot compliment. Heel lief van jullie

Reputatie 7
Badge +7

Offtopic vraag (sorry lol)

wat vinden jullie van een 2e gaatje bij meiden?Β 
dus ik bedoel dan in je oor gewoon nog een gaatje naast de eerste:)

Reputatie 7
Badge +19

Mijn dag was niet fantastisch, ben ongesteld geworden en voel me overall zwaar kut.Β 
school was erg uitputtend en ik haat mezelf echt vandaag.Β 
ik hoop dat iedereen een betere dag dan die van mijΒ heeft gehad:)Β 

toedelsΒ 

Jammer voor het 1 of niet ik zelf ben het niet en ik ben er super blij mee omdat:

  1. Ik heel klein ben
  2. Allemaal chagrijnige mensen om me heen heb of Hieper als ze ongesteld zijn
  3. Ze zeggen dat het veel pijn doet
  4. Het lijkt me maar gedoe
Reputatie 7
Badge +17

@kwakend1tjeΒ  zeer cool !

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Offtopic vraag (sorry lol)

wat vinden jullie van een 2e gaatje bij meiden?Β 
dus ik bedoel dan in je oor gewoon nog een gaatje naast de eerste:)

Welk gaatje bedoel je?

Reputatie 7
Badge +7

Ik twijfel of ik een 2e gaatje wil laten schieten, dus dan heb je 2 oorbellen naast elkaar ipv de ene die ik nu heb:)

Β 

Reputatie 7
Badge +7

Ongesteld zijn is idd een gedoe, het is niet leuk en in mijn ogen totaal overbodig en oneerlijk. Maarja nu kan ik tenminste zwanger worden alsof ik dat nu al zou willen.. :)

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @kwakend1tje,Β 

Das toevallig, ik ben ook ongesteld nu! @wilhelmavemelaΒ als je vragen hebt over de menstruatie mag je ze altijd stellen. :)Β 

xx Eenmeisje004Β 

Reputatie 7
Badge +19

Ik vind 2 gaatjes okΓ© maar meer niet dat vind ik lelijk ik heb zelf ook gaatjes en zojuist heb ik mijn 15e badge verdiend internet en mobiel

Reputatie 7
Badge +19

Een check van de moderator

Reputatie 7
Badge +14

@kwakend1tjeΒ een tweede gaatje is wel echt heel gaaf! Ik heb zelf geen gaatjes, (trauma met een vriendin die gaatjes liet schieten) maar misschien laat ik over een paar jaar ook wel gaatjes zetten. Maar een tweede gaatje ziet er echt heel mooi uit vind ik! Ik zou het doen!Β 
Β 

xx Eenmeisje004Β 
Β 

Reputatie 7
Badge +7

@Eenmeisje004Β 

oeeh gezellig, twinsss hahahaha

sterkte tho<33Β 

Reputatie 7
Badge +14

@kwakend1tjeΒ jij ook! <3Β 

heftige period krampen joined the chat… :(Β 

xx Eenmeisje004Β 

Reputatie 7
Badge +19

HeyyΒ @kwakend1tje,Β 

Das toevallig, ik ben ook ongesteld nu!Β @wilhelmavemelaΒ als je vragen hebt over de menstruatie mag je ze altijd stellen. :)Β 

xx Eenmeisje004Β 

Hebben jullie misschien tips voor het ongemerkt voor de zekerheid iets bij me hebben voor het geval dat en jullie weten wel dat witten slijm voordat je voor de 1e keer ongesteld word daar lek ik een beetjeΒ  mee door en een wc papiertje zit niet fijn

Reputatie 7
Badge +14

@wilhelmavemelaΒ je zou in plaats van wc papier inlegkruisjes kunnen gebruiken. Dat zit wat fijner. Je kunt ze haast overal kopen, zoalsΒ de supermarkt of drogist.

xx Eenmeisje004Β 

Reputatie 7
Badge +14

En ik zou altijd een pakketje met tampons of maand verband (ligt eraan wat je het lekkerst vind zitten), een schone onderbroek en inlegkruisjes in je tas stoppen. Als je dan ongesteld wordt heb je danΒ in ieder geval wat bij je. :)

xx Eenmeisje004Β 

Reputatie 7
Badge +19

Kan je misschien een plaatje opzoeken idk wat dat is

Reputatie 7
Badge +19

En ik zou altijd een pakketje met tampons of maand verband (ligt eraan wat je het lekkerst vind zitten), een schone onderbroek en inlegkruisjes in je tas stoppen. Als je dan ongesteld wordt heb je danΒ in ieder geval wat bij je. :)

xx Eenmeisje004Β 

Ok maar ik wil het niet vertellen aan mijn moeder moet ik het dan van haar jatten? Want voelt niet fijn

Reputatie 7
Badge +14

@wilhelmavemelaΒ je hoeft je echt niet te schamen om het aan je moeder te vertellen hoor! Zij is ook ongesteld (geweest) en zal vast heel blij zijn dat je aan haar vraagt of je inlegkruisjes of maandverband wilt (kopen?). Je kan ze ook zelf kopen bij de kruidvat bijvoorbeeld.Β 

Hier een plaatje van inlegkruisjes:Β 

xx Eenmeisje004Β 

En ik zou altijd een pakketje met tampons of maand verband (ligt eraan wat je het lekkerst vind zitten), een schone onderbroek en inlegkruisjes in je tas stoppen. Als je dan ongesteld wordt heb je danΒ in ieder geval wat bij je. :)

xx Eenmeisje004Β 

Ok maar ik wil het niet vertellen aan mijn moeder moet ik het dan van haar jatten? Want voelt niet fijn

Kan je gewoon tegen je moeder zeggen joh, die gaat dat helemaal niet gek vinden aangezien ze dat zelf ook heeft gehad:)

Reputatie 7
Badge +19

En ik zou altijd een pakketje met tampons of maand verband (ligt eraan wat je het lekkerst vind zitten), een schone onderbroek en inlegkruisjes in je tas stoppen. Als je dan ongesteld wordt heb je danΒ in ieder geval wat bij je. :)

xx Eenmeisje004Β 

Ok maar ik wil het niet vertellen aan mijn moeder moet ik het dan van haar jatten? Want voelt niet fijn

Kan je gewoon tegen je moeder zeggen joh, die gaat dat helemaal niet gek vinden aangezien ze dat zelf ook heeft gehad:)

Dat durf ik dus niet maar ik ga het proberen ooit

Reputatie 7
Badge +19

Heeft iemand nog onderwerpen voor gedichten? En heeft iemand nog gedichten voor in het gedichten topic?